KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

Ei ole oireita. Yritä tsempata itseäni, että testaan ensi viikon alussa jos ei vielä perä vuoda.. Seuraavalle loppukierrolle olis kunnalliseen aika papa-kokeeseen ja samalla tietty tästäkin asiasta vois puhua. Luultavastihan silloin on menossa yk 10. Mies höpöttää, että tullaan sitte raskaaksi kun lakataan yrittämästä. Ei vaan onnistu multa kuukaus on niin pitkä aika, että väkisinkin miettiii missä vaiheessa ollaan milloinkin menossa ym.
Pitää nyt odotella se täti ja sitte miettiä tilataanko aika yksityiselle ovulaatiota alustavaan ultraan....
Tervetuloa uudet!
:hug: Miuskipa
 
UuTeEnNoUsUUn d :) b Pidetäänpä peukkuja, että noin olisi ja pääsisit plussapinoon seuraavaksi!

maamin82 Onnittelut plussasta :flower: (vaikka sitten varovaiset :) )

Täällä ei oikeastaan mitään uutta nyt, katsellaan ja odotellaan. On siis eka luomukierto menossa ja kuukautiskierron pituudesta ei hajuakaan, kun edelliset menkat oli vasta ekat luomut. Olen siis laskeskellut ovulaatiota n.28 pituisen kierron mukaan ja sen mukaan nyt peittokin on heilunut :D En osaa tunnistaa ovulaatio"oireita" itsessäni, joten mutulla mennään.

Nyt siis menossa yk1, joten mitään paniikkia ei yrittämisen kanssa ole vielä. Vaikka ihan tjottailulla ei kyllä mennyt tämä kierto vaan silti koitan laskeskella ja kaikkea mahdollista :D

En oo ainakaan aiemmin huomannut tässä ketjussa, että olisi kerrottu enemmän perheistämme. Kerrottaisko ketä perheisiimme kuuluu ja jotain muutakin, mitä itsestään haluaa kertoa esim. ikää yms. Olisi kiva kuulla kenen kanssa tätä samaa taivalta kulkee :wave:

Itse olen 33v ja mies 41v, asutaan Oulun seudulla. Meillä on 2 poikaa 7v ja kohta 5v. Töissä ollaan molemmat minä hoitoalalla ja mies ravintola-alalla. Siinäpä jotain meistä :)
 
Täällä alkoi sitten menkat. Eli kp1 menossa. Nyt tosin en tiedä miten tämän kierron kanssa tehdään tai ylipäänsä seuraavien kiertojen. Voi olla että siirretään yritystä myöhemmäksi..pakko palata töihin vähäksi aikaa..joten minut voi poistaa listalta.

Plussaonnea toivottelen teille kaikille!!!!
 
Täällä on sitten mieli maassa.. veetuttaa niin p-erkeleen pahasti.. :'(

Tein eilen testi, tuli haamu, aamupissasta tein sitten huomattavasti selkeemmän haamun/plussan..

Ajelin töihin ja alkoi mahassa tuntua ilkeeltä ja pääsin keskustaan niin eiköhän ne menkat alkanut, nyt sitten maha helvetin kipee.. mä vihaaaaaan tätä!
melkein jo uskalsin olla iloinen, onneks en kellekkään puhunut mtn.. :S
eli täällä siis kp.1/28-35
 
Uuteen Nousuun :hug: :hug: :hug: . Niin kuin varmaan tiedätkin niin voit silti olla raskaana vaikka yhdet kuukautiset vielä oliskin...Tarkkaile jos ne vaikka on tavallista lyhyemmät ja pienivuotoisemmat niin aina on mahdollista...
 
uuteennousuun: :hug:

Täällä ei mitään uutta. Suurin "into piukeena" -vauvan yritys on jotenkin laimennut. Haluamme vauvaa toki yhtä paljon kuin ennenkin, mutta jotenkin en jaksa enää mitään greippimehuja tai ovistestejä tai muutakaan. Kiertopäiviä on sen verran laskettava, kun aloitin ne terolutit toissa päivänä. Mitään ovistuntemuksia ei ole ollut, saa nähdä tuleeko olemaankaan, gynehän kyllä veikkaili että kierto olisi mennyt pitkäksi ilman Teroluteja, joten ovis taitaa olla aika myöhään.

