KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT JOULUKUUSSA

Silmäterä: Hui, tuota ei kukaan halua kuulla, kaikkein vähiten mies. Toivottavasti teille joku keino löytyy, jos yhteinen biologinen on tärkeä juttu. :hug:
Itse olen aina välillä miettinyt, mistä miestenkin hedelmättömyyden yleistyminen mahtaa johtua, poikalapsia kun meilläkin on. Että saisivat, jos joskus haluavat, sitä omaakin jälkikasvua...

Uuteen nousuun: Jännää, jännää. Tuuhan heti kertomaan sitten. =) Peukut on pystyssä. Itse mietin testausta jo viikolla, kun ne herkät testit tulee huomenna, niin ehkä sitten jo to-aamuna. Kääks! Miten sitä jaksaa odottaa. Paitti jos nyt iskee hirmut menkkaoireet, niin voi olla, että jätän testaamatta kokonaan ja oottelen vaan masentuneena...

 
äitix2 :hug: täältäkin. Todella ikävää.

Mulla takana vauhdikas viikonloppu ja nyt illat aika lailla kiinni tän viikon. Lauantaina alkaisi sitten peitonheiluttelutalkoot :D Pojat tuossa leikkii ja jouksentelee - kyllähän noita vois vaikka puoli tusinaa haluta - ovat niin suloisia :heart: Vaikkakin antoivat mun nukkua viime yönä vain vaivaisia pätkiä, kun vuorotellen yskivät... Piti aina jäädä kuuntelemaan hengittävätkö!
 
Kysymys kuukupin käyttäjille, kuinka monta kertaa kuppia tyhjennätte/vrk? Mulla aika niukat menkat kun ekan päivän jälkeen riittää se, että aamulla tyhjennän ja uudestaan nukkumaan mennessä.. Joskus siinä välissäkin mutta ei ole juur mitää tullut..
 
Hei pitkästä aikaa, mammat!

Hurjan masentavia uutisia tuolta sain lukea, ja iiisoot voimahalit äitx2 ja Silmäterä!! :hug:

mutta ooneksi myös hyvän uutisen jännitäjiä löytyy.

Täällä ei mitään ihmeellistä. Oon tuntevinani nippailua munasarjoissa, ja mietin voisko olla ovis.
Peitot heilunu eilen, mutta nyt isäntä iltavuorossa, eli tuskin onnistutaan tässä kierrossa.

mutta plussapuhurit kaikille!!!!
 
Silmäterä :hug: ja pohtikaa/selvittäkää nyt kaikki mahdollisuudet tarkkaan

Orwokki Kyllähän simpoilla voi olla lähes viikkokin elinaikaa suotuisissa olosuhteissa, joten mahkuja on :) Yksihän vaan niitä loppupeleissä tarvitaan.

Minttis81 :hug: ja hurjat tsempit uuteen kiertoon

Loppukiertolaisille iso plussapuhuri ..Milloin alkaa testaukset??

Täällä lievät oireet jatkuu. On kokoajan sellainen tietoinen olo masusta. Olen imetyksen jäljiltä ollut niin kuiva, että mahakin lähes lommolla sisäänpäin, mutta nyt se pullistuu ja kuumottaa. Tänään olen myös ollut ihan helisemässä, kun pisuttaa koko ajan. Aamullakin ennen kauppaan lähtöä kävin kolme kertaa veskissä niin kunhan kaupaan päästiin niin äkkiä pisulle ja taas kotona veskiin. Tätä jatkunut koko päivän :kieh: . Huomenna olis dpo 9..testit polttelee, mutta pitäsi malttaa. Pettymys myös pelottaa :/ . Viimeksi sain dpo 11 selkeän haamun :heart:
 
