Kuinka moni mies on pannut teitä yhden illan/yön aikana. Entäs yhden viikonlopun tai esim. festarien aikana?

  • Viestiketjun aloittaja LittleBird
  • Ensimmäinen viesti
Mula on ollu pari miestä yhden viikon lopun aikan. Kerran on ollu kaks samaan aikaa ja pari kertaa siten et ollu ensi yksi ja muutama tunnin päästä toinen. nää on sisi mun nuoruudessa ja nyt mä oon ihan normissa pari suhtessa.

ai niin on myös yks lesbo kokeilu josa samaan aikaan myös mies. Tämä oli kaikkein jännitävin koekmus. :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Koff
Tuntuu naiset saavan juuri sen verran kuin tarvitsevat. Itsellä olisi melkoinen munkki kun saisi saman puolivuotisjakson aikana kahdelta! Niin ja en nyt tarkoita vasenta JA oikeaa kättäni...
 
Vierasmiess
[QUOTE="nuut";29967888]Musta kaks viikonloppuna on vielä aika normaali määrä.[/QUOTE]

Ilmeisesti palstamammoille on ihan OK, että miehet panee kahta eri muijaa viikonloppuna? Ja se on vain positiivista oman terveen seksuaalisuuden harrastamista? :) Ja että oma mies on näin tehnyt, useastikin?
 
"Kirppu"
Huorilla on vähemmän seksikumppaneita kuin palstamammoilla...
Musta toi on kyllä aika ikävästi lohkaistu. Se että on ollut seksielämässään aktiivinen ei tee huoraa. Veikkaan että mihet jos saisivat aina sen naisen kuin haluaisivat, olisivat melkoisia häntäheikkejä. Jostain syystä tällaista miestä kuitenkin kutsuttaisiin kovaksi naisten miheksi, mahtisonniksi tai muulla imartelevalla tai miehisyyttä korostavalla nimikkeellä.

Mikä on sun mielestä naisen raja, jonka jälkeen hänestä tulee "huora"? Jos mulla olisi kokemusta vaikka kahdesta miehestä, mutta ne tapahtuisivat saman viikonlopun aikana, olisinko silloin huora???
 
Ilmeisesti palstamammoille on ihan OK, että miehet panee kahta eri muijaa viikonloppuna? Ja se on vain positiivista oman terveen seksuaalisuuden harrastamista? :) Ja että oma mies on näin tehnyt, useastikin?
Mun mies on seksuaalisesti niin aktiivinen etten hämmästyisi vaikka se ois sinkkuna nainut kolmeakin viikonlopunn aikana. Ja nykyään me kimppasekstaillaan joskus eli voi se nytkin samana iltana minua ja toistakin. :)
 
Wieruus
[QUOTE="Kirppu";29968352]Sinä lienet sitten neitsyt pyhimys? No, mulla on ollut kivaa sillä aikaa kun sinä olet istunut jalat ristissä selailemassa raamattua.[/QUOTE]Kivaako ei voi pitää muuten kuin naimalla henkensä edestä?
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Wieruus
[QUOTE="Kirppu";29968367]Mulla on ollut aktiivinen seksielämä 25 vuotta ja jos sinä aikan ajatellaan mulla olleen se 35 kumppania, joista 5 kanssa oon seurustellut, niin se tekee kuule KESKIMÄÄRIN 1,5 partneria/vuosi.[/QUOTE]Ja tämän kerroit minulle, koska? En mielestäni kysynyt tuota. Vaan kysyin että "Kivaako ei voi pitää muuten kuin naimalla henkensä edestä?" En kysynyt monenko kanssa olet nainut? Enkä varsinkaan pyytänyt esitelmää aiheesta.
 
olet
[QUOTE="Kirppu";29968352]Sinä lienet sitten neitsyt pyhimys? No, mulla on ollut kivaa sillä aikaa kun sinä olet istunut jalat ristissä selailemassa raamattua.[/QUOTE]

Seksin suhteen voi sinun mielestä olla vain kaksi vaihtoehtoa: selibaatti ja huoraaminen?
 
Ilmeisesti palstamammoille on ihan OK, että miehet panee kahta eri muijaa viikonloppuna? Ja se on vain positiivista oman terveen seksuaalisuuden harrastamista? :) Ja että oma mies on näin tehnyt, useastikin?
Kyllä, niin kauan kuin kyse on aikuisten välisestä seksistä molempien suostumuksella niin sinkkumies saa panna menemään :) En tarkkaan tiedä, onko oma miesystävä joskus näin tehnyt, mutta en erityisemmin ihmettelisi vaikka olisi.

