Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Kiitos PeePee! Tuntuu aika toivottamalta.. kun kuitenkin on vaan se yksi siellä pakkasessa, mut yritän ajatella positiivisesti et kyl me siirtoon päästään :D
Tuoresiirrossa ei ollut blasto vaan siirto tehtiin kaksi päivää punktion jälkeen.. en muista miten oli sillon jakautunut, mut oli aika huononlaatuinen alkio (luokkaa 4). Siitä kuitenkin raskauduin. Loput 7 alkiota jotka sillon hedelmöittyi oli kaikki fragmentoituneet ja niitä jatkoviljeltiin, josta sitten vain tämä yksi blasto saatiin pakkaseen.

Toivottavasti torstaina tärppää! :D
 
Mukana menossa tiistaina 31.3.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp15
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp37/30
Miimi78...............PAS huhti................................kp14
toiveikas77.......clomit.......................................kp5
Astrid................................................................kp29
Elenia................inssi.........................................kp23
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS maalis/huhti.....................kp
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................kp
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp24
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias
 
Kiitti PeePee! Mukavia koti-iltoja teille! ;)

Miimille onnea tulevaan siirtoon!

Mitäs teille Mustaruusu, Astrid, Emppu ja Elenia kuuluupi näin kierron loppupuolella?

Aurinkoista ehtoota kaikille! Näyttää se kevät sieltä pikku hiljaa tulevan, vaikka vähän jo huolissani ehdinkin tuota vkloppuna satanutta lumipeitettä tuossa pihalla ihmetellä. B)
 
Täällä ihan hermona. Kaikki mahdolliset oireet; päätä särkee, rinnat hellänä, hikoilua ja vilua, vatsaa nipistelee. Kaikki täsmää myös kuukautisten kanssa, joten en ole innoissani. Odotan torstain testipäivää niin kuumeisesti etten osaa nauttia vapaapäivistäni ja auringosta lainkaan! Tekis niin hirmuisesti mieli jo pissiä tikkuun, vaikka tiedän että se on hyvän tikun tuhlausta... :LOL:

Tsemppiä Miimi ja PeePee! Ja hienoa Ella, että sait kokeista hyviä uutisia!!! Paistakoon aurinko meille koko voimalla niin saadaan energiaa tuleviin koitoksiin!!! B)
 
Elenialle tsemppiä lopuille piinapäiville. Hei, eihän sun tarvi enää jännittää kuin 1½vuorokautta. Tulehan sitten heti miten torstaina kertomaan miltä testitikku näyttää. Suurta plussapuhuria täältä sinne päin koitan puhallella.

 
Nappaan tännekin tuonne toiseen ketjuun kirjoittamani sepustuksen...

Viimeisessä ultrassa mulla näkyi reilu parikymmentä hyvänkokoista follia ja maanantaina punktioitiin ne kaikki siinä toivossa, että nyt menee pakkaseenkin oikein roppakaupalla...Mutta niin ei sitten käynytkään, sillä vain 4 follissa oli solu :(. Ja noista soluista 3 oli käyttökelvotonta (monitumaisia tms), joten maanantaina oltiin jo laittamassa hanskoja tiskiin. Yksi kuitenkin sinnitteli, hedelmöittyi ja siirrettiin tänään :). Täytyy olla onnellinen edes siitä yhdestä....Lääkäri ihmetteli tilannetta myös kovin, ja puhuttiin, että ensi kerralla sitten pienemmillä annoksilla. Nyt nääs on aika paha hyperin vaara ja sairaalaan on lähdettävä, jos olo huononee. Onneksi slomaa on jäljellä vielä sunnuntaihin saakka ja tarvittaessa pidempäänkin.

Elenialle, Miimille ja PeePeelle onnea matkaan ja maaliin! Kommentoin juttujanne lisää, kun olo vähän paranee. :wave:
 
KUMMI, mulle kävi ihan täsmälleen samalla tavalla edellisessä hoidossani! Osa folleista oli tyhjiä ja vain 4 solua saatiin ja 1 alkio. Ikävä kyllä tulos oli nega. Mutta nappaa sä nyt se plussa!!

Muistanko oikein että sulla oli käytössä joku uusi lääke? Mulla nimittäin tuo katastrofi johtui melko varmasti siitä että lääkettä muutettiin. Kolme aikaisempaa hoitoa oli tehty Gonal F:llä, ja silloin soluja tuli aina hyvin. Mutta tuossa viimeisessa lääkäri halusi kokeilla menopuria, kun se kuulemma joillakin on saanut aikaan parempilaatuisia soluja ja alkioita. Mutta meilä ei tosiaankaan saanut, joten nyt palataan takaisin Gonalin käyttöön.

