Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Toivottavasti viiruP testi näytti plussaa :)

Mulla alavatsa tuntemuksia edelleen ja rintoja pistelee. Aina yksi lisäpäivä ilman menkkoja on hyvä juttu. Keskiviikko tai torstai, silloin voisi testailla jos ei sitä ennen menkat tuu :) Toivotaan ettei tule, ja tulis plussa.. Nyt siis kp 25/32-34
 
  • Tykkää
Reactions: aotearoa ja Kettula
Lauantai 2.3.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset


Tintti83....................kp 73/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11
Kauniina Päivänä Tuut..kp 53/27......yk.....................35......3/00, 9/04
EiKahtaIlman3..........kp 45/25-30.....yk 3..............30....-08, -11


Aliila........................kp 25/34......yk 9..............30.....-07,-09
Sanna-M..................kp 25/32-34......yk 4...............-.....12/7, 01/10
Aotearoa.................kp 23/27............yk 2................30........01/08, 02/09

NuVe.......................kp 17/26-30.....yk 5..............27.... -07, -09
Linttu......................kp 15/~30..........yk 2............?.......08/09, 05/11
Tria.........................kp 13/28-32.......yk 3............28.....01/11,01/11
Kuume84....................kp 13/27-28.....yk 4............?.......-07, -08

Mamimamimami.........kp 5/29-31...........yk 3.........29.....-05, -07
Usvametsän neito......kp 2/28..........yk 6..............29..... -07 ja -09
Kettula....................kp 2/24-28.......yk 2..............27.......06/08, 04/10


Angelbird....................kp ?/??...............yk ?............27.........-06, -09
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10
ellamillasofia..............kp ?/30-36.......yk 1..............25.............-07, -09

Taustailijat:
Jenny90
Klementiini
Ole luonani aina
hemu2
ViiruP
marsa-



Plussannneet:
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5
Viola30........................yk 2
Aminohappo.................yk 4




Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Aminohappo plussan johdosta!
ViiruP:lle myös alustavat onnittelut. Toivotaan, että plussasi tuosta vain vahvistuu.

Sanna-M:lla tuntuu raskausoireita kivasti olevan. Toivottavasti nuo oireet vaihtuvat plussaksi. Millä KP:lla sulla tuo ovulaatio nyt olikaa? Meillä on menossa sama KP, mulla mulla menossa nyt vasta DPO 4. :) Keltarauhanen minullakin tuolla selvästi nippailee ja rinnat on arat. Edelliskierroissa sama juttu. Testiä ajattelin tehdä vasta viikon päästä la, tuolloin DPO11. Minulla olisi nuo polttarit tuolloin. Tietäisi paremmin, että meneekö vesilinjalla. :)

Useammalla näyttää olevan myös tuo ovis ajankohtainen. Talletus intoa teille. :)
 
Aliila: Kp 19 oli oman laskujen mukaan ovis joten 24.2 sunnuntaina nipisteli ja tuli ovislimaa joten silloin epäilin sen olevan. :) Saa nyt nähdä että mihin tää tästä menee :)Toivotaan molemmille plussaa.

Alavatsalla paineen tuntu ja nippailu jatkuu ja limailu, keltaisen/valkoista paksua limaa tulee ja rinnat tosi arat. Mutta niin on kyllä ollut ennen menkkojakin joten een uskalla kauheasti toivoa vielä. :)
 
Kun pohdin sitä että menkat alkaa yleensä dpo 14, vaikka kai sekin on yksilöllistä. Ovuloin ilmeisesti myöhään ja menkat alkaa nopeammin. Tää laskeminen on ihan uutta, ei sitä ennen viittiny tällaisia ajatella. Nyt ihan mielenkiinnosta kun ajatukset tuntuu pyörivän sen nyytin ympärillä :) Torstaina olemme viisaampia! :)
 
ViiruP:llä hienot viivat testissä =)

Mä olen hiukan pihalla näiden ovistestien kanssa :confused: Tein ke ja pe testit joissa ei näkynyt kuin pekkä kontrolliviiva, tänään sain hailakan toisen viivan näkyviin. KP on nyt 15, joten olettaisin että oviksen on pakko olla viimeistään maanantaina. Näkyykö se sitten huomenna positiivisena tuloksena ovistestissä?
 
