KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

Moikka!

Juttujanne olen lukenutkin jo jonkin aikaa ja mielenkiinnolla seurannut plussauutisia ym.

Olen 30v. kahden pojan 11/06 ja 08/08 äiti ja haaveilen 3:sta lapsesta. Yritys ei ole vielä päällä, mutta lopetin pillerit ja katsotaan mitä tapahtuu?!? Tilanne on sellainen, että pojat aloittavat tarhan tammikuussa ja minä palaan töihin 3vuoden tauon jälkeen. Ajatukset ovat kovin ristiriitaiset töihin paluun takia, mutta mielelläni pojat kyllä laitan tarhaan :)

Mietin, mitä työnantaja tuumailee jos jään pian taas pois töistä, mutta tätyy sanoa, että pikku pakko käydä ainakin pyörähtämässä jotta tuet nousee :/

Mietitään sitä sitten ja iloitaan nyt tästä vauvakuumeilusta :heart:

 
äitix2 Ihanaa!! Onnea kovasti :heart: :flower:

snowangel :hug: :hug:

Ella-83 Raastavia tuollaiset kierrot. Mulla oli ykkösen ja kakkosen välissä muutama ylipitkä kierto ja testejä paloi. Jaksuja :hug:

Muutosta Tervetuloa kuumeilemaan!!

).( Peittojen heiluttelut aloitettu. Pikku paniikki jo iski, kun nuorimmaisen kanssa käytiin perjantaina lääkärissä. Toinen korvatulehdus heti perään. No onneksi ab-kuuri vaikutti jo niin, että viime yönä nukkui ennätys hyvin ja meidän touhut eivät keskeytyneet. Että samaa romatiikkaa Maija-Porkkana meilläkin :)

Plussapuhuri kaikille!!
 
no testailin pe clear blu:lla ja sain tuloksen ei raskaana.
Eilen aamuna taas predictorilla tuli ihan punoittava viiva.
Tänään jätän testailun väliin ja huomenna taikka ti sitten testailen vielä.

Kyllä eletään jännittäviä aikoja =) , stemppiä meille itse kullekkin!!
 


SUNNUNTAI 21.11.2009

jenmo.......................................kp 51/26-29.........................yk 4
Ella-83......................................kp 49/24-46.........................yk 12
Lasihelmi...................................kp 42/30..............................yk 11
Sssalla......................................kp 42/32..............................yk 5
TaikaWiitta................................kp 35/23-30..........................yk ??
syksyinen..................................kp 33/??...............................yk 1
JosMäOisinSä............................kp 31/31................................yk 1
Silmäterä..................................kp 28/36-41...........................yk 5
punakaneli................................kp 28/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 27/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 27/30-32..........................yk 1
Orwokki....................................kp 27/35................................yk 7
Sintyli.......................................kp 26/25-27...........................yk 2
gammi......................................kp 26/28-30...........................yk 1
Ilmatar.....................................kp 25/26................................yk 3
Summergirl...............................kp 20/24-28...........................yk7
UuTeEnNoUsUUn.......................kp 19/28................................yk ??
memmiliini.................................kp 17/27-40...........................yk 10
MarjaPorkkana...........................kp 16/30..................................yk.2
Minttis81....................................kp 16/25-35.............................yk 3
höperö75...................................kp 15/28..................................yk 17
mirvab........................................kp 15/30-65.............................yk 3
Poni06.......................................kp 12/28 ................................ yk 1
onlydream.................................kp 8/23-29.............................yk 5
Wandii.......................................kp 8/28-36..............................yk 1?
erka.........................................kp 6/28-31..........................yk 2
snowangel.................................kp 4/27..........................yk 17

satukirjan sankari.....................kp ??/32-38...........................yk 1,5v
Unikeiju ....................................kp ?/30-33 .............................yk 11
fantasy......................................kp ??/??..................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??..................................
Poni06.......................................kp ??/??..................................
P123..........................................kp ??/??.................................
Laurelias....................................kp ??/??.................................
kekkis...................................... kp??/??...................................




Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Muutosta


Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri
SMSM
äitix2

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!


