Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Kiitos kaikille, kyllä tuo koville otti ja eilenkin kaikki rupesi itkettämään. Mun mies on ollut kyllä ihana ja on tälläsenä vaikeana aikana ollut mulle se paras tuki. Ottaa syliin ja halaa eikä tarvitse sanoa mitään, on vain siinä ja pitää lähellä. :heart:

Olo on sen verran parempi että odotan innolla uutta yritystä alkavaksi. Otan taas ovulaatiotestit käyttöön ja testaan niillä kun testasin viime kierrossakin ja sainkin ovisplussan ja tulin jopa raskaaksi, vaikka huonosti kävikin. Nyt on onneksi 2 vapaata ja lapset on mun kanssa kotona. Lapset on kyllä se paras asia, ne piristää mua kun välillä meinaa surku tulla.

Sanna-M kp 3/29-31
 
Heip! Ehkä uskallan liittyä joukkoon somaan. Mies ehdotti josko kolmas meillekin tulisi, aikani pohdittuani innostuin että miksei! Aloituksen ajankohta mietinnässä (heti heti heti!!)

ikä 30 murut 08 ja 09

Vilkutus kaikille!
 
Täällä pitäis rueta pyykkien viikkaus savottaan.. Ei kiinostais yhtään.. Siksi varmaan täällä norkoilenkin. :D Eilen tilattu ovis ja raskaustestejä. Olikohan muistaakseni SOFI merkkisiä? Ootteko käyttäny? Tulipa sitten otettua myös kaks digitestiäkin.. :ashamed: Eipähän tarvii testailujen takia apteekissa juosta. :D
Vuoto rupeaa olemaan loppu suoralla, ennen vuoto kestänyt 5pvä mutta nyt uskon kestävän päivän tai pari pidempään.
 
ViiruP mulla on sofit käytössä, niillä oon raskauksia testannu aiemmin, oviksia vasta nyt ekaa kertaa niillä. Negat näyttää hirmu nätisti. :kieh: mut r-testit ollu hyviä.

ON: Saa nähdä onks mun kierto ihan hukassa kierukan jäljiltä kun kp15 menossa ja ei edes haamujen esi-isää (tää oli musta niin hyvin ilmastu!) näy ovistestissä.
Muuta kerrottavaa ei sit ookkaan kun et pelkään et ovis jää tulematta tai menee ohi. Mä nyt otan ilon irti tilanteesta joka tapauksessa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: ViiruP
Täällä odotellaan menkkoja perjantaille. Olo on väliin sellanen että voisinkin olla raskaana, mut hyvinhän sitä kroppa ja mieli osaa huijata.. Joten pitää yrittää mennä matalalla profiililla jotta ei tule kovin suurta pettymystä vuodon alkaessa. Olen päättänyt olla testaamatta etukäteen, suunnitelma on että mikäli menkat ei ala siihen mennessä kun työpäivä perjantaina loppuu, haen testin kotimatkalla ja teen sen heti kotiin päästyäni, ja tässä lupaan pysyä:saint: Mulla on aina tuo perjantaitestailut sen takia että sitten on 2 vapaapäivää totutella testin tulokseen, oli se mikä hyvänsä=)

Nyt ei näyttänyt olevan juurikaan muita piinailijoita, mikäs tilanne Toive pikkukolmoselle sinulla on menossa?

Arki rullaa tuttua kaavaa, tosin nämä mun kaiketi kuvittelemat raskausoireet vähän tuo säpinää työpäiviin. Ja sain tänään ihanan kunniatehtävän kun mua pyydettiin kaasoksi:heart:
 
Pieni korjaus mun keirtopäiviin: kp 16/27-29 menossa. Ja aamulla TAAS negatiivinen ovistesti. Mä en kestä. :headwall: Mutta siitä riemusta tilasin tänään 50€ eestä raskaustestejä ja eri valmistajan ovistestejä, jospa se onkin merkistä kiinni :mad: Oon mä jo pari raskaustestiäkin elämän riemussa tehnyt ja ollut TOOOOSI "yllättynyt" kun ne on ollu negoja. :LOL:

