Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Ondine ONNEA ja tarrasukkia pienelle :)

Ja kiitos onnitteluista omastapuolestani, koetan pitää mielen rentona ja rauhallisena ennekaikkea. Kylläpä silti on mielessä, että entäpä jos kaikki ei menekään hyvin..mutta en ala nyt maalailemaan piruja vaan pidän toivoa yllä. Kuun lopussa on ensimmäinen neuvola ja siellä myös ultrataan, siis siihen asti ei auta kuin pitää toivoa yllä.. Siihenhän tässä on jo tottunutkin.

Ihanaa alkavaa kesää kaikille teille, kiitos tuesta ja kaikesta! Pysyn vielä täällä taustoilla odottelemassa teiltä muiltakin ihania uutisia! :)
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea plussanneille! :heart:

Kysyn nyt vielä varmistuksen, että saako Mrs-K:n ja Ondinen siirtää plussanneisiin? Onpa ihanaa, että saatiin hiljaisen huhtikuun jälkeen heti parit plussat toukokuun alkuun! :)

Ollaan nyt täällä reisssun päällä, joten päivän listaa aina kun on aikaa. Saa huomauttaa, jos en oo huomannut jotain päivityksiä ;)
 
ondine, Varovaiset Onnittelut! :) :flower: Hienoa, että saadaan vähän plussiakin tänne!

Täällä mä oon vähän miettinyt tätä omaa tilannetta. Tosiaan kun oli tuossa puhetta oirepäiväkirjasta niin huomasin tässä, että mullahan on alamahakipuja kierron ympäri eli päivittäin. Jotka sitten ovis ja menkka aikaan pahenevat. Oon tässä harkinnut, että hakeutuisi uudelleen gynekologille tarkistuttamaan tilannetta. Toki kaikki tosi kamalat jutut pyörii välillä mielessä mistä voisi johtua, mutta onneksi on monta eri syytä ja liekö sitten tuo endometrioosi se pääsyy.

Öh, Mitä ihmettä?? Mulla on niin selkeät ovisoireet nyt (limat, kivut yms.) mut ovistesti näyttää negatiivista. Tosin kiertokin jäisi taas tosi lyhyeksi, jos nyt jo tulee ovis. Nyt on kroppa kyllä tosi sekaisin...
 
Viimeksi muokattu:
Kp 1/24

Hip hei, sieltähän se sitten tuli. Nooh, ainakin kierron pituuden sain viimein laskettua. Latasin puhelimeen appsin, joka näyttää hedelmälliset päivät yms. Joten klyyvari vaan tuulta päin ja uuteen kiertoon.
 
Viimeksi muokattu:
Niinhän tässä sitten kävi, että kp 26 vaihtui kp 1. Kirkasta verta tuli aamusta limansekaisena pyyhkiessä, mutta loppui sitten. Äsken vessassa käydessä housuihin oli tullut tippa verta ja pyyhkiessä tuli kirkasta verta paperiin. Joten eiköhän nuo tuosta huomiseen mennessä kunnolla ala.

Kp1/25. Yk 2.
 
Viimeksi muokattu:
kiitos onnitteluista <3 ja saa siirtää plussaneisiin :)

Halaukset uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Kävin vielä viimeisen testin ihan sen kunnon clearbluen digin ja 1-2vk näytti, että pakko kai se on uskoa :D
mies on ihan pökerryksissä, tänään ilmotti että tulee piiiiitkä 9kk kun aloin jo äksyämään kauppareissulla :kieh: joka siis johtui pahasta olosta ja siitä etten hokassu syödä ajoissa....:ashamed:
mutta mie toivotan kaikille hirveen paljon plussatuulta ja käyn vilkasemassa aina välillä mitä teille kuuluu :heart:
 
Ondine, paljon onnea plussasta!!! Ja paljon tarrasukkia matkaan Ondine ja Mrs-K!!! Toivottavasti täältä tullaan pian perässä!!!

