Kolminumeroisille laihduttajille

Myös täällä kolminumeiroinen laihduttaja. Ikää 27v. joten tarpeeksi on kärsitty. Koko ikäni ollut ylipainoinen. Nyt toiveessa keveämpi elämä ja lapset. Kuntosalilla 3-5 x vko:ssa + kaikki muu extra.

Kevättä rinnassa B)
 
Mira-76
Katjuska: ei muuta kuin etteenpäin! Hieno homma, tuosta on helppo jatkaa kun on päätöksen tehnyt...elämänmuutokseen. Täällä yhdessä taistellaan saman asian kanssa! :wave:
 
Mira-76
Voi ystävät hyvät...missä te ootte? Ei oo kuulunut hetkeen kuulumisianne. Kuinka teillä menee? Mä olen hiukan repsahtanut, on tullut syötyä liikaa...tosin ei kuitenkaan herkkuja oo mennyt. Huomenna on ryhdistäydyttävä, ei voi antaa periksi. Kesä tulee ja vaatekerrat vähenee.
 
joo tota täällä aika heikkoa on ollut nyt pisteiden laskussa. Ikäviä uutisia sain viimeviikolla.. mummuni nukkui pois ja en ole oikein keskittynyt tähän laihdutukseen. Vähän olen yrittänyt katsoa mitä syön mutta muuten en ole jaksanut keskittyä koko touhuun toivotaan että se tästä sit lähtis taas liikkeelle kun on vielä reilut 10 kg ennen 99kg...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 09:20 sopivastilihava kirjoitti:
joo tota täällä aika heikkoa on ollut nyt pisteiden laskussa. Ikäviä uutisia sain viimeviikolla.. mummuni nukkui pois ja en ole oikein keskittynyt tähän laihdutukseen. Vähän olen yrittänyt katsoa mitä syön mutta muuten en ole jaksanut keskittyä koko touhuun toivotaan että se tästä sit lähtis taas liikkeelle kun on vielä reilut 10 kg ennen 99kg...
:hug:
jaksamista!!!
 
Tulinpa tänne toivottelemaan tsemppiä teille jokaiselle! Olin mukana tuossa vanhemmassa "kolminumeroiset laihduttajat"-ketjussa.
Puolisen vuotta sitten olim kolminumeroinen yl 20kg:n verran, nyt olen jonkin aikaa ollut kaksinumeroinen. Matkaa on vielä jäljellä, mutta hieman on sitä voittajafiilistä matkassa mukana =)

Tahdon sanoa, että jos minä, armoton karkkinarkki ja herkkusuu isoudessani olen saanut painoa näinkin paljon putoamaan, pystyy siihen kuka tahansa!!!
Itselleni on tärkeää, etten pääse pahasti repsahtelemaan, se veisi motivaation taivaan tuuliin ja projektini muuttuisi vaikeammaksi. Niinpä sallinkin itselleni herkkuja, kevyempiä ja pienempiä määriä kuin ennen, mutten usko kohdallani totaalikieltäytymisen voimaan.
Pisteitä lasken ja niiden sisällä pääsääntöisesti pysyn -ja syön säännöllisesti ja tarpeeksi. Ruokapäiväkirjaa pidän päivittäin, se on minule kaiken a ja o.

Hyvällä tiellä olette, älkää luovuttako! :flower:
 

Nyt on 11 viikkoa painonvartijoiden pisteitä takana
ja tänä aamuna vaaka näytti 7,7 kiloa vähemmän
kuin aloittaessa.

jeee!!! vielä on paljon matkaa, mutta kyllä
tämäkin jo tuntuu hyvältä!!!

Ja etenkin hyvältä tuntuu se että viimeiset 3 viikkoa
paino on junnannu samassa ja kertaalleen jopa noussut
mutta nyt se vihdoinkin meni
sen maagisen jumituksen ali.

huh-huh. tästä on hyvä jatkaa!!!
 
