Kuinka moni mies on pannut teitä yhden illan/yön aikana. Entäs yhden viikonlopun tai esim. festarien aikana?

  • Viestiketjun aloittaja LittleBird
  • Ensimmäinen viesti
lutkako
Joskus 16v:nä olin kotibileissä joissa ensin panin yhen jätkän kanssa mun kaverin huoneessa ja n. 3h päästä toisen jätkän kanssa sen mun kaverin pikkusiskon huoneessa.. En voi sille mitään että pidän seksistä.

Tässä n. viikko sitten panin yhtä poikaa yöllä n klo 4 ja n. 16h päästä illalla klo 22 panin mun poikakaveria. En kertonut poikakaverille tästä ja jätin hänet 2pv tapahtuneen jälkeen, tapailen nykyään tätä ensimmäistä panoa.

Ihan tosi juttuja on, vannon.. Ja mä oon vielä 'kiltti' ja menestyvä nuori nainen jonka jokainen mies haluis esitellä kotonaan ja tapailen tälläisiä keskivertoa reilusti parempia ja varakkaampipa miehiä jotka onnettomat sitten rakastuu.

En toiminnallani loukkaa ketää koska miehet eivät tiedä mun todellista luonnetta.. mulla on alkoholisti isä, väkivaltainen äiti, alkoholisti isoäiti, narsisti isoäiti, pettäjä isoisä ja toinen isoisä on kuollut niin tasan ei oo menny älynlahjat mun kohalla ja oon ollu jossain muussa jonossa kun fiksuutta jaettiin.

Että kannattaa oikeasti miettiä kenen kanssa liikkuu. Kaikki ei oo sitä miltä näyttää.
 
"Vieraileva tähti"
Joskus mopo joillakin karkaa. Jotkut taas ihan omasta halustaan saattavat harrastaa esim. ryhmäseksiä. Jotkut tarinat on vähän ikävämpiä. Mun kaveri (lapseton vielä) on kyllä semmonen seko kun saa viinaa, että huhheijaa. Kerran oltiin Juhannus-festareilla ja torstaina mentiin ja sunnuntaina lähdettiin ja viis miestä sitä ehti panee. Ja kaikki yksi kerrallaan, että ei mitään ryhmäseksiä.

Oma ennätys on se, että Helsingin risteilyllä oli mies mennessä ja tullessa. Mites muilla?

Ehkei niiden tarvitse kirjoittaa, joilla elämässä ollut vain yksi mies ja jotka ei voisi edes kuvitella elävänsä tällaista saatanallista elämää. Pyhät ja tekopyhät voivat kirjoitella omia kauhisteluketjujaan.
Yksi. Eikä se tee minusta "pyhää" tai tekopyhää.
inusta sen sijaan taitaa tehdä "surullisen tapauksen"
 
vierailija
Joo..näin parisuhteessa kohta kymmenen vuotta olleena käyn eri kaupungeissa tyttöjen iltoja viettämässä. To ennen lähtöä oman miehen kaa.viimeisin reissu Lahteen tultaessa pe luokkakaverin (miespuolinen) kaa, sit baarista mukaa tyyppi..la luokkakaverin kaa aamulla ja päivällä..baarista mies mukaa.Su taas kotiin palatessa oman miehen kas
 
_Mies35
Se on hyvä että harrastaa seksiä ja nauttii siitä. Älkää antako muiden kertoa "mikä on oikea määrä". Täälläkin näitä katkeria miehiä huorittelemassa, kun eivät itse saa muuta kuin omaa kättä.

Säästäkää morkkikset oikeasti ikäviin tapahtumiin. Se että panee kahden miehen kanssa viikonlopun aikana ei ole ikävä tapahtuma, ellei mukana ole jotain ikävyyksiä. Tämä ei tarkoita että pitäisi väkisin käydä panemassa "kun muutkin tekee".

