Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Maanantai 14.1.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset

Ole luonani aina.........kp 47/28.........yk 2..............24..... 01/09, 06/11
hemu2.....................kp 44/?...........yk 2..............32..... 07/07, 01/09

Tintti83....................kp 26/33.........yk 6..............29..... 09/09, 03/11
mammu991...............kp 26/?...........yk 7...............21.... -09, -10
NuVe.......................kp 26/28-30.....yk 3..............27.... -07, -09
EiKahtaIlman3...........kp 25/25-30.....yk 2...............30.... -08, -11
Tytymamma..............kp 22/26-30.....yk 6..............23..... 10/09, 03/11

Maana-mamma..........kp 20/27-29.....yk 1...............29.... -08 ja -10
Klementiini................kp 17/28.........yk 0...............34..... 05/08, 12/09
Mamimamimami..........kp 15/-...........yk 1...............29..... -05, -07
Usvametsän neito......kp 11/28..........yk 4..............29..... -07 ja -09

Aliila........................kp 10/28-36......yk 7..............30..... -07,-09
Sanna-M..................kp 9/29-31......yk 3...................... 12/7, 01/10
ViiruP......................kp 9/29...........yk 5..............25...... 09/11, 11/08
dita.........................kp 3/29..........yk 5..............30..... -07, -09

keksipurkki...............kp -/25-26......yk 16..............25...... 09/08, 11/10

TAUSTAILIJAT:
Jenny90
Kettula
Villanen
Angelbird
aotearoa



Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti.....................yk 2
Alabama....................yk 1
Tillukas......................yk 5
amylee.......................yk 1
marraskuu
Äitikissa.....................yk 8
Terp..........................yk 2
Äidin onni...................yk 2
Toive3.......................yk 1
Kemai........................yk 3
Väpä08......................yk 1
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk2



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Kuulumisia kyselen :)

Hemu2 Sulla on kiertopäiviä kertyny, missä mennään? Mitteepä testit näyttää? :)

Kohta ruppee Tintti83, mammu991, NuVe, EiKahtaIlman3, Tytymamma Olemaan piinapäivä, onko oireita että olis pikku matkalainen kyydissä? :)

Hiljaseksi menny tämä pino nyt, itsekkään en sattuneesta syystä ole ollu kovin aktiivinen kirjoittaja vaikka joka päivä olen käynyt lukemassa mittee tänne kuuluu. :)
 
täällä alkaa pikku hiljaa näkymään tunnelin päässä valoa. 23. päivä tätä kuuta on leikkaus ja pitäis onnistua niin että molemmat munasarjat säästyy ellei leikkauksessa tu mitään yllästystä. lääkärin mukaan heti leikkauksen jälkeisessä kierrossa ei sais alkaa mielellään yrittään mut sit seuraavasta. mut katotaan, mielipiteitä kun on niin monenlaisia. ja moni lääkäri sanonut ettei keho raskaudu jos ei ole valmis. mutta kohta mäkin toivottavasti pääsisin laskemaan kiertopäiviä. ovis ja raskaustestejäkin odottaa kaapissa.
 
Heippa kaikille!

Minäkin olen käynyt kuikuilemassa pinon kuulumisia säännöllisesti. Plussia onkin tullut joulukuussa ja nyt heti vuoden alussakin, onnea niistä! Ja isot pahoittelut keskenmenon kohdanneille! Tiedän kokemuksesta, että se on henkisesti paha paikka. :(

Itse en ole saanut liityttyä mihinkään odottajien ketjuun, josko sitä np-ultran jälkeen uskaltaisi? Varhaisultrassa olen kuitenkin käynyt, ja kaikki oli hyvin.

Tsemppiä ja plussatuulia puhaltelee kaikille

Liiisu ja kyytiläinen, 10+1
 
Heihei! Tämä taitas olla juuri minulle sopiva ryhmä, jos vain matkaan vielä mahtuu? Kolmatta lasta täälläkin yritetään saada alulle. Kaksi lasta meillä siis jo on: 01/08 ja 02/10 syntyneet, itse tuossa piakkoin täytän 34v.