Jellybeany, tsemppiä ja plussaonnea uuteen kiertoon!! :hug:

Eilen oli ovisoireet ja tein ovistestin ja plussaa näytti. Pe ja eilen ollaan puuhailtu ja tänään ajattelin vielä kellistää miehen. Jospa nyt vihdoin... ;)

Hyvää äitienpäivää teille kaikille!!! :flower: Ja paljon plussatuulta!!! Toivotaan että ensi äitienpäivänä meillä kaikilla olisi yksi pieni onnittelija lisää :heart:
 
Liitytääs tähän ryhmään :wave: Viime kuussa yriteltiin maltillisesti ja tässä kuussa on yritetty urakalla, laskeskeltu tärppi päiviä, nautittu greippimehua ja multitabsia :p Niitä käytettiin kakkostakin tehdessä ja auttoi, kai :D Kovasti tahtoisin kolmatta ja viimistä =)
 
Onnea Ondine! :) ja ihanaa äitienpäivän iltaa kaikille :flower:

Täällä tänään kp1. Positiivista tässä on se, että olin siis tuntemuksineni oikeassa siitä oviksesta, jee! Muuten kyllä masentaa vähän ja mies alkaa vissiin jo vähän turhautua koko vauvahankkeeseen, vaikka tästä ei oo kummosemmin (mun mielestä ainakaan) otettu mitään stressiä. Ehkä sitten miehelle on joku stressinpoikanen nyt iskemässä kun yk7 alkoi nyt : /
 
magie, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :/ Mut hienoa että ovis kuitenkin tuli bongailtua.

tikru83, tervetuloa joukkoon! :)


Hiih! Sain ekaa kertaa koko yrityksen aikana ovisplussan! :D Nyt saa kyllä mies kyytiä tänään. Tosin mitä oon laskenut menkoista taakse päin niin ajoitus on ollut kyllä kohdillaan, vaikkei tärppiä ole tullut. Mutta mielenkiintoista nähdä et kuinka tällä kertaa kun nyt on se ovisplussa sitten kehissä. :) Voihan se olla ettei oo vaan sitten ovulaatio kunnolla tapahtunut aiemmin tai sitten tuo endo haittaa mutta saapi nähdä.

Plussatuulia kaikille! :)
 
Pahoittelut muillekkin uuteen kiertoon joutuneille. Toivotaan että tämä olis mahollisimman monelle meistä se viimeinen kierto :D

Tervetuloa tikru83 ja heti pakko kysyä, että onko tuossa greippimehussa jotain taikaa vauvojen saamisen suhteen? =) Onko teillä muilla käytössä jotain vastaavia kikkakonsteja? Jos on niin kertokaa ihmeessä :D

Rouva Kampiakseli: jee :D Toivotaan oikein kovasti että ovisplussa tuo plussaa myös siihen toiseenkin testiin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: tikru83
Hei!
Mä taas taustalla ollut pitkän aikaa.. Onnea kamalasti jo plussanneille! Toivotaan onnea meille muillekin jotka vasta odottelevat! Olispa tämä toukokuu kaikille plussatuulia täynnä!

Mulla sama kierto vielä menossa, tänään tulee tasan 4 viikkoa kierukan postamisesta mut ei mitään merkkejä menkoista. Tai siis merkkejä olen välillä tuntevani, mut olleen kuviteltuja merkkejä.. Onkohan tämä enää normaalia? mies jo ääneen ajatteli, et olisko jo tärpännyt vaikka tosi varovaisia oltu? Uskaltaisko sitä kokeilla testailla? itse en kyl usko, luulen vaan et väsymys ja stressi vaikuttaa asiaan.. Kroppa hakee omaa paikkaansa ja kierotaan, kun melkein 2 vuotta menkat olleet pois kehistä..

Mut kamalaa tämä odottaminen! Mennyt nyt siihen et joka päivä jännityksellä menen vessaan, et jos vaikka pyyhkiessä ilmaantuis verta ja olis menkat alkaneet! Kohta menee siihen, et ostan ovistestejä ja ruppeen sitä metsästään. En siis aio odottaa sitä menkkoja tuloa vaikka pitäis, et saatais kierto selville.. Vauvakuume mahdoton! Juuri eilen kuulin taas yhdestä kaverista, jolle talvella syntyy toinen. Meidän lapset samanikäisiä ja niin jo suunniteltiin et vauvatkin sit samanikäisiä olis.. Hän varmaan ehtii synnyttääkin ensin, ennen kun mä edes tuun raskaaksi.. Mies ei jaksa kuunnella eikä ymmärrä mun huolta, kun mua jo monta viikkoa kuunnellut. Ei se siitä huolehtimisesta kuulemma sit auta ja menkat tulee sit kun tulee.. Eihän se autakaan, mut en voi itselleni mitään..