Mulla alko nyt siis menkat, vuoto on jo runsasta ja maha kipeä. Mutta hyvä on puoli että mua ei harmita, vaan mennään innolla uuteen kiertoon. :) Mutta sitä en ymmärrä miksi nyt kierto jäi näin lyhyeksi... Ja nyt otan ne ovistestit käyttöön.

kp 1/25-32
 
Sanna-M , tää on juuri niin kummallista. Sullakin oviksen jälkeen alkoi nopeasti menkat. Tai ehkä olit raskautunut mutta ei ollut kiinnittynyt kunnolla...?! Tai sitten nämä hormoonit on hakusessa, tai sitten ollaan vaan tällaisia :)

Mulla ovistestit meni juurikin niin, että pe laimea viiva, la ja su tosi vahva, ma taas hailakka. Joten olen kuulema ovuloinut lauantaista 12/24 h sisällä. Joten plussan jälkeen touhua :)

Sunnuntaita!
 
Aijaa.com - 11865075
Tämä on varmaan se millä pääsee odottajien puolelle. :) Kunhan raskii teidän seurasta irtaantua. Nettilaskurit antaa lasketuksi 9.11.13. Esikoinen on syntynyt myös marraskuussa ja kuopus syyskuussa. Että lokakuuhun vielä yhet synttärit mahtuis jos tulis ennen laskettua aikaa. :D

Mutta nyt tähän herkistely osioon.. Kiitos teille kaikille tuesta ja ymmärryksestä. En tätä 7kk olis varmaan saanut pidettyä päätä kasassa ilman teitä. *pus* :flower:

Minut saa siirtää plussaisiin.
 
Mullahan alkoi kanssa yllättävän aikaisin menkat oviksen jälkeen ja heti tuli oikein kunnolla. Itsekin mietin, että olisko ollut kiinnittymisyritystä, mutta ei tarttunutkaan. Mutta turha sitä on sitten miettiä..Uutta yritystä vain! Vaikka toisaalta tekisi mieli jättää tää kierto väliin kun olisi joulukuussa la. Mutta onko se kohtalolla leikkimistä?

ViiruP, ihana kun sait plussan ja onnea jatkoon! :heart:
 
Oi onnittelut ViiruP, Ihanaa odotus aikaa sinulle!

Sanna-M:lle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :( Nyt taas jännäämään milloin se ovis koittaa. Itselläni oli tässä kierrossa nuo tikut apuna. Oireet tulivat minusta paljon aikaisemmin kuin tuo ovis.
 
Äh, on ollut niin häsä päivä etten ole edes ovistestiä ehtinyt tehdä, täytyy nyt muistaa vielä ennen nukkumaan menoa tehdä. Ainakin tuolla alavasemmalla on semmoisia tuntemuksia että ovis voisikin olla kohta. Mutta eilen oli testi tosiaan vielä nega. En kyllä tiedä tuleeko tuota testailua mitenkään käytännössä hyödynnettyä, tjt-meiningillä edelleen mennään virallisesti ;) Mutta saattaahan se hiukan antaa semmoista lisäpotkua avioelämään :LOL:
 
Paljon onnea ViiruP! Peukut pystyssä, että kaikki menee nyt hyvin.

Me saatiin sitten vielä tälle talvelle kolmas vatsatauti :( Siihen jäi sitten miehen loman hyödyntäminen, ei ollut hirveesti pupuilumeinikiä hirveessä ripulissa. On ollut kyllä sairastelujen osalta ihan hirveä talvi, en voi olla enempää onnellinen että pahin tautiaika on kohta ohi ja mennään kohti kesää...

Kaikille plussatuulia ja mukavaa viikon alkua! :)
 
Heippati!
Taas oon ollu näkymättömissä, sorry ;)
Yhdet menkat on tullu tässä välissä, nyt olis kp 25/27 :p Rakasteltu on enemmän kuin ikinä! Aivan mahtavaa ja ihme on jossei jo tällä "menolla" tärppää.. :)
Tilasin mammaksi.fi:ltä kasan testejä :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä