Kroppapino! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mun selkään iskee finnejä :| ja sitten sellaisia ei finnejä.

Ja todellakin koetan hoitaa ihoani yms. Mun ihoni on aina ollut tämmönen, näkyy se naamastakin, mutta pahin on selkä.
Ja varsinkin nyt kun erehdyin kierukan laittaa.
Käy kosmetologilla selän puhistuksessa :)
Olen mä joskus käynytkin, mutta ei paljon auttanut. Auttais kyllä varmaan jos säännöllisesti kävis, mutta kun ei raskis- aika kallista lystiä.
Kyl se on aika arvokasta jos säännöllisesti käy puhistuttaa. Yks kertahan ei riitä..

Kuoritko selkää esim kuivaharjauskintaalla?
 
waimo
Aika jännää, että suurin osa näistä naisista on sellasia tulitikkutyttöjä, teinikroppia.
Mutta ehkä olenkin vähän väärässä paikassa...kai tämä lähinnä onkin nuorten mammojen palsta? Ei taida aikuisemmille mammoille palstaa ollakaan...:xmas: *poistuu sinne mistä tulikin*
 
Alkuperäinen kirjoittaja waimo:
Aika jännää, että suurin osa näistä naisista on sellasia tulitikkutyttöjä, teinikroppia.
Mutta ehkä olenkin vähän väärässä paikassa...kai tämä lähinnä onkin nuorten mammojen palsta? Ei taida aikuisemmille mammoille palstaa ollakaan...:xmas: *poistuu sinne mistä tulikin*
no jos 30:nen on nuori mamma, ni kait mie semmonen oon... mut kyllä mie jo ehkä itseni aikuiseksi miellän...
 
x
Aamuäreä.
On myös sellaisia antibiootteja mistä ei pakosti tule mitään sivuvaikutuksia. Mulla ny Ermysin, ei kyllä tod auta tarpeeksi vaikka kauan syönyt. Jos mahaan käy, kannattaa ottaa maitohappoa.

Mulle ei auta yhtään ne lääkärin määräämät voiteet, eikä ne sovikaan oikein...

Mutta siis kannattaa ehdottomasti kokeilla jtn lääkettä. Se Roa on ns. viimenen vaihtoehto eikä niin jyrkälle lääkkeelle tarvitse aina lähteä ja eihän kyllä siitäkään kaikille haittoja tule.

Iho-oireet on kyl persiist...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja waimo:
Aika jännää, että suurin osa näistä naisista on sellasia tulitikkutyttöjä, teinikroppia.
Mutta ehkä olenkin vähän väärässä paikassa...kai tämä lähinnä onkin nuorten mammojen palsta? Ei taida aikuisemmille mammoille palstaa ollakaan...:xmas: *poistuu sinne mistä tulikin*
no jos 30:nen on nuori mamma, ni kait mie semmonen oon... mut kyllä mie jo ehkä itseni aikuiseksi miellän...
Peesi! :D Tosin minä en miellä itseeni vieläkään aikuiseks... :ashamed: :whistle: :D

 
x
Alkuperäinen kirjoittaja waimo:
Aika jännää, että suurin osa näistä naisista on sellasia tulitikkutyttöjä, teinikroppia.
Mutta ehkä olenkin vähän väärässä paikassa...kai tämä lähinnä onkin nuorten mammojen palsta? Ei taida aikuisemmille mammoille palstaa ollakaan...:xmas: *poistuu sinne mistä tulikin*
Onhan täällä kaiken ikäisiä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja waimo:
Aika jännää, että suurin osa näistä naisista on sellasia tulitikkutyttöjä, teinikroppia.
Mutta ehkä olenkin vähän väärässä paikassa...kai tämä lähinnä onkin nuorten mammojen palsta? Ei taida aikuisemmille mammoille palstaa ollakaan...:xmas: *poistuu sinne mistä tulikin*
no jos 30:nen on nuori mamma, ni kait mie semmonen oon... mut kyllä mie jo ehkä itseni aikuiseksi miellän...
Peesi! :D Tosin minä en miellä itseeni vieläkään aikuiseks... :ashamed: :whistle: :D
Miekin siks laitoin tuo ehkä :D
 
x
Ja piti vielä sanoa, että itse en huomannut Emilynin ihossa mitään "häikkää" kun kuvia katsoin.
Ja todellakin, jos on ihotauteja yms., niin aika ilkeää alkaa sitten siitä huomauttelemaan...
Niin plus jostain nenästä. Öh, oliko jollekin ylläri että ihmisillä on erilaisia neniä :)

Olishan se hassua ku kaikki näytettäs ihan samalta.
 