Nyt huolestuttaa, että kun ovis on luonnostaan myöhään, mutta kiertoa lyhennetään Teroluteilla, että miten käy luteaalivaiheen? No onneksi nuo hormonit nyt ainakin vahvistavat sitä kohdun limakalvoa. Aina pitää olla vakiomäärä huolissaan jostakin asiasta...
 
maamin82: Vau! Onneksi olkoon!! Tunsitko sen ovulaation kunnolla vai luotitko pelkästään tikkuihin?

Uuteen nousuun: Voi ei.. :( Mulla kävi samalla lailla pari kiertoa sitten. Nyt vaan tsemppiä ens kiertoon!

ON: nyt ei oo juuri mitään tuntemuksia. Ehkä lieviä tissituntemuksia edelleen....Piinaavaa odottelua vaan siis...
 
Täällä ei minkäänlaisia menkkaoireita mut ei paljon muitakaan oireita.. :attn: Loppuviikkoon asti meinasin malttaa vielä ootella ja sit testailen.. Jotenki vaan tuntuu et ei sieltä plussaa ainakaan tule :'( .. Onnea plussanneille ja :hug: uuden kierron alottaneille.
 
Peesaan minttis81:stä. Itse testaan la kun on pikkujoulut tuolloin.. Muuten tosi vaihtelevasti tuntemuksia, viikonloppuna nippaili sitten taas ei mitään, eilen taas jotain nippailuja oli mutta tänään taas ei mitään..
 
Ärrieri: Mahaa juilii ovisaikana, muuten luotin vaan tikkuihin. Pojan aikana kokeilin vain ovuloinko, kun kierrot venyi n.40pvään..

Ella-83: Mulla oli kans noin että viikon verran juili mahassa menkkamaisesti, toisena päivänä juili ja toisena ei. Perjantaina oli niin kauheet kivut että melkein itkin, mutta lauantaina ei taas mitään.. Älä luovuta vielä!!! Plussapuhallus :whistle:

En uskalla vielä siirtyä tuonne odotuspuolelle.. Pitää hakee vielä testi ja koittaa uudestaan, että varmana kans on plussa! Näköjään niitä vääriäkin plussia tulee... :/
 
Syksyinen kysyi perheestä. Minä olen 28v, mies 31v ja lapset 4v tyttö ja 5v3kk poika...etelä-karjalassa asustellaan. lisäksi meillä on kohta 9v kultainennoutaja. Minä kanssa hoito alan töissä =)
 
joku tuolla troisessa pinossa povas että ei mun kannattais huolia koska voi tulla vaiks menkat jos oiskin raskaana.. en jaksa uskoa.. :'( kummallista vaan et eka tulee ns. plussa ja siitä pari tuntia niin menkat.. aarhg.. mähän tuun hulluks.. tosin eilen vuoti "aika" paljon.. yön jälkeen ei niinkään paljon.. :S seuraan tän pvän ja katselen josko toivoa vielä olisi :D normisti menkat mulla kuitenkin kestää 5 vrk..
 
Huomenta !

Uuteennousuun :hug: :hug:

Kertokaapa minulle että kun sanotte että dpo on niin ja niin paljon niin mikä päivä on dpo1? Eli kun saatte ovistestiin plussan niin onko seuraava päivä ovulaatiopäivä ja sitä seuraava dpo1? VAi onko ovisplussapäivän jälkeinen päivä ja sitäkin seuraava päivä myös ovulaatiopäivää ja vasta niiden jälkeen dpo1?
Mulla mielikuvitus laukkaa lujaa ja jo tänä aamuna oli outo maku suussa (ovis kai muutama päivä sitten). :LOL: Kyllä tää vauvakuume on melkoinen juttu kun tekee mielelle tepposet :D

Hyvää alkanutta keskiviikkoa!