:xmas: TIISTAI 8.12.09. :xmas:

jenmo...................................kp 67/26-29............................yk 4
Ilmatar..................................kp 41/26.................................yk 3
UuTeEnNoUsUUn...................kp 35/28.................................yk 5
höperö75...............................kp 31/28.................................yk 17
mirvab....................................kp 31/30-65............................yk 3
Poni06....................................kp 28/28 ............................... yk 1
Sssalla....................................kp 27/32.................................yk 6
TaikaWiitta..............................kp 25/20-30............................yk ??
onlydream..............................kp 24/23-29............................yk 5
Wandii....................................kp 24/28-36............................yk 1
erka........................................kp 22/27-30............................yk 2
snowangel..............................kp 20/27...................................yk 17
Frutti.......................................kp 16/27-28..............................yk 4
Lasihelmi................................ kp 16/30...................................yk 12
syksyinen................................kp 14/35-36.............................yk 1
Orwokki...................................kp 12/32...................................yk 8
gammi......................................kp 11/32...................................yk 2
mussu81..................................kp 8/31?.....................................yk 1
Summergirl...............................kp 6/26......................................yk8
Mädchen...................................kp 5/38......................................yk 2
MarjaPorkkana.........................kp 5/28-30...................................yk 3
Muutosta..................................kp 5/28-29...................................yk 1
Ella-83......................................kp 4/24-61...................................yk 13
äitx2.........................................kp 4/27-31...................................yk 2
memmiliini.............................. kp 4/27-40............................ yk 11
Minttis81................................ kp 2/25-35............................ yk 4


satukirjan sankari...................kp ??/32-38............................yk 1,5v
Unikeiju ..................................kp ?/30-33 .............................yk 11
fantasy....................................kp ??/??..................................yk 1
Black Adder.............................kp ??/??.................................
Poni06.....................................kp ??/??.................................
P123........................................kp ??/??................................
Laurelias..................................kp ??/??.................................
kekkis..................................... kp??/??...................................




Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä


Haamut





Vuoden 2009 plussat

Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri
SMSM
punakaneli
Sintyli
JosMäOisinSä

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!

:xmas: :xmas: [/quote]

[/quote]

 
Täällä dpo7. Tarttihan mun tehdä vilja sensitivetesti kun eilen postisetä toi. Negaa tuo näytti . Olis mielenkiintoista tietää onko joku saanut kaksi viivaa tuohon testiin jo dpo 6-7. Siis viime kierrossakin pähkäilin samaa. Tuo testi lupaa että jo dpo6-7 vois näkyä . Onkohan ne jotain harvinaislaatuisia tapauksia kun noilla kiertopäivillä on näkynyt??. Se hyvä puoli tässä aikaisessa testaamisessa mun kohdallani on että pettymys iskee jo näin varhain niin ei odottele jatkosta liikoja. Niin kovasti toivoin edes jotain haamun haamua. Ei mulla mitään raskausoireitakaan ole . Viikon päästä pitäis menkkojen alkaa.
 
erka älä vielä heitä kirvestä kaivoon! dpo6-7 on mun mielestä vielä aika aikasta sanoo onko oikeesti nega. Eikös kiinittyminenkin tapahdu siinä dpo5 paikkeilla, niin että eikai sitä raskaushormoniakaan kaiketi vielä niin paljon virtsassa ole, ellei kiinittyminen ole sattunut sitten aikaisemmin :)

Silmäterä :hug: en osaa oikeen mitään lohduttavaa sanoa.. aika hiljaiseksi vetää :( Toivotaan että löytyy jokin vaihtoehto ja saisitte vielä sen kaivatun nyytin!

Jaahas.. taas meikäläisen toiveajattelut nostaa päätään :D tässä oli neljänä päivänä sellanen olo että menkat alkaa.. mahaa juili, lämmöt 35,6-35,8.. eilen lämmöt oli 35,4 ja tänään ei oo ollu enää mitään juilimisia ja lämmöt pompsahtanu 36,0 että oiskohan nuo juilimiset olleet ovulaatio-oireita??! toivotaan toivotaan! Noh 14pv vielä ja sitten tiedetään sekin :)