Joulukuussa jätettiin ehkäisy pois, ensimmäinen kierto huti ja nyt siis toinen yrityskerta. Ollaan aika huolettomasti liikkeellä; tulee ajallaan jos on tullakseen, että ainakaan vielä en ole alkanut etes kiertoa laskemaan. Mutta sen verran kumminkin olen kierrosta perillä että tämän kuun parhaat tärpit alkaa olla takanapäin. En tikuttele, ihan limoista ja muista tuntemuksista tunnistan ovulaation joka ajoittuu ennen kierron puoltaväliä.

Kovasti kiinnostaa, millä mielin te muut olette kolmatta lasta yrittämässä. Meille nuo kaksi ensimmäistä oli aika itsestään selviä, että kaksi tehdään jos ne vaan meille suodaan, mutta tämän kolmannen kohdalla on asiaa mietitty ja jahkattu. Kyllähän noissa kahdessa olisi jo ihan riittävästi, mutta silti vaan on sellanen vahva tunne että yksi vielä uupuu...

Mut nyt siirryn lueskelemaan tätä ketjua kun tässä hetki vielä omaa rauhaa on. Jospa vähän pääsisin kärryille keitä te olette. ;) Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :wave:
 
Tervetuloa mukaan helmikoo! Minä ajattelin pitkään että meidän lapsiluku on kahden jälkeen täynnä, mutta hiljalleen alkukesästä alkoi mietinnät sen suhteen että jos sittenkin vielä kolmas... koko kesän tuota ajatusta kypsyttelin ja alkusyksystä puhuin miehelle. Mies oli ihan halukas yrittämään ja hetken mietintöjen jälkeen päätettiin että kolmas on tervetullut. Ekassa yrityskierrossa tosin meinasin tulla katumapäälle, näin oviksen jälkeen painajaisia ja jopa kaduin sitä että alettiin yrittämään, sekä myös pelotti että mitä jos oonkin tullu raskaaksi:LOL:
Nyt meillä menossa yk5 ja se tässä hieman pitemmässä yrittämisessä on ollut hyvä, että nyt tiedän jo varmasti että haluan tulla raskaaksi ja saada vielä yhden lapsen. Mulla kun ei varsinaisesti ole vauvakuumetta, hieman pelottaa se vauva-aika, mutta sen kolmannen lapsen haluan ja ne nyt pitää kasvattaa vastasyntyneestä asti;) Aivan ihania nuo meidän 3- ja 5-vuotiaat:heart:
Mulla on vain sellanen tunne kans että yksi lapsi puuttuu, enkä ole vielä valmis luopumaan tästä pikkulapsiajasta. Tuntuu ihan hirvittävältä että meillä esikko menee syksyllä eskariin!:'( Ja niinkun minä taapero ja vauva-aikaan ajattelin että tämä yöheräily ym ei lopu ikinä:D

Meillä esikkoa yritettiin 2,5 vuotta koska mulla on munatorvissa tukoksia, toinen sai alkunsa heti ensiyrittämällä. Nyt alkaa hiljalleen näyttää siltä että tukokset taitaa olla takasin kun en ole yrityksistä huolimatta vielä raskaana. Tänään soitin ja varasin yksityiselle ajan kaupungin parhaalle gynelle, aika on sopivasti oviksen aikaan. Toivon että saisin lähetteen sairaalaan munatorvitutkimukseen.

Ja viime kierrossa oli ihanaa kun menkat alkoi, niin mieskin sanoi että häntä myös harmittaa kun en ollut raskaana, mukava kun tietää että hänkin sen kolmannen haluaa eikä vaan mun mieliks:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille!

Meillähän ei varsinaisesti ole yritystä ja edelleen on vähän keskustelua siitä, aletaanko yritystä ollenkaan. Mies enemmän on kolmatta vastaan enkä itsekään aina tiedä mitä mieltä olisin..:D Kovasti on olo, että joukosta puuttuu vielä yksi (tai jopa kaksi) mutta se pikkuvauva-aika mietityttää..Enemmän mulla on raskauskuume kuin vauvakuume. :D

Eilen kyllä sanoin miehelle, että mulla on vielä yksi levy pillereitä jäljelle ja aikoisin jättää sitten ne pois. Kun tuntuu, että ne ei oikein sovi mulle sittenkään. Jos sitten katsoo mitä tekee ja millaista ehkäisyä tulee käytettyä.
 