Yksi kaveri jo tarjosi turvakaukaloa ja sitteriä, kun heidän jo 7 kuukauden ikäinen ei enää tarvitse. Sanoin kyl et laittaa vaan myyntiin, koska mulla tässä voi kestää vielä ennen kuin sellaisia tarvitaan.. Myös vaunut olis yhdellä toisella kaverilla tarjolla ja olis just sellaiset joita olen kuolannut hänen käytössään. Menis kyl vielä meidän kuopuksellekin ja sit vauvalle, mut kun jo kahdet rattaat löytyy. Haluaisin kyl vaihtaa meidän ykköskäytössä olevat rattaat pois, kun niissä surkea tavarakori, mut mihin mä ne muka saan? Jos myyntiin laittaa, niin voi mennä aikaa ennen kun menee kaupaks tai sit menee heti ja sit ei oo kun matkarattaat jäljellä? Mies kyl mua ihmetteli, kun sellaiset rattaat silloin ehdottomasti halusin ja nyt ne ei kelpaakaan.. Ostaessa niitä en kyl ajatellut tavarakorin kokoa, kun ajattelin et auton kans isommat kuskaukset tehdään, Nyt kuitenkin enemmän kuskattu rattailla ja huomannut, ettei saa mitään helpolla kuskattua.. Kauheeta on juu!

No täytyy vaan taas rauhoittua ja jäädä odottelemaan et mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään? Kiitos kuuntelijoille, kyl helpotti! Ollaan kuulolla! Tsemppiä kaikille!
 
Onnittelut plussanneille :flower:

Omat fiilikset osuivat oikeaan eikä tärpännyt tässä kierrossa. Täti kurvas paikalle tänään joten kp1 lähti liikkeelle siis. Kierron pituus 33 tällä kertaa mut onneks ei tarttenu sen kauempaa odotella. Uusi kierto uusi mahdollisuus. Nyt koitetaan ottaa tää kierto ja koko projekti niin rennosti ku vaan osataan. Pitää tasaisen varmasti pyöriä vällyissä ku kierron pituus vaihtelee enkä ovista tikuttele.

Plussatuulia ystäväiset :heart:
 
Mä olen täällä kovin hämilläni. Menkat kesti normaaleina ja runsaina 2 päivää. 3 päivän ajan tuli verta pyyhittäessä. Jostain käsittämättömästä syystä tein ovistestin jo toissapäivänä ja siihen tuli haalea viiva. Tietenkin tein eilen uuden ja tuli tummempi viiva. Tänään menossa kp 6 ja verta ei tullut enää paperiinkaan. Paksua kirkasta limaa vaan. Voiko mulla olla ovis jo nyt? Tulee kiire saada lapset ajoissa nukkumaan ja sit pitäis vielä saada mies pitkän työpäivän jälkeen pysymään hereillä.
 
tikru83, tervetuloa mukaan :)

Magie ja Baby3, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Tsemppiä ja plussatuulta tähän kiertoon!!!

Greippimehua en ole kokeillut, mutta säännöllisesti yritän ottaa vitamiinit ja foolihapon. Eipä ole tuottanut tulosta. Eikä oikein muita konsteja ole käytössä. Pari kertaa olen nyt varmistanut omat ovistuntemukseni ovistestillä, ja plussa on aina tullut. Eli uskon nyt tunnistavani oviksen. Mutta eihän se plussakaan ovulaatiota takaa. Vähän tässä mietin, että olisiko tällä ainaisella työstressillä osuutta tähän pitkään yritykseen. No onneksi kesäloma on tulossa, jos vaikka kesällä saisi rentouduttua. :)

Jörriliiini81, samoja ajatuksia täälläkin. Mistäköhän sitä saisi lisää malttia!?! :headwall:

Lillitys, oudoltahan se kuulostaa jos jo tuossa vaiheessa ovuloi, mutta varmasti sekin on mahdollista. Ei siitä ainakaan haittaa ole, jos varuilta kellistät tänään miehesi. :)

Bhumi, kiva kun tulit kertomaan meille kuulumisia! :) Onnea terveestä tytöstä ja tsemppiä loppuraskauteen!! Luo toivoa kuulla teistä plussanneista ja kiva kuulla, että kaikki on mennyt hyvin! Toivottavasti muutkin vanhat ryhmäläiset tulevat kertomaan kuulumisiaan!! Täällä vielä ollaan, mutta toivottavasti pian tullaan perässä.... :)
 