kekkis
 
jenmo...................................kp 67/26-29............................yk 4
Ilmatar..................................kp 41/26.................................yk 3
UuTeEnNoUsUUn...................kp 35/28.................................yk 5
mirvab....................................kp 31/30-65............................yk 3
Poni06....................................kp 28/28 ............................... yk 1
Sssalla....................................kp 27/32.................................yk 6
TaikaWiitta..............................kp 25/20-30............................yk ??
onlydream..............................kp 24/23-29............................yk 5
Wandii....................................kp 24/28-36............................yk 1
erka........................................kp 22/27-30............................yk 2
snowangel..............................kp 20/27...................................yk 17
Frutti.......................................kp 16/27-28..............................yk 4
Lasihelmi................................ kp 16/30...................................yk 12
syksyinen................................kp 14/35-36.............................yk 1
Orwokki...................................kp 12/32...................................yk 8
gammi......................................kp 11/32...................................yk 2
mussu81..................................kp 8/31?.....................................yk 1
Summergirl...............................kp 6/26......................................yk8
Mädchen...................................kp 5/38......................................yk 2
MarjaPorkkana.........................kp 5/28-30..................................yk 3
Muutosta..................................kp 5/28-29.................................yk 1
Ella-83......................................kp 4/24-61.................................yk 13
äitx2.........................................kp 4/27-31..................................yk 2
memmiliini.............................. kp 4/27-40............................ yk 11
höperö75..................................kp 4/28....................................yk 18
Minttis81................................ kp 2/25-35............................ yk 4


satukirjan sankari...................kp ??/32-38............................yk 1,5v
Unikeiju ..................................kp ?/30-33 .............................yk 11
fantasy....................................kp ??/??..................................yk 1
Black Adder.............................kp ??/??.................................
Poni06.....................................kp ??/??.................................
P123........................................kp ??/??................................
Laurelias..................................kp ??/??.................................
kekkis..................................... kp??/??...................................




Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä


Haamut





Vuoden 2009 plussat

Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri
SMSM
punakaneli
Sintyli
JosMäOisinSä

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!



 
Täällä ostettu ekan kerran greippimehua. Ovistestit tuli myös tänään, loppuviikosta alkaa tikuttelu :whistle: Kuulin myös että pari työpaikkaa tulis hakuun, missä oon sijaisena ollut ja oon hakemassa kyllä. Oishan se aika jännä, että eka ei raskaus ala millään ja sit ku tulis vakipaikka niin PAM! No raskaus on niin paljon tärkeempi kun työpaikan saanti, että kyllä se sopii vaikka työpaikan kannalta huonoon saumaan.. No pitää ny eka hakea ees töitä :D
 
Minäkin sain tänään nuo herkät testit ja heti piti testailla. Tyhmää, kesken päivän, mutta ihan kuin tietyssä valossa näkyisi haivahdus toisesta viivasta. Hoen täällä itselleni, että tästä ei saa innostua, kun äkkiä katsottuna testi on nega. Ehkä se on viivanpaikka, joo kyllä se varmaan on viivanpaikka, mutta katsotaan huomenna aamulla uudestaan...

Ja duhaa edelleen. :snotty: Mutta ei tietenkään kuumetta, että voisi olla poissa töistä.

Mulla ollut molempien lasten ajan sama työpaikka, tosin ei vakituisena, yhä olen yhä samassa paikassa, nyt vakituisena. Uskon, että työnantaja joko seuraa nettiliikennettä tai jotain, kun huomautti tässä eräällä sijaiselle, että tulet sitten taas, kun täällä jäädään äitiyslomalle ja katsoi minua... Sama se kyllä mulle, vaikka tietääkin, ei haittaa yhtään.



 
Mä taidan jäädä yksin plussaileen tuonne tammikuulle.. kyllä on taas perä kipee ku tultiin alas niin lujaa.. (lue, perse edellä puuhun)... SIIS PETTYMYSTEN PETTYMYS!!!! kuinka voi olla taas kierto tälläinen, mä jo niiiiiiiin toivoin ja uskoin ku menkat viikon myöhässä melkein, tein sitten eilen testin.. NEGA.. ja tänään tuli täti..

mua vaan itkettää!!!!!! mies vaan hokee että tulee se jos on tullakseen..

meil ois siis nyt menossa kp1 ja yk 7
 
Juu ei tullut meillekkään plussaa tästä kierrosta. :/

Tein uuden herkän testin aamulla ja puhtaasti nega oli tämä. No, onneksi epäilin tuota tulosta eilen illalla sen verran ettei päästänyt ns. riemua valloilleen. Ja koska oviksen uskon olleen melko varhaisessa vaiheessa, niin enpä usko, että tuo tuosta enää mihinkään muuttuu. Yhdessä mennään siis vuodenvaihteen ylitse. Nyt olisi saanut kyllä jo plussata, kun olen tähtäillyt vauvansaantia niin, että saa tulla sitten kun kuopus aloittaa eskarin. Mutta saa tulla myöhemminkin, eihän näitä voi ajoittaa. Toivoo vaan, että tulis jossain vaiheessa ensi vuotta se plussa.