Seuraava hoitohan on muutenkin erilainen, kun käytössä on lahjasiittiöt. En ole ihan varma, päästäänkö hoitoon enää tänä keväänä, koska meidän pitäis käydä se pakollinen terapiakäytni ensin ja sinne on jonoa niin että päästään sinne vasta toukokuussa. Klinikalla on kesätauko heinäkuussa, eli on vähän siinä ja siinä ehditäänkö ennen sitä hoitoon. Jos tehdään lyhyt kaava, niin sitten ehkä ehdittäiskin. Mutta en vielä tiedä, kummalla kaavalla mennään, se riippuu viime viikon FSH-verikokeen tuloksista joita en ole vielä saanut.

Niin ja kierto on täällä jo vaihtunut uuteen eli nyt taitaa olla kp 8/30.

Tsemppiä kaikille!
 
Jees, mullakin vaihdettiin lääkitystä, kun puregonilla ei tullut toivottua tulosta. Osa oli gonal f:ää, osa uutta pergoveristä. Luultavasti liian kovat lääkkeet (300 yksikköä joka päivä ) eikä jarruja ollenkaan. Ja mulle ollaan tarjoamassa tuota menopuria syksyllä :(...mutta aika pienillä annoksilla. Lisäksi ajateltiin vähän siirtyä yksityiselle jonottamaan lahjamunasoluja. Miehen siittiöt olivat muuten syksyisen embolisaation jäljiltä parantuneet huomattavasti, joten voitaisiin jopa ajatella inssiäkin. Tosin omat munikseni ovatkin sitten ilmeisesti se huonompi lenkki. Mutta taistellaan nyt niin kauan kun toivoa on. Kiitos tsempistä! Toivottavasti pääsette jo ennen kesää hoitoihin ja saatte tekin kauan kaivatun tuloksen!
Ps. Mikä sulla tuo fsh on ollut yleensä? Mulla oli viimeisessä paperissa luku 8 ja mietin, onko se jo liian korkea....Lääkäriltä en muistanut kysyä asiaa.
 
Mukana menossa keskiviikkona 1.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp16
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp8/30
Miimi78...............PAS huhti................................kp15
toiveikas77.......clomit.......................................kp6
Astrid................................................................kp30
Elenia................inssi.........................................kp24
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS maalis/huhti.....................kp
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp0
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp25
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias
[/quote]

 
AAAAARGH! Aina yhtä raskasta, vaikka kuinka yrittää varautua!!! :( Yksi viiva siis vain. Nyt sitten odottelen vaan menkkoja.

Ok, joillakin toiminu, mutta mä kiroan koko inseminaation. Pelkkää kidutusta mun kohdalla! Vielä yksi sitten joskus toukokuussa. Silloin päästään onneksi ivf-jonoon. Toimenpide joskus syksyllä. Mahtaa osua hääpäivälle! :kieh: Tuleva inssi on mulle vain välttämätön paha, tie ivf:ään. Mitään muuta mä en siltä odota. Mur mur! :)

Parempia uutisia toivon kovasti teille muille!!! :heart:
 
Elenianpahoittelut negasta. :'(

Kummi mulla on vaihdellut se FSH välillä 9-15, eli on lievästi koholla. Syytä siihen ei ole tiedossa. Joskus kohonnut arvo voi liittyä kilpirauhaseen tai muuhun autoimmuunisairauteen, mutta mulla ei tiettävästi mitään sellaista ole. Mun papereissa on normaalina arvona mainittu 2-10. Mulla se mittaus on tehty kp 3 paikkeilla.

Mulla on ollut kaikissa hoidoissa annostuksena toi 300 IU/päivä, juurikin tuon kohonneen FSH:n takia. Mutat ehkä se oli sulle tosiaan liian iso annos. Ja meidän lääkäri sanoi, että joillekin tosiaan tuo Menopur on toiminut tosi hyvin. Eli voi olla, että se on sulle ihan oikea lääke, vaikka mulle ei ollutkaan.

Minäkin olen täysin varautunut siihen, että joudutaan menemään vielä lahjamunasoluihinkin, tai kokonaisiin lahja-alkioihin...vaikka toki nyt kovasti toivotaan, että lahjasiittiöt toisivat avun!

Meidän sijaisperheasia on onneksi edennyt mukavasti, sossutätien kotikäyntikin on jo takana ja noin kuukauden päästä meillä on sijaisvanhempien "paperit".
 
Mukana menossa perjantaina 3.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp18
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp10/30
Miimi78...............PAS huhti................................kp17
toiveikas77.......clomit.......................................kp8
Astrid................................................................kp32
Elenia................inssi.........................................kp26
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS maalis/huhti.....................kp
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp2
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp27
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias


 
Siis kiertopäivä yksi menossa. Ei paljon naurata, vaikka ei yllätys ollutkaan. Joo, on tää ihmeellistä rahojen tuhlausta ja ihmisen rääkäystä koko inssi. No tää on nyt vaan mun tämän hetken mielipide kun hormoonit hyrrää ja mieli on kireä kuin viulunkieli.... :/
 
Elenielle suuri myötätunto :hug: Saatkin olla pahoillasi! Tsemppiä kuitenkin tulevaan, aurinkoisempaan huomiseen!