Ymmärrän tosin myös sen, että jos ei itse voisi kuvitella moista harrastavansa, niin ei sitä mieheltäänkään toivo.
 
Vierasmiess
Mun mies on seksuaalisesti niin aktiivinen etten hämmästyisi vaikka se ois sinkkuna nainut kolmeakin viikonlopunn aikana.
Jos useinkin tulee nussittua eri ihmisten kanssa vuorokauden sisällä, niin kyllä se kuulostaa enemmän heikolta itsetunnolta, läheisriippuvaisuudelta tms. kuin seksihalukkuudelta. Kumma jos koskaan tai usein ei käy niin, että sekstaisi useammin sen saman kanssa. Miksi pointti on juuri se, että panna pitää tuntemattomia?
 
Jos useinkin tulee nussittua eri ihmisten kanssa vuorokauden sisällä, niin kyllä se kuulostaa enemmän heikolta itsetunnolta, läheisriippuvaisuudelta tms. kuin seksihalukkuudelta. Kumma jos koskaan tai usein ei käy niin, että sekstaisi useammin sen saman kanssa. Miksi pointti on juuri se, että panna pitää tuntemattomia?

Mulla on hyvä itsetunto, enkä ole läheisriippuvainen (päivastoin).
Jos valitsee eri kumppaneita niin siinä saa aloittaa flirtin, viekottelun ja muun hyvän alusta.=) Ei siinä testaa omaa viehätysvoimaa vaan se on ns. kiimainen leikki, tärkeä osa seksiä mulle.
 
Murska-Ana
Toinen kerta oli juhannus -95 ja olin sinkkuna tuolloin. Oltiin yhdellä mökillä jossa oli varmaan 30 vierasta. Tunsin noista ehkä 10 ja loput vieraita. Sauna oli ollut lämmin koko päivän ja ryypisketyäkin tuli. Juhannusyönä joskus neljän jälkeen saatiin tyttökaverin kanssa idea että mennään saunaan. Vitsillä heitettiin parille valveilla olevalle jannulle, että selän pesijöitä tarvitaan. Oltiin oltu kaverin kanssa vähän aikaa saunassa ja sitten nämä pari kaveria oikeasti tuli saunomaan meidän kanssa.

Oltiin jonkin verran tuiskeessa, mutta ei missään räkäkännissä. Mä sitten vitsillä heitin että miks te tulitte häiritsemään kun olin aloittamassa rakastelee minun tyttökaveria. Vitsinä sitten suutelin kaveriani ja jotenkin tuli innostuttua puristelee sen rintoja. Tästä tuli mun eka (ja oikeastaan viimeinen) lebokokeilu. Huomasin että kaverini kiihottu tuosta ja siirryn hyväilemään sen klittaa. Tässä vaiheessa myös nää kundit tuli kuvioihin ja kaverini otti suihin toiselta ja runkkasi toista. Me oltiin kaverin kanssa ihan kuumana ja tyttökaverini tuli kun nuolin sitä. Tän jälkeen se tuli jotenkin takaisin maan pinnalle ja nolona lähti tosi nopeesti pois. No, mä ymmärrän kyllä kun se oli suhteessakin.

Minä taas en voinut itselleni mitään ja jatkoin näiden kavereiden kanssa. Olin itse aivan poltteissa kun toi kaverini "tuli kasvoilleni" ja olisin halunnut että sekin olisi nuollut mulle orkun. Koska nämä jannut olivat lievästi sanoen valmiudessa, niin harrastin ensimmäistä kertaa elämässäni lesboseksin lisäksi ryhmäseksiä.
Lurps, kuulostat kiimaisen pantavalta naiselta!
 
mies39
Olin kesäleskenä ja järjesti netin kautta to-la putken jolloin panin kolmea eri naista joka ilta.
Torstaina ei niin hyvä sinkkuäiti, hänen luonaan.
Perjantaina duunia ja illalla toinen sinkkuäiti. Kuuma yö hänen luonaan ja aamulla vielä kerran.
Lauantains päivällä nopeesti vähän duunihommia ja illalla tapasin vapaassa suhteessa elävän todella tuhman naisen kortteliravintolassamme. Pantiin taas yö mm. Jo rapussa matkalla hänen "lainakämppäänsä" ja aamulla vielä vaati saada kasvoilleen...
Sitten olikin jo aika lähteä kotiin siivoamaan hymy huulilla.
 
mies39
Oliko muka liian seksinovelli-tyyliä? :D
Noiden naisten kanssa oli viestelty jo viikkoja eräässä treffipalvelussa joten kun tilaisuus tuli niin tähdet oli kohdillaan aikataulujen kanssa. Kiva kokemus (jos ei tykkää niin ei hätää) :)
 

Yhteistyössä