Kostaako Jumala minulle: heti sen jälkeen, kun erosin kirkosta, meillä todettiin homevaurio

  • Viestiketjun aloittaja pakana
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22681412:
Eikä taaskaan sinisenä, no tuo kelpaa... sillä pääsee.
No tämä olikin mun juoneni :D

Monesti siinä noin käy että kun kommentin lainaa ja laittaa uudestaan, niin se linkkikin sinistyy.

Kummallista! En osaa selittää.
 
uskis, harmaana edelleen
En ole ehtinyt kommentoida, enkä ehdi nytkään. Joten palaan asiaan, kun on paremmin aikaa. Toinen ongelma on, ettei hiiri toimi kunnolla, mutta jospa sekin tuosta vielä tokenisi :D.
 
uskis, harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717112:
Hiiri eksyi vissiin litskuun?
Oho, satuttiin vissiin samaan aikaan. Vai ootko sä vielä täällä :D? Varsinainen hiiri taisi kuolla, mutta tuollainen pienempi hiiri on käytössä. Siinä tosin johto lyhyt, joten haastetta tuottaa. Mihinkäs me jäätiin? Olen ollut niin joulu- yms hössötyksissä, että en ole paljon jaksanut vastailla.
 
äiti 44 v
Oho, satuttiin vissiin samaan aikaan. Vai ootko sä vielä täällä :D? Varsinainen hiiri taisi kuolla, mutta tuollainen pienempi hiiri on käytössä. Siinä tosin johto lyhyt, joten haastetta tuottaa. Mihinkäs me jäätiin? Olen ollut niin joulu- yms hössötyksissä, että en ole paljon jaksanut vastailla.
Ihan sattumalta vain vilkaisin tätäkin ketjua. Olen ollut hieman levottomilla ja moraalittomillakin teillä täällä palstalla sen jälkeen kun tämä ketju vaikeni.

Toki joulukiireitä on itsellänikin, sinä vastailet sitten kun ehdit. Mutta kun tämä ketju on ainoa jossa sinua voi käydä moikkaamassa (kun et noissa muissa ketjuissa viihdy mikä on varsin fiksua) niin piipahdan noin kerran päivässä täälläkin toteamassa ettei ole mitään uutta nähtävää :D

Mutta Hyvää Joulua sinulle ja perheellesi ellei törmäillä enää ennen ennen joulua! :)
 
uskis, jälleen kerran harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717351:
Ihan sattumalta vain vilkaisin tätäkin ketjua. Olen ollut hieman levottomilla ja moraalittomillakin teillä täällä palstalla sen jälkeen kun tämä ketju vaikeni.

Toki joulukiireitä on itsellänikin, sinä vastailet sitten kun ehdit. Mutta kun tämä ketju on ainoa jossa sinua voi käydä moikkaamassa (kun et noissa muissa ketjuissa viihdy mikä on varsin fiksua) niin piipahdan noin kerran päivässä täälläkin toteamassa ettei ole mitään uutta nähtävää :D

Mutta Hyvää Joulua sinulle ja perheellesi ellei törmäillä enää ennen ennen joulua! :)
Kiitos sulle kans. Kuin myös perheellesi. Milläs teillä sitä on sitten oltu ;)?
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja uskis:
Kiitos sulle kans. Kuin myös perheellesi. Milläs teillä sitä on sitten oltu ;)?
Älykkyysketjussa muun muassa (se alkuperäinen jo suljettiinkin :D mutta aloitettiin toinen ) ja vähän haureuttakin on tullut harrastettua virtuaalisesti.

Älä sinä uskis käy niitä lukemassa ettet turmellu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22681387:
No nyt luin ja kaksi asiaa tuli päällimmäisenä mieleen. Eka on että miksi muka Minos ei kertonut profetiaa, ja kuinka hän muka unohti sen?

Toinen on väite että Jeesuksen toinen tulemus tapahtuisi Minoksen elinaikana (eikös se vanha nainen noin sanonut että Minos tulee J:n paluunkin näkemään vai muistanko väärin?). No mies on nyt 85v.

Olen katsonut muutamia David Pawsonin opetuksia lopunajoista ja hän on kertonut mitä Raamattu kertoo lopunajan merkeistä joiden on toteuduttuva ennenkuin Jeesus tulee takas. Ja Pawsonin mukaan näistä on toteutunut vasta osa. Eli näinollen hän opettaa että Jeesus ei voi tulla huomenna, aikaa pitää kulua senverran että nuo merkit saavat sen ajan mitä ne toteutuakseen tarvitsevat.

Että enpä tiedä tuosta tekstistä. Minusta nuo profetian kohdat melkolailla muistuttavat (ainakin pääpiirteissään) David Wilkersonin (Nicky Cruz, Juokse Poika Juokse) profetiaa lopunajoista jonka hän sai 1970-luvulla. Siitä on kirjakin, meilläkin on se täällä kotona. Kirja on painettu 1970-luvulla.

Toisaalta taas , jos kaksi ihmistä saa profetian lopunajoista ja profetia on OIKEA eli Jumalan antama eikä ihmisen omaa mielikuvitusta niin toki silloin nuo profetiat väkisinkin toisiaan muistuttavat!

Tuo laittoi myös miettimään, mitä mamuille tapahtuu (turvapaikkaturisteille ja sossusyöttiläille). Tuostahan sai sen käsityksen että jotain Hitlerin keskitysleirien kaltaista voisi tapahtua? No sellaista ei ole nyt Suomessa eikä muuallakaan näkyvissä. Pikemminkin "kunniakansalaiset" dominoivat ja lainsäädäntöämme pyritään muuttamaan siten että kantasuomalaisten ja alkuperäisten eurooppalaisten asemaa kiristetään tukalammaksi ja shariaa ollaan puskemassa läpi mikä kylläkin tekee meidän elämästämme sitten keskitysleirien kaltaista jos emme käänny islamiin.

Mutta hyvä juttu, pistä lisää jos löytyy.
Mä käsitin tuosta lukiessa, että tuo profetia 60-luvulla oli niin radikaali, ettei Minos "uskaltanut" tuoda sitä esiin tuolloin. Monia asioota, mistä tuo nainen profetoi, ei ollut olemassa siinä muodoin kuin esim nykyään ja esim maailmanpoliittiinen tilanne tuolloin soti tuota profetiaa vastaan. Siksi järjellä ei välttämättä ole tekemistä profetian kanssa.
Ymmärsin, että tuo nainen viittasi lähinnä noihin tapahtumiin, että Minos tulee näkemään ne, mutta tämä nainen ei. Eli moraalittomuuden lisääntymisen jne, nuo 4 kohtaa. Ja sen jälkeen hän sanoo, että Jeesus tulee. Eli mä ymmärrän tuosta, ettei Minos välttämättä tuon naisen mukaan näe itse Jeesuksen tuloa.
Tuosta maahanmuutosta. Mä ymmärrän, että siinä tarkoitetaan, että köyhistä maista, todellisessa hädässä olevia ihmisiä kohdellaan huonostui ja heihin suhtaudutaan kuten juutalaisiin ennen toista maailmansotaa. Kristittynä ajattelen, että jokaisella ihmisellä on sama ihmisarvo ja heitä, joilla on todellinen hätä, tulisi auttaa. Tähän kysymykseen tämänhetkisestä maahanmuuttopolitiikasta en ota kantaa. Islamilaisuus on kyllä saamassa hälyttävän suurta sijaa yhteiskunnassamme, kuin myös monissa muissa maissa, jotka eivät ole perinteisesti olleet muslimivaltioita. Ja valitettavasti esim nykyiset terrori-iskut on lähes poikkeuksetta olleen islamistien tekemiä :(. Katsoin just jonkun ohjelman, jossa kerrottiin ihan tv:ssä, kuinka hyvät olot Suomessa on. Eli vaikka ihmisillä ei olisi välitöntä hengenhätää, muutetaan Suomeen maan hyvän sosiaalihuollon takia. Tämä musta on jo eri asia. Tuosta, mitä artikkelissa asiasta kerrottiin, tuli mieleeni se Raamatun kohta, jossa Jeesus sanoo, että jokaisessa kärsivässä ihmisessä näette minun (Jeesuksen) kasvot.
 
