Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Kylläpä on ihana vastaanotto täällä, kiva kun uskaltauduin mukaan :) Kovasti löytyy vertaistukea ensimmäisen ja toisen lapsen yrittämiseen, tälläistä ketjua olen kovasti kaivannut, kiitokset perustajalle! :)

-JennaMaria-, kiva kun löytyy kanssasisaria mirena-kierukan poiston jälkeiseen yrittämiseen :) Itsellä eka kierto venähti kuuteen viikkoon, siinä 40päivän hujakoilla kierron pituus oli!! Useamman testinkin ehdin tekemään ja harmiksi kaikki negoja - heti seuraava kierto olikin jo normaali.. kärsivällisyyttä vaan :)

Tintti83 Ehkäpä saamme kolmannenkin samoihin aikoihin ;)
 
Hei! ViiruP on ollut ilmeisesti työntouhussa, joten apupäivitys yllä. Tarkastakaa tas, etten ole kovin paljon sekoillut. :)

Huomasinkin, että liiisu oli jo viime kuun puolella testannut ekan haamun. Haluatko joulukuussa plussanneista marraskuisiin?
 
Tintti käy hyvin tuo merkintä joulukuussa plussaamisesta. :) Uskoisin, että ovulaatiosta alkaa tänään tai huomenna olla kaksi viikkoa.

Nyt sitten mennään päivä kerrallaan eteenpäin ja toivotaan, että kaikki menisi hyvin.
 
Onpas tullut juttua :)

Ensiksi pahoittelut Hemu2 keskenmenosta, mutta tervetuloa takas kuumeilemaan ja toivotaan että pian tärppää pieni matkaan :)

Tytymammalle Tervetuloa :wave:

Tsemppiä Sanna-M uuteen kiertoon, eiköhän siellä tosiaan jotain yritystä ollut mut ei tarran matkaan vaan. Se on aikasen testauksen huono puoli et jos on jotain yritystä ni se nostaa heti toivon korkealle. Niin monta kertaa koettu, mut minkäs teet ku ei voi olla testaamatta :D

liiisulle Hurjasti onnea ja mukavaa odotusta :)

aliilalle Tsempit uuteen kiertoon :)

Ja tasapuolisesti kaikille muillekkin tsemppiä kiertoon!

ON: Täällä ovista odotellaan n. viikon päähän ja pikkuhiljaa valmistautuu siihen ja sen hyödyntämiseen :D Onneks paljon hommaa ni menee aika nopeasti. Jännä et kierto menee niin et jouluaatton tai joulupäivän alkais menkat tai parempi ois et tulis plussa testiin <3 Kakkosen laskettuaika oli vuos sitte joulupäivän :) Synty sitten 28.12 eli 1-vuotis juhlat kohta tulossa <3
 
Hei!

Pääsenkö mukaan keskusteluun? Olen 35-vuotias ja minulla on pojat 07 ja 08. Olin ollut jo jonkin aikaa varma, että lapset on tässä, mutta nyt se vauvakuume nosti päätään ja päätimme rohkaista mielen ja ryhtyä vielä yrittämään pikkuista...

Takana on lapsettomuutta ensimmäisen lapsen kohdalla 3vuotta, hän syntyi kolmannen PAS siirron tuloksena. Toinen lapsi tuli yllärinä 1,5V edellisestä =)

Pitkälti tuon lapsettomuuden takia olen ollut sitä mieltä, että minun olisi syytä olla vaan tyytyväinen näihin kahteen ihanaan lapseen, joita minulle on suotu... Olen selkeästi "päättänyt" olla haluamatta kolmatta, koska en halua kokea tätä yrittämistä ja mahdollista pettymystä, jos sitä kolmatta ei tulekaan. Nimittäin tunnen itseni sen verran hyvin, että hirveän iso pettymys se olisi, jos sitä kolmatta ei sitten nyt tulisikaan. Vaikka kuinka ajattelen realistisesti: minulla on 2 lasta ja kaikki on hyvin, niin tiedän aiemmasta lapsettomuusrumbasta liian hyvin mitä on toivoa joka kuukausi lasta ja joka kuukausi pettyä =( Ne arvet ei ole hävinneet. Sen myötä tämä yrittämisen aloittaminenn tuntui ihan järkyttävän isolta kynnykseltä...

