Kroppapino! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Siis oikeasti... Helvetti että mä häpeen itteeni tämmösten missien ja kaunottarien seassa!! Ette takuulla tuu näkemään ikänä musta kuvaa tällä palstalla enää, ei ilman päätä saatika pään kanssa!! |O :ashamed: :'(
Ei minustakaan edes ilman häntää. Vaikka oon mielestäni ihan OK, saisin varmaankin täällä haukut jo iän puolesta, siltikin vaikka sanovat minun näyttävän paljon nuoremmalta:)
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:


Tosin täs sama ongelma, ei saa itseään kokonaa kerrallaan kuvaan kun itse kuvaa.
Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.

Varovaisuutta, kun laitatte itsestänne tällaisia kuvia.
No ei heti kävis mielessä laittaa tollasta kuvaa tänne.... En tosin omista tuommoisia vermeitäkään, joten ei ihan hätäsesti onnistuiskaan... :|
Vaikka se Narsissan (?) kuva oli paljon rohkeampi, siinä oli sentään tyyliä, tämä lähinnä säälittää.

mitä siitä sitten??
No arvosteltavaksihan tänne noi kuvat on laitettu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Siis oikeasti... Helvetti että mä häpeen itteeni tämmösten missien ja kaunottarien seassa!! Ette takuulla tuu näkemään ikänä musta kuvaa tällä palstalla enää, ei ilman päätä saatika pään kanssa!! |O :ashamed: :'(
Näinpä,ei tänne kauniiden keskelle mahdu. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tulitikkutyttöjä. :( Onko se jonkun mielestä kivasti sanottu?
voi jee taas. ota nyt siitä nokkiisi ? mun käsittääkseni sä olet sinut itsesi kanssa, joten älä ees jaksa alottaa.
näihin ketjuihin laittaa kuviaan suurena enemmistönä oikeesti vaan sellaiset, jotka tietää olevansa hyvännäköisiä, mutta esittävät, etteivät tiedä ja sillä tavoin keräävät kehuja.
ja aina ne samat naamat näissä. ehkä yks uus naama per ketju tulee.

ne oikeasti tavallisennäköiset ihmiset saa näissä ketjuissa lässytyskommentteja "oletpa nätti " , joilla sanoja kiillottaa omaa sädekehäänsä vaan...

ja siis juu, minusta rukoilijasirkka, boogyman, naurukohtaus, perhoinen, emilyn on nättejä. että onnea vaan teille. onhan se paskajuttu että joku kehtaa sanoo tulitikkutytöks. voi apua.
Höpölöpö. Jos on jonkun mielestä hyvännäköinen, ei se tarkoita sitä että pitäisi itseään hyvännäköisenä. Onhan se kivaa saada positiivista kommenttia, mutta hauskinta minusta on se ilmiö, miten ihmiset luokittelevat toisia ihmisiä. Minusta on varsin erikoista, että nykyään sanotaan hyvännäköiseksi, koska olen koko peruskouluajan ollut kiusattu niin ulkonäöstä, vaatteista, painosta (läski, läski.. koska en ole koskaan ollut erityisen hoikka vaan aina luokan tukevimpia, vaikkakin normaalipainoinen) ja ihottumasta. Ja siksikin ulkonäköasiat ovat mielestäni mielenkiintoisia. Melkein kaikki ollaan samalla viivalla, olemus, pukeutuminen, meikki, hiukset ovat sellaisia joihin voi itse vaikuttaa ja se on hirveän paljon. Kouluaikoina päälleni syljettiin, nykyään kieltämättä saa baarissa huomiota. Mutta aina, kun sitä huomiota saa, mietin miten yksinkertaisia miehetkin ovat ja pohdinpa jopa, miten olisivat kenties halveksuneet minua koulussa, kuten ne muutkin pojat.

