KUINKA MONI TÄÄLLÄ luottaa mieheensä 100%?

  • Viestiketjun aloittaja miettikää.
  • Ensimmäinen viesti
veeruska
mun puolesta ukko sais vaikka nukkua naapurin emännän vieressä, mua ei haittais koska tiedän ettei muihin kajois sormellaankaan. luotan siis täysin. ja olen myös itse luottamuksen arvoinen.
 
Mä en luota edes itseeni 100%. Ihminen on pohjimmiltaan vain ihminen ja jokainen inhimilinen olento tekee virheitä. Tällä en tarkoita, että luulisin mieheni pettävän tai muuta vastaavaa, vaan sitä, että olen hyväksynyt sen, että jokainen inhimillinen olento tekee virheitä.
 
Harmillista..
En luota. Valitettavasti meidän nuoruudessa on käyny pari juttua, joista mies on vähän niinku jääny rysän päältä kiinni (siis ei nyt mitään vakavaa), ja vaikka on saanu selitettyä ne viattomiksi, niin en oo koskaan oikein tienny mitä uskoa (siis mun epäilyt on saattanu olla ihan perättömiäkin). Nuo jutut sitten välillä nousee pintaan, eikä luottamus oo ihan 100%..:/
 
koska en luota itseenikään 100%:sesti, en voi luottaa kehenkään toiseenkaan.
kerran kun on tullut petetyksi, tämän siitä saa...
hyvä ja onnellinen suhde minulla kuitenkin on tällä hetkellä ja se minulle riittää. :heart:
 
Vaimo
En 100%,ehkä vähän alle. Uskon että mies ei tarkoituksella lähtisi pettämään mutta jos esim työpaikalle tulisi seksikäs nainen tyrkylle ja mies tietäisi/luulisi että kukaan ei saa tietää asiasta niin pelkään että on pieni mahdollisuus että mies tekisi jotain.
 
Rukoilijasirkka
Pakkohan se on luottaa, jos ei halua sairastua jotenkin henkisesti. Ei ole ollut syytä epäillä. Siis mitä uskollisuuteen tulee. Kaikissa muissa asioissa en välttämättä voi luottaa niin täysin.
 

Yhteistyössä