KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

Tajusin just että mun kiertoni onkin 27-30 . Oon laskenut tähän asti väärin ! Voihan pölöminä! En osaa päivittää joten voisko joku muu tehdä sen jossain vaiheessa? Kiertopäivä siis edelleen se 15.

Memmiliini :hug: :hug:

Mädchen testaa jo, testaa jo... :LOL: Jännää!!!
 
erka muutin sulle tuon kierronpituuden tuohon ylläolevaan listaan =)

Testailen kunhan ehdin ;) Mulla on niin vahva tunne raskautumisesta, etten uskalla testata jos vaikka onkin nega :ashamed: Nautin (harha)luulostani vielä hetken ;)
 
Ja nyt meet tosiaan Mädchen pissiin siihen tikkuun. :LOL: Tämä on... viivyttelyhäirintää tai jotain. No ei sentäs oikeesti, kun omaan tahtiin vaan. Me eräät olemme vain odottelurajoitteisia. :D

Kiitos muuten erka vinkistä. Voi olla, että ostan tuon clearbluen testin, kun haluan varmuuden siitä oviksesta. Siis, että se tosissaan joskus tapahtuu tässäkin ruumiissa.
Ja siis sillä edellytyksellä, että ei tärppää tässä kierrossa. Jotain alavatsakipunointia on, vaikka ihan vasta kirjoitin, ettei oireita oo. Mutta se voi olla ihan vaan ruoansulatusjuttui, joten en odota liikoja.

Kuumeilua rajoittaa se, että meillä molemmat pojat ovat heittäytyneet hankaliksi, toinen koulussa ja toinen päiväkodissa. :headwall:
Nuoremman santerin kohdalta, joka on hyperäkkipikainen, se on tuttua, mutta että tuo esikoinenkin tänään oli kerhossa kiukutellut. Mietittiinkin tuossa äijän kanssa, että mahtava yhdistelmä tuo nuorempi, miehen koko 195cm ja minun äkkipikainen tempperamentti... Yritän kasvatuksella estää, sitä väistämättömältä tuntuvaa seikkaa, että jossain vaiheessa jotakin toista voi sattua lujastikin, kun tuo jantteri joskus täysikasvuisena suuttuu...

Onko sitä ihan hullu, kun toivoo lisää näitä... :p
 

Yhteistyössä