Mustaruusu: Hienoa, että asiat ovat edenneet ja teistä tulee sijaisvanhempia! Onnea! PeePee tuossa jo kyselikin hoitojenne jatkumisesta, mutta mites tämä sijaisperheasia tästä nyt etenee?

Mites Kummi piinailupäivät siellä sujuu?

PeePeelle myös tsemppiä loppukierron piinailuun. Olen muuten pikkasen hukassa noiden listan termien kanssa. Hei, laitetaanko sullekin listaan pp? Voit muuttaa itse, jos haluat.

Mitäs teille muille kuuluu?

Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!
 
Mukana menossa sunnuntaina 5.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp20
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp12/30
Miimi78...............PAS huhti................................kp19
toiveikas77.......clomit.......................................kp10
Astrid................................................................kp34
Elenia................................................................kp2
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS maalis/huhti.....................kp
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp4
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp29
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-[/b
matilda2008
Kuumetta



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias


 
PeePee: Asia selvä! Eli pidetään lista tuollaisena. Onkohan se termi alkujaan siis tarkoitettu ivf/icsi/pas hoidoista piinaileville. Entäs inssi? pp-lyhenne vaan löytyi tuolta meidän pinon aiemmilta sivuilta. Valistakaa mua, niin osaan toimia jatkossa oikein.
 
Hei

Pitkästä aikaa kirjoittelen tähän ketjuun.

Meillä siis lapsen yritystä takana reilut 2v. 1. IVF tuotti plussan joulukuussa, mutta raskaus keskeytyi jo viikolla 4+5. Viime perjantaina sain 2. IVF:n tuloksen, joka oli positiivinen (totta puhuen testasimme kotona jo torstaina). Nyt siis menossa viikko 4+3 (jos oikein olen laskenut). Olo on jollain tavalla vakaampi ja varmempi ja luottavaisempi kuin viimeksi mutta tietysti ja tottakai pelottaa koko ajan, saammeko pitää Pikkuisen. Nyt ainakin kaikki niin hyvin kuin voi olla :) .

Paljon tsemppiä kaikille!
 
Moikka Kuumetta ja muut!

Kiva, että kävit laittamassa puumerkkisi välillä tähänkin ketjuun ja upeaa, että olet saanut plussan tikkuun, onnea :heart: :heart: ja toivotaan parasta!

Elenialle :hug: ja pahoittelut. Aina se kirpaisee yhtä paljon. Lykkyä ja taistelumieltä seuraavaan kertaan!

Täällä alkaa olo vähitellen parantua ja huomenna taidan kyetä menemään jo töihin. Piinistelyn suhteen ei ole mitään positiivisia merkkejä havaittu, vaikka pientä nipistelyä kiinnittymisen suhteen salaa olen toivonutkin...

Kuulemisiin taas ja aurinkoista sunnuntai-iltaa!

 
Mukana menossa maanantaina 6.4.2009:[/b][/color]

PeePee.............................................................kp21
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp13/30
Miimi78...............PAS huhti................................kp20
toiveikas77.......clomit.......................................kp11
Astrid................................................................kp35
Elenia................................................................kp3
Stellla................PAS maalis ..............................kp
Nia77.................PAS maalis/huhti.....................kp
SaanaS..............ivf touko/kesä.........................kp
Kummi...............icsi...........................................pp5
Emppu78...........2.ivf tulossa kevät/syksy........kp30
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Angela77
SO77
Lili78
Liinu-[/b
matilda2008




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
EllaElias
Kuumetta

 
Heippa! :wave:

Palstatauolla olen ollut jonkin aikaa ja ihania uutisahan täällä odottaa! EllaElias ja Kuumetta suuren suuret onnittelut plussista teille! :heart: :heart:

Elenia :hug: Eipä tuohon muuta voi...

Olen viettänyt siis suruaikaa, kun rakas äitini kuoli. Suraikaa vietän edelleen, mutta hiljalleen tässä alkaa heräillä muihinkin asioihin taas. Voimia ei ole oikein ollut miettiä näitä lapsettomuusjuttuja. On siis ollut ihan hyväkin, kun meillähän on tämä hoitojen välikierto menossa. Inssi, se neljäs ja vika ennen järeitä hoitoja, odottaa kun menkat alkaa. Kaikki on muuten valmiina nk. elikkäs reseptit sun muut ruiskut ja neulat.
Mulla on tosiaan kierto pitkällä (heh, täältä palstalta sen huomasin...), kp35 on harvineinen olllut kyllä mun nk. normaalikierroissa. Taisin jossain vaiheessa kirjoitella sen verran, että mulla ovis luultavammin on ollut, koska sen melko varmuudella tunsin. Joten toivottavasti menkat ei edes ala! Aina saa toivoa... Katselen nyt vielä muutaman päivän jollei ne ala sitä ennen.
 

Yhteistyössä