Koukussa kuntoiluun?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti
tuleva äiti

Huomaako joku että on ihan koukussa johonkin lajiin?
Mulla bodypump on ihan must-juttu. Tulee ihan tajuttoman hyvä olo aina siellä. Sit on aina pakko päästä. Saa niin hyviä viboja.
 
Jep, mullakin bodypump ja sit boxing..Tulin just tunti sit pumpista ja lihakset kipeenä.. :D

Lisään vielä, että boxingin aloitin syyskuussa ja käyn viikoittain. Pumpin aloitin vasta nyt maanantaina ja tänää oli vasta toinen kerta, mutta olen ihan koukussa eli pakko päästä uudelleen..Ja seuraavan kerran pumpiin meen varmaankin sunnuntaina. Joka päivä caribialla on noita tunteja, mut ei mun kunto ja lihakset kestä ku vasta kuntoilua alotan ja samalla yritän pudottaa painoa.<br><br>
 
Kyllä vaan, kroppa vaan tarvitsee sitä! Olin tuossa kolme viikkoa tekemättä oikeastaan mitään lomareissun takia. Tunsin oikein kun kroppa haluasi rääkkiä ja toimintaa. Sit olikin lihakset ihan vaan "pikkasen" kipeät ekan pumptunnin jälkeen. Kävelin muutaman päivän ku ankka... :LOL: tästä se taas on sit lähteny!
 
hemuli75
Nyt ja kahden edellisen lapsen raskaus aikana olen koukussa jumppaan, kuntopyöräilyyn etenkin ja kaikki muu liikunta myös maistuu, kuten kävely, hiihto, vesijumppa, uinti.
Jumppaa 30 min ja kuntopyörällä 60-90 min säännöllisesti 4 krt viikossa.

Tykkään liikkua aina, ,en jätä liikuntaa siis raskaus aikanakaan pois.
Olen huomannut, että painoa tulee vähenmän, n7-8 kg koko aikana ja suoli toimii edes kerran päivässä. Muuten ei toimi juuri mitenkään, vaikka mitä söis tai jättäis syömättä.

Syy liikkumiseen on hyvä olo, ja ed. mainitut seikat sekä tietenkin laihtuminen synnytyksen jälkeen.
:heart: :heart:
 
Jep jep! Reenaan kuutena päivänä viikossa tunnista kahteen ja puoleen kerrallaan. Tämän lisäksi vielä kärryttelylenkit. Hassua huomata, että oikeastaan harjoittelen enemmän kuin aktiivi kilpailuaikana =)

Juoksulenkkeily, lihaskuntotunnit ja spinnig intohimoina. Eli kohtalaisen rasittava liikunta tuo meganautinnon. Laskettelu esim. on minulle hupia, ei treeniä...
 
Tee Ellu omien tuntemusten mukaan... Ei siellä koko aikaa tarvii mennä sata lasissa just niin kuin ohjaajakin.

Itse olen koukussa myös zumbaan ja kuntosalitreeniin. Zumbattua tulee 2-4krt/vko ja saman verran salitreeniä... Tosin nyt ollut heinäkuu salilta lomaa, samoin viimeinen viikko kun ei oo ollut lapsenvahtia (mies oli reissussa). Kahden tunnin päästä taas salille zumbaan... =)
 

Yhteistyössä