Niin että en pidä itseäni minään hyvännäköisenä. Aamuisin kun herään, näytän yhtä tavalliselta kuin kaikki muutkin tavalliset ihmiset.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tulitikkutyttöjä. :( Onko se jonkun mielestä kivasti sanottu?
voi jee taas. ota nyt siitä nokkiisi ? mun käsittääkseni sä olet sinut itsesi kanssa, joten älä ees jaksa alottaa.
näihin ketjuihin laittaa kuviaan suurena enemmistönä oikeesti vaan sellaiset, jotka tietää olevansa hyvännäköisiä, mutta esittävät, etteivät tiedä ja sillä tavoin keräävät kehuja.
ja aina ne samat naamat näissä. ehkä yks uus naama per ketju tulee.

ne oikeasti tavallisennäköiset ihmiset saa näissä ketjuissa lässytyskommentteja "oletpa nätti " , joilla sanoja kiillottaa omaa sädekehäänsä vaan...

ja siis juu, minusta rukoilijasirkka, boogyman, naurukohtaus, perhoinen, emilyn on nättejä. että onnea vaan teille. onhan se paskajuttu että joku kehtaa sanoo tulitikkutytöks. voi apua.
Höpölöpö. Jos on jonkun mielestä hyvännäköinen, ei se tarkoita sitä että pitäisi itseään hyvännäköisenä. Onhan se kivaa saada positiivista kommenttia, mutta hauskinta minusta on se ilmiö, miten ihmiset luokittelevat toisia ihmisiä. Minusta on varsin erikoista, että nykyään sanotaan hyvännäköiseksi, koska olen koko peruskouluajan ollut kiusattu niin ulkonäöstä, vaatteista, painosta (läski, läski.. koska en ole koskaan ollut erityisen hoikka vaan aina luokan tukevimpia, vaikkakin normaalipainoinen) ja ihottumasta. Ja siksikin ulkonäköasiat ovat mielestäni mielenkiintoisia. Melkein kaikki ollaan samalla viivalla, olemus, pukeutuminen, meikki, hiukset ovat sellaisia joihin voi itse vaikuttaa ja se on hirveän paljon. Kouluaikoina päälleni syljettiin, nykyään kieltämättä saa baarissa huomiota. Mutta aina, kun sitä huomiota saa, mietin miten yksinkertaisia miehetkin ovat ja pohdinpa jopa, miten olisivat kenties halveksuneet minua koulussa, kuten ne muutkin pojat.

Niin että en pidä itseäni minään hyvännäköisenä. Aamuisin kun herään, näytän yhtä tavalliselta kuin kaikki muutkin tavalliset ihmiset.
No tuo viimeinen kommentti kertoo kaiken. Pidät siis itseäsi hyvännäköisenä...ja parempana kuin ne tavalliset jolta näytät aamuisin
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:


Tosin täs sama ongelma, ei saa itseään kokonaa kerrallaan kuvaan kun itse kuvaa.
Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.

Varovaisuutta, kun laitatte itsestänne tällaisia kuvia.
No ei heti kävis mielessä laittaa tollasta kuvaa tänne.... En tosin omista tuommoisia vermeitäkään, joten ei ihan hätäsesti onnistuiskaan... :|
Vaikka se Narsissan (?) kuva oli paljon rohkeampi, siinä oli sentään tyyliä, tämä lähinnä säälittää.

mitä siitä sitten??
No arvosteltavaksihan tänne noi kuvat on laitettu?
niin? miksi silti pitäisi olla niin kamalan varovainen???
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Vieras "juu" Älä viitsi vääristellä :)
miten vääristelin? Aamuisin kun heräät näytät samalta kuin me tavalliset tallaajat? Yrititkö jotenkin lohduttaa meitä rumia?
En nyt ymmärrä pointtiasi. Ketä meitä rumia? Jos sinun mielestäsi tavallinen tallaaja on ruma, niin olen ruma sitten minäkin (koska olen tavallisen näköinen, ehkä jopa rumempi suuren klyyvarini takia)
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tajua.. mikähän sitten on tarpeeks hyvännäköinen ja -kroppainen ja -ihoinen jos emilyn on niin kauhea kaikin puolin? Kävin kattomassa kuvat (olen kyllä jo aiemminkin hänet bongannut) ja mun mielestä lähestulkoon täydellinen pakkaus! Hyvännäköinen nainen jolla on rotunenä, ei tosiaankaan ruma sellainen! En keksi nyt muuta vastausta kuin, että joku kateuksissaan haukkuu "rumaksi" vaikka tietää henkilön olevan kaunis. Kuka kannattaa tänne kirjautumispakkoa ja profiilissa pitää olla oman vartalon kuva sekä kasvokuva, vois kummasti vähentyä nämä negatiiviset kommentit täällä!?
Peesaan! Komea pari:)
 

Yhteistyössä