Dita, ihan kuule sama juttu: paniikki ja katumus oli iskeä ensimmäisestä kierrosta, että mitä sitä tulikaan tehtyä. Päässä pyöri kaikki mahdolliset ja mahdottomat kauhukuvat tulevasta, ja ajattelin, että jos tästä selvittiin säikähdyksellä, niin sanon kyllä miehelle että annetaas sittenkin olla. :O Nyt on jo paljon rauhallisempi fiilis. Kävin jopa viikonloppuna ostamassa odotusajan vitaminiineja. :D Ja kyllä, kun asiaa miettii kokonaisuutena, niin kyllä sen kolmannen lapsen vielä haluan. Kai mulla vaan kummittelee taustalla kuopuksen syntymän jälkeiset lähes katastrofaaliset puolivuotta: esikoisen pahimman uhman keskelle syntynyt järjettömän huonosti nukkuva kuopus, kaupan päälle vielä esikoisen mustasukkaisuus vauvaa kohtaan. Mulla ei oikeasti ole mitään hyviä muistoja niistä kuukausista, muistan vaan järjettömän väsymyksen, lasten välillä sukkuloinnin ja heidän tarpeiden tyydyttämisen, esikoisen raivarit ja kellon kyttäämisen millon mies tulee pelastamaan mut ja päästämään hetkeksi eroon lapsista. Kyllähän tilanne olis nyt jo ihan toinen, kun nyt jo nuo 5v ja kohta 3v on niin omatoimisia ja "helppoja" ja ihaniakin, totta tosiaan. :heart: Ja vuosikin tästä eteenpäin, niin mullahan on jo melkein eskarilainen ja 4-vuotias, että ei millään uskois että tuo sama vois vielä toistua.

Tintti83, hahah, miehet! ;) Mulla kans miehen suunnilleen ensimmäinen kommentti oli et no sittenhän meiän on ostettava isompi auto! (Tyytyväisenä myhäillen.) Farkku meillä on nytkin, mutta sisätiloiltaan niin pieni ettei tuonne turvaistuinten lisäksi turvakaukalo enää mahtuis.

Kettula, meilläkin meni reilun vuoden verran ajatusta kolmannesta kypsytellessä. Ekan kerran asiaa pohdittiin jo syksyllä 2011, ja sillon kai jo jotenkin päätettiin että noh, kai se kolmaskin vois vielä tulla. Sitten asia oli tauolla vuoden verran, kunnes mies viime syksynä otti asian puheeksi että jos sinä vaan haluat, niin hän ois kyllä vielä yhteen valmis. Pari kuukautta mulla meni asiaa kypsytellessä ennen kuin jätettiin ehkäisy pois. :) Kiva kuulla ettei muillakaan ole ollu/ole ihan itsestään selvää että se kolmaskin lapsi vielä halutaan. Tsemppiä teille päätöksen tekoon. =)
 
Dita, Täällä oli alussa ihan kaahee vauvakuume, en mistään muusta puhunut kun vauvoista ja odottamisesta, miehellä ehken meni jo vähän hermot siihen. :D Nyt on ollu aina kun täti kurvannut paikalle helpotus, niin kauhealta kun se kuulostaakin. :ashamed: Nyt on yks kuukausi pidempään ettei tarvii heräillä yölllä, puuroralli on kuukauden kauempana.. Mutta vuodon loputtua taas kuume nostaa päätään ja lyttää kaikki aijemmat ajatukset. Ite oon kolmi lapsisesta perheestä, ja kolme tuntuu oikealta.
Mies myös täällä onnesta soikeena kattelee autoja, millanen meille sitten hommataan. Ja sitten kun ei turvaistuimia tarvita millanen meille sitten tulee! :D

ON: Nyt on elisiä testejä hiplailtu ja mukana olleet lappuset sun muut luettu ja opiskeltu tarkkaan. :)
Raskaustestit annoin kaikki miehelle ja sanoin että pistä piiloon. :D Etten testaile liian aikasin taas ja hätäile että näkyykö siellä viivaa vaiko eikö. :D
 
Torstai 17.1.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset

Ole luonani aina.........kp 50/28.........yk 2..............24..... 01/09, 06/11
hemu2.....................kp 47/?...........yk 2..............32..... 07/07, 01/09