Muistakaa että tämä on niitä harvoja tilanteita jossa naisella on yleensä "etu", joten älkää miettikö "mikä on oikein ja mitähän minun pitäisi tehdä", vaan "mitä minä haluan?". Nauttikaa itsestänne, se ei välttämättä kestä koko elämää!
 
vierailija
Olin kesäleskenä ja järjesti netin kautta to-la putken jolloin panin kolmea eri naista joka ilta.
Torstaina ei niin hyvä sinkkuäiti, hänen luonaan.
Perjantaina duunia ja illalla toinen sinkkuäiti. Kuuma yö hänen luonaan ja aamulla vielä kerran.
Lauantains päivällä nopeesti vähän duunihommia ja illalla tapasin vapaassa suhteessa elävän todella tuhman naisen kortteliravintolassamme. Pantiin taas yö mm. Jo rapussa matkalla hänen "lainakämppäänsä" ja aamulla vielä vaati saada kasvoilleen...
Sitten olikin jo aika lähteä kotiin siivoamaan hymy huulilla.
Luitko otsikkoa ollenkaan? Kuinka moni MIES on pannut TEITÄ???
 
vierailija
Olen ollut neljän miehen kanssa samanaikaisesti. Nyt käyn naimassa noin kerran kuukaudessa kahden samasta porukasta olevan kanssa. Tämä oli fantasiani, jonka toteutin. Olen sinkku tällä hetkellä
 
vierailija
Se on hyvä että harrastaa seksiä ja nauttii siitä. Älkää antako muiden kertoa "mikä on oikea määrä". Täälläkin näitä katkeria miehiä huorittelemassa, kun eivät itse saa muuta kuin omaa kättä.

Säästäkää morkkikset oikeasti ikäviin tapahtumiin. Se että panee kahden miehen kanssa viikonlopun aikana ei ole ikävä tapahtuma, ellei mukana ole jotain ikävyyksiä. Tämä ei tarkoita että pitäisi väkisin käydä panemassa "kun muutkin tekee".

Muistakaa että tämä on niitä harvoja tilanteita jossa naisella on yleensä "etu", joten älkää miettikö "mikä on oikein ja mitähän minun pitäisi tehdä", vaan "mitä minä haluan?". Nauttikaa itsestänne, se ei välttämättä kestä koko elämää!
Juuri näin. Fiksua tekstiä miehen suusta. Naisilla on yhtälailla oikeus nauttia oman kehonsa suomista mahdollisuuksista kuin miehilläkin. Ihan turha sitä on hävetä jonkun (=heikkojen miesten) keksimien typerien moraalisääntöjen takia.

Ottakaamme kaikki naiset ilo irti elämästä niin kauan kuin se on mahdollista. Liian moni havahtuu vasta vaihdevuosi-ikäisenä tajuamaan, miten upea asia seksi on. Toki silloinkin vielä ehtii nauttimaan seksistä täysin palkein jonkin aikaa, mutta usein harmittaa, että on ilman mitän järkevää syytä kieltänyt yhden elämän ihanimmista nautinnoista juuri silloin, kun itse olisi ollut kukkeimmillaan.
 
vierailija
Se oli perjantailähtö Stadista Tukholmaan. Me kaksi avovaimoa. Samalla laivalla oli ryhmä virolaismiehiä ja jotenkin vaan lähennyttiin kaverini kanssa kahden miehen kanssa jo aika aikaisessa vaiheessa. Jossain vaiheessa iltaa olinkin sitten hytissäni toisen uroon kanssa ja tapahtui se mitä molemmat halusimmekin. Kaverini tuli puolen yön aikaan hyttiin aika tuiskeessa toisen virolaisen kanssa. He riisuivat itsensä ja kellahtivat vuoteelle. Toimintaa oli heilläkin, mutta sitten kaverini vaan sammui. Minua pannut mies pukeutui ja lähti omaan hyttiinsä ja jäin näiden kahden kanssa hyttiimme. Kävin vessassa ja kun tulin sieltä, niin se toinen kaveri olikin minun sängyssäni ja ystävättäreni nukkui, alasti paikat paljaana. Siinä aprikoin ja kömmin sitten omaan sänkyyni uuden miehen viereen. Hän olikin valmis vaikka mihin ja sain taas. Aamulla hän oli poissa. Se oli saman yön aikana kaksi.

Päivä kului hytissä nukkuen ja itseään parannellen. Tukholma sai sillä kertaa jäädä katsastamatta. Mutta illalla meno laivalla jatkui. Nyt nesteitä harkiten nauttien. Mutta. Mutta kumminkin eräs lahtelaismies sai ympäripuhuttua ja vietin yöni hänen hytissään. Se oli yhtä rakastelua melkein koko se aika minkä hänen vieraana olin. Aamu aamiaisella ystävättäreni kanssa oli hiljainen. Hänellä oli morkkis, minulla ei.
Kotona odotti avomies ja näyttelin kilttiä. Menin hänen kanssaan sänkyyn ja pantiin. Olisikohan se ollut jotain alitajuista korvausta miehelleni kaiken sekoiluni jälkeen. Eli taas kaksi vrk:n aikana ja viikonlopun saldona oli neljä eri miestä.

