Kuinka moni on joskus hakenut vitsan kotiin?

  • Viestiketjun aloittaja Nyt meni hermot
  • Ensimmäinen viesti
Vitsahaettu
Kävin hakemassa monasti vitsan Äitille valmiiksi kun olimme mökillä kaksistaan tämä oli minusta ihan luonollista en hävennyt vitsan hakemista enkä saantia annoin Äitin Riisua alapääni paljaaksi antaa vitsaa haimme monasti yhtessä vitsan vielä teini iässä.
 
vierailija
Kävin hakemassa monasti vitsan Äitille valmiiksi kun olimme mökillä kaksistaan tämä oli minusta ihan luonollista en hävennyt vitsan hakemista enkä saantia annoin Äitin Riisua alapääni paljaaksi antaa vitsaa haimme monasti yhtessä vitsan vielä teini iässä.
Sama Täällä hain itse vitsan monasti10 vuotiaasta alkain ei hävettänyt tuntui ihan luonnolliselta siihen aikaan haimme myös yhtessä Äitin kanssa vielä 17 vuotiaan Äiti kertoi saaneensa itse 18 vuotiaaksiasti vitsaa annoin Äitin antaa olin äitiäni pitempi taisin olla noin15 kertaa 17V Äitin paljailla reisillä kiikkumassa .
 
Minun piti kanssa lapsena käydä hakemassa se koivunvitsa jolla äiti sitten roiski paljaalle takamukselle. Vitsaa pidettiin seinällä roikkuvan peilin reunaan työnnettynä kunnes kuivui ja piti hakea uusi notkea vitsa. Peili oli seinällä sänkyni jalkopäässä. Unta odotellessa voi sitä vitsaa katsella. En muista yhtään ”rikosta” josta sitä vitsaa tuli. Suuremmista rikoksista tuli sitten vyöstä isältä. Niitäkään rikoksia en muista.
omiin lapsiiNI en ole KOSKAAN käynyt käsiksi - ei tukistusta ei vitsaa ei mitään. Ihan kunnollisia ihmisiä heistä näyttää tulleen.
 
vierailija
Kymmen Vuotiaana Hain itse Vitsan Äitille Pyynöstä Tämän jälkeen Hain Aika usein noin4-5kertaa vuotessa isonatyttönä hain itse aina 17 vuotiaana taisin hakea7kertaa piti olla3haarainen.
 
vierailija
Kävin Hakemassa Aika Monasti Vitsan Äidille Valmiiksi Kun olimme Mökillä Siellä Sai antaa rauhassa kukaan ei tullut häiritsemään vastustelu oli muotollista kun menin Äidin Reisille ottamaan vitsaa 15-17vuotiaana Jopa ototin Milloin Pääsen Äidin Kanssa Kahtestaan mökille Äitioli pikkareissa,rinssikoissa itse olin rinssikoissa Äitin Sylissä ottamassa vitsaa 17 vuotiaana muutamankerran levitin pulskat teinitytön reitet vitsottaviksi
 
vierailijaHainmonasti
Olin jotain 10vuotias Äiti Ottivitsan aina lattianlakaisuvastasta tämä oli ihankuiva Äiti kysyi hainko vitsan lupasin hakea siitä alkoi vitsan hakeminen ei hävettänyt Äiti kokeili käsivarteensa oliko hyvävitsa riiisui minut antoi vitsaa vielä 16 vuotiaana hain vitsan muutaman kerran sainhyvästi vitsaa kannikatpunoitti minulle tuli hyvä olo vitsan jälkeen halasin Äitiä.
 
vierailija
Hain Muutamankerran Olinkai 12 vuotias kun Äiti Pyysi hakemaan Vitsan Hain ihanmielelläni hame japikkarit pois syliin ottamaan vitsaa olin saanut 5vuotta vitsaa aloin kiihottumaan vitsan saannista kun ajattelinkin vitsan saantia hain aika usein vitsan tämän jälkeen 14 vuotiaana Äiti alkoi Käyttää myös remmiä paljaalle pyllylle annoin Äitin Piiskata Ja Remmitä Vielä17 Vuotiaana olin evätlevällään äitinreisillä.
 