No mutta semmosta tänne, jännäilijät pitäkää meidät ajantasalla! :)

Maana
 
Pahoittelut keskenmenoista SannaM ja ViiruP : / toivotaan ensikiertoon paljon onnea plussaan. Mulla itsellä on nyt kp31/29-30. Ei ole vielä suosikkeja näkynyt ei edes tuhrua, vatsa ollut ma asti kipeä välillä että alkais, odotan ainakin vielä huomiseen ennenkuin testaan kun nytkin vatsa kipeä, saas nähdä kuin käy.
 
Mmmhh.. Joo, ota vaan. On ennen ainakin kesken menneet otettu pois.

Lapset on yökylässä, mies koittaa kovasti houkutella mua viihteelle. Ei kiinostais yhtään... Voisin vaan yökkäri päällä kattoo nauhotetut emmerdalet ja menne aikanaan nukkumaan.. Vieraita tosin on tulossa että ei ehken auta kun suunistaa suihkuun ja viihtymään.. Pläääh.. :p Enkös olekkin innostunut? :D
 
Maana-Mamma: Mullakin on niitä paljon parjattuja davidin ovistestejä. Olen nyt testannut kp 11:stä asti, ja kaikkina muina päivinä ollut selkeä nega, mutta tänään, kp 14, oli testiviiva melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva! Tuntuisi täällä ainakin toimivan, mutta tiedä sitten niistä mitä ne näyttää :LOL: Tämä on ihka eka ovis jonka ikinä olen bongannut ovistestillä, joten mitään osviittaa aiemmasta ei ole.

aotearoa: Tervetuloa! Teillä on ihan saman ikäiset lapset kuin meidän. Ovatko missä kuussa syntyneet? Meidän on 05/08 ja 12/09.

Täällä on nyt oltu neljä päivää ilman kierukkaa (mulla oli kuparinen), ja poisotto ei tuntunut juuri missään. Seuraavana päivänä maha kipristeli jonkun verran, mutta ei mitään isompia kipuja. Tuntuu niin hassulta kun olo ei sinänsä ole muuttunut mihinkään ja silti olisi nyt käytännössä mahdollista tulla raskaaksi... ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Toive pikkukolmoselle, tulehan ilmottelemaan mikä tilanne, vieläkö vuoto on pysynyt poissa? Täältä toivotetaan onnea testailuihin!

Mulla ei ole menkat vielä tulleet, eilen tai tänään piti tulla..ootellaan ootellaan. Nyt kova kiire raksalla joten huomenaamuna varmaan testaan jos ei sitä ennen ala. Mut eiköhän ne kohta kurvaa paikalle:whistle:

Mulla kans suunnitelmissa ottaa ens kierrossa ovistestit kokeiluun. Mitä suosittelette? Millasia Prisman testit on?
 
Wohooo!! PLUSSA, plussa, OVISPLUSSA!!!


Melkoisen myöhäinen ovis (kp18!) tai sit kierto on venyny 31 päivään :D
Ihan sama, mies saa melkoisen viikonlopun :D

Testeista mä tuota Davidiä vielä tikutan hiipuuko se siitä, oli eilenkin plussa mutta ei tod noin vahva. Sofi one stepit tuntuu toimivan aika mainiosti. Saa siis kotitesti.fi:stä. Ja jos joku haluaa välttää davidejä niin ne on niitä raskauskeijun omia testejä, mä sain tän tietää kun ne kolahti luukusta. Mutta siis nyt se ovis ois! :heart:

Tsempit kaikille nyt mä lähden Vauvan Teko Hommiin :p
 
Pahoittelu ViiruP ja Sanna-M. Me täällä muut kuumeillaan vasta plussasta, joten aina ei edes muista sitä, että tuo plussaaminen ei ikävä kyllä tarkoita vauvan tuloa, eli aina plussankin jälkeen voi vaikka mitä sattua. :(