[/quote]
 
Hyvää sunnuntaita sisaret! B)

Muutosta: lisäsin sinut taustailijoihin! Tervetuloa mukaan! :wave:

Mulla on sellainen olo, että tämä kierto meni kyllä ihan harakoille. Voisihan sitä tänään vielä peittoa heiluttaa, mutta ovisoireita oli kyllä jo alkuviikosta joten myöhäistä taitaa olla... Näinköhän mulla on oikeasti ovis noin aikaisin! Selittäisi kyllä miksi yritettiin kakkosta niin kauan jos on väärinä päivinä harrastettu vaakamamboa... :ashamed: Pitäisiköhän sitä ensi kiertoa varten ostaa elämänsä ensimmäiset ovistestit? Suositelkaapa jotain testejä! Ja mistä niitä saa tilattua? =)
 
Lasihelmi ja Ella-83: Inhottavaa, kun kierto venyy. Koko homma periaatteessa jumittaa täysin, kun kuukautisia ei vaan näy. Kuin roikkuisi löysässä hirressä. Tietää toisaalta, että ei tod- nä. ole raskaana kun miinusta näyttää, mutta välillä toivo pilkkahtaa, kun kuulee näistä myöhäisista plussista yms. Kyllä se siitä, voimia sinne! :hug:

Marjaporkkana: Olen tilannut mammaksilta eli www.mammaksi.fi itse sekä raskaustestit että ovistestit ja olen ollut niihin tyytyväinen. Viime kierrossa tosin testailin, eikä tullut plussaa (siis vahvaa viivaa), ja olen testien kanssa samaa mieltä siitä, että ovista ei varmaan tosiaan ollut ollenkaan.
En osaa verrata testien toimivuutta, mutta toimitus oli ainakin supernopeaa. No se tietty on negatiivista, että yhtään plussaa/haamua en niillä ole saanut, mutta toisaalta en ole ollut raskaanakaan, joten hyviä ovat siis käytössäkin. Ainakin minulla.

Nyt päätin, että en testaa ovista lainkaan (koska yleensä tunnen sen niin hyvin) ja huomenissa alkaakin meillä ne talkoot! :heart: :heart: :heart: Katotaan tepsiikö.

Äläkä Punakaneli välitä tyhmistä testeistä, jotka näyttää väärin.
Raskaana olet, hus neuvolaan siitä testailemaan! :)
 
Moro! Pari päivää sain oltua pois vauvakuumeketjuista . Mutta täytyy sanoa että hyvää se teki hermoille ja yritän nytkin harvemmin tulla tänne lueskelemaan. olette kuitenkin mielessäni joka päivä kun varsinkin iltaisin tulee mieleen että mitäköhän sille ja sille kuuluu...kauheen utelias .Mulla nyt kp6 eli mitään ihmeitä ei vielä tapahdu.
Oon purkanut vauvakuumestressiäni siivoamalla...joulusiivous jo meneillään ja täytyy sanoa että puhdasta jälkeä tulee kun kaiken energiansa keskittään rätin kanssa riehumiseen.

Molemmat lapset ovat saaneet nyt sikarokotteensa ja odottelen että kaksi viikkoa kuluisi että olis rokotteen antama suoja kunnossa.

Onnea plussanneille!
Plussatuulia toivottelen kaikille tasapuolisesti!!!! :flower: :heart:
 


MAANANTAI 23.11.2009

jenmo.......................................kp 52/26-29.........................yk 4
Ella-83......................................kp 50/24-46.........................yk 12
Lasihelmi...................................kp 43/30..............................yk 11
TaikaWiitta................................kp 36/23-30..........................yk ??
syksyinen..................................kp 34/??...............................yk 1
JosMäOisinSä............................kp 32/31................................yk 1
Silmäterä..................................kp 29/36-41...........................yk 5
Mädchen...................................kp 28/30-32..........................yk 1
Orwokki....................................kp 28/35................................yk 7
Sintyli.......................................kp 27/25-27...........................yk 2
gammi......................................kp 27/28-30...........................yk 1
Ilmatar.....................................kp 26/26................................yk 3
Summergirl...............................kp 21/24-28...........................yk7
UuTeEnNoUsUUn.......................kp 20/28................................yk ??
memmiliini.................................kp 18/27-40...........................yk 10
MarjaPorkkana...........................kp 17/30..................................yk.2
Minttis81....................................kp 17/25-35.............................yk 3
höperö75...................................kp 16/28..................................yk 17
mirvab........................................kp 16/30-65.............................yk 3
Poni06.......................................kp 13/28 ................................ yk 1
Sssalla......................................kp 12/32..............................yk 6
onlydream.................................kp 9/23-29.............................yk 5
Wandii.......................................kp 9/28-36..............................yk 1?
erka.........................................kp 7/28-31..........................yk 2
snowangel.................................kp 5/27..........................yk 17
Frutti........................................kp 1/27-28................................yk 4

