Kroppakuvia taas kerran

guess
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko Guess poseerannut aikoinaan Slitzissä (vai mikä se miestenlehti oli?)?

Lode84: Ihanat minnaparikat!

Apsi: Leveissä hartioissa on se hyvä puoli, että lantio ei näytä järjettömän leveältä. Muuten tosin ei ikinä voi olla keijukaismaisen hoikka, vaikka kuinka laihtuiskin vaan aina näyttää urheilulliselta.
En ole, ei oo mun juttu hihhuloida jossain miesten lehdissä, vaikka erääseen maailmalla suosittuun lehteen minua aikoinaan kosiskeltiinkin.. :D
 
t_S
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja LauraTV:
Alkuperäinen kirjoittaja t_S:
http://i26.tinypic.com/34eoish.jpg
Upea!
Ei missään nimessä painijanselkäisen topin kanssa tavallisia rintsikoita!! Toppi ei myöskään sovi muun asun tyyliin, liian sporttinen. Vartalo on kyllä upea.:)
Kiitos LauraTV :)

Jep ei sovikkaan,olin juuri ommellu tuon hameen ja testailin kehtaako sitä ees käyttää,toppi ja shortsit oli päällä ja asusteet lähimmät jotka käteen sattu :D
Kiitoksia :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja guess:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko Guess poseerannut aikoinaan Slitzissä (vai mikä se miestenlehti oli?)?

Lode84: Ihanat minnaparikat!

Apsi: Leveissä hartioissa on se hyvä puoli, että lantio ei näytä järjettömän leveältä. Muuten tosin ei ikinä voi olla keijukaismaisen hoikka, vaikka kuinka laihtuiskin vaan aina näyttää urheilulliselta.
En ole, ei oo mun juttu hihhuloida jossain miesten lehdissä, vaikka erääseen maailmalla suosittuun lehteen minua aikoinaan kosiskeltiinkin.. :D
Olisit nyt vaan suostunut:p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pärämätsi:
Jospa minäki villiintyisin tähän...

Tämmönen olin vielä joskus 8kk sitten, saa nähä kuinka kauan menee ennenkö tän raskauden (nyt rv34+2) jälkeen pääsis edes lähelle :D
Kyllähän tuollaista runkoa panis kuka tahansa, joten ei mikään ihme että olet paksuna.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pärämätsi:
Jospa minäki villiintyisin tähän...

Tämmönen olin vielä joskus 8kk sitten, saa nähä kuinka kauan menee ennenkö tän raskauden (nyt rv34+2) jälkeen pääsis edes lähelle :D
Kyllähän tuollaista runkoa panis kuka tahansa, joten ei mikään ihme että olet paksuna.
Onkos tämä kommentoija Herra Majuri harmaana? Sori.. :ashamed: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pärämätsi:
Jospa minäki villiintyisin tähän...

Tämmönen olin vielä joskus 8kk sitten, saa nähä kuinka kauan menee ennenkö tän raskauden (nyt rv34+2) jälkeen pääsis edes lähelle :D
Kyllähän tuollaista runkoa panis kuka tahansa, joten ei mikään ihme että olet paksuna.
Onkos tämä kommentoija Herra Majuri harmaana? Sori.. :ashamed: :D
Ei ole. Täällä on muitakin fiksuja miehiä kuin majuri ;)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja pikkymyy:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
harhaanjohtaja on aika luiseva vaikka onkin lantio,nätti silti olet :)
Pilluväli näkyy yököttävästi ns. kamelinvarvas.
En tajua, kun en minä mitään nähnyt, kaunis vartalo kerrassaan. Taidat olla niitä joiden on vaan keksittävä jotain negatiivista sanottavaa. Ellet jopa ole se sama harmaa pikku myy joka on minuakin useammassa ketjussa mollannut. :(
 
hj
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkymyy:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
harhaanjohtaja on aika luiseva vaikka onkin lantio,nätti silti olet :)
Pilluväli näkyy yököttävästi ns. kamelinvarvas.
En tajua, kun en minä mitään nähnyt, kaunis vartalo kerrassaan. Taidat olla niitä joiden on vaan keksittävä jotain negatiivista sanottavaa. Ellet jopa ole se sama harmaa pikku myy joka on minuakin useammassa ketjussa mollannut. :(
Jännä juttu että mäkään en näe, pitäskö hankkia lasit? Ihme porukkaa, kun jotakuta kehutaan, niin jonkun täytyy tulla 'mitätöimään' se haukkumalla. Itsellä niin paha olo vissiin..?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksihän täällä ihaillaan tosi laihoja vartaloita, minusta se ei ole edes kaunista.
Pieni pyöreys ja naiselliset muodot ovat paljon nätimpää ja kauniimpaa katseltavaa.
Minusta on rumaa sellainen tikkuvartalo ja vatsa joka lähes nuole selkärankaa. Siinä ei ole mitään naisellista.
Mutta toisaalta ihmiset ovat erilaisia ja tuokin käsitys muuttuu vanhemmiten toivon mukaan.
Miksi ihmeessä pitäisi muuttua? Onko sulle kova paikka, että ihmisillä on erilainen maku tämänkin asian suhteen? Se on toki toivottavaa, että jokainen ihannoisi tervettä kroppaa ja suvaitsisi erilaisuutta, mutta en todellakaan tajua miksi jokainen ei saisi tykätä sellaisesta kropasta kuin haluaa, vaan pitäisi alkaa tykkäämään sellaisesta kuin sinä haluat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hj:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkymyy:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
harhaanjohtaja on aika luiseva vaikka onkin lantio,nätti silti olet :)
Pilluväli näkyy yököttävästi ns. kamelinvarvas.
En tajua, kun en minä mitään nähnyt, kaunis vartalo kerrassaan. Taidat olla niitä joiden on vaan keksittävä jotain negatiivista sanottavaa. Ellet jopa ole se sama harmaa pikku myy joka on minuakin useammassa ketjussa mollannut. :(
Jännä juttu että mäkään en näe, pitäskö hankkia lasit? Ihme porukkaa, kun jotakuta kehutaan, niin jonkun täytyy tulla 'mitätöimään' se haukkumalla. Itsellä niin paha olo vissiin..?
Joo, en näe mäkään. Toisaalta mäe en hakemalla haekaan näistä palstalaisten kuvista "virheitä", joista voisi sitten alkaa ivaamaan.
 

Yhteistyössä