 
KESKIVIIKKO 4.11.09

UuTeEnNoUsUUn......................kp 37/28..............................yk ??
jenmo.......................................kp 33/26-29.........................yk 4
minttis81..................................kp 32/25-30.........................yk 2
Ella-83......................................kp 31/24-46.........................yk 12
memmiliini.................................kp 30/27-40.........................yk 9
Summergirl...............................kp 28/28...............................yk 2
MarjaPorkkana.........................kp 28/30-32..........................yk 1
Punaposket82..........................kp 24/26-31............................yk 9
höperö75.................................kp 24/26-28............................yk 16
SMSM.......................................kp 24/28-29.............................yk 2
Lasihelmi..................................kp 24/30..................................yk 11
Sssalla.....................................kp 24/32..............................yk 5
Ärrieri.......................................kp 19/??..................................yk 3
TaikaWiitta..............................kp 17/23-30............................yk ??
erka.........................................kp 17/28-31.........................yk 1
Siiri78.......................................kp 17/30.............................yk 6
Onlydream...............................kp 16/23-29.........................yk 4
snowangel...............................kp 15/26-27..............................yk 16
syksyinen................................kp 15/??..............................yk 1
äitx2........................................kp 14/27-31........................yk 1
Silmäterä.................................kp 10/36-41.........................yk 5
punakaneli...............................kp 10/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 9/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 9/??.................................yk 1
Orwokki....................................kp 9/35..................................yk7
Sintyli.......................................kp 8/25-27.........................yk 2
Ilmatar.....................................kp 7/26...............................yk 3


satukirjan sankari....................kp ??/32-38........................yk 1,5v
Unikeiju ...................................kp ?/30-33 ......................yk 11
fantasy.....................................kp ??/??................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??...............................
Poni06......................................kp ??/??................................
P123.........................................kp ??/??...............................
Laurelias....................................kp ??/??.........................



Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa
 
Päivittelin aikani kuluksi.
UuTeEnNoUsUUn: Pidin sut vielä listan kärjessä, ennen ku tietää onko se nyt mikä tilanne todella. Pidän sulle peukkuja silti että vuoto olis jotain muuta kun menkkoja... Siis jotain vaaratonta tietty! d =) b
 
Uuteennousuun; paljon zemppiä! :hug:

Täällä katosi oireet kokonaan. Toiveet heräsi jo pahemman kerran alkuviikkosen kuvotuksen myötä, mutta nyt ei enää mitään... Ei kyllä menkkaoireitakaan... :xmas: Mutta, mutta! Kuten sanottu, olen varautunut odottamaan! Ja kiertokin tosiaan vielä niin sekaisin, ettei ole edes varmaa tietoa koska ne tärppipäivät oli! Peittoa on kyllä heiluteltu pitkin kiertoa! :saint:

Mutta katsotaan kurvaako täti viikonloppuna pihaan! Lauantaina varmaan testaan kun olisi kaverin synttärit tiedossa. Vaikka tuskin siellä tulee muutenkaan otettua, kun isänpäivä on sitten sunnuntaina (koska noi perheettömät oppii ettei bileitä pidetä isänpäivän/äitienpäivän aattona???) :snotty:

Tarrasukkia ja plussatuulia kaikille! :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
En oo ainakaan aiemmin huomannut tässä ketjussa, että olisi kerrottu enemmän perheistämme. Kerrottaisko ketä perheisiimme kuuluu ja jotain muutakin, mitä itsestään haluaa kertoa esim. ikää yms. Olisi kiva kuulla kenen kanssa tätä samaa taivalta kulkee :wave:

Itse olen 33v ja mies 41v, asutaan Oulun seudulla. Meillä on 2 poikaa 7v ja kohta 5v. Töissä ollaan molemmat minä hoitoalalla ja mies ravintola-alalla. Siinäpä jotain meistä :)
Tässäpä esittelyä meidän perheestä. Minä olen 38 v ja mies 35 v, asutaan myös Oulun seudulla. Meillä on poika kohta 6 v ja tyttö 4 v. Töissä olen koulumaailmassa ja mies IT-alalla.