Nyt en tähän enää rupeaisi. Naimisissa oleva ja yhden lapsen äiti. Mies vaan ei ole se entinen avo.
Visossa on eu:n pahin hivilevinnäisyys,eivät edes itse tiedä tilastoja kun niitä ei ole saatavilla, että viroon ja hiviin hyvähyvä.
 
vierailija
No en tiedä hänen lukujaan, mut ei tee vaikeeta päätellä et yli 100 niitä näin 21-vuotiaana on VARMASTI. Viimevuonna festareilla kaato 4, eli 1 per päivä.
Sen tiedän, että nuorempana pysy noissa ~17-22vuotiaissa, mutta vanhempana sitten... noh, vanhemmissa. Näytti itse jo 12-vuotiaana ihan täysikäiseltä jne.

Onhan se kuvottavaa, joo.
Ei seksissä ole mitään kuvottavaa. Oleellista on se, että itse tietää mitä tekee sekä se, että on aito. Itse en siedä näitä myöhäisheränneitä pihtareita, jotka omaksuvat tietyn roolin elämäntilanteen tai iän mukaan. Tyyliin "villi ja vapaa" ja sitten "perheenäiti". Kyllä seksuaalisuus on sellainen asia, joka tulee luonnostaan ja on mitä on. Toisilla on korkeampi libido ja heille se suotakoon.

Itsellä ollut kahteen kertaan kaksi eri partneria päivän aikana, mutta ei ryhmäseksiä. Päivän panoenkka on 8 kertaa saman partnerin kanssa. Siinä piti jo naida ihan naimisen vuoksi kun haluttii rikkoa edellinen enkka.
 
vierailija
Siis 14v antaa kolmen päivän aikana kahdeksalle? Miten se ne iski ja miten se karkas uusien syliin. Ja minkäikäisiä nuo pojat/miehet oli. Kuinka monta miestä on tuota tyttöä sitten yhteensä pannu?

Huh huh huikee meno kyllä. Mua pani kerran kaksi saman kuukauden aikana ja sekin aiheutti morkkiksen ja olin sentäs yli 20v.
Oon mäkin viikon aikana pannut kolmea muijaa eikä yhtään huono omatunto. Lisääkin menisi paljon.
 
vierailija
Meillä vaimoni oli meidän seurustelun alkuaikoina ollut vkl aikana muutaman entisen poikaystävänsä tai vakipanon kanssa. Me ei voitu nähdä vkl ja hänelle oli kuulemma tullut niin kovat halut et oli pakko saada jotain hyvää sisäänsä vkl:na. Masturbointi ei kuulemme olisi riittänyt. Pe yön oli nussinut vanhan vakipanonsa kanssa. La iltana oli antanut jonkun iskeä itsensä baarista, mennyt sen luokse ja nainut pari kertaa. Su päivällä oli tuo pe illan vakipano soittanut ja sanonut halauavansa lisää. No, vaimo oli suostunut ja nussinut kaverin kanssa ma aamuun saakka. Kaveri on kuulemma hänen paras panonsa ikinä. Ma iltana me sitten tapasimme vaimon kanssa ja päädyimme sänkyyn. Hän oli tosi turvoksissa ja liukkaana, kertoi runkkailleensa koko vkl käsin ja sauvoilla. Oi kyllä kanssa erittäin kiimmainen. vasta vuosia sitten kun juttelimme nussiessamme vanhoista panoista hän kertoi tuon vkl totuuden. Olimme molemmat aivan kiiimoissamme kun hän kertoili ja muisteli noita panoja. Tuo paras pano käy nyt vuosien jälkeen meillä välillä kolmantena vaikka hän itsekin on jo vakiintutnut. Helppo kun asumme kaikki edelleen samassa kaupungissa.vaimolla lupa myös kutusa kaveri meille mun työreissujen aikaan ja muutmasi kertoja olen saanutkin soiton illalla ja kuullut mitä kotona tapahtuu. Kaikki hyvässä sovusssa ja yhteisymmärryksessä. Nam :)
 

Yhteistyössä