satukirjan sankari.....................kp ??/32-38...........................yk 1,5v
Unikeiju ....................................kp ?/30-33 .............................yk 11
fantasy......................................kp ??/??..................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??..................................
Poni06.......................................kp ??/??..................................
P123..........................................kp ??/??.................................
Laurelias....................................kp ??/??.................................
kekkis...................................... kp??/??...................................




Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Muutosta


Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82
Punaposket82
ärrieri
SMSM
äitix2
punakaneli

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!


[/quote][/quote]

 
Onnea äitx2 ja punakaneli! :heart:

Täällä alkoi piinaviikko. Lauantaihin mennessä pitäisi tädin saapua, jos tärppi ei ole käynyt. Testata aion vasta joulukuun puolella, jos sinne asti päästään. Hiukan kyllä nivusissa vihloo välillä... Jännittää!!! :eek: =)
 
Oikein paljon onnea äitix2 ja punakaneli ja tarrasukkia matkaan!

Snowangel :hug:

Ovistesti näytti plussaa perjantaina ja aika hyvin sitä pääsimme hyödyntämään. Tosin harmittaa kun lauantai jäi välistä. Nyt sitten odotellaan ja piinaillaan kaksi viikkoa :eek:

Plussatuulia +++++++++++++ :whistle:
 
Täällä alkaa myös piinaviikot... Tai en sitten tiedä siitä piinasta, kun olen jo toivoni heittänyt tämän kierron suhteen! Aika hyvä tuuri on käynyt, jos nyt tärppää! :snotty:

Wandii: kiitos vinkistä! Pitää kattella niitä mammaksin sivuja kunhan se täti nyt ensin kurvaa pihaan (ja kyllähän se kurvaa...).

Yritän tässä ajatella vaihteeksi muita asioita ja aloin suunnittelemaan kuopuksen 1v.juhlia! :D Meidän herralla olisi synttärit 28.joulukuuta, mutta suunnittelin että pidetään pippalot sitten joulua edeltävänä viikonloppuna. Jos jollakulla olisi vaikka joku hauska teema tai muita ideoita 1-vuotisjuhliin niin täällä otetaan vastaan ideoita! :attn: Todennäkösesti ei kauheasti lapsivieraita näihin juhliin tule, vaan lähinnä mummot, papat ja kummit. Tietysti esikoinen on mukana ja varmaan nuo meidän yhdet naapurin lapset joiden kanssa ollaan paljon tekemisissä... Onpahan muuta ajateltavaa kun näitä suunnittelee! :xmas:
 
Onnea plussanneet!!! :flower: :flower: :flower:
Mä tein lauantai aamuna (kp26) testin kun oli pikkujoulut illalla, mut negaa näytti.
En usko että vielä edes näkyis vaikka oliski raskaana.

Tää on itseasiassa aika jännää, ku nyt jos täti saapuu, niin hitsi jos sit enskierros tärppäis. Mulla nimittäin on nuo mun 2 tyttöä kumpikin syntyneet lokakuussa, että huippua jos vielä yks samoille viikoille! :LOL:

outo olo koko ajan. Niskat vissiin niin jumissa että pyörryttää ja kädet puutuu... Toivottavasti ei mitään vakavampaa... :(
 
Ihanaa ja Onnea Sintyli :flower: :heart:

Hitsin hitsi. En olekaan enää perillä kroppani toiminnasta. Ovisoireita oli jo pe ja la. Nyt taas ei mitään erikoista. Olisiko ovis voinnut olla jo noin aikaisin kp 10?? Mies on taas ollut niin väsyksissä, että on kahtena iltana nukahtanut jo ennen kuin olen saannut nuorimmaisen petiin. Hän ei todellakaan ymmärrä, että nyt olisi se aika kuukaudesta. Enkä voi oikein painostakkaan, kun ihan rennosti piti mennä. Ottaa niiin päähän. Pitäisi saada kyllä tänään pidettynä ukko hereillä. Itseäkin oikein harmittaa, kun omat ajatukset pyörii liiaksi tämän vauvautumisen ympärillä. Muistan kyllä ihan samat tunteet, kun pikkukakkosta tehtiin. Kai se kuuluu asiaan.
Nyt lukeen kirjoja esikoiselle..
 
