Kroppakuvia taas kerran

Alkuperäinen kirjoittaja Intiaanisokeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Laitanpa tähän pinoon vielä bikinikuvan.. Tuolla kun on muualla lukenut että jos painoa on 50kg ja pituutta yli 160+, niin on armotta muodoton tikku. Tässä kuvassa painan 51kg, pituutta löytyy 170, ja olen kahden lapsen äiti.



Mä voin todellakin sanoa olevani tyytyväinen kroppaani. Painoa vois olla enemmänkin, mut en mä omasta mielestäni täysin luurangolle näytä.
jösses mikä vyötärö ja lantio! :eek: haluaa kans!!!
:D kiitos..välillä vaan ärsyttää kun jotkut farkut ei mee lantiosta kunnolla, ja jos lantion kohdalta on ok niin reisissä on sit tyhjää..
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Intiaanisokeri:
mun pitäs alottaa kuntoilu... kaikki raskauskilot (28 kg) ja vähän enemmän on lähtenyt, mutta vielä pitäs kiinteytyä ja paljon. pitää jaksaa ottaa kuva jossain vaiheessa.
mulla kans kaipaa kiinteytystä kroppa tosi kovasti, vaikka suht hoikka olenkin.

*läppäisee vasenta pakaraa, ja oikean puoleinenkin hyllyy vielä vartin päästä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Intiaanisokeri:
mun pitäs alottaa kuntoilu... kaikki raskauskilot (28 kg) ja vähän enemmän on lähtenyt, mutta vielä pitäs kiinteytyä ja paljon. pitää jaksaa ottaa kuva jossain vaiheessa.
mulla kans kaipaa kiinteytystä kroppa tosi kovasti, vaikka suht hoikka olenkin.

*läppäisee vasenta pakaraa, ja oikean puoleinenkin hyllyy vielä vartin päästä*
mä oon varmaa 10 vuotta painanu n. 55 kg. ja sitte raskausaikana ropisi huimat kilomäärät kroppaan.

voit kuvitella minkänäkönen kroppa nyt on, kun kilot on lähteny mutta ei oo mitn kävelyä kummempaa liikuntaa harrastanut... :LOL: :ashamed:
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki tänne kuvansa laittaneet on tosi hoikkia, ei varmaan kukaan joka ei ole hoikka kehtaa tänne kuvaansa laittaa. Ite en ainakaan koska oon muutama kuukausi sitten synnytänyt ja raskauskiloja on vielä jäljellä...
No on täällä muutkin juuri synnyttäneitä! Joku oli 2kk sitten ja toinen 1,5kk sitten!
 
joo
harhaanjohtajan kroppa näyttää kyllä hyvältä mutta miltä liene näyttää sitten jos olisit kuvassa ihan suoraan peiliin etkä kenauttaisi tuota lannetta noin??kai noin saa jokaiselle hoikalle kurvin tohon kohtaa.
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
Nyt saatte nähdä 90kg naista...ja oon 163cm :snotty:


Pahoittelen peilissä esiintynyttä likaa, en huomannutkaan vasta kun kuvasta :D

muoks. ja nuo vaatteet on ihan mitä sattuu...paitaki on liian iso |O
Tällasessa on jotain ihanaa!:) Ihanan aito, tavallinen, sopiva...ja rohkea!;)
 
minusta...
Alkuperäinen kirjoittaja milia08:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6463893.png[/URL]

BMI surkeat 28 :/
Anteeksi vaan, mutta sun kropan saisi näyttämään ihan kivalta ja naiselliselta, jos et käyttäisi noin tiukkoja vaatteita. Tai ainakin yläosa saisi olla kaksi numeroa suurempi.
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=6471617.jpg
tässä mä ennenkuin aloin odottaa tätä kymmenettä. On ylipainoa jonkun verran vielä ja nyt tullut muutama kilo lisää, ja tietty melkonen maha kun viimesiä viikkoja viedään.

Taio itsesasiassa tää on otettu raskausviikolla 5
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Poika 9kk+:
Harmaana uskaltaudun kerranki :ashamed:
pitikö jotan vikaa olla ?
ja sä olet sitten jokaisessa kuvaketjussa läähättämässä ja tumputtamassa? ehditkö nähdä pillukuvaketjun vai menikö valitettavasti ohitse?

kauniita kroppia usealla, aika rohkeita olette naiset.

 
Kuvaajako?
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Kauniita vartaloita hyvin paljon.
Harhaanjohtajalla oikein unelma kroppa =) mä pysyn tästä ketjusta kaukana kuvineni :whistle:
Onko jollekkin herännyt tämän ketjun aikana et olisi kiva olla kuvattavana ja saada itsestään kuvia?.Laita viestiä osoitteeseen kuvattava@gmail.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja minusta...:
Alkuperäinen kirjoittaja milia08:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6463893.png[/URL]

BMI surkeat 28 :/
Anteeksi vaan, mutta sun kropan saisi näyttämään ihan kivalta ja naiselliselta, jos et käyttäisi noin tiukkoja vaatteita. Tai ainakin yläosa saisi olla kaksi numeroa suurempi.
Juu, ihan ok kroppa, noi vaatteet vaan on vähän makkarankuoret, ehkä muuutenkin ei ihan sinua varten...tai ketään muutakaan :hug:
 

Yhteistyössä