 
En ole koskaan ennen tarkkaillut itseäni näin... Ja nyt sitten kyselen kaikkea maan ja taivaan väliltä . Kun tosiaan mulla lorahtelee tuollaista valkoista välillä (tänään iltapäivällä alkoi) niin mieleeni tuli myös että jos se onkin vaan ovulaatiosta johtuvaa vuotoa. Millaista se ovisvuoto sitten on? Kun tosiaan viime sunnuntaina sain ovisplussan niin voiko tänään olla ovisvuotoa????. Oviksenhan pitäis olla 24-36 tunnin päästä ovisplussasta joten mun kohdalla se olis ollut maanantaina puoliltapäivin tai viimeistään maanantain ja tiistain välisenä yönä. Miten se ovisvuoto sitten yleensä ajoittuu eli onko se just silloin kun munasolu irtoaa vai vasta sen jälkeen eli voisko mulla alkaa oviksesta johtuva vuoto keskiviikko iltapäivällä.
Vai voisiko tuo johtua mahdollisesta raskaudesta? Olen toisen lapseni syntymästä lähtien ollut aikalailla "kuiva" joten tuollaiset lorahtelut on aika outoa...

 
jos huomenna hakisi pari testiä jo sunnuntaiksi, eilen oli jumalaton oksetus, mutta myös särki päätä että johtui varmaan siitä. nyt ei ainakaan kuulu vielä mitään oloja vaikka kellonaika on liki sama. turvottaa kyllä niin hurjasti että eiköhän ne menkat tule :/
 
TORSTAI 5.11.09

UuTeEnNoUsUUn......................kp 38/28..............................yk ??
jenmo.......................................kp 34/26-29.........................yk 4
minttis81..................................kp 33/25-30.........................yk 2
Ella-83......................................kp 32/24-46.........................yk 12
memmiliini.................................kp 31/27-40.........................yk 9
Summergirl...............................kp 29/28...............................yk 2
MarjaPorkkana.........................kp 29/30-32..........................yk 1
Punaposket82..........................kp 25/26-31............................yk 9
höperö75.................................kp 25/26-28............................yk 16
SMSM.......................................kp 25/28-29.............................yk 2
Lasihelmi..................................kp 25/30..................................yk 11
Sssalla.....................................kp 25/32..............................yk 5
Ärrieri.......................................kp 20/??..................................yk 3
TaikaWiitta..............................kp 18/23-30............................yk ??
erka.........................................kp 18/28-31.........................yk 1
Siiri78.......................................kp 18/30.............................yk 6
Onlydream...............................kp 17/23-29.........................yk 4
snowangel...............................kp 16/26-27..............................yk 16
syksyinen................................kp 16/??..............................yk 1
äitx2........................................kp 15/27-31........................yk 1
Silmäterä.................................kp 11/36-41.........................yk 5
punakaneli...............................kp 11/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 10/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 10/??.................................yk 1
Orwokki....................................kp 10/35..................................yk7
Sintyli.......................................kp 9/25-27.........................yk 2
Ilmatar.....................................kp 8/26...............................yk 3


satukirjan sankari....................kp ??/32-38........................yk 1,5v
Unikeiju ...................................kp ?/30-33 ......................yk 11
fantasy.....................................kp ??/??................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??...............................
Poni06......................................kp ??/??................................
P123.........................................kp ??/??...............................
Laurelias....................................kp ??/??.........................



Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa
[/quote]

 
Torstaita,aika pula on vaivannut ettei ole kerennyt käydä kirjoittelemassa :/ on tainnut tulla uusiakin joukkoon tervetuola myös puolestani ja isot :hug: niitä tarvitseville.

tämä kierto tässä "pantattinkin" seurailen tätä possu tautia että millaiseksi se kehittyy ja muutenkin olen miettinyt että mikä ihmeen kiire tässä on kun kuopus kuitenkin vielä pieni ja minussa tosi kovasti kiinni, niin jaksaisiko sitä ihan täysillä kolmen pienen kanssa nyt jos plussaisi esikko olis vajaa 4 v ja kuopus reilu 2v eli molemmat pieniä,toivon että tällä mietteellä saisin itseni myös vähän rauhallisemmaksi tämän kuumeilun suhteen ja yrityskin sen myötä rennommaksi.
Kaipuu äidiksi vielä kerran on kova ja välillä raastavakin,haluaisin sen vielä toteutuvan onko se tässä lähitulevaisuudessa vai vähän kauempana sitä tiedä en,kuitenkin odotan. :ashamed: :heart:
Haluan pysyä mukana mutta minut voi poistaa taustailemaan tai pitää listalla ilman kp merkintöjä kummin vaan.

Kutkuttavia päiviä monilla tiedossa,+++++ :whistle: :whistle: :heart:
 

Yhteistyössä