Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Onnea plussasta Buster84

pahoittelut ViiruP, tsemppiä uuteen kiertoon!

Ei mitään uutta täälläkään, vasta ensi viikon loppupuolella olisi ovulaation aika..tuskastuttavaa odotella näiden päivien kulumista.. Juuri äsken tulin iloisella mielellä töistä kotiin ja kuulin, että serkkuni, joka suurinpiirtein samoihin aikoihin aloittanut toisen lapsen yrittämisen, on raskaana..voi että iski suoraan kasvoihin tämä heille iloinen asia, tuli niin uskomattoman paha mieli ja ketutus, että miksei meilläkin voisi jo tärpätä..
 
Tintti83 Täällä sama homma. Hyvä ystäväni ilmoitti tänään olevansa raskaana. Toki olen hänen puolestaan aidosti onnellinen, raskaaksi tuleminen kun ei niin helppoa ole. Nuorimmainen tuli meille kerta laakista, oletin niin tapahtuvan myös nyt. Mutta ei, tässä sitä mennään yk4. :(
 
Jep.. samaa mieltä...tuntuu taas hyvinkin siltä, että kaikki ympärillä raskautuu. Jotenkin ne vauvatkin bongaa sieltä kaupasta eri lailla =)

Piinailu on taas todella sitä piinailua täällä. Tjottailu.... so not my thing =) =) =)

Oireita kyttäilen, vaikka fakta onkin se, että kummastakin edellisestä raskaudesta oireet on alkaneet todenteolla vasta plussan jälkeen, eikä sitä ennen ole ollut oikeastaan mitään, mistä olisi voinut arvata... No nyt on ainakin maha hirmu turvoksissa edelleen, vaikka yleensä se on turvonnut oviksen aikaan ja sitten taas normaali ja sitten kuukautisten alkaessa turvonnut.... Tosin... voinhan mä olla lihonutkin =(

Joulun plussaa kovasti toivon. Onhan se mahdolista =) Päätin testata ensi viikon lauantaina, koska silloin olisi pikkujoulut.
 
Mulla myös ympärillä plussa uutisia satelee :) Eikä se ollenkaan helpota omaa vauvan kaipuuta, mulla myös "raskauskuume" eli odotusaika on ollut aina ihanaa ja se tunne kun on pallomasu ja vauvan liikkeet tuntuu yms.

Ovisaika käsillä eli nyt sitä pitäis alkaa hyödyntämään :) Ens pe on meillä myös pikkujoulut, mut silloin voi viel ottaa rennosti. Ois jännä kyl plussata aattona <3 Olis tän joulun paras lahja kyl se :)
 
Minunkin ympärillä satelee hirmuisesti vauvauutisia koko ajan! Tuntuu, että melkein kaikki on saamassa vauvoja. Ehkä se ennen pitkää meillekin tärppää ja vielä kun pysyisi mukana menossa loppuun saakka... Jotenkin näin just keskenmenon kokeneena on vähän hölmö olo kuunnellessa toisten onnellisia hehkutuksia... Vaikka sitä on niin onnellinen toisten puolesta, niin silti vähän meinaa välillä kirpaista.

Tahtoisin, että tämä vuotelu loppuisi pian ja hormonit tasaantuisi ja voisi olla taas mahdollisuus päästä yrittämään sitä vauvaa! Nyt on viikko ja yksi päivä siitä, kun olin sairaalassa lääkkellisessä tyhjennyksessä ja ihan mielenkiinnosta tein aamulla raskaustestin, jotta olisin nähnnyt, miten koholla raskaushormonit yhä ovat. Ja sieltähän tupsahti tosi vahva viiva vielä... Jotenkin tuli vähän lannistunut olo, kun tajusin, ettei tässä tarvitse kovinkaan pian siitä vauvan yrityksestäkään haaveilla... Elimistö taitaa olla vielä kauan aikaa siitä keskenmenosta "raskaana" :(
 