Tää ilmoittautus mukaan myös!
Eli mullakin murrosiästä lähtien ollu ongelmana ylipaino, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Raskausaikana kiloja kertyi paljon, suurin osa tosin jo seurustelun alettua..kun enää ei ollukkaan niin paljoa merkitystä miltä sitä näytti. Jojo-laihdutusta on tullu viimesin vajaa kymmenen vuotta harrastettua, mutta nyt kun tämän tänne kirjaan, niin ajattelin tosissani koittaa asialle tehdä jotain -ja paljon!Olin jo mukana joskus ammoisina aikoina siinä "pino yli 80 kg painaville", mutta tämäkin käy,sillä paino taitaa tosiaan olla juuri ja juuri kolminumeroinen. Eli tiputettavaa ois ainakin se 30 kg.. Kaikille tsemppiä ja liikunnan iloa! En kehtaa edes salille vielä mennä, vaan ajattelin saada ekaks muutaman kilon edes tippumaan..
 
EulaaliaK
EulaaliaK vanhasta kolminumeroista ketjusta ilmoittautuu. Joulukuu herkutteluineen kesti meikäläisellä pari kuukautta ja paljon paluukiloja, mutta kokonaistilanne nyt - noin 23 kg, ja työmaatka jäljellä vielä noin pari kertaa se. Ehkä vähän vähempi piisaa.

Eli lähtöpaino 133, tilanne nyt noin 110, ja kaksinumeroisiin vielä perhanan pitkä matka. :\|
 
Tulinpa tännekin taas moikkaamaan, eli heippa vaan kaikille vanhoille ja uusillekin yrittäjille =) Mukava huomata, että meitä toinen toistaan tsemppaajia löytyy, silloin kun itse kullakin on vaikemapi hetki.

Eka neuvola oli tänään ja terkkari sanoi, että tämän ensimmäisen kolmanneksen aikana paino saa vielä ihan hyvinkin hieman pudota kun tuota elopainoa on niin rutkasti... Sanoi, että keventäjissä minulle ennen raskautta laskettu 1700kcal/päivä riittää kyllä minulle ja vauvalle näin alkuvaiheessa. Paino laskenut nyt 97:ään (jee), pari kiloa on vielä toiveissa ennen kuin alan keskittyä painon aloillaan pitämiseen näin raskausaikana.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 17:57 EulaaliaK kirjoitti:
EulaaliaK vanhasta kolminumeroista ketjusta ilmoittautuu. Joulukuu herkutteluineen kesti meikäläisellä pari kuukautta ja paljon paluukiloja, mutta kokonaistilanne nyt - noin 23 kg, ja työmaatka jäljellä vielä noin pari kertaa se. Ehkä vähän vähempi piisaa.

Eli lähtöpaino 133, tilanne nyt noin 110, ja kaksinumeroisiin vielä perhanan pitkä matka. :\|
Kah, vanha tuttu! =) Lulin kaikkien ihan vajonneen maan alle.

Hei, ei sinulle kaksinumeroiseksi ole mikään mahdoton matka!!! Uskon kyllä sinuun, usko sinäkin! Aiemmin muistelen sinun pohdiskelleen kaikkia mielenkiintoisia viisauksia -varmasti saat itsesi psyykattua ihan tavoitteeseesi saakka!

Tsemppiä, EulaaliaK ja muutkin. Hyvällä asialla olemme omaksi parhaaksemme!

 
Mira-76
Tosiaan tervetuloa kaikki joukkoomme liittyneet ja onnittelut tosiaan jo painoa pudottaneille!

Mä olen viikon rämpinyt "suossa"...taisin syödä liki kaikkea mitä ei olisi saanut ja totesin joka kerta ettei ollut tuo sen väärti. Nyt on kaksi päivää itsekuri pitänyt ja tästä on hyvä jatkaa. Liekö tuo joka kuukausi ilmestyvä naistenriesa ollut kaiken takana...vai vainko tekosyy... Takaisin tullutta +800grammaa...mutta huomenna kaikki on toisin...saa nähdä. Tosin tuo vaa´assa ravaaminenkin saisi jo loppua, mut kun ei meinaa malttaa olla ravaamatta... Montako kertaa viikossa te muut käytte? Joka aamu????

Tsemppiä! :wave:
 
kop
Nyt kyllä tarttisin tsemppausta laihikseen/potkun persauksiini,sillä tää on mennyt aivan jo joiluksi koko laihis.Välillä paino putoaa hyvin ja sitten saattaakin jo seuraavana päivänä ollut nousta korkeammalle.
Tarttis vielä enemmän vahtia omia syömisiäni ja varsinkin liikuntaa pitäisi lisätä(mutta välillä tuntuu että laiskuus iskee liiankin usein)...
 
kop
Mun tulee käytyä joka aamu vaa'alla,vaikka ehkä kantsis vain kerran viikossa käydä.
Ettei sitä liikaa paineita ottaisi heti jos 100g tullut takaisin...
Mutta jotenkin vaan sitä tulee rampattua joka aamu melkein heti kun herännyt,niin käypi tie kohti vaa'alle.
 
