Kuinka moni teistä näyttää raskaana näin hyvältä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tugjyt:
Kuinka monen mies näyttää noin hyvältä kun vaimo on raskaana? Ja kyllä mä näytin hyvältä ihan