En ihan älynnyt
Alkuperäinen kirjoittaja waimo:
Aika jännää, että suurin osa näistä naisista on sellasia tulitikkutyttöjä, teinikroppia.
Mutta ehkä olenkin vähän väärässä paikassa...kai tämä lähinnä onkin nuorten mammojen palsta? Ei taida aikuisemmille mammoille palstaa ollakaan...:xmas: *poistuu sinne mistä tulikin*
AI sitä pitää lihottaa itsensä mitä vanhemmaksi tulee, en taida vanheta sit onneksi koskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö?:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:


Tältä näytin viime kesänä.
Voi, kun näyttäisin vieläkin.
Wau. Miltäs sä sit nyt näytät?
Toi kuva on otettu 2 viikkoa synnytyksen jälkeen.
Tosta voi ottaa ainakin 10 kiloa (jos ei enemmänkin) pois, niin se on nykyinen tilanne.


siis haluat olla läski??
Olisin mielelläni jokusen kilon isompi kuin nyt. En ihan noin iso, kuin tuossa kuvassa, mutten myöskään ihan tällainen kuivan kesän kusiainen.

Enkä mä nyt läskiksi tossakaan kuvassa itseäni sanoisi. Löysää nahkaa synnytyksestä ja tissit tietysti lypsylehmä-meiningillä.
Normaalipainoinen olen tuossa ollut, nyt en ole.
 
melkein joku
Alkuperäinen kirjoittaja waimo:
Aika jännää, että suurin osa näistä naisista on sellasia tulitikkutyttöjä, teinikroppia.
Mutta ehkä olenkin vähän väärässä paikassa...kai tämä lähinnä onkin nuorten mammojen palsta? Ei taida aikuisemmille mammoille palstaa ollakaan...:xmas: *poistuu sinne mistä tulikin*
Kolmekymppinen, epätoivoinen ilmeisesti. Ehkä tämä on kriisi, koska nuorempana en varmasti olisi takapuoltani esille pistänyt. Ainakin tämän voi lukea hetkelliseksi mielenhäiriöksi.
 
vieras joka on hämillään
Minä en ymmärrä niitä ihmisiä jotka tänne negatiivistä kommenttia laittaa,tai niitä mammoja jotka laittaa kuvan mutta sit on oma kommentti "olen ihan kaameen näkönen" ..meillä suurimalla palstalaisilla on omia lapsia,niin eikö me voitas kaikki siirtyä siihen että jokainen on ihanan sellaisena kuin on,opetetaan lapset myös siihen että jokainen on hieno ihminen ja ketään ei tartte sen kummemmin luokitella mihinkään ryhmään vaan jokainen on yksilö! Jokainen mamma voisi katsoo nyt peiliin ja rakastaa itteensä ja opettaa myös lapsilleen tervettä itserakkautta,,eikös joo:)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras joka on hämillään:
Minä en ymmärrä niitä ihmisiä jotka tänne negatiivistä kommenttia laittaa,tai niitä mammoja jotka laittaa kuvan mutta sit on oma kommentti "olen ihan kaameen näkönen" ..meillä suurimalla palstalaisilla on omia lapsia,niin eikö me voitas kaikki siirtyä siihen että jokainen on ihanan sellaisena kuin on,opetetaan lapset myös siihen että jokainen on hieno ihminen ja ketään ei tartte sen kummemmin luokitella mihinkään ryhmään vaan jokainen on yksilö! Jokainen mamma voisi katsoo nyt peiliin ja rakastaa itteensä ja opettaa myös lapsilleen tervettä itserakkautta,,eikös joo:)
itse olen tyytyväinen vartalooni....se on kurvikas ja sopusuhtainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja orhi tumma:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
[/URL]

Tältä näytin viime kesänä.
Voi, kun näyttäisin vieläkin.
Oletko tuo neito vai tuo humma?
Hmm...Kumpikin kroppa kuuluu kaikkien virallisten asiakirjojen mukaan mulle. Mutta tuo humma ei osaa surffata netissä, vaikka muuten onkin varsinainen moniosaaja :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras joka on hämillään:
Minä en ymmärrä niitä ihmisiä jotka tänne negatiivistä kommenttia laittaa,tai niitä mammoja jotka laittaa kuvan mutta sit on oma kommentti "olen ihan kaameen näkönen" ..meillä suurimalla palstalaisilla on omia lapsia,niin eikö me voitas kaikki siirtyä siihen että jokainen on ihanan sellaisena kuin on,opetetaan lapset myös siihen että jokainen on hieno ihminen ja ketään ei tartte sen kummemmin luokitella mihinkään ryhmään vaan jokainen on yksilö! Jokainen mamma voisi katsoo nyt peiliin ja rakastaa itteensä ja opettaa myös lapsilleen tervettä itserakkautta,,eikös joo:)
No toisaalta asiaahan voi ajatella niin, että kaikki ei edes laita kuviaan tänne jotta niitä kehuttaisi. Harvoin oikeassa elämässä ihmiset uskaltaa olla niin raa'an rehellisiä kuin täällä ja kritiikki on välillä ihan tervetullutta. Puhdas ilkeily on sitten asia erikseen.
 

Yhteistyössä