Heippa kaikki! Ja etenkin ne ihanat ihmiset jotka ootte saanu jo hyvin painoa alas, teidän hieno esimerkki auttaa jaksamaan kun alkaa usko horjua!
Viikko sitten oli paino pudonnut reilun kilon, tänään taas punnitus ja piru vie, samaa näytti!!
Käyn siis kerta viikossa vaakalla ja nyt pitää taas odottaa viikko että saisi niitä hyviä tunnelmia...jos saa.
Tietysti hyvä juttu ettei sitä painoa ollu tullu lisää mutta kyllä silti vähän kirvelsi kun näytti samoja lukemia kuin viikko sitten. Pari pientä suklaapatukkaa on tosin tullu syötyä ja viikonloppuna omatekoista pizzaa... Pitää vaan olla näköjään tiukalla linjalla että tuloksia syntyy.
Joten, nyt taas täydellä tsempillä eteenpäin.
Kiitos teille jotka olette saaneet pudotettua paljon, nyt alkaa taas ryhdistäytyminen tässä torpassa!!

Taistelumieltä uhkuen Sajomi
 
Päve
Meillä ei ole netti toiminut pariin päivään :(
Tiistaina kävin vaakalla ja miinusta näytti 1,5kg. Kuusi viikkoa on nyt takana päin ja yhteensä painoa on pudonnut 6,6 kg. Nyt painoni on pudonnut kaksi lukuiseksi. Vielä on paljon pudotettavaa. Välillä meinaa tuo pisteiden lasku kyllästyttää.. Jos nyt annan periksi niin saa hyvästit heittää tuleville yrityksille. Tänään on tullut oltua ulkona koko päivä soveltavan liikunnan tapahtumassa. Siellä huomasi kuinkas sitä ei pahemmin taivu juuri minnekkään suuntaan.
Nyt täytyy lähteä nukkumaan..

Kaikille tsemppiä painon pudotukseen


Hansulle vauva onnittelut =)
 
EulaaliaK
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 20:07 titi-uu74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 17:57 EulaaliaK kirjoitti:
EulaaliaK vanhasta kolminumeroista ketjusta ilmoittautuu. Joulukuu herkutteluineen kesti meikäläisellä pari kuukautta ja paljon paluukiloja, mutta kokonaistilanne nyt - noin 23 kg, ja työmaatka jäljellä vielä noin pari kertaa se. Ehkä vähän vähempi piisaa.

Eli lähtöpaino 133, tilanne nyt noin 110, ja kaksinumeroisiin vielä perhanan pitkä matka. :\|
Kah, vanha tuttu! =) Lulin kaikkien ihan vajonneen maan alle.

Hei, ei sinulle kaksinumeroiseksi ole mikään mahdoton matka!!! Uskon kyllä sinuun, usko sinäkin! Aiemmin muistelen sinun pohdiskelleen kaikkia mielenkiintoisia viisauksia -varmasti saat itsesi psyykattua ihan tavoitteeseesi saakka!

Tsemppiä, EulaaliaK ja muutkin. Hyvällä asialla olemme omaksi parhaaksemme!
Kiitos lämpimistä sanoista! =)
Sinä se olet jaksanut, ja saat nauttia tuloksista! Upea suoritus! :flower:

Perässä tullaan taas, mutta nyppii kyllä, että oltaisiin varmaan aika samoissa, jos minä olisin ollut yhtä kova nokka kuin sinä. Että ihan rehellisesti olen kyllä kade :ashamed: .

Tavoite edelleen se, että mahtuisin kesällä lasten kanssa joihinkin huvipuiston laitteisiin (ja olisin edes jonkun painorajan alle), ja kehtaisin mennä tyttären kanssa uimaan, ettei tarvitsisi vaan rannalla kannustaa ja katsoa, kuinka iskä pitää lasten kanssa vedessä hauskaa.