vierailija
Sain Vitsaa Aika Usein Kävimme Hakemassa Äitin kanssa yhtessä vitsan alku aikoina myöhemmin hain itse vitsan Äitille valmiiksi taisin olla 12-13V Noin kuukauten välein hain vitsan Äiti Riisui Minut ottireisilleen antoi hyvästi vitsaa 16-17 vuotiaana sain muutaman kerran remmiä vitsaa käytettiin myös etelleen olin Äitin sylissä vielä 18 vuotiaana ottamassa Vitsaa muutamankerran Vitsa Ei VAhingoittanut Minua.
 
vierailija
Sain kyllä joitakin kertoja selkääni lapsena. Minun ikäluokassa (70-luvulla syntyneet) tuo oli vielä kohtuullisen yleistä. Koivunvitsaa en muista koskaan hakeneeni.

On se maailma tässäkin asiassa muuttunut parempaan suuntaan 70-80-luvulta.
Nykyään ollaan sitten helisemässä kurittomien mukuloiden kanssa, kun ei ole muuta hyväksyttävää keinoa yrittää laittaa niitä järjestykseen kuin tunteiden sanoitus.

Asiat muuttuvat, mutta en menisi sanomaan, että ne välttämättä ovat kehittyneet.
 
vierailija
Sain Vitsaa Aika Usein Kävimme Hakemassa Äitin kanssa yhtessä vitsan alku aikoina myöhemmin hain itse vitsan Äitille valmiiksi taisin olla 12-13V Noin kuukauten välein hain vitsan Äiti Riisui Minut ottireisilleen antoi hyvästi vitsaa 16-17 vuotiaana sain muutaman kerran remmiä vitsaa käytettiin myös etelleen olin Äitin sylissä vielä 18 vuotiaana ottamassa Vitsaa muutamankerran Vitsa Ei VAhingoittanut Minua.
sain vitsaa 9vuotiaasta lähtien itse hain noin 13 vuotiaana Äitin Pyynnöstä aika usein toisilla oli siihen aikaan sukka housut minä käytin siskoni vanhoja lantioliivejä,sukkia monasti takimaiset sukkanauhat avattiin liivintakaosa ylös Äitin syliin ottamaan vitsaa olin joskus viikottain sylissä teini ikäisenä tarvitsin usein vitsaa onneksi Äiti jaksoi antaa minulle kyllin usein Eipäästänyt Villiintymään liikaa vielä 17vuotiaana Äiti joutui aika usen avaamaan sukkanauhat sain myöhemmin kerran aikuisena Äitiltä vitsaa olin23v ei tehnyt pahaa silloinkaan.
 
vierailija
Sain itsaa9Vuotiaasta alkain Itse Hain Vitsan 12 vuotiaana ensimäisen kerran Äitin Pyynöstä yllätyi itsekin miten mielelläni hain alkuun päästyä hain itseenimmäkseen olin Äitin Sylissä noin Kuukauten välein paitsi 14-16 Vuotiaana olin jopa viikon välein Tarvitsin Vitsaa usen.
 
vierailija
Hain Vitsan Monasti Teini ikäisenä Äitin Pyynnöstä joskus myös yhtessä vielä16V Äitinsylissä alapää riisuttiin paljaaksi Isonatyttönä Rnssikoissa,Nakuna Tykkäsin olla Nakuna Vitsaa Saatessa.
 
vierailija
Hain Vitsan Monasti Teini ikäisenä Äitin Pyynnöstä joskus myös yhtessä vielä16V Äitinsylissä alapää riisuttiin paljaaksi Isonatyttönä Rnssikoissa,Nakuna Tykkäsin olla Nakuna Vitsaa Saatessa.
 
vierailija
Muistan hämärästi, että uhmaiässä noin 3-vuotiaana kiukuttelin ja en muuten totellut, niin äiti kävi hakemassa pihakoivusta oksan ja uhkasi antaa minulle piiskaa. Sitten oltiinkin tottelevaista poikaa eikä äidin tarvinnut toteuttaa uhkaustaan. Isoveljeni jotka ovat minua 9v ja 8v vanhemmat olivat kyllä saaneet piiskaa. En sitten tiedä, että olisiko äiti minua piiskannut, ehkä vähän läimäyttänyt takamukselle sillä risulla. T: Mies 41v.
 

Yhteistyössä