No nyt on aloitettu. Lapsettomuuden myötä lopetin kp:den seurannan, jota tein aikanaan liiaksikin. Siksi ei ole ihan tarkkaa tietoa tämän kierron vaiheesta, mutta valistunut veikkaukseni on:

Casper77.............kp 14/28.........yk 1.............35......... -07, -08

Älyttömän iloinen ja onnellinen, mutta kahta verran enemmän peloissani.. Mitähän tästä tulee? =)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Casper77 :wave:
Ymmärrän tunteen siitä että kun lapset ei tule helposti, mikä pettymys siinä aina on ja sen kuinka se asia kulkee matkassa mukana vaikka lapsia onkin jo. Toivotaan että kolmonen tärppäisi pian :heart:
 
Tintti83 En ole vielä testaillut. Meinasin viikonlopulle testoomisen jättee ellei punanuttu tule kyläilemään. Yksi testi mulla kotona on, mutta miehelle sen annoin ja käskin pistää piiloon. Sanoin että sitä ei saa ennen viikonloppua mulle antoo. Ihan sama millä uhkailen, kiristän, lahjon, kiukuttelen, itken tai mökötän. :D Säästyypähän testien ostolta ja jatkuvalta tikkuun pissimiseltä. :)
 
On taas palstailu jääny ku ei o ollu päivitettävää, laskureiden mukaan ovis olis tänään mut ei mitään tuntemuksia ja testiä tänään en ole tehny. Täällä on pyöritty mahataudin kourissa, voiko mahatauti lykätä ovista vai pitääkö kuinka noi davidin ovistestit paikkansa? Olen lauantaista asti testaillu ovista ja joka päivä samanlainen haalea viiva, eikös sen olis eilen pitäny olla sit vahvempi jos tänään ois ovis.. Anteeks omanapaisuus tältä yrjätykseltä ei tu luettua aikasempia kirjoitusta..
 
Buster84: paljon onnea <3

Täällä on taas palstailu jäänyt vähemmälle kun ei ole mitään ihmeellistä. Kp 4/27-31 menossa. Ja menkat toivottavasti loppuu pian. Olen innoissani että kohta pääsee uuteen yritykseen :)

Paljon plussatuulia kaikille!! Ja pahoittelut negoista ja joille on tulleet menkat <3
 
Onnea Buster plussasta!

Kiitos kaikille vielä onnitteluista. Kohta uskon varmaan jo itsekin, että raskaana tässä ollaan. Tein eilen vielä varmistelutestin ja viiva oli taas vahventunut, joten hormoni ainakin nousee. Mies tuhahteli mun testailuille ja nyt en aiokaan enää testailla. Kyllä sen sitten huomaa, jos jokin menee vikaan. En ole vielä uskaltautunut tuonne elokuisiin, enkä varmaan uskallakaan ennen kuin muutaman viikon päästä.

Tärppionnea kaikille kolmosta kuumeilevalle! Sain täältä paljon vertaistukea ja ihan ikävä tulee tätä ryhmää. Käyn kurkkimassa teidän kuulumisia säännöllisesti. Ihanaa itsenäisyyspäivää ja mukavaa joulun odotusta!
 