Jotta ei kun tätiä ja selkäsärkyä tosiaan odottelemaan. Ja voisiko joku mulle kertoa päivän ratoksi tuon täti-nimityksen synnyn. Miksi sanotaan kuukautisia tädiksi?
 
Taas negaaaaa tänään vilja sensitivellä,pöh! Tänään dpo8. Itse asiassa meen tänään lääkäriin ihan toisissa asioissa kun ilmeisesti taas iskenyt poskiontelotulehdus ja se jomottelee jäsenissä vaikka kuumetta ei ole mutta ikävä vaiva kuitenkin että antibiootteja kehiin. Mitään raskaustuntemuksia ei ole ja huimaukset laitan tuon poskiontelotulehduksen syyksi.
 
KESKIVIIKKO 9.12.2009

jenmo...................................kp 68/26-29............................yk 4
Ilmatar..................................kp 42/26.................................yk 3
UuTeEnNoUsUUn...................kp 36/28.................................yk 5
mirvab....................................kp 32/30-65............................yk 3
Poni06....................................kp 29/28 ............................... yk 1
Sssalla....................................kp 28/32.................................yk 6
TaikaWiitta..............................kp 26/20-30............................yk ??
onlydream..............................kp 25/23-29............................yk 5
Wandii....................................kp 25/28-36............................yk 1
erka........................................kp 23/27-30............................yk 2
snowangel..............................kp 21/27...................................yk 17
Frutti.......................................kp 17/27-28..............................yk 4
Lasihelmi................................ kp 17/30...................................yk 12
syksyinen................................kp 15/35-36.............................yk 1
Orwokki...................................kp 13/32...................................yk 8
gammi......................................kp 12/32...................................yk 2
mussu81..................................kp 9/31?.....................................yk 1
Summergirl...............................kp 7/26......................................yk8
Mädchen...................................kp 6/38......................................yk 2
MarjaPorkkana.........................kp 6/28-30..................................yk 3
Muutosta..................................kp 6/28-29.................................yk 1
Ella-83......................................kp 5/24-61.................................yk 13
äitx2.........................................kp 5/27-31..................................yk 2
memmiliini.............................. kp 5/27-40............................ yk 11
höperö75..................................kp 5/28....................................yk 18
Minttis81................................ kp 3/25-35............................ yk 4


satukirjan sankari...................kp ??/32-38............................yk 1,5v
Unikeiju ..................................kp ?/30-33 .............................yk 11
fantasy....................................kp ??/??..................................yk 1
Black Adder.............................kp ??/??.................................
Poni06.....................................kp ??/??.................................
P123........................................kp ??/??................................
Laurelias..................................kp ??/??.................................
kekkis..................................... kp??/??...................................




Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä


Haamut





Vuoden 2009 plussat

Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri
SMSM
punakaneli
Sintyli
JosMäOisinSä

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!
 
Eipä tarvinnut testata..täällä siis kp 1/28 yk 2 :headwall: :'( . Kierto siis oikean pituinen, mutta luteaali vaihe jäi 9 pv:n mittaiseksi, joten liian lyhyt jotta raskaus olisi voinnut alkaa. Tai oviksestahan tuo johtunee. Varmaa vasta lopettu imetys sotkee edelleen. Ei tullut meille kolmatta elokuista ja se tässä lähinnä harmistuttaa :( . Pöhköä, koska eihän sillä mitään väliä ole milloin vauva syntyy. Kunhan sen vain saisi vielä.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :whistle:

:hug: niille joille täti saapunut.
 

Yhteistyössä