Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Onkos mamimamimami jo alkanut miettiä testailua?

Mä vähän yritin päättää, että jos testaisin vasta jos menkat on myöhässä..Etten turhaan tekisi testiä. Toisaalta, se turhien testien tekeminen vähän niinkuin kuuluu asiaan. :LOL: Pitää yrittää saada tietää mahdollisimman pian kun ei jaksa odotella..:)
 
  • Tykkää
Reactions: aotearoa
moikka vaan kaikille!
Olen pitänyt taukoa tästä palstailusta... yk19-20? alkaa huomenna (niin selvät menkka-oireet ettei voi erehtyä) tein pitkästä aikaa ovistestejäkin ja tuli kaikista vahvin ovisplussa mitä oon ikinä saanu mutta eipä sekään johtanut mihinkään. Sekin vahva plussa todennäkösesti johtu siitä,että sieltä irtosi kaksi kappaletta munasoluja (kävin lapsettomuuslääkärillä ja sanoi näin)... On ollu jos jonkin näköstä vatsan nippailua,repäisykipuja,nivuskipuja,rintojen kipuja yms... mutta eipä auta.. rättikaupoille huomista varten.
Tsemppiä kaikille! :)
 
Kettula:

No eihän tässä päähän paljon muuta mahdu ;) tilasin netistä testejä ja huomenna niiden pitäisi tulla. Yritän huom! Yritän säästää sunnuntaille. Lauantaina on menoja ni jos oliskin plussa ni ei jotenkin kiva sulatella sitä siellä..
Olen vähän siinäkin tuloksessa et jos menkat alkaa ni laitan työhakemuksenkin menemään heti!
Oireitapa ei juuri ole. Ehkä siksi uskon, et mahollista on.. Viime kierrossa oli 60000 oiretta ja ei.. Ainut outous on nenän limakalvot jotenkin turvonnu.. Outoa mulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula
Nytpä taas voin alkaa jännäilemään kp 22/23-27. Viime kierto se juuri venähti pitkäksi, mutta tällä kertaa voi sitten rauhassa odotella.

Ja onneksi on noita muita ajatuksen viejiä, vatsatauti jatkoi matkaansa tyttäriin.. On se kiva tauti ja näkkileipä maistuu.

Mä aina selailen viestit läpi, jotta niitä voisi kommentoida, mutta tässä vaiheessa olen jo unohtanut kaikki :eek: . Ai joo galluppi eli mulla paino tuntuu pysyvän vakiona esikoista odottaessa se oli 68, kuopusta 65 ja nyt 65-68, mutta aivan varmasti nykyään on enemmän lihasta, kun vaatekoko on 42-->38 :) ja pituutta löytyy 166cm. (piti käydä lunttaamassa välillä) Eli toisinsanoen mä olin ihan rapakunnossa kun edelliset raskaudet alkoi ja nehän alkoi melkein samantien kun vain sormia näpäytti. Ja noista raskausarvista, niitä kun löytyy.. Ja ei ne häviä mihinkään vaikka muu kroppa muuttukin. Kissanviikset check! Hyvä sanonta kuitenkin meille merkityille mutseille: Your body is not ruined, you're goddamn tiger who earned her stripes! :) just love it! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Flunssaa täällä pukkaa, kuumetta ei onneksi vielä ole ollut mutta nenä valuu ja on jo ihan kipeä kun koko ajan pitää niistää :) touhuilua ollaan harrastettu nyt jo monena päivänä ja suoraan sanottuna en tiedä onko ovulaatio mennyt jo vai ei, limoja oli yhtenä päivänä ja eilen nipistelyä alamahalla.. Mutta täytyyhän se ottaa varman päälle ja vaikka touhuta vielä muutamana päivänä. :)

Laihdutus projekti on edennyt hyvin, 1.5 kg painoa on jo pudonnut, mutta se on vasta alkua. Yritän pudottaa painoa ennen kuin raskaudun ja sitten jos niin käy että raskaudun, treenaan vaan hillitymmin. :)

Sanna-M kp 17/32-34
 
Maanantai 25.2.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset


Tintti83....................kp 68/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11

Kauniina Päivänä Tuut..kp 48/27......yk.....................35......3/00, 9/04


EiKahtaIlman3..........kp 40/25-30.....yk 3..............30....-08, -11

Mamimamimami.........kp 31/29...........yk 2...............29.....-05, -07
Aminohappo...............kp 26/23-27......yk 4...............?........-05, -09
Usvametsän neito......kp 25/28..........yk 5..............29..... -07 ja -09

Aliila........................kp 21/34......yk 9..............30.....-07,-09
Kettula....................kp 21/28-33.......yk 1....................27.......06/08, 04/10
Sanna-M..................kp 19/32-34......yk 4...............-.....12/7, 01/10
Aotearoa.................kp 19/27............yk 2................30........01/08, 02/09

NuVe.......................kp 12/26-30.....yk 5..............27.... -07, -09
Linttu......................kp 10/~30..........yk 2...............?.......08/09, 05/11
Tria.........................kp 8/28-32..........yk 3..............28.....01/11,01/11
Kuume84....................kp 8/27-28................yk 4............?.......-07, -08

Angelbird....................kp ?/??...............yk ?............27.........-06, -09
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10


Taustailijat:
Jenny90
Klementiini
Ole luonani aina
hemu2
ViiruP




Plussannneet:
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5
Viola30........................yk 2



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Kylläpä tuntuu jo kiertopäivät isoilta..Saisi kyllä aika mennä nopeamminkin, kun tänään on DPO 5 ja mä haluan testata! :D

Toinen lapsista oli alkuviikosta vatsataudista ja nyt mies on vähän valitellut..Koko ajan pitää kuulostella omaa oloa senkin suhteen, että mitä kaikki olot meinaa. Välillä oli jo vähän kuivempaa, mutta tänään tuli taas valkkaria ihan housuihin asti. Voiskohan se enteillä kiinnittymistä vai joko nyt voi alkaa taas valkovuoto lisääntyä menkkoja enteillen? Tänään on kuitenkin kp 18 ja kierto voi olla mitä vaan 23-33 päivän välillä. Tosi vahvasti kyllä uskoisin, että ovis oli viisi päivää sitten, niin en ihan 23 päivän kiertoon uskoisi..:confused:
 
Kettula Samoilla DPO:lla mennään ja meillä myös mahatautia! :D Pitäiskö sopia joku yhteinen testipäivä? Josta ei lipsuta! :D
Tänään pyykkejä laittaissa tuntu nippailua/poltetta alamahalla ja sen jälkeen alaselkää jomotti jonkun aikaa tosi inhottasti. Kiinnittyminenkö? Illalla töistä tullessa ja töissä alaselkää jomotti. Johtuneeko siitä että teen istumatyötä, mutta ei ennen ole ollut. Rinnat on arat, juostessa koskoo kun hytkyyvät ja minusta nännit on tummuneet. Liekkö ihan luulotautia ja värisokeutta tämä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula
Sullahan on ViiruP ihan hyvät oireet, jos on jo tissioireita! Mulla oli muistaakseni ekaa odottaessa just noin. Nännitkin meni ihan tummiksi. Mutta en kyllä muista missä vaiheessa ne tuli..Jotenkin mulla olis sellanen mielikuva, että ennen testaamista ei kummassakaan raskaudessa ole ollut mitään.
Voisko ens perjantai olla meidän testipäivä? Mä en millään jaksais odottaa edes sinne asti, vaikka sekin on aika aikaista..:LOL:
 
Perjantaihin on kyllä toooosiii pitkä aika. :D Entäs keskiviikko? :) Hupsujenhan pitää saada pissiä repullinen tikkuja joka kiertoon. :D Mulla tummeni kans nännit mutta se oli kyllä ehken plussan jälkeen.. mmmhh.. Värisokeutta havaittavissa. Pitää kysyä mieheltä, se varmaan mielellään tutkii. Ja sähköasentajan ammatilla ei oo varaa värisokeuteen. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula
Voisitteko kertoa et olenko raskaana vai kierto vielä sekaisin? Olen noin 3kk sitten synnyttänyt ja minulla on ollut jo yhdet kuukautiset, enkä imetä ja nyt normi kierron mukaan on kuukautiset myöhässä 13 pv. Tein testin kun oli myöhässä 3 päivää mutta se oli nega. Minulla on ollut muutaman päivän ajan sellainen olo ja tunne että alkaisi kuukautiset mutta eipähä näy?! Minulla on kuitenkin ennestään 2 lasta mutta esikoisesta otin kierukan niin en tiedä miten nopeesti kierto palaa?
 
Freeway, mahdollista molemmat :) lie parasta testata uudelleen. Otit kuopuksesta kierukan? Itsellä jäi menkat kokonaan kierukan kanssa, joten voi olla sitäkin.

Hurahdin ostaa ovistikkuja ja tänään viiva vahvempi kuin kontrolli. Joten peukut pystyyn ja varpaat ristiin :)

Viikonloppuja ja jännää ViiruP ja Kettula!
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula
aoteaora, otin esikoise syntymä jälkeen kierukan eli 4v sitten ja pidin sitä vuoden ja nyt kuopuksen syntymän jälkeen (reilu 3kk) ei ole ollut mitään ehkäisyä, kaippa pitää huomenna raahautua kauppaan hakee testi kun ei näytä kuuluvan : /
 
Uuh! :) Aamulla ajattelin että nämä on ihan luulotautia mutta kokopäivän jatkunu ja iltaa kohden vaan pahentunu niin ei se ehkä olekkaan.. JeiJ! :)
Niin siis nimittäin masutuntemukset, polttelee ja tuntuu kuin ilmapallo olis alamahalla. Onko tämä nyt kiinnittymistä? :) Mä niin toivon että nyt tärppää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula
Tsemppiä Sanna-M ovispäiviin! Pääset sitten jännäämään meidän kanssa loppukiertoa! :D

Mäkin haluaisin jotain kiinnittymisoireita, niinkuin ViiruP:llä! Oikein hyvällä mielikuvituksella ehkä vähän jotain tuntemuksia olisi alavatsalla, mutta enpä tiedä. Keskiviikkoa odotellessa..:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: ViiruP
Nyt olisi kiertopäivät 25/23-27 menossa ja tätiä odotellaan, kun on edelleen merkit, että menkat on tulossa. Mulla on siis pinna kireällä ja koko ajan tekee mieli syödä jotain.. Mä niin vihaan tätä odottamista...
 
Mä menin tilaamaan raskaustestejä netistä..Aiemmillakin kerroilla oon samasta paikasta tilannut, se vaan on niin kätevää kun tulevat kotiin. Jos ne sitten keskiviikoksi sieltä tulisivat. :)

Nyt on taas niin järkyttävää närästystä/pahoinvointia ollut viidestä lähtien..Tulis nyt se kunnon vatsatauti, jos on tullakseen. Tällasta epämääräistä pahoinvointia on nyt ollut aaltoillen jo kolme-neljä päivää. Ei nämä oikein raskauteenkaan voi vielä näin aikaisin viitata. : /
 

Yhteistyössä