Perjantai 7.12.2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki......kiertopäivät.......yrityskerta...oma ikä.....lapset

dita...............kp 22/29...........yk 3.............29.........-07, -09
angelbird......kp 21/32-33........yk 3.............27.........12/06, 4/09
Tintti83.........kp 20/32-36.......yk 5..............29.........9/09, 3/11

härkäneito.....kp 18/33-34........yk 2.............24.........-08, -09
Casper7.........kp 17/28............yk 1.............35......... -07, -08
Astre.............kp 10/28-32.........yk 2.............24.........6/09, 12/11

Ole luonani aina.kp 8/28...........yk 2.............24.........01/09, 06/11
Tytymamma....kp 7/26-30.........yk 5..............23........10/09, 3/11
Aliila..............kp 6/28-54.........yk 6.............30........-07,-09
Sanna-M.........kp 5/27-31.........yk 2.............27........12/07, 1/10
ViiruP............kp 1/29-30..........yk 4.............24........11/08, [COLOR="#FF0000-"]10/11[/COLOR]

hemu2..........kp 6/-................yk 2..............32..........07/07, 01/09
suhveli..........kp -/27-30.........yk -..............28...........9/08, 11/10
keksipurkki....kp -/25-26.........yk 16.............25..........9/08, 11/10
suan.............kp -/-................yk -..............24...........-08,-09
Jenny90........kp -/-................yk -..............?.............



Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti.....yk 2
Alabama.....yk 1
Tillukas.......yk 5
amylee.......yk 1
marraskuu
Äitikissa......yk 8
Terp..........yk 2
Äidin onni...yk 2
Toive3.......yk 1
Kemai........yk 3
Väpä08......yk 1
joulukuu
liiisu...........yk 5
Buster84....yk 1



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Vajaan parin viikon päästä alkanevat kuukautiset. Testailun alan varmaankin 8 pv. päästä. :D Se huono puoli huutiksesta ostetuissa halppistesteissä on, että niitä raaskii käyttää. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ovistestin viiva vahvistunut ja nippailuakin havaittu.. Pakko se vaan on peittoja tänään heilutella vaikka olo ei vielä ihan terve ole mahataudin jälkeen.. Kumma juttu se kierto vaan koko ajan pitenee ku taas tulee oviskin pari pivää myöhemmin kuin viime kierrossa. Plussa tuulia kaikille.
 
Busterille onnea plussasta!:)

Casperille tervetuloa mukaan porukkaan! Meillä kans esikoista yritettiin aikanaan 2,5 vuotta ja ssg tutkimuksessa sitten oli putket tukossa mutta toinen saatiin huuhdottua auki ja raskauduin samasta kierrosta. Toinen lapsi sai yllärinä alkunsa kun esikko oli 10kk ikänen. Nyt mietityttää että onko molemmat torvet jälleen tukossa, pianhan se nähdään että tuottaako yritys tulosta.. Mulle ei olis ihan maailmanloppu jos kolmatta ei enää tuliskaan, mutta harmittaishan se että lapsiluku olis täynnä ja tieto siitä että raskaaks tulo ei enää onnistuiskaan. Oli niin ihanaa silloin kun kuopus sai yllärinä alkunsa ilman mitään kummempaa yritystä:heart:

Täällä olen siivonnut koko itsenäisyyspäiän:ashamed: pakko oli kun koti oli ihan hävityksen kauhistus eikä sitä eilen enää jaksanu/ehtiny työpäivän jälkeen kun piti kaupassakin käydä. Noh, nyt on siistiä ja laitoin vähän lisää joulukoristetta sekä kynntilöitä palamaan. Illalla katselen sitten linnanjuhlia ja lupasin tytöille että tehdään joulutorttuja.
 
Täällä ilmeisesti täti tekee tuloaan. :( Jouluostoksilla vessassa käydessä paperiin tuli rusehtavaa limaa.. Itku meinasi päästä. :'( Tuntuu että vasta ostetut verhotkaan ei tänään joulu tunnelmaa aikaan saa.. :(
 
ViiruP:lle pahoittelut tädin tulosta!

Tänne ei kuulu mitään uutta. Nyt on viikko, kun olin sairaalassa ottamassa lääkkeet keskenmenon tyhjennykseen ja vuoto alkaa olla vähenemään päin. Mulle voisi päivitellä kp7. Hurja kierto tulee pituudeltaan olemaan tämä, mutta sittenpähän tulee. Sille ei vaan voi mitään! Toivoisin vaan niin, että loppuisi pian tämä raivostuttava vuotelu ja pääsisi taas yritykselle :)
 

Yhteistyössä