Moikkamoi
Meilläkin olisi toiveissa se kolmas nuppunen. Esikoinen on syntynyt -07 ja nuorempi -09. Yk2 olis nyt meneillään ja kp 12/28-30. Viime kierto venyi 33 päiväiseksi, ei liene yllätys että ehdin jo parit testit tekemään... :D Meillä esikoista tehtiin reilu vuosi, kakkonen tärppäs yks2 tai 3. Kolmatta haaveiltiin ja yritettiin lähes vuosi kunnes tärppäsi syksyllä -10, mutta meni sitten kesken. Eli vaikka toiveet on tietysti korkeella, ollaan varauduttu odottelemaan tälläkin kertaa raskautumista...

Onnittelut teille jotka saitte jo plussan ja ihanista ihanimman joululahjan! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 8/29-31 ja menkat loppuu joten uusi yritys saa alkaa =)

En ole muuten jaksanut kirjoitella kun ei ole mitään ihmeellistä tapahtunut.. Nyt laskeskelin että ovulaatio on 18.12 joten voidaan jo aloittaa hyvissä ajoin pupuilut :D

NuVe: Tervetuloa :heart:
 
täällä on sairas vauvakuume päällä. Itse olen 21 ja lapset 3(kohta neljä) ja kaksi(kohta kolme) vuotiaita.
ensimmäistä aloin odottamaan 17 vuotiaana. Olin käynyt lääkärissä, jossa minulla todettiin pcos, ja minulle sanottiin että raskaaksi tulo vaikeampaa kuin normaalisti.
no pieni tyttö syntyikin keväällä 2009. pari kuukautta pikku prinsessan kotona oltuamme huomasin valvovan öisin vaikka vauva nukkuukin ja muutenkin oli outo ja levoton olo ja maha möyrysi. plussa tuli ja pieni poika syntyi 11 kuukautta esikoista myöhemmin.
kolmas raskaus päätyi rv 15+3 10.10.2010
taukoa on pidetty ja nyt haaveissa olisi kolmas lapsi. puoli vuotta yritystä takana, mutta vielä ei ole tärpännyt, nyt on kuitenkin on ollut oudot olot:väsyttää nännit arat vatsa möyryää, Niin ja sellainen POIKKEUS olotilassa aikaisempiin raskauksiin verrattuna, että mulla on särkenyt alasälkää, ja välillä vihlaisee alavatsasta selkään asti yhtenä päivänä tosi kova migreeni . ja välillä on taas niinkuin ei mitään.
Oon unohtanu miltä se alkuraskaus tuntuu. keskiviikkona teen testin ja toivottavasti ois plussa. täällä menossa kp 26/28
 
Moi

Nyt näyttää tämäkin mamma olevan taas täällä. Kaksi tytärtä löytyy vm. 05 ja 07.
Pillerit on jätetty yli viikko sitten ja menkkoja olis kiva odotella. Haitaako tuo jos ei ootakkaan. Eli periaattessa yk1 menossa. Kierroista ei hajuakaan kun menkkoja ei ole ollut vuoteen pillereiden takia. Ainiin olen 29v. Isohko ikäero lapsien välillä vähän mietityttää..
 
Keskiviikko 12.12.2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki......kiertopäivät..........yrityskerta.....ikä.........lapset

mammu991....kp 28/28...............yk 6................21......... -09, -10
dita................kp 27/29...............yk 3................29.........-07, -09
angelbird.......kp 26/32-33..........yk 3................27.........12/06, 4/09
Tintti83..........kp 25/32-36..........yk 5................29.........9/09, 3/11
härkäneito.....kp 23/33-34..........yk 2................24.........-08, -09
Casper7.........kp 22/28...............yk 1................35......... -07, -08