Tintti83....................kp 29/33.........yk 6..............29..... 09/09, 03/11
NuVe.......................kp 28/28-30.....yk 3..............27.... -07, -09
EiKahtaIlman3...........kp 28/25-30.....yk 2...............30.... -08, -11
Tytymamma..............kp 25/26-30.....yk 6..............23..... 10/09, 03/11
Maana-mamma..........kp 23/27-31.....yk 1...............29.... -08 ja -10
Tria...........................kp 23/28..........yk 1................?.....01/11, 01/11
Klementiini................kp 20/28.........yk 0...............34..... 05/08, 12/09

Mamimamimami..........kp 18/-...........yk 1...............29..... -05, -07
Usvametsän neito......kp 14/28..........yk 4..............29..... -07 ja -09
Aliila........................kp 13/28-36......yk 7..............30..... -07,-09
Sanna-M..................kp 12/29-31......yk 3...................... 12/7, 01/10
ViiruP......................kp 12/29...........yk 5..............25...... 09/11, 11/08

dita.........................kp 6/29..........yk 5..............30..... -07, -09

keksipurkki...............kp -/25-26......yk 16..............25...... 09/08, 11/10
Helmikoo..................kp ?/?............yk 1................34........01/08, 02/10

TAUSTAILIJAT:
Jenny90
Kettula
Villanen
Angelbird
aotearoa



Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti.....................yk 2
Alabama....................yk 1
Tillukas......................yk 5
amylee.......................yk 1
marraskuu
Äitikissa.....................yk 8
Terp..........................yk 2
Äidin onni...................yk 2
Toive3.......................yk 1
Kemai........................yk 3
Väpä08......................yk 1
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Moikkka!
Liittyisin joukkoonne jännittämään. Mulla on kaksospojat 1/11 entuudestaan ja nyt siis sitä kolmatta kuumeillaan. Taustasta sen verran, että mulla todettiin pco kun esikoista yritettiin ja vuoden jälkeen hakeuduin hoitoihin. Sain clomifenit ja siitä ekasta kierrosta tulinkin sitten raskaaksi.
Nyt on ollut kolmas lapsi ajatuksissa jo jonkun aikaa. Yrittämään kuitenkin alettiin vasta nyt. Ehkäisyn jätin pois 21.12 ja menkat alkoi sitten pari päivää siitä. Tästä kierrosta tekee erityisen se, että olin tuntevinani ovulaation (sitä siis mulla ei tiettävästi ole ollut ollenkaan ainakaan luomuna aiemmin. Mittailin sillon ekan yritysvuoden aikana sitä, enkä kertaakaan saanut positiivista tulosta tikkuun) Nuo tässä kierrossa olleet ovis tuntemukset olivat hyvin samankaltaiset kun vertaan siihen kiertoon mistä kaksoset sai aikanaan alkunsa.
Ihan tarkkaa kp:tä en osaa sanoa, mutta veikkaan, että tänään olis kp 22/28. Ton kierron pituuden otan nyt aiemmista, vaikkakin sillon ollu ehkäsykäytössä eli saattaa tuosta muuttua. Ovulaation olin tuntevinani kp14 tienoilla ja viikko siitä eli dpo 7 tuli pyyhkiessä verta paperiin. Sitä ei aamun jälkeen tullut enää ollenkaan eli voisiko olla kiinnittymisvuotoa? Mulla oli kiinnittymisvuotoa myös kaksosista. Hurjaa vaan kun toiveet on aika koholla, mut ei haluisi tippua niin korkeelta jos ei tärpännytkään. Voihan se olla jotain muutakin vuotoa, ties miten mun hormonit heittää häränpyllyä kun tuo ehkäisy jätettiin pois! Ja kun vielä ajattelen tota mulla todettua pco:ta, niin siksikään ei saisi nyt toiveet liiaksi kohota.. Tosin olen kuullut, että rakaus parantaisi pco:ta ainakin jonkin verran?
Vielä tähän loppuus selvennystä: tänään: kp22/28 yk 1

Plussan täyteisiä testejä kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Moimoi ja tervetuloa uusille!!

Mulla ajatukset ollut ihan muualla nyt kuin raskautumisessa. Meidän 5-vuotiaalla todettiin keliakia, mennyt ajatuksen ihan noissa ympyröissä... : /

Mahdollinen ovis hyödynnettiin kyllä, nyt olis kp 26/28-30 (listassa päivän edellä) eikä ainakaan vielä ole tuntemuksia mihinkään suuntaan. Viime kierrossa olin tässä vaiheessa tuntenut jo vaikka mitä oireita :LOL: Testaaminen ei oo käyny edes mielessä vielä... Josko sitä viikonlopulle odottelis, sunnuntaina pitäis viimeistään alkaa lorista, ellei heitä kierto taas häränpyllyä niinkun viimeksi kun jäi 23een päivään. :confused:

Hitto, joku nujakka alko sohvalla, tuon esikoisen kanssa käytiin tänään sairaalassa gastroskopiassa ja pitäis ottaa iisisti loppu päivä kun nukutettiinkin. Tuolla kattelevat piirrettyjä sit ja äiskä koneella :D
 
Tervetuloa Tria mukaan!!!:)

Viiru: helmikoo oli jäänyt uudesta päivityksestä pois=)

Tria ja Tintti mulla tuli esikoista odottaessa kiinnittymisvuoto. Millonkaan ei ole mulla ollut mitään välivuotoja yms, mutta silloin kun olin raskautunu niin oiskohan n.6vrk oviksen jälkeen kun tuli kirkkaanpunainen viiru pyyhkiessä:D
 
moikka, tervetuloa uude kuumeijat. Täällä tehtiin toissapäivänä vaalea plussa. ja tänään tehtiin vahva plussa liuskalla ja digillä testi jossa sanottiin myös raskaana 1-2. kai tässä sitten raskaana ollaan, alussa selllaisessa :) <3 mulle saa päivittää yk8
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
No niin. Nyt sitä on pillerit jätetty pois ja tyhjennys tapahtunut . Jännittää jostain syystä nyt kamalasti! Ehkä se on sitä innostuneisuutta :) mieskin paljasti, josko saattaa olla että neljäskin tulisi joskus. Huh! Toivottaan nyt ensin tätä kolmatta tapahtuvaksi <3

Onnea kaikille, samassa veneessä kellutaan!
 
voi kiitos dita! jännittää vaan taas ihan kamalasti, ihan kun olisin ensimmäistä kertaa raskaana :D jään taustalle ja oon hengessä mukana. pidän peukut pystyssä ja lähetän paljon plussatuulia kaikille teille! :)
 
Tervetuloa mukaan uudet!

Oikein paljon onnea plussasta mammu991

Nyt menossa tuskaiset odottelu päivät (kp24), mitään tuntemuksia ei ole kumpaankaan suuntaan.. jotenkin tuntuu, että nyt olisi voinut tärpätä, mutta en tiiä koska ees uskaltaa harkita testaamista ettei pety.. joka vessareissulla pelottaa että täti saapuu, vaikka ei mitään menkkatuntemuksia.. viime kierrossa menkat alkoi juuri näillä kp:lla.! Aika pitäisi saada vloppuun asti joutuisasti kulumaan, silloin uskallan aikaisintaan testailla, siis rästihommien tekoa tiedossa =)

Kolmannen lapsen ehdotus lähti meillä oikeastaan miehen suusta :O Hänhän on koko ajan sanonut, että kaksi riittää kun molemmat sukupuolet nyt talossa. Ite taas olen vaan tuumannut, että en lyö lapsilukua lukkoon, koska iän puolesta voisin jopa parikymmentä vuotta vielä lapsia saada :) Kesällä sitten jossakin tilanteessa, ei voi muistaa tarkemmin :D, mies ehdotti kolmatta ja enhän mä ees tajunnu aluksi ottaa sitä vakavasti! Sitte pienen yhteistuumauksen jälkeen päätettiin, että nyt on kolmannen (todennäköisesti viimeisen) aika - ja melkein samalta istumalta varasin kierukan poistoon ajan :D
Nyt on siis vauvakuume vaivannut pahasti puolisen vuotta, tärppäys paineita aiheuttaa se, että nuo molemmat lapset saaneet alkunsa heti yk1.. on ollu tosi raskasta pettyä joka kuukausi! Tänäänkin tuntuu, ettei uskalla ees ajatella plussan mahdollisuutta, kun "kuitenkin" joutuu pettyy..
 
Onnittelut mammu! :flower:

dita kiva kuulla, että jollain muullakin ollut kiinnittymisvuotoa, tuntuu olevan aika harvinaista. Jonkin verran googlettamalla löytyy keskusteluita aiheesta, mutta nekin on lähinnä ihmettelyä "voisiko tämä olla sitä" eikä niistä ketjuista aina selviä, että oliko se sitä vai jotain muuta. Jännittää!

Eilen poltteli alaselkää, siis tiedättekö just niitä "kuopan kohtia" mitä alaselässä on. En edes muistanut, miltä menkkamainen jomottelu/polttelu tuntuu kun ei sitä pillereiden aikaan ollut. Ajattelinkin, että no nyt sieltä menkat alkaa, mutta se poltteleva tunne meni vajaassa puolessa tunnissa ohi. Loppuillasta ei sitten ollut enää mitään tuntemuksia. Huh, tiedä sitten..

Jokohan sitä uskaltaisi testin tehdä huomen aamulla? Huomenna tosin vasta 24/28...
Kaksi liuskaa odottelee kaapissa, että jos sitä toisen voisi "tuhlata" :)

muoks* Äh, en saa noita nimiä toisella värillä vaikka kokeilin.. Joskus sillon esikoista kuumeillessa kyllä osasin...
 
Viimeksi muokattu:
Peukut pystyyn Tria! En tiedä itsekään pystynkö hillitsemään itseäni kun sen testaamisen mahdollisuus tulee. On se vaan osa tätä jännitystä , kaikki ilo otetaan irti kun voidaan ;) .. Pitäisiköhän ostaa tuplapaketti valmiiksi, heh!

Voih menisi aika muutamalla viikolla eteenpäin. .
 
Kiitos ViiruP, olit lisännyt minutkin listalle. =)

Ja mammulle onnittelut minultakin! =)=)

Ooh, tänään aamulla kävi sellainen repäisykipu alavatsalla, mikä on mulle tuttua aiemmista raskauksista. Jännää!!! :D Tosin kävin miettimään onko tässä raskauksien välissä ennen menkkoja ollut tuommosta, mutta ei niitä tuntemuksia niin ole tullut rekisteröityä, kun ei ole ollut tarvetta. Mutta muistan kyllä että noita repäisyjä oli aiemmista raskauksista pitkin alkuraskautta. Esikko sai alkunsa 4. kierrosta ja kuopus ensimmäisestä, että onhan tässä mahiksia... :p Menkkojen alkuun on nyt viikon verran.

Ja kyllähän tässä jonkinlainen pesänrakennusviettikin nostaa päätään. Mites muilla? Tilasin yhdestä verkkokaupasta ompelujuttuja ja enkä voinut vastustaa kiusausta, vaan myös palan kangasta vauvan pussilakanaan... :cool: :whistle:

Jänniä aikoja edessä! Siellä muutamalla näytti olevan kierto lopuillaan, ja aotearoalle onnea ensimmäiseen yritykseen!

NuVelle tsemppiä keliaakikkoperheen arkeen! Tulee varmasti alussa olemaan raskasta kun joutuu ruuanlaitot ja leipomiset, kaupassa käynnit ja tuoteselosteiden syynäämiset opettelemaan ihan uudestaan. Saatikka kuinka iso muutos se on lapselle. Meillä ei omassa perheessä ole keliakiaa (maitoallergia on), mutta keliakiaa ja vilja-allergiaa lähisukulaisilla ja yhdessä ystävä perheessä.

Ihanaa pakkaspäivää kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Enhän mä malttanut olla testaamatta.. Negaa, oiken puhdasta sellaistahan se näytti. Vähän kyllä latistu tunnelmat (vaikka negaan olin näillä kp:llä varautunutkin, niin jotenkin kummasti sitä kuitenkin olin toivonut näkeväni edes haalean haamun). Tänään siis kp 24/28

Ei minkäänlaisia oireita, ei mahan nippauluja, ei jomottelua tai juilimisia, ei mitään.

Aotearoa: Niinpä, se testailu on myös osana tätä jännitystä. Ite ostin heti sen tuplapaketin :LOL: Sen mitä prismat myy (joku preg.. en muista). Puolustelin sitä edullisemmalla kappalehinnalla ja sillä, etten uskoisi vain yhteen testiin jos sen plussan saisin vaan jokatapauksessa tarttisin siis ainakin kaksi testiä. :D Olin muuten yllättynyt tuosta tuon testin laadusta, ei edes tullut viivan paikkaa, mikä on musta ihan loistavaa, eipä ainakaan saa turhia toiveita liikkelle.

Nyt reippailemaan ulos! Aurinko paistaa, ihanaa!
 

Yhteistyössä