Kuinka moni teistä näyttää raskaana näin hyvältä?

Rva Harmaa
Näkisitpä nyt.. Silmät ja puoli naamaa itkusta turvonneet, virttyneet collegehousut karseilla polvipusseilla jalassa, tahrainen mammapaita päällä, puolipitkä tukka hätäisellä nutturalla loput silmillä roikkuen, mustat silmänaluset... Hehkeenä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Näkisitpä nyt.. Silmät ja puoli naamaa itkusta turvonneet, virttyneet collegehousut karseilla polvipusseilla jalassa, tahrainen mammapaita päällä, puolipitkä tukka hätäisellä nutturalla loput silmillä roikkuen, mustat silmänaluset... Hehkeenä!
Just tätä tarkoitin :LOL: Yleensä kadulla ei näe näin hyvin säilyneitä naisia. Tavalliset naiset yleensä tuossa vaiheessa raskaana ollessaan pukeutuvat miehensä t-paitaan ja verkkareihin :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.
 
tiinis
en tainnut ihan tuolta näyttää:) en varmasti olis näyttänyt noin hyvältä vaikka olisin pukeutunutkin yhtä hienosti. Mulla nousi paino niin mahtavasti, että olin kyllä hiusrajaan asti turvoksissa, michelinukolta varmaan lähinnä näytin ja AINA oli samat virttyneet verkkahousut jalassa, kun ei muuta enää mahtunut! jostain syystä niitä housuja en enää sen koommin ole jalkaani laittanut:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.
En mäkään tuota nyt niin kauniina pidä, tavallisen näköinen. Ja kyllä mä raskaana ollessa ihan hyvältä näytin. Ainakin terveeltä ja hyvinvoivalta (vaikken sitä ollutkaan) mutta oli ainakin kerrankin hieman pyöreyttä poskissa ja se kyllä sopi mulle, vaikka hoikka olin raskaanakin. Eli ne posket olisin voinut pitää pidempäänkin =)
 
makuja on monia
meikillä,kampaajalla,ja upealla/hyvin istuvilla vaatteilla voisin väittää olevani jopa kauniimpi.
näin naturellina en. mielestäni ko.nainen ei ole kaunis.mies kylläkin komea!
 
Rva Harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Näkisitpä nyt.. Silmät ja puoli naamaa itkusta turvonneet, virttyneet collegehousut karseilla polvipusseilla jalassa, tahrainen mammapaita päällä, puolipitkä tukka hätäisellä nutturalla loput silmillä roikkuen, mustat silmänaluset... Hehkeenä!
Just tätä tarkoitin :LOL: Yleensä kadulla ei näe näin hyvin säilyneitä naisia. Tavalliset naiset yleensä tuossa vaiheessa raskaana ollessaan pukeutuvat miehensä t-paitaan ja verkkareihin :whistle:
No ei mullakaan ole tavoitteena näyttä rähjäiseltä, mut ei sitä aina vaan mitenkään jaksa itteensä tällätä varsinkaan tälläsenä päivänä.. Kyllä mä nyt normisti tukkani siistin ja siitit vaatteet vetäsen niskaani.

Ja ehkes tolla kuvan leidillä saattaapi olla pätäkkääkin hiukka enempi joka mahdollistaa hyvälle näyttämisen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.
joo,oon aina ihmetelly miksi tuota hehkutetaan niin paljon =) en pidä yhtään noista kasvonpiirteistä enkä tatuoinneista,minusta ei vaan ole mitään erityisen kaunista tuossa naisessa.
onneksi makuja on monia ;)
 
Mä ainakin olen nyt raskaana ollessa jotenkin kauniimpi kuin ennen. Tai ainakin jos vertaa viime kesään kun otettiin ölppää vähän enemmän kun tiedettiin että on viimeinen "vapaa kesä ilman lapsia". :D
Mut mulla on ihan kaunis olo, jos nyt ei kuitenkaan mikään filmitähti :D
Onhan tuota selluliittia ilmaantunut persuksille ja lanteille mutta kyllä ne siitä sulaa pois liikunnalla ja hyvällä ruokavaliolla. Ja mulle on ollu kunnia-asia se, että oon meikkaillu, pukeutunu seksikkäästi ja laitellu hiuksia koko raskauden ajan, en ymmärrä niitä, jotka LAISKUUTTAAN jättävät huolehtimatta ulkonäöstään.
 
Omasta mielestä näytän kauniimmalta. Mun mielestä tuo ei muutenkaan ole mikään kovin kaunis kuva Angelinasta. En kyllä pidä häntä normaalistikkaan mitenkään erityisen kauniina.
Tietenkään tuota ei voi verrata kadulla käveleviin raskaana oleviin taviksiin.. tuskinpa hänkään itseään noin tällää aina kun lähtee ovesta ulos. Sehän oliskin ollut skandaali, jos Angeliina olis tullut tuollaiseen tilaisuuteen Bradin vanhoissa verkkareissa, :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Profiilista voi tarkistaa, kyllä mä olen tossakin kuvassa niin kertakaikkisen upea, että ihme kun ei kamera hajonnu |O
Kuules, aika hehkeeltä sä tossa kuvassa näytit. Jos sullakin vielä olis kaunis asu ja hiukset laitettu niin et varmasti kalpenisi Jolien rinnalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Näkisitpä nyt.. Silmät ja puoli naamaa itkusta turvonneet, virttyneet collegehousut karseilla polvipusseilla jalassa, tahrainen mammapaita päällä, puolipitkä tukka hätäisellä nutturalla loput silmillä roikkuen, mustat silmänaluset... Hehkeenä!
Just tätä tarkoitin :LOL: Yleensä kadulla ei näe näin hyvin säilyneitä naisia. Tavalliset naiset yleensä tuossa vaiheessa raskaana ollessaan pukeutuvat miehensä t-paitaan ja verkkareihin :whistle:
onko tuo nainen bongattu suoraan kadulta,esim kauppareissulla?
pukeudutteko itekin arvokkaisiin juhliin verkkareihin,t-paitaan ja hiukset rasvaselle nutturalle äkkiä sutastuna?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.
en miekään tykkää angelinasta. en kertakaikkiaan pysty kattelemaan sen elokuvia. enkä mie tiiä että miksi....

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja makuja on monia:
meikillä,kampaajalla,ja upealla/hyvin istuvilla vaatteilla voisin väittää olevani jopa kauniimpi.
näin naturellina en. mielestäni ko.nainen ei ole kaunis.mies kylläkin komea!
Peesi. Tosin melko vanhalta Brad jo näyttää mutta komea silti!! ;)
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Profiilista voi tarkistaa, kyllä mä olen tossakin kuvassa niin kertakaikkisen upea, että ihme kun ei kamera hajonnu |O
Kuules, aika hehkeeltä sä tossa kuvassa näytit. Jos sullakin vielä olis kaunis asu ja hiukset laitettu niin et varmasti kalpenisi Jolien rinnalla.
peesi.

Mä kyllä olisin voinut kropaltani näyttää upealta tuossa Jolien puvussa, mutta naama on se naama mikä luoja on suonut...
 

Yhteistyössä