Tervetuloa mukaan taas uudet kuumeilijat! Välillä tuntuu, että pinossa ei ole enään juuri ketään, kun jälleen uusia kuumeilijoita tulee mukaan. :)

Mitäs piinapäivillä oleville kuuluu? Dita kiertosi on lopussa, mitkä fiilikset? :)
Entäs Toive pikku kolmoselle,hemu ja Ole luonani aina? Teillä jo kierrot hyvällä mallilla? Tulisko meillä lisää plussa uutisia? :)

Tänne ei mitää uutta kuullu. Ovista odotellaan vasta ensi viikonlopulle. Ensi viikolla ajattelin käydä tarkistuttamassa nuo kilpirauhasarvot, sekä varasin ajan gynelle, jossa voisi käydä otattamassa tuon Papan, sekä käydä ultraamassa tuon sektioarven, sekä tarkistamassa munarakkuloiden tilanteen.
Eilen kävin kaupasta ostamassa tuota vehnäalkioöljyä. Joistain luin, että tuo E-vitamiini ja sinkki olisi hyväksi tuon kiinnittymisen vuoksi. :) Onko teillä muilla jotain "apukeinoja" käytössä? Itse lisäksi syön tietty tuota foolihappoa ja vitamiinilisää. D-vit. otan päivittäin tuon 30ug. Lisäksi aloittelin nyt ihan sokerittoman dieetin. Herkkusuuna on hyvä, että karsii noita turhia herkkuja. Paino tippuu. :) Lasten myötä paino noussut tuon 4kg, joten siitä olisi hyvä päästä eroon.
 
Tintti83: Joo, on ollut pää jumissa eilen kun kirjoittelin! Piti olla siis 05/08, korjasin eiliseen viestiinkin. Ei sitä aina voi muistaa kaikkia noita vuosia..

aliila: Munkin piti kysellä näistä apukeinoista, mutta ehdit ensin. Mä aloitin foolihapon pari viikkoa sitten, yleiseen hyvinvointiin syön myös D-vitamiinia 150 ug päivässä, lisäksi C-vitamiinia ja Mivi Total Premium -monivitamiinivalmistetta. Olen käynyt vitamiiniasiantuntijalla, joka on suositellut näitä, ihan omatoimisesti en ehkä uskaltaisi noin paljon D-vitamiinia päivässä ottaa. Ensi kuusta (kun on rahaa enemmän) meinasin hakea myös tuon vehnänalkioöljyn ja kalaöljyvalmisteen. Tuon vitamiiniasiantuntijan suosituksesta aloitan myös nyt gluteenittoman dieetin kokeilun, mutta se ei liity niinkään vauvaprojektiin, vaan yleiseen hyvinvointiin.

Onnittelut, Maana-Mamma, oviplussasta! :) Mahtava tuo "mies saa melkoisen viikonlopun". Jaksaakohan mennä maanantaina töihinkään sellaisen viikonlopun jälkeen?

Ihanaa, kun täällä on otettu niin hyvin uudet kuumeilijat mukaan, on niin kivaa kun on samassa tilanteessa olevia joiden kanssa voi näitä asioita jakaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Heipparallaa! Niin minä plussasin aamulla aikaisin ennen töihin lähtöä ja oli ihan selvä plussa ei epäröimistä :heart: Nyt täytyy vaan toivoa että kaikki menee hyvin niin meille syntyis syyskuunvauva. Voisko joku laittaa sen linkin minne plussanneet ovat siirtyneet täältä. Käyn täällä vielä seurailemassa muiden kuulumisia. Paljon paljon plussatuulia *puuuh*
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Toive pikkukolmoselle Ei taida olla mitään erillistä ketjua täältä plussanneille?! :) Mut syyskuun suloisuudet 2013 ryhmässä on täältäkin pinosta plussanneita :)

joka päivä käyn täällä kurkkimassa josko uusia plussia tullut :heart:

Astre ja pikkuinen 6+4 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma

Yhteistyössä