Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Täällä kp on siis 29/29 aamulla tein clearblue digitestin. Se kesti ennen, kun toimi. Sit vilahti nopeasti ei raskaana ja sitten se sammui. Pimeänä siis näyttö. Menkat ei ole vielä alkanut. Kai se sit oli nega.. Menkkoja odotellaan.

Päivä ollut paljon ulkoilua täynnä ja laitoinpa menemään työhakemuksenkin. Saas nähdä.
 
Tiistai 26.2.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset


Tintti83....................kp 69/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11

Kauniina Päivänä Tuut..kp 49/27......yk.....................35......3/00, 9/04


EiKahtaIlman3..........kp 41/25-30.....yk 3..............30....-08, -11

Mamimamimami.........kp 31/29...........yk 2...............29.....-05, -07
Aminohappo...............kp 27/23-27......yk 4...............?........-05, -09
Usvametsän neito......kp 26/28..........yk 5..............29..... -07 ja -09

Aliila........................kp 22/34......yk 9..............30.....-07,-09
Kettula....................kp 22/28-33.......yk 1....................27.......06/08, 04/10
Sanna-M..................kp 20/32-34......yk 4...............-.....12/7, 01/10
Aotearoa.................kp 20/27............yk 2................30........01/08, 02/09

NuVe.......................kp 13/26-30.....yk 5..............27.... -07, -09
Linttu......................kp 11/~30..........yk 2...............?.......08/09, 05/11
Tria.........................kp 9/28-32..........yk 3..............28.....01/11,01/11
Kuume84....................kp 9/27-28................yk 4............?.......-07, -08

Angelbird....................kp ?/??...............yk ?............27.........-06, -09
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10
ellamillasofia..............kp ?/30-36.......yk 1..............25.............-07, -09

Taustailijat:
Jenny90
Klementiini
Ole luonani aina
hemu2
ViiruP
marsa-



Plussannneet:
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5
Viola30........................yk 2



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt sitten tekisi mieli testailla, kun on yksi testi kaapissa ja toisia tulossa..Ei olis pitäny tilata lisää. :D

Onko ViiruP teidän mahatauti helpottanut?

Pitäiskö sun mamimamimami testata uudestaan vai meinaatko vain odotella? Kyllä sulla tuntuu olevan rautaiset hermot, kun näin kauan oot jaksanut odotella..:)
 
Jospa tässä voiton puolella ruettais olemaan. Esikoinen oksensi sänkynsä kolme kertoo viime yönä, minä ja isäntä molemmat kuumeessa. Kuopus heräsi joka kerta kun sisko vänisi. Aika rikkonainen yö takana. Siinä yön kähmässä tuli mietittyä että tähänkö vielä kolmas?
 
Heipparallaa! Mahtuuko mukaan uusi kuumeilija?! :)
Olen 25v ja ennestään meillä on kaksi poikaa, vm -07 ja -09. Molemmat on saaneet alkunsa tosi helposti,esikoinen tokasta kierrosta ja kuopus laskureiden mukaan jo ennen kun pillerit ehdin lopettaa =) Muitakin raskauksia on,jotka ovat alkaneet helposti. Km vuonna -05 ja keskeytys v 2010. Olen siis ainakin ennen ollut nopeasti napsahtavaa sorttia,mut nyt en sit tiedä,kun oli hormonikierukka 2v7kk. Poistettu viime viikolla,21.2. joten nyt on menossa yk 1. Kierron pituudeks mulle vois merkata 30-36pv,sitä se oli ennen kierukkaa,kierukan aikana 20-60pv :whistle:
Ovis pitäisi netin laskureiden mukaan olla 1.-3.3.,mutta mistäpä sitä tietää,kun hormonit on varmaan vielä aika sekaisin... Onneks miehellä alkaa keskiviikkona loma,tosi sopivasti :p niin voidaan lakanoita pöllytellä ihan kunnolla ja vaik vaan huvinkin vuoks!

Lueskelin ketjua sen verran,että bongasin teidän ihania plussatikkukuvia,hienoja!
Onnea jo plussanneille :heart: ja tsemppiä meille muille kuumeilijoille! :wave:

ellamillasofia
 
Aamulla testattu nega noilla nettitesteillä missä pitäis 10 olla herkkyys. Et ei mulla niin rautaset hermot ole ;) menkkoja ei vielä kuulu. Naama alkanut tosiaan kukkia ja nännit aristaa. Voi siis enteillä menkkoja nekin.. Saas nähdä, kuin akan käy.. En vaan usko et hirveen kauan voi ees plussa tulla, koska viimesin touhuaminen oli noin kolmipäivää ennen ovista. Pitäis kyl jo alkaa näkymään..
 
Heh, huvittavaa kun olen jo 24, kahden lapsen äiti ja menkatkin on ollut yli 10 vuotta, en siltikään osaa laskea noita kiertopäiviä. En vain ikinä oo jaksanut niitä merkkailla mihinkään, kun aina tulevat suunnilleen 20.pvän tienoilla.. Pitäisköhän laskeskella nyt. Oviksen tunnen aina selkeästi puol välissä kiertoa, maha on ihan sairaan kipeä ja tekee kokoajan mieli :) saa nähä miten tämä meijän vauvajuttu lähtee tästä pyörimään,stressaa työpaikka ihan sikana..en jaksa nyt kirjotella sen tarkemmin. Olen siis nyt äitiyslomalla :) Sovitaan, että taustailen joukossanne ;)
 
Ja viimeisiä kiertopäiviä viedään, huomenna 27/23-27. Mulla oli ensin ihan kamalan levoton olo ja pelko, että taas ne menkat alkaa, mutta nyt olo on hirveän rauhallinen, vaikka edelleen nippailee alavatsaa..