Astre..............kp 15/28-32..........yk 2................24.........6/09, 12/11
NuVe..............kp 15/28-30..........yk 2.................27.......... -07, -09
Ole luonani aina.kp 13/28...........yk 2................24.........01/09, 06/11
Tytymamma...kp 12/26-30..........yk 5.................23.........10/09, 3/11
Aliila..............kp 11/28-54.............yk 6.................30.,.......-07,-09
Sanna-M.......kp 10/27-31.............yk 2.................27.........12/07, 1/10
hemu2..........kp 10/?....................yk 2.................32..........07/07, 01/09

suhveli..............kp 6/27-30..........yk 4.................28..........9/08, 11/10
ViiruP............kp 6/29-30............yk 4..................24..........11/08, 10/11

Mamimamimami.kp -/-................yk 1..................29......... -05, -07
keksipurkki....kp -/25-26.............yk 16...............25..........9/08, 11/10
suan..............kp -/-.....................yk -..................24..........-08,-09
Jenny90.........kp -/-.....................yk -..................?............
-JennaMaria-...kp -/-.....................yk 1.................24........ 11/08, 04/10



Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti......yk 2
Alabama.....yk 1
Tillukas.......yk 5
amylee........yk 1
marraskuu
Äitikissa......yk 8
Terp...........yk 2
Äidin onni...yk 2
Toive3........yk 1
Kemai.........yk 3
Väpä08.......yk 1
joulukuu
liiisu............yk 5
Buster84......yk 1



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet kuumeilijat mukaan ja Onnea plussanneille!!!

Täällä ei mitään ihmeitä ole tapahtunut = ei siis menkat ole vieläkään alkaneet!!!
Millaisia ovat ovulaatio oireet? jos koittaisin niitä paikantaa niitä menkkoja ootellessa. Tässä on kuitenkin kierukan poistosta jo kuukaus ja kolme päivää, huhhuh.
Huomasin just että mua ei oo tossa listassa, elikkäs: yk 1, 24, 11/08, 04/10 ja poikia siis jo on :)

Ihanaa joulun odotusta kaikille!!!
 
Tervetuloa kaikille =)

mammu991:lähän on jo jännät paikat =) Samoin kuin monella muulla tällä viikolla =) =) Tssemppiä kaikille piinapäiviin. Toivotaan, että tästä kuusta saadaan paljon plussia!

Oma napa: kova flunssa ja viluisuus. Maha turvonnut. Fiiis vähän laskenut... epävarmuus nostaa päätään, mutta vauvalehtiä ostin tänäänkin kolme =) =)
 
Pidän nyt vähän etäisyyttä vauvakuume pinoihin nyt, jos sais ajatuksia muualle ja stressi tasoo tästä kuumeilusta vähemmäksi. Ovistikut tilattu, tikutan tämän kuun. Tammikuussa sitten nähdään kuinka tämän kierron kanssa käy. Ovulaation pitäis olla 22.-24.12 omien laskujen mukaan. Saapahan mieheltä ainakin kunnon joululahjan, kun peittoja heilutellaan. ;)
 
Tänään tein malttamattomana jo raskaustestin ja puhdas negahan sieltä tuli. Alkaa taas jonkin verran turhauttamaan, että oonko taas vaan kuvitellu itelleni raskausoireita:(
huomenna olis kp 28/28, eikä minkäänlaisia viitteitä alkavista menkoista päinvastoin, kolme päivää sitten kokeilin kohdunnapukkaa ja oli ihan alhaalla ja pehmoinen ja olin ihan varma että "huomenna ne sitten alkaa".
nyt eilisestä asti ollut jossain ylhäällä, etten sitä pysty kunnolla tuntemaan ja siellä on pysynyt, mutta toisaalta eihän siitä oikein mitään pysty päättelemään.
Mutta niinkuin Casper77 tuossa sanoikin, toivotaan tälle kuulle paljon paljon plussia :)
 
Viimeksi muokattu:
Pakko tulla tänne hehkuttamaan: tein tänään puikko ja liuska raskaustestit ja molempiin tuli haamut :O wtf??? Pitää siis pari päivää malttaa odottaa josko se siintä vahvistuisi, en muista aikasemmista yhtään että oliko niissä edes ihan selviä viivoja, huijui jännitystä.