Enpä mä tiedä oliko juuri siitä apua, mutta ensimmäisenä päivänä kun kuukautiset alko niin aloin "nauttia" greippimehua n.1dl aamusin tyhjään vatsaan. Googletin apukeinoja raskautumiseen ja tuo mehu osui silmään joten päätin kokeilla, sitten laskeskelin mahdolliset tärppipäivät ja peuhattiin miehen kanssa :p Seuraavia kuukautisia ei sitten näkynyt ja toista odotettiin :heart: Ajattelin samaa mehua testata taas jos ei tärppää.....
 
Moi kaikki ja onnittelut plussanneille!

Aloitimme nyt sitten lopultakin yrityksen tosi toimin. Johan tätä on tässä monta kuukautta vetkutettu ja pohdittu ja mietitty. Nyt siis menossa kp 15/28 ja olen tuntenut tässä pari päivää aivan selkeitä ovis oireita. En ole sitä koskaan vielä tikutellut ja ajattelinkin nyt yrittää luottaa toistaiseksi näihin tuntemuksiin. Eilen ja tänään on sitten miehen kanssa otettu läheisempää kontaktia ja mielenkiintoista tässä on se, että eilen tuntui munasarjoissa oikealla puolella kipua ja tänään sitten vasemmalla. Yleensä olen tuntenut oviksen vaan toisella puolella.

Jännittää kyllä ihan tosissaan. Meillä on uusperhekuvio, joten aiemmat lapseni olen tehnyt ex-miehen kanssa. Joten en tosiaan tiedä yhtään miten tämän uuden kumppani kanssa kohtaa kemiat tällä tasolla ja voidaanko saada lasta yhdessä. Nyt sitten pari viikkoa jännäillään ja ihmetellään miten käy ;)

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Hei kaikille, uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan! Tyttäret syntyneet v. -10 & -12 , kuukausi sitten päätettiin, että kolmas saa tulla jos on tullakseen :)

Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa, mutten ole uskaltanut vielä testata. Vähän on ollut menkkamaisia kipuja ja lämmöt koholla (tytär ja mies flunssassa kylläkin, mutta itsellä vain tuota lievää lämmönnousua).

Apuaa, kauankohan mä maltan vielä oottaa testausta, semmoinen olo että menkat alkaa kuitenkin kohta. Eihän näin hyvä tuuri voi olla että heti ekasta kierrosta tärppäisi....
 
Viimeksi muokattu:
Minä siirryn nyt toistaiseksi taustailemaan..

Meidän vauvahaaveisiin tulee nyt taukoa, kun taas on sattunut ja tapahtunut..

Muutama viikko sitten siis luulin saaneeni ihan spontaanin keskenmenon, eikä sitten neuvolassakaan mitään muuta epäilty kun vuodosta ja vatsakivusta kerroin. Viikkoa myöhemmin kävin neuvolassa uudestaan ja silloin kohdussa näkyi jotain. Samalla myös hcg:tä alettiin seurata. Taas viikon päästä oli uusi käynti ja silloin tuli epäily rypäle raskaudesta. Seuraavana iltana jouduinkin sitten lähtemään sairaalaan mahakipujen vuoksi ja siellä taas ultrattiin. Ultrassa selvisikin sitten, että oli kohdun ulkoinen raskaus. Eilen sitten jouduin leikkaukseen, jossa jouduttiin poistamaan toinen munanjohdin. Mahdollisesti samaan aikaan on ollut myös kohdun sisäinen raskaus, joka on mennyt kesken...mutta tuosta saa varmistusta vasta kun patologin lausunnon saa.

Yksi kierto pitäisi odottaa, että saa alkaa yrittämään uudestaan. Mutta näillä näkymin meidän odotus tulee kestämään pidempään, sillä jonkinlainen pelko tuosta kohdun ulkoisesta jäi.

Toivotan teille muille plussa tuulia! :)
Onnea paljon myös jo plussanneille! :)

Minä palaan sitten joskus taas tänne huhuilemaan, kun uuteen yritykseen olen valmis. Toivottavasti täällä ei listalla silloin enää tuttuja nimiä roiku...ainakaan kovin monta. :)
 

Yhteistyössä