Meillä miekkonen täyttää pyöreitä vuosia ylihuomenna ja olisihan se hienoa antaa synttärilahjaksi plussaa :)

Jännittää!
 
Tsemppiä Aminohappo testailuun! Ootko vielä yhtään testiä tehnyt tai koska meinaat testata?

Mulla polttelee tuolla laatikossa tuo yksi testi, jonka taidan huomenna hulluuttani käyttää..Jos sais jotain selkoa. Kova paikka tulee olemaan kyllä jos ei ole tärppi käynyt. :/
 
Nippailua alamahalla ja limailu jatkuu. Tuskinpa ovulaatio nyt on, omien laskujen mukaan oviksen olisi pitänyt olla jo. Mun kp on heitellyt 28-34 välillä ja nyt viimeinen kp oli 32 ja sen mukaan laskin ton oviksen joten toivottavasti pupuilut ja ovis osui yhteen. :) Nyt vain jännityksellä odotan että mitä tapahtuu. Voi kunpa tulisin raskaaksi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula
Tein ovistestin ihan tässä huvikseen ja kyllä se haalea oli että toivon mukaan ovis
on nyt ohitettu ja touhuilut tehneet tehtävänsä :) ei kyllä nyt ole nipistellyt alamahalla
toivon kuitenkin että jotain tuolla tapahtuu!!!
 
Sanna-M:llä on nyt sitten piinapäivät edessä! :)

Kyllä meinaa oma usko jo horjua ja kärsivällisyys loppua..Tänään tein aamusta sen yhden laatikossa olleen testin ja negahan se oli. Tänään on kuitenkin vasta dpo 9. Tilatut testit tuli kanssa ja huomenna sitten siitä yksi. Onko ViiruP vielä suunnitelmassa mukana? :)

Tänään kyllä tuli jo vähän limaa eli alkaisko enteillä menkkojen alkua..Toivottavasti ei!
 
Kettula: Joo piinapäivät alkaa kirjaimellisesti. En millään meinaa jaksaa odotella että mitä tapahtuu, pikkasen nippailee alavatsalla vasemmalla puolella. Mutta voiko nyt vielä nippailla raskaudesta johtuvaa nippailua, sunnuntaina laskujen mukaan oli ovis. :) Tuskinpa vain.

Nyt saunaan :)
 
Noniin.. :( kp1/29-31 höh..
Sieltä ne sit tuli. Ensi kuussa on perhana pakko edes yrittää täysillä jospa tulis tulostakin. En halua enää kirjoittaa, että oltiin liian ajoissa tai myöhässä. Se oli joulukuun vauva, jos ensi kuussa tärppää. Hauska, kun aina vannonu ettei halua joulukuussa syntyväksi. Mut eihän se nyt niin mene.. On niin tyhmä olo ettei huvita kirjottaakaan..
 
Mamimamimamille tsempit uuteen kiertoon!

Ja piinailijat toivottavasti saavat sen positiivisen testituloksen tikkuihinsa!

Tervetuloa uusille, mulla on nyt ollut hiukan hiljaisempaa tämä alkukierto täällä ketjussa joten olen hiukan pihalla tapahtumista :wave:

Nyt tosiaan kp 11/~30, oviksen toivon/oletan olevan aikaisintaan lauantaina, viimeistään maanantaina Tilaamani vis- ja raskaustestitkin saapuivat jo, pitäisi siis tutustua ovistestien tekoon piakkoin :D
 
Kettula Tänään jo vähän varkain ovistestiä dippaili.. :ashamed: Haalee viiva siihen tuli mutta kahtoo nyt.. Kaaheen paha olo mulla kyllä on ollu koko päivän. :$ En tiiä onko mahatauti tekemässä uusinta kierrosta mun kohalla. :(

Meillä esikoinen, näppärä 4-vuotias. Eilen illalla vessasta lähti juoksun kans sohvalle ja heti oksensi sinne. Voitte vaan kuvitella sitä ketutuksen määrää... :headwall: Edellis yönä oli siis oksentanu kolme kertaa sänkynsä, tippaakaan ei mennyt lattialle tai sängyn vieressä olevaan sankkoo..
 
Täällä vasemmalta puolelta alavatsalla nipistelee ja välillä tulee sellaisia viiltäviä iskuja jotka loppuu saman tien. Toivottavasti tämä olis sitä että raskaana ollaan. 10 päivää menkkojen alkuun. :)

Sanna-M ja kp 22/32-34
 
  • Tykkää
Reactions: aotearoa
Huomenia kaikille!

Eilen ostettu testi varastoon ja katsotaan koska ehdin sen tekemään. Tänään ja huomenna aikaiset aamuvuorot, joten taitaa jäädä perjantaihin ennen kuin ehdin testiä tekemään. Nyt siis kiertopäivät 28/23-27 ja tätiä ei näy, Jeeee!!! :D Ja vaikka mitään oireita puoleen tai toiseen ei ole, niin ihan kun mun tissit olisi isommat :)

Nyt toivotaan vain ettei tuo vatsatauti ei ole vaikuttanut kiertoon sitä pidentäen. Plussatuulia kaikille!
 
Tänään oli odotetusti testi nega..Vielä on kuitenkin niin aikaiset kiertopäivät. Vähän tuli kuitenkin sellanen olo, että tuskin on tärppi käynyt. Aamulla särki alavatsaa samalla tavalla, kuin yleensä menkkojen ekana päivänä. Oireita olisi kaikenlaisia, mutta ne voi viitata myös menkkoihin. Ainoa, että mulla ei yleensä ole mitään pms-oireita..
 

Yhteistyössä