Kuinka monen mies pelaa iltaisin monta tuntia tietokone-/konsolipelejä?

  • Viestiketjun aloittaja kyllästynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Mun mieheni pelaa lähes tulkoon kaiken vapaa aikansa, siihen lisäks soittaa välillä sähkökitaraa, menee kaverisa luo pelaamaan pleikkaa tai sit pelaa tietokoneella jotain ihan ihme peliä tai katsoo jotain sarjoja. Eli, ei tee kotitöitä ollenkaan ja en vaan jaksa enää asiasta sanoa, annan olla. Mies on lähestulkoon täysin passattava, eli teen iltapaloista, työ eväistä lähtien kaiken hälle. Mutta, mielummin näin, kuin se, että ryyppäis ja pettäis. Eikä tää lopulta nyt, niin hirveetä ole. Oon silti onnellinen :).
 
stadinkundi79
Minä pelaan vaimoni ja lasteni kanssa monia pelejä yhdessä, joskus jopa useita tunteja päivässä. Toki teemme paljon muutakin, mutta meidän perheessä ei napista pelaamisesta vaan sitä harrastetaan yhdessä.

Jotkut vain eivät koskaan tule pois 90' luvulta
 
"Minäminä"
Ei todellakaan. Ei hänellä ole siihen aikaa. Jos sattuu oleen illalla kotoa ni aika menee muuhun ja tärkeämpään. On yrittäjä jolla ei kyllä ole aikaa kunnolla edes pakollisiin.
 
Pelaajatar
Mies ei pelaa, mutta minä pelaan. Tosin pelaamiseni on kausittaista, voi mennä puolikin vuotta etten pelaa mitään. Sitten kun innostun pelaamaan saattaa mennä päivittäin monta tuntia ihan huomaamatta.
 

Yhteistyössä