Suuren suuri onnittelu :hug: sinulle Sintyli!

Poni06 Minulla itselläni on ollut vaikeuksia pysytellä hereillä niin pitkään, että lapset nukahtaa. On tämä kyllä aika surkuhupaisaa, kun kaksi puoliunista yrittää peittoja heilutella. Tsemppiä miehen kellistämiseen ;)
 
Onnea Sintyli :flower:

Tsempiä ja pitkää pinnaa kaikille pitkän kierron kanssa kamppaileville. Mulla ei vielä ole aavistustakaan kierron pituudesta, kun viime kierrolla lopetin renkaan käytön, joten oma hormonitoiminta tässä vasta käynnistelee. Jos palautuu vanhaan kiertoon niin on 28-30 pv, eli pe-su tulee täti kyläilemään. Ainakin hillitön makean ja rasvaisen himo ja turvottava olo viittaisivat siihen suuntaan. Joulukuussa sitten tiukka yritys ja jos vaikka saisi maailman parhaan joululahjan :D

Meillä esikoinen sairaana, muut ollaankin jo sairastettu tämä tauti. No jospa sit vaikka joulun ajan oltais terveenä ku nyt näin urakalla useamman kuukauden ajan aina joku on sairastellut.

Poni 06 taitaa olla lapsiperheiden krooninen ongelma - miten tehdä uusia kun entiset väsyttää äidin ja iskän niin ettei iltaisin kykene enää millekään. Kakkonen tehtiin raksa-aikaan ja se on kyllä pienoinen ihme, että siinä stressin ja väsymyksen keskellä ylipäätään tulin raskaaksi :LOL:

Orwokki meillä ollu just ton tyyppistä flunssaa, ainakin mulla alko noin ja sit tuli päänsäryt ja lihassäryt ja lämpöä. Kesti melkein viikon enneku hellitti. :snotty:
 
Paljon onnea Sintyli ja Punakaneli :flower: :flower: :flower: :flower:

Oma napa on kp1 :(

Tästä kysynkin, kun aamulla tuli mieleen asia, joten en ole tullut ajatelleeksi; osaisko joku vastata, et laskenko kiertoni oikein kun tänään minulla oli siis 28/28 ja vuoto alkoi tänään, eli kp1, niin onko kiertoni oikeasti 27/27?? Ymmärsikö joku :/
 
mun maha elää nykyään omaa elämäänsä :/ jos ovis on muka kp 9, mahaan sattunut ihan jostain kp1 lähtien. litalginilla helpotti parisen tuntia, mutta taas. semmonen paine tms tuntuu kun istuu, ja aamulla maha oli paineluarka ala-vatsalta. kauanhan tän kanssa odottelee ennen lääkäriä, vaikka ei tää nyt sietämättömän kipeä ole..
 
Minusta fruttisulla on nyt siis 1/27-28. ;) Harmin paikka tädistä, mutta ainakin sulla on säännöllinen kierto.
Itse lasken kierron ihan ekoista tuhruista lähtien, miten muut?

Meillä onneksi kakarat nukkuu niin hyvin ja yleensä ollaan kohtuupirteitä (siis elossa) kun mennään sänkyyn, että eiköhän tässä. Ainoa ongelma vain on välillä oma juuttuminen milloin virtuaaliseen maailmaan, milloin kirjan sivuille. Lisäksi jos joku asia vituttaa oikein rankasti tai huolestuttaa, niin ei vaan pysty, vaikka kuinka olis otolliset ajat.
Olen joskus myös herättänyt miehen... :D Ei suuttunut, kun hellästi herättelee. :heart:
Tilasin uusia alusvaatteitakin, ja kuin tilauksesta ne tulivat tänään. Uulaa!

Orwokki: Mulla huimailee näin flunssakautena useastikin. Menee ilmeisesti flunssa korviin, vaikka ei muuten oiskaan oireita ja siellähän ne tasapainoaistimet sitten ovatkin. Mut jos kädetkin puutuu, niin oisko tosiaan niskassa tai hartioissa. Käy hierojalla, tai siis ensin lääkärillä niin Kela maksaa puolet.
 

Yhteistyössä