Tähän kysymykseen tämänhetkisestä maahanmuuttopolitiikasta en ota kantaa. Islamilaisuus on kyllä saamassa hälyttävän suurta sijaa yhteiskunnassamme, kuin myös monissa muissa maissa, jotka eivät ole perinteisesti olleet muslimivaltioita. Ja valitettavasti esim nykyiset terrori-iskut on lähes poikkeuksetta olleen islamistien tekemiä :(. Katsoin just jonkun ohjelman, jossa kerrottiin ihan tv:ssä, kuinka hyvät olot Suomessa on. Eli vaikka ihmisillä ei olisi välitöntä hengenhätää, muutetaan Suomeen maan hyvän sosiaalihuollon takia. Tämä musta on jo eri asia. Tuosta, mitä artikkelissa asiasta kerrottiin, tuli mieleeni se Raamatun kohta, jossa Jeesus sanoo, että jokaisessa kärsivässä ihmisessä näette minun (Jeesuksen) kasvot.
t

Tarkoitin tuossa siis sitä, että jossain suomalaisessa ajankohtaisohjelmassa näytettiin vastikään jostain muslimivaltiosta, kuinka siellä paikallinen tv esitti ohjelmaa Suomesta ja kuinka hyvin täällä esim sosiaalihuolto pelaa.
 
äiti 44 v
Minullakaan ei ole pienintäkään syytä vastustaa sitä että todellisia kärsiviä autetaan, olivat he muslimeita tai mitä hyvänsä uskontoa tai ateisteja. Mutta nykymeno on taloudellista hyväksikäyttöä ja valta/laajentumispolitiikkaa suurimmaksi osaksi.

Tuo onkin mielenkiintoinen näkemys että TODELLISIA KÄRSIVIÄ kohdeltaisiin (lopun aikoina) huonosti, kuten juutalaisia ennen. Sehän tapahtuu jo nyt. Pakolaiskeskukset täytetään elintasopakolaisilla ja todelliset kärsivät eivät pääse Eurooppaan. Heitä ei edes haluta meille, he edustavat väärää uskontoa. Viittaan Päivi Räsäsen kommentista (kristittyjen vainottujen ottamisesta Suomeen) aiheutuneeseen kohuun.

Ei ei, meille ei nykyisinkään kelpaa todelliset hädänalaiset. Me emme ensisijaisesti halua Suomeen Sudanin mustia vainottuja (muslimien vainoamia) kristittyjä emmekä Nigerian vainottuja kristittyjä. Näistä asioista ei edes sovi puhua, sehän olisi SUVAITSEMATONTA! Antaa kristittyjen kuolla ja kärsiä. Meillä näkyy olevan joku saatanallinen velka maksettavana ihan toiselle suunnalle.
 
äiti 44 v
t

Tarkoitin tuossa siis sitä, että jossain suomalaisessa ajankohtaisohjelmassa näytettiin vastikään jostain muslimivaltiosta, kuinka siellä paikallinen tv esitti ohjelmaa Suomesta ja kuinka hyvin täällä esim sosiaalihuolto pelaa.
Suomea tehdään tunnetuksi Egyptissä arabimyönteisenä maana.

et - Full Story

Ei muuta kuin tänne vaan, täällä on järvet täynnä rahaa...

Ja kiinteistöt homeessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22801791:
Minullakaan ei ole pienintäkään syytä vastustaa sitä että todellisia kärsiviä autetaan, olivat he muslimeita tai mitä hyvänsä uskontoa tai ateisteja. Mutta nykymeno on taloudellista hyväksikäyttöä ja valta/laajentumispolitiikkaa suurimmaksi osaksi.

Tuo onkin mielenkiintoinen näkemys että TODELLISIA KÄRSIVIÄ kohdeltaisiin (lopun aikoina) huonosti, kuten juutalaisia ennen. Sehän tapahtuu jo nyt. Pakolaiskeskukset täytetään elintasopakolaisilla ja todelliset kärsivät eivät pääse Eurooppaan. Heitä ei edes haluta meille, he edustavat väärää uskontoa. Viittaan Päivi Räsäsen kommentista (kristittyjen vainottujen ottamisesta Suomeen) aiheutuneeseen kohuun.

Ei ei, meille ei nykyisinkään kelpaa todelliset hädänalaiset. Me emme ensisijaisesti halua Suomeen Sudanin mustia vainottuja (muslimien vainoamia) kristittyjä emmekä Nigerian vainottuja kristittyjä. Näistä asioista ei edes sovi puhua, sehän olisi SUVAITSEMATONTA! Antaa kristittyjen kuolla ja kärsiä. Meillä näkyy olevan joku saatanallinen velka maksettavana ihan toiselle suunnalle.
Sama fiilis mullakin on tosta asiasta tullut :(. Niinkuin se, että ihminen on kristitty estäisi auttamasta häntä. Koska se olisi todellakin suvaitsematonta. Ja voi tosiaan miettiä, että mikähän tämän kaiken takana on :(. Ensin juutalaiset, sitten kristityt...:(
 

Yhteistyössä