Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

kiitos kaikille onnitteluista :) Täällä ei mitään muuta oireita ole plussasta ollut, muutakun armoton närästys. Ja muutenkin on tosi epätodellinen olo, koska mulla oli vasta eilen KP 28, ja viime kierto kokonaisuudessaan oli 35kp, eli ajattelin että 23.1. vasta vois aikaisintaan testailla.
No malttamaton olin ja tein huvikseni ton testin jo ekan kerran kp 24, jolloin oli haalea plussa ja vahvat plussat tuli kp 26. Tuolloin clearblue(kp26) näytti raskaana 1-2, tänään tein uuden testin niin se näyttikin raskaana 2-3.
Tuntuu, että mitä enemmän yritän perehtyä raskautumiseen ja raskaana olemiseen niin sitä enemmän pää on sekasin :D tai toisaalta pelottaa, että onko mulla viitoset tuolla mahassa kun jo reilu kahtaviikkoa oletettua testaus aikaa näyttääkin plussaa.
Sanoikin äsken miehelle: että nonni, siinä sitä nyt ollaan. Mulla on ihan varmasti ainakin neloset mahassa. Mies vaan nauro " hyvä, siinähän ne tulee kaikki samaan syssyyn ja loppuupahan vauvakuumeet vähäks aikaa". :D no toivottavasti ei nelosia kuitenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ViiruP
Tiistai 22.1.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset

Ole luonani aina.........kp 56/28.........yk 2..............24.....01/09, 06/11
hemu2.....................kp 53/?...........yk 2..............32.....07/07, 01/09

Tintti83....................kp 35/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11
EiKahtaIlman3...........kp 34/25-30.....yk 2...............30....-08, -11

Maana-mamma..........kp 29/27-31.....yk 1...............29....-08,-10
Klementiini................kp 26/28.........yk 0...............34.....05/08, 12/09
Mamimamimami..........kp 24/-...........yk 1...............29.....-05, -07


Aliila........................kp 19/28-36......yk 7..............30.....-07,-09
Sanna-M..................kp 17/29-31......yk 3......................12/7, 01/10
ViiruP......................kp 17/29...........yk 5..............25......09/11, 11/08
dita.........................kp 12/29..........yk 5..............30.....-07, -09
Viola30....................kp 6/27...........yk 1?..............?........?
Tria...........................kp 5/28..........yk 2................?.....01/11,01/11
NuVe.......................kp 4/28-30.....yk 4..............27.... -07, -09
Usvametsän neito......kp 3/28..........yk 5..............29..... -07 ja -09

keksipurkki...............kp -/25-26......yk 16..............25...... 09/08, 11/10
Helmikoo..................kp ?/?............yk 1................34........01/08, 02/10

Taustailijat:
Jenny90
Kettula
Villanen
Angelbird
aotearoa



Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti.....................yk 2
Alabama....................yk 1
Tillukas......................yk 5
amylee.......................yk 1
marraskuu
Äitikissa.....................yk 8
Terp..........................yk 2
Äidin onni...................yk 2
Toive3.......................yk 1
Kemai........................yk 3
Väpä08......................yk 1
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneille!

Tänä aamuna pärähti täti paikalle.. Nyt siis kp 1/28. (selaan puhelimella enkä nyt siksi saa vaihdettua tuota väriä) Ihmeen lyhyeksi jäi kierto. Ennen mulla ollu kierrot yli 30 päivää, tän kierron aavistelin lyhyemmäksi ku olin sen oviksen tuntevinani. Vähän on mieli maassa. Oli kylläkin vasta yk 1, mutta toiveet tietty ehti kohota. Kyllä tää tästä :)

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
kp1/28-30 yk4... ei varmaan tarvii kuvailla tarkemmin tuntemuksia |O :'(

Kiitos, helmikoo, kyllä tää tästä, asenne kysymys :) tarkkana saa kyllä olla leivänmurujen yms kanssa! Lähinnä mietityttää kodin ulkopuoliset syömiset, kyläilyt, reissaamiset... Omia eväitä vaan mukaan :)

Siivoomaan olis ryhdyttävä, sopii tähän ketutukseen ihan hyvin! Josko sen jälkeen lähtis pulkkamäkeen kun pakkanen vähän hellittänyt :)

Mukavaa viiikonloppua kaikille!
 
NuVelle Pitää laittaa että meidänkin esikoisella 3v7kk todettiin just ihan viime viikolla keliakia :) Viime keväästä asti tutkittu kun oli alkuun vähän epäilyä muistakin suolistosairauksista mut ihan puhtaasti keliakia nyt sitten kuitenki.

Tsemppiä taas kaikille ja kovasti plussia :heart:


Astre ja pikkuinen 7+4
 
onnea tytymammalle plussasta, vaikkakin tulee aika myöhään.
Minä oon täysin jumiutunut tähän ryhmään, vaikka oonkin jo ilmottautunut tuonne toiseenkin ryhmään. . :)
Trialle ja Nuvelle oikein paljon jaksamista, kyllä se mieli taas jonkin ajan kuluttua kohenee, kun pääsee tuon pahimman pettymyksen yli. Voimahaleja:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Olen 3v2kk ja 11kk lasten äiti ja kolmannesta haaveillaan. Imetän vielä ja kakkosta tehtiin vuosi, jonka jälkeen clomeilla onnistu, joten usko ei oo kovin korkealla, mutta toivo sitten sitäkin :) Nyt siis kp 3/27 ja aletaan taas yrittää. Harmillisesti sattuu vaan sukulaisia olee just kylässä oviksen aikoihin ja toinen lapsista nukkuu vielä meidän välissä, joten haasteita riittää :) Tosi kova vauvakuume kyllä on taas, tai en tiiä onko se vauvakuume, pikemminkin lapsi kuume, oon haaveillut pitkään 3-4 lapsesta. Ongelmista sen verran, mulla oli kohtulihas tosi ohut viimeksi, senkin puolesta vähän hirvittää.

Mutta täällä siis, katotaan miten pitkään tällä kertaa menee.
 
Miss ON iskee taas:
Sarjassamme kuvitteellisia raskausoireita mutta niin. Eilen käytiin lasten kanssa uimassa ja uimahallin pukkarissa kun riisuin rintsikat tajusin että on rinnat hellänä. Jotain hassuja tuntemuksiakin on ollut ja mä palelen koko ajan ja on semmonen outo olo. Noh, onpahan tarkkailtu ja voidaan sit viikon päästä todeta et mieli tekee tepposiaan.. ;) ti (dpo10) ajattelin tehdä sofi one stepin testin ja jos yhtään antaa viitteitä niin sit osottaa ne cb:n digit kaapissa. Jännää :heart:

Tsemppiä ovisplussanneille, puuhakkaita päiviä ;)
 
Moikka taas. Meillä H-hetket tais mennä... Oli semmoiset päivät ettei voinu ajatellakaan mitää semmosta toimintaa. :( nyt harmittaa. Eli aika turha edes odottaa tulosta. Olen aikaa varma et ovis oli 15pvä ja toimintaa oli vasta 16 pvä, joten juna tais lähtee jo asemalta.. Höh. No jos sitä sais itseensä niskasta kiinni ja sais painoo vähän pois ennen plussaa. Onko muilla painoongelmia.. Siis ihan reiluja? Mulla on ollu liikaa painoa jo kahdessa edellisessä ja nyt on viisi kiloa vielä lisää eli aikapaljon on yhteensä liikaa.. Plussatuulia puhallan täältä matkaan kaikille :)
 
Oi valtavasti onnitteluita Tytymama ja mammu991!!!
Ihana kun plussauutisia tulee.

Oikein paljon tervetuloa uudet kuumeilijat!

Tsempit uusiin kiertoon joutuneille. Tiedän hyvin miltä teistä mahtaa tuntua. Jos itsellä tämäkin kierto menee ohi, niin seuraava yritys meille on jo YK8. Taidan siis "johtaa" meistä aktiivisista tuota YK:ta määrää!!! Viime keväänä lopetimme ehkäisyn, kesällä itse yrityksen aloitimme. Eli kohta vuoden tämä projektimme on kestänyt. Jotenkin noihin menkkauutisiin on itse jo tottunut, eikä ne enään tunnu niin pahalta, kuin alussa tuntui. Toisilla tämä raskaaksi tuleminen vie enemmän aikaa, kuin toisilla.

Itse kävin gynellä tuossa loppuviikosta. UÄ:llä kaikki näyttäisi olevan ok. Follikkeli näytti olevan tuon 12mm, eli ovulaatio olisi tänään tai huomenna. :) Sovittiin ellei plussauutisia kuulu kesään mennessä, niin sitten lähdemme tarkempiin tutkimuksiin. Olemme päättäneet että munatorvet tutkitutamme, mutta hedelmöityshoitoihin emme enään lähde. Jos tuolla röörien puhdituksellakaan tämä ei onnistu, niin sitten meidän lapsi luku on tässä. Mutta toistaiseksi jatkamme tätä meidän projektimme ihan luomusti. :) Ja kuiten aikaisemmin jo kirjoittelinkin, että minusta tämä vauvan tekeminen on ihan kivaa!!! :)

Joka tapauksessa vauvantekointoa meille kaikille! Eiköhän se meille plussa joskus vielä pärähdä ja jos ei, niin meillä kaikilla on jo kaksi ihanaa lasta entuudestaan!
 
  • Tykkää
Reactions: ViiruP
Tervetuloa Viola30!

Tänne ei kuulu mitään ihmeitä..Juuri aloitin viimeisen pillerilevyn ja heti toisena päivänä unohdin ottaa pillerin. :D Ei vaan oo mun päätä ja muistia luotu tähän hommaan! No, katsotaan mitä tuleva kuukausi tuo tullessaan ja miten homma sitten etenee.

Nyt jään vain jännittämään muiden puolesta!
 
Heipä hei!! Hiljasta on ollu nyt kyllä täällä.. ?? Monella on kierto siinä vaiheessa että vaan ootellaan joko ovista tai millon mitäkii muka olevia raskaus oireita ihmetellään. :) Miten loppu kierron naiset? Onko mitään havaittavissa?

Helmikoo ja keksipurkki Onko kiertopäivistä vielä tietoa? Missä mennään? :)
 
Täällä löytyy oireita, satunnaisia vihlontoja, rintojen arkuutta, väsymystä ja vilutus on kamala. Ja hajuaisti on herkistyny paljon.. Tänään dpo 8, eli luulin testaavani huomenna mut pääton kiukutella ja testata la kun on dpo 13... Eli lauantaita odotellessa! Toive on harras mutta luottamus ei oo kovinkaan luja... Katsotaan. :)

Mites muut??
 
Tervetuloa muutkin uudet! =)

ViiruP, kp 24/28 on mulla nyt menneillään. Kyllä nyt tais taas huti mennä. Niin vahvat menkkojen alkamisoireet tässä on ilmassa. Plääh.
Apua, ei mulla ole etes vielä testejä! :D Esikoisesta testasin melko pian kun menkat oli myöhässä, mut kuopuksesta vasta siinä vaiheessa kun piti neuvolaan alkaa soittelemaan. :whistle: Olin niin varmasti raskaana, mut aattelin sit kumminkin testata ettei terkkari pitäis ihan pöljänä...

Mites moni teistä on kotiäitinä, ketkä työelämässä? Mulla 4 kotiäitivuotta takana, viime vuonna kävin muutaman kuukauden töissä, mutta nyt taas talven lasten kanssa kotona. Kuopus täyttää helmikuussa 3 vuotta ja sitten palailen taas töihin. Onhan nämä kotivuodet ollut antoisia, enkä vaihtais pois, vaikka niitä vaikeitakin jaksoja on koettu, mutta tuntuupa silti hyvältä päästä taas töihinkin. :)
 
Tervetuloa joukkoon Viola30 . Mullakin edellinen raskaus lähti käyntiin clomeilla ja siksi usko ihan luomuun vähän horjuu. Tosin ennen viime kiertoa en ole koskaan ennen tuntenut ovista eli ehkä se raskaus on muuttanut jotain ja nyt ovuloisinkin ilman apuja. Tsemppiä ekaan kiertoon!

ViiruP ja Maana-mama teillä taitaa olla jännät päivät edessä.

mamimamimami Painoa sais lähteä täältäkin. Mulla on todettu aiemmin pco ja raskautumisen onnistumiseen vaikuttaa paljon ylipaino ja varsinkin laihtuminen. Viimeksi sain pudotettua 11kg painoa ennen kuin pojat saivat alkunsa ja uskonkin tuolla hoikistumisella olleen silloin osuutta positiiviseen testitulokseen. Raskaushan ne pudotetut kilot toi mulle takaisin, eli sen reilut 10kg voisin ainakin tiputtaa. Nyt se vain ei ole enää niin "helppoa" kun on nuo kaksi vilperttiä, jotka estävät lenkille lähdön juuri silloin kun itsellä olisi inspistä. Koska liikuntaa voin siis lisätä vain rajoitetusti, päätin jättää kaikki makeat herkut pois ja järkevöittää annoskoot. Nyt on reilussa viikossa tippunut paino noin kilon verran. Se ei ole vielä paljoa, mutta alku!

Aliila Ihanan positiivisesti suhtaudut yrityksiin vaikka kiertoja sulla takana jo useampi. Vaikka itellä vasta yksi yk takana, muistui väkisinkin mieleen se aika kun yritettiin, yritettiin ja yritettiin ilman tulosta. Se oli raskasta. Tosin niinkuin sanoit, nyt meillä on jo kaksi lasta ja se kyllä helpottaa tunnetta!

ON: kp 5/28 ja menkat ohi! Ihme ja kumma, sillä ennen ne on kestäneet noin viikon! Oi voisiko olla niin, että kehon oma hormonitoiminta olis suht normaali nyt? Mietin tuota viime kiertoa, missä selvästi tunsin oviksen, tuli jotain mahdollisesti kiinnittymisvuotoa ja sitten ne kolme päivää liian aikaisin alkaneet menkat, että olisikojan siellä ollut jotain kiinnittymisyritystä ja sitten tullut sellainen aikainen keskenmeno? -Nää on nyt vaan mietteitä, ja tiedän et en voi sitä saada selville..

Tuolta listasta taitaa puuttua mun ikä. Se on 28 .

Plussia, plussia, plussia vaan!
 
Heippa!

Täällä ovisajat alkaa olla käsillä ja mulla loppuviikosta gyne, pääsee sitten kattelemaan että mitä tuolla sisuksissa tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Helmikoo minä oon töissä, eli perus työelämä/tarha-arkea täällä elellään:whistle: Ois ihana olla vielä kotona yks äitiysloma niin sais tätä elämää hetkeks rauhotettua..

Tintti varasin ajan yksityiselle ja meinaan sanoa että yritystä vuosi takana. Tiedän että mulla torvissa vikaa, joten en halua turhaa tätä yritystä pitkittää jos ovatkin taas tukossa molemmat. Pyydän lähetettä julkiselle tuubien tutkimista varten, ja tuota aikaahan saa sitten oottaa joitain kuukausia, joten ihan äkkiä ei ne hommat kuitenkaan etene. Sitä oon miettiny et minkähän verran tekevät noita tutkimuksia julkisella kun ainakin ennen oli että varsinaisia hoitoja ei julkiselta saanut jos oli jo 2 lasta ennestään. Luulis että perustutkimukset kuitenkin tekevät.

Alkukierto alkaa nyt olla takana ja se ois sitten ovisajat taas pian käsillä. Alkukierto menikin ihan muissa ajatuksissa, ei tullut vauvajuttuja paljoa mietittyä. No, kyllä täpinä taas alkaa kun mennään viikko tästä etiäpäin:D
 
Mä opiskelen iltaisin ja viikonloppuisin, oon välillä töissä viikolla/viikonloppuna ja lapset on nyt syksyyn saakka kotona, helpotin mun työtunteja rajusti et ehdin olla lasten kanssa ja saisin koulussa tehtyä mahd. paljon jos joudun syksyllä palaamaan töihin. Toivottavasti jäänkin äitiyslomalle <3 isommat lapset menis osa-aikaisesti hoitoon sitten syksyllä, ja ite saisin jatkaa opintoja tiiviisti. :)
 

Yhteistyössä