Ja jospa vaikka tulisi joskus joku ulkomaanmatka eikä tarvitsisi hermoilla, mahtuuko lentokoneen turvavöihin. (Itseasiassa isäni on luvannut kustantaa koko meidän perheen lomamatkalle tänä vuonna, mutta mitä iloa siitä matkasta on, jos ei siitä pysty nauttimaan)

Tsemppiä ja iloa myös sinulle, titi-uu -74! =) =)
 
Mira-76
Hyvin pyyhkii, paitsi paino ei ota tippuakseen. On hyviä päiviä ja sitten yksi huono päivä viikossa kumoaa kaikki nuo hyvät päivät. No, päivä kerrallaan, jospa niitä huonoja ei nyt sitten taas tulisi vähään aikaan.

Maanantaina punnitus ja toivottavasti ees gramma vähemmän ;) .
 
Eilen tuli tälle likalle sitten keskenmeno :'( Suuri on suru vaikka viikkoja vasta muutama olikin.

On se jännä, ekassa raskaudessa pelkäsin kaikkea mahdollista ja mahdotonta mutta kaikki meni paremmin kuin hyvin. Nyt en sitten pelännyt mitään enkä oikeastaan vielä edes ajatellut koko raskautta ja näin kävi....Mutta kunhan saan taas ajatukseni ja tunteeni jonkinlaiseen järjestykseen, otan "elämää suuremmaksi tavoitteeksi" painonpudotuksen ja keskitän taas ajatukseni siihen, josko se hieman helpottaisi.
 
EulaaliaK
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 11:50 hansu kirjoitti:
Eilen tuli tälle likalle sitten keskenmeno :'( Suuri on suru vaikka viikkoja vasta muutama olikin.

On se jännä, ekassa raskaudessa pelkäsin kaikkea mahdollista ja mahdotonta mutta kaikki meni paremmin kuin hyvin. Nyt en sitten pelännyt mitään enkä oikeastaan vielä edes ajatellut koko raskautta ja näin kävi....Mutta kunhan saan taas ajatukseni ja tunteeni jonkinlaiseen järjestykseen, otan "elämää suuremmaksi tavoitteeksi" painonpudotuksen ja keskitän taas ajatukseni siihen, josko se hieman helpottaisi.
Olen pahoillani menetyksestänne.
 
päve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 11:50 hansu kirjoitti:
Eilen tuli tälle likalle sitten keskenmeno :'( Suuri on suru vaikka viikkoja vasta muutama olikin.

On se jännä, ekassa raskaudessa pelkäsin kaikkea mahdollista ja mahdotonta mutta kaikki meni paremmin kuin hyvin. Nyt en sitten pelännyt mitään enkä oikeastaan vielä edes ajatellut koko raskautta ja näin kävi....Mutta kunhan saan taas ajatukseni ja tunteeni jonkinlaiseen järjestykseen, otan "elämää suuremmaksi tavoitteeksi" painonpudotuksen ja keskitän taas ajatukseni siihen, josko se hieman helpottaisi.

Olen pahoillaan menetyksestäsi
 
Mira-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 11:50 hansu kirjoitti:
Eilen tuli tälle likalle sitten keskenmeno :'( Suuri on suru vaikka viikkoja vasta muutama olikin.

On se jännä, ekassa raskaudessa pelkäsin kaikkea mahdollista ja mahdotonta mutta kaikki meni paremmin kuin hyvin. Nyt en sitten pelännyt mitään enkä oikeastaan vielä edes ajatellut koko raskautta ja näin kävi....Mutta kunhan saan taas ajatukseni ja tunteeni jonkinlaiseen järjestykseen, otan "elämää suuremmaksi tavoitteeksi" painonpudotuksen ja keskitän taas ajatukseni siihen, josko se hieman helpottaisi.
Olen sanaton...voimia teille. :hug:
 

Tässä sitä nyt sitten palaillaan takaisin "ruotuun"...
Oltiin torstaista asti mökki-reissulla lasten ja ystävä-
perheen kanssa, ja täytyy kyllä sanoa että tuli ajateltua
ihan kaikkea muuta kuin pisteitten laskemista.
NO jospa tästä muutaman päivän tauosta saisi
taas uutta puhtia haasteeseen..

Vähän kyllä tiistai-aamun punnitus jännittää... :eek:

:hug: ja voimia jaksamiseen..
 

Yhteistyössä