Olipas taas omanapainen juttu =)
 
JennaMarialle jo alustavat onnittelut!:D

Uusille kuumeilijoille tervetuloa mukaan porukkaan!

Täällä alkaa kierto viemään viimesiään, perjantaina odottelen menkkoja alkavaksi. Eilen oli hetken menkkakipuja alavatsalla, meni kyllä raskaustoiveet siinä: / Yhtään ei ole muutenkaan ollut mitään sellasta tunnetta että nyt olis tärpänny, päinvastoin, oon ihan satavarma että menkat tulee normaalisti.
Täällä ollaan flunssasia. Mulla on ollu jo 2 viikkoa flunssaoloa ja väliin oon ihan varma että nyt se iskee kunnolla, mutta ei. Tänään on ollut selkä kipeä, yskittää jatkuvasti ja kroppa väsyneenä, lähin kesken päivän töistä kotiin kun en viittiny jäädä sinne enempää räkimään. Saa nähä mikä vointi huomenna, mutta toisaalta toivon että tulis vähän lämpöä tähän päälle, niin vois jäädä ainakin huomiseks kotiin. Mulla olis raskas päivä huomenna tiedossa niin tympii jos pitää siellä puolikontosena kituuttaa..:kieh:

Miehen kanssa on myös ollut aikas lailla riitasaa täällä ja koti on jatkuvasti hävityksen kauhistus vaikka kuinka yrittää järjestellä aina iltasin töitten jälkeen tyttöjen sotkuja pois. Kyllä täytyy sanoa että mua tympii nyt ihan kaikki, ai miten niin pms:sää:LOL:

Nyt onneks hetki omaa aikaa, tytöt kattoo Junioria ja mies on meidän raksalla. Otin juuri joulutortut pois uunista. Nyt vaan rauhassa tässä iltaa vietetään ja yritän saada tytöt aikasten nukkumaan jotta pääsis sitten tonne sängyn pohjalle loppuillaks lojumaan:)

Ootteko kattonu sitä Erilaiset äidit- sarjaa? Minä katoin netistä ne kaikki jaksot. On meitä äitejä kyllä kovin erilaisia, ja hyvä niin:D
 
Onnea -JennaMaria- :)

Täällä aikamoiset oviskivut tuntuis olevan, ihan hyvä tietysti. :) Kai se olis ukkokulta kellistettävä talletus puuhiin kohta ;)

Oon seurannut Erilaiset äidit- sarjaa, en ihan jokaista jaksoa kuitenkaan. Mielenkiintoisia ajatuksia erilaisilla äideillä :)

Tänään olikin ylläri tullut postissa, Vauva-lehti! :O en tosiaan oo tilannu sitä, tiedä sit miksi tuli, laskua en kyllä maksa jos sellanen perässä tulee :kieh: Mutta pidetään sitä vaikka jonkinlaisena enteenä ;)

Tosiaan, itse oon 27v ja esikoinen on tyttö ja nuorempi poika (jolla muuten joku hemmetin "olen kohta 4v.enkä osaa käyttäytyä" uhma meneillään, hermot männööö |O )
 
Tuosta erillaiset äidit sarjasta, olen katsonut kaikki jaksot ja jäänyt koukkuun. Musta on kiva että joka jaksossa esitellään ne erillaiset perheet. Nyt kun se loppui, toivon jatkoa sarjalle.

Meidän esikoinen täytti tänään 5v. aika menee aivan liian nopeasti. :) Muuten täällä ei mitään ihmeellistä tapahdu, ovista odotellessa. :) Kp 10/29-31
 
Tintti83: voin yrittää auttaa välillä päivittämisessä. Toivottavasti ei kovasti mene pieleen:xmas:

Oma napa: jännittää. Alkaa testit polttelemaan. Onneksi tilaamani testit on vielä matkalla....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä