Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

:heart: onnea Villanen!!!! Tarrasukkia matkaan!

Täällä ei mitään oikeestaan päivitettävää. Minkäänlaisia ovistuntemuksia ei ole. Nyt on kp 14/28 eli taidan jo varautua ovuloimattomaan tulevaisuuteen... Täytyy nyt näin ajatella, ettei sit taas tipu korkeelta. Voihan se ovis kait vielä tulla, mutta tuolla pco taustalla en paljoa toiveita nosta.. Oon kuitenkin päättänyt tehdä kaikkeni ja meinaan tän loppukierron ja seuraavan olla VHH dietillä, jonka on ainakin Tanskassa tehtyjen tutkimusten mukaan todettu auttavan pco:sta kärsivien raskautumista. Ei musta muuten ois tällaiseen ruokavalioon, mut raskautumisen toivossa meinaan tsempata!

Onko teillä muuten jo jotain valmiina odottamassa kolmosta? Siis oletteko esim säästäneet edellisistä vauva-ajoista jotain? Meillä on jäljellä kaikki vaatteet, mutta ei oo esim turvakaukaloa, ehdin jo myymään kun en uskonut, että meille enää kolmatta kuumeiltaisiin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Villanen
Villanen onnea!!! :)

Ehkäpä täältä perästä tullaan... Kp 33/28. Nyt on testi hankittuna. Aamulla testaan. Meiän kuopus täyttää huomenna 3 vuotta, oispa aika ihanaa testata samalle päivälle plussa. :heart:

On ollu niin valtavan kiireinen viikko, kaikenlaista ylimääräistä menoa kertyny normaalien kerhoihin viemisten ja hakemisten lisäks. Mies vielä tehny pitkää päivää aamu kahdeksasta ilta kymmeneen, kun on iltasin käyny pitämässä koulutuksia. Ehkä hyväkin näin, ei kyllä ole ehtiny testailua miettiä, viikko on menny niin nopsaa. Alavatsalla käy nippailuja, jotenkin välillä on sellasta outoa turvotuksen ja kuumotuksen tunnetta että kuin olisi menkat alkamassa. Rintoja aristaa välillä, paleltaa, väsyttää... En tiedä onko flunssaakin pukkaamassa, vai meniskö kaikki mahdollisen raskauden piikkiin...?

Tria: meillä on lähes kaikki tallessa. Vaatteita olen pistäny kiertoon, mutta niitäkin on sen verran että alkuun pääsee. Vaunut olis oikeastaan ainoat hankintalistalla. Vanhat on niin loppuun ajetut: renkaat irtoilee, selkänojaa on vähän rautalangalla korjailtu... :whistle: Pinnasänkykin on vielä makkarin nurkassa purkamatta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: aotearoa
Vau Villanen! Onnea tosi paljon! Mä oon niin kade, noin "vahingossa" mäkin haluaisin tulla raskaaksi ettei tarttis pohtia liikaa asioita. :LOL:

Mä en oikein aikaisemmista muista ihan alun oireita, että oliko mitään..siis ennen testiä. Tais vaan tulla tehtyä testi, kun ei malttanu odottaa. Jo molemmissa oli päivän pari ennen menkkojen alkua plussatesti.

Meillä ei oo myöskään mitään oikeastaan säästössä aiemmilta. Vaatteista parhaat on, mutta nekin sen takia, että niille olisi jotain muistoja lapsuudesta. Kaikki vaunut ja autokaukalot sun muut on laitettu tehokkaasti kiertoon. Saapahan sit ostella uusia kivoja, jos kolmas tulee. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Villanen
Tervetuloa mukaan Kauniina päivänä tuut!!=)

Mulle tuli jo nyt kutsu siihen munatorvienaukiolotutkimukseen! Viikko sitten kävin yksityisellä ja näin nopeasti toimenpiteeseen..uskomatonta! Minähän menin sinne yksityiselle jo nyt, sillä ajattelin että tutkimusaika menee kuitenkin sairaalassa jonnekin loppukevääseen, ja sais sitten rauhassa yritellä tämän talven ja alkukevään. Mutta mutta nyt sitten kun menkat tässä kierrossa alkaa, pitää soittaa ja varata aika, toimenpide tehdään sitten seuraavan alkukierron aikana, jaiks! Eniten tuossa jännittää toimenpiteen mulle aiheuttamat synnytyssupistukset, sekä tietenkin se mitä tutkimuksesta selviää, mitäpä sitten jos molemmat torvet tukossa eivätkä aukene huuhtomalla:confused:

Ihanaa huomenna jo perjantai ja meillä vain koulutuspäivä töissä, joten iisi homma, minä oon jo vähän viikonloppufiiliksissä täällä. Huomenna ollaan myös menossa miehen kanssa Putron keikalle:D

Mulla taitaa olla hiivatulehdus|O Eilen illalla alko oireet ja koko päivän on töissä kirvelly ja kutitellu... pitkääään aikaan ei ole ollut, enkä nyt millään jaksais lähteä apteekkiin. Pitäisköhän iljetä kokeilla kotikonsteja...luonnonjogurttia ja piimää olis kaapissa...:whistle:
 
Noista tavaroista, mä myin syksyllä kirpparilla siihen mennessä ylimääräisiksi jääneet vaatteet lähes kaikki pois. Joitain säästin just lähinnä muistoksi. Ja samalla kun sitä kirppispöytää siellä siivoilin ja täydensin ajattelin mielessäni että onko tässä mitään järkeä myydä vaatteita pois kun vauvakuume kuitenkin oli jo mulla kova, miehelle en vaan ollut uskaltanut vielä silloin sanoa edes leikilläni mitään :D
Kuopus (toukokuussa täyttää 2v) nukkuu vielä pinniksessä, eli se on tallella. Kaukaloa ei enää ole, mutta vaunut ja tuplarattaat on edelleen käytössä.
Kaikki pikkuvaipat myin pois, ja se hiukan kyllä harmittaa. Mutta nyt on sitten hyvä syy ostaa ja tehdä uusia, jos tärppi jossain vaiheessa käy =)

Mulla oli kuin olikin eilen jotain ovistuntemuksia, ei kyllä tullut hyödynnettyä : /
 
Kiva kun on tullut hyviä uutisia ja paljon luettavaa! Toivon mukaan aamulla saadaan lisää niitä, varpaatkin ristissä Helmikoolle :)

Oireita muistan ainoastaan rintojen kipuilu, menkkamainen kipu ja nippailut. Myöhemmin etova olo. Nyt tuntuu ehkä kerran päivässä kuumotusta, mutta se voi olla hyvää mielikuvitustakin.

Meillä ei ole mitään säästettynä kun en uskonut meille kolmatta tulevan. Aikamoinen haaliminen alkaa mikäli onni suo. Ajattelin etten äitiyspakkausta ottaisi vaan käyttäisin sen rahan hankintoihin. Kirpparilta jne saanee aika paljon sillä rahalla. Onneksi on kaveripiirissä myös kasvavia pieniä :)

En puhelimella saa värejä, mutta jos haluaa listoille laittaa niin ikä 30, lapset 01/08 ja 02/09. Kierto nyt 20/28 (ehkä). Yk1

Vielä kun viikon malttaisi odottaa niin ensimmäisen kierron jännitys menisi ohi! Sitten voisi rentoutua x)
 
Oikein paljon onnea Maana-mamma ja Villanen!!! Ihania vauva uutisia.

Täällä eletään KP 28/32 Menkkoja odotellaan alkavan ma. Raskausoireita taas voisi hyvinkin olla, mutta jotenkin pessimistinä sitä ei turhaa vielä jaksa niistä innostua. :) Helpompi asennoitua tulevaan negaan. Hieman polttelis myös itsellä tuo testaaminen, mutta kait sitä pitää vielä sen verta malttaa.

Listassa on useampi isoilla KP:llä olevia. Mitähän kuuluu Tintti83:lle, Hemu2:lle, Eikahtailman3:lle ja Ole luonani aina:lle? Onkohan plussia tullut vai onko kuume vain hiipunut?

Klemnettiinille ja Helmikuulle stemppiä tuskaisiin päiviin ja oikein paljon plussa onnea. :)

Tervetuloa mukaan taas uudet kuumeilijat... Tämä kuumeilija jää nyt viikonloppua jännittämään ja ensi viikkoa odottamaan....

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Villanen
FLV
Ihania uutisia on saanut täältä lukea! Onnea Maana-manna ja Villanen! :flower:

Itsellä on vauvahaaveet ollut vähän taka-alalla, kun olen järjestellyt työasioita. Siirryn konsernin sisällä toiseen yksikköön, joten töiden siirtäminen on vienyt ajatuksista tilaa. Sinällään ihan hyvä saada muuta ajateltavaa, sillä edelleen vuoto antaa odotuttaa itseään. Viime viikolla tuli parina päivänä muutama veritippa, mutta ei todellakaan mitään oikeaa vuotoa. Nyt kun havahduin tähän tilanteeseen, niin ehkä olisi jopa aiheellista tehdä r-testi, jotta tietää vähän, missä tämä kroppa menee. Jos vaikka ensi viikolla tekisin testin, ties vaikka saisin yllättävän synttärilahjan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Villanen
Uskomatonta mutta totta: PLUSSA aamulla! :O Tätä täällä vieläkin sulatellaan... En raaskinu miestä aamulla herättää kun jo kuuden jälkeen heräsin/testasin, kun ei enää uni tullut. Pistin sille testipuikon kahvikuppiin odottamaan. "Miks mun kahvikupissa on kuumemittari...eiku...." :D

Voi ViiruP :( Vähän tuossa selasin taakse päin, että oliko sulla jotain raskautumisongelmia, vai joku muuko niistä tukoksista kirjoitteli, keskenmeno ilmeisesti ainakin takana? Jaksuja! Eiköhän se plussa sieltä vielä teillekin tule, ottaa vaan aikansa? :hug:
 
Huisin paljon onnea Helmikoo ja muut plussanneet!! :) Ihania uutisia. :) Täälläpä ei ihmeempiä. En edes odota tältä kierrolta tärppiä kun viime kierto oli niin ihmeellinen, ruppi ihan sekaisin jostain syystä. Eipä oo järisyttävän säännöllinen kierto ollu ennenkään. Kassellaan ja kuulostellaan. :)
 
Viirup pahoittelut :hug: Olisin jo toivonut olevan sinun vuoro:hug:

Onnittelut helmikoo ja muut plussanneet:heart:

Oma napa: arki kahden pienen lapsen kanssa ja töissä... Illat makaan aika lailla sohvalla ja en jaksa tehdä paljon mitään, kun väsyttää aivan hirveästi (mulla on aina väsyttänyt raskauden loppuun saakka). Tällä hetkellä itsellä rv 10+4, joten pian pääsee pois näistä stressaavista alkukuukausista. Tämä raskaus on ollut aivan erilainen kuin 2 edellistä - liekö tulokas tällä kertaa sitten eri sukupuolta (minulla 2 poikaa). Raskaus on ollut myös hirmuisen stressaavaa, kun aina välillä on vuodellut vähän. Nyt tosin on jo 2 viikkoa ollut taas vuotamatta (mutta kerran aikaisemminkin oli 2 viikon tauko). NT-ultra ensi viikolla ja maha alkaa jo selkeästi näkymään - olen siirtynyt käyttämään äitiysvaatteita:heart:

Tsemppiä kaikille yritykseen ja piinapäiviin :hug:
 
Nippailee ja rinnat kipeet, mutta niinhän ne on aina kipeet myös ennen menkkoja. :( Voih toivoisin niin sen plussan tulevan myös tänne.. :) Viime plussa vielä kummittelee mielessä ja kuinkas sitten kävikään.. :( Parempaa onnea toivon tälle kierrolle.

Paljon onnea plussasta helmikoo :heart:
 
Uskoisin vuodon alkavan huomenna, viim.sunnuntaina. Edellisessä kierrossahan plussasin mutta kesken meni. Epäilen kemiallista kun plussa hiipui vuodon alkamisesta pariin päivään pois. Vuoto tosin kesti pari kolme päivää pidempään un normaalisti.
 
Onnea Helmikoo, Maana-mamma ja Villanen :heart:

Täällä ovis näinä päivinä, testejä en oo tehnyt, limat ja alavatsan kivut/turvotus puhukoot puolestaan! Tässä kierrossa oon juonu greippimehua joka aamu ison lasillisen, kaikki 3 edellistä plussaa oon saanu niinä kiertoina kun oon juonu greippimehua... toivotaan, toivotaan :)

Mä oon aika tehokkaasti hävittäny kaikki vauvatavarat. Pinnasänky taitaa vielä olla ja kantoliina.. Saapahan alkaa sit haalia uutta tavaraa tilalle, mikälisikäli jossain vaiheessa se pienokainen meille viedä suodaan :heart:

Meillä miehellä, mulla ja kuopuksella kaikilla on tässä helmikuun alussa synttärit, nyt menee pari viikonloppua leipoessa/vieraita kestitessä. Tänäänkin jo ekat pitkänmatkalaiset tulossa ja pitäs silti saada talletuksia tänään tehtyä... :whistle:

Nyt lähettävä tekee mokkapaloihin kuorrutetta :p ja vielä sen sata muuta hommaa tälle illalle ois...
Mukavaa viikonloppua! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Villanen
Voi onnea Helmikoo!:flower: Ja kiitos onnitteluista.

Minäkin olin hävittänyt lähes kaikki vauva-ja raskaustavarat. Sen vuoksi pusersin itteni tänään huonosta olosta huolimatta kirpparille ja löysin parit tärkeät jutut "takaisin". Ajattelin, etten ota äitiyspakkausta, meille siinä on paljon turhaketta.

Kettula:Onhan tässä tosiaan se puoli, etten kerennyt hirveesti stressaamaan asioita. Vaikka plussaus olikin ihan mahtava juttu, vedin aikamoiset paniikit viivojen vahvistuttua (kiipeilin vessan seinillä). En ollut kuitenkaan vielä realistisesti valmistautunut tähän ja sit yhtäkkiä koko pakka menee uusiksi. Nyt olen jo pikkasen rauhoittunut. Toivon, että toiveesi toteutuu!;)
 
Tänään testattu myös nega, mies kyllä sanoi että näkyyhän tuolla jotain mutta tosi haamujen haamu.että eipä sitä voi tosissaan ottaa. Pikkuhousun suojaa on saanut tämän päivää pitää, valkovuotoa tulee nin reilusti. Jospa se pikku hiljaa rauhottus, tulis täti ja sais vähä lomaa vauva jutuista tauon myötä.
 
Onnea helmikoo!!

ViiruP:lle pahoittelut negasta, toivottavasti tilanne selvenisi johonkin suuntaan pian!

Mulla taisi olla ovis toissapäivänä ja se hyödynnettiinkin.:p En nyt kuitenkaan saisi sitä jäädä pohtimaan kun en ole edes ihan varma oliko ovista OIKEASTI. Kunhan haluan kuvitella, että olisi mahdollisuudet..Ehkä tässä onkin vastaus siihen, kun aiemmin olin epävarma koko kolmannesta. Kyllä sitä vaan niin jännittää ja laskee mahdollisuuksia ym. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Villanen
Pakko oli tulla kurkkimaan mitä tänne kuuluu..

Onnea paljon plussanneille! :heart:

Ja pahoittelut niille jotka ovat pettymyksen kohdanneet... :heart:

Toivottavasti monet teistä pääsisivät odotuspuolelle mahdollisimman pian!

Terkuin suan ja Pärsky 9+1
 
Hei pitkästä aikaa!

Ja ihan ensimmäiseksi onnea plussaneille! Ihanaa, että on noin hyviä uutisia.=)

Täällä on ollu ihan hirveet kaksi viikkoa. Ensin lapset oli hirveessä flunssassa, ja sitten minä. Sitten kun tokenin flunssasta ja menin takaisin töihin, sain hirveät mahakivut ja jouduin umpilisäkkeen leikkaukseen. Nyt yritetään toipua sitten siitä. Onneksi sairaalassa ei tarvinnut olla kuin yksi yö, en välitä siitä paikasta kauheasti. Ja onneksi nuo tähystysreiät näyttää paranevan nopeasti.

Ainoa positiivinen asia on se, että toivon tämän härdellin siirtävän vähän (tai oikeastaan aika paljon) ovista, sitten olisi pienet mahdollisuudet raskautua seuraavissa kahdessa kierrossakin. Mutta katsotaan, pitää varmaaan alkaa tikuttelemaan muutamien päivien päästä taas (ihan omasta uteliaisuudesta, edelleen). Nyt on kiertopäivä 8/28. Viime kierto oli oppikirjan tarkka, mutta vähän luulen, että nyt tuo ovis heilahtaa näiden sairastelujen takia.

Nyt oli omanapainen purkaus, eiköhän tämä taas tästä, kun pikkuhiljaa tästä tokenen..

Mut voisi muuten siirtää tuonne taustailijoiden puolelle. Kuormitan ihan turhaan päivityksiä kiertopäivillä, kun mies on edelleen reissuilla niin, että seuraavistakaan kahdesta kierrosta raskautuminen näyttää epätodennäköiseltä :(
 
Paranemisia Kleementiini!

Tällä hätähousu testaili negan herkillä testeillä. Ens pe odotettavissa Menkat. Alamaha vaan ihan turvoksissa ja pieniä tunteita. Siksi elättelin jo toiveita x) Samalla pesäviettiä, innostuin alkaa remppaa olohuonetta katosta lattiaan.. tulis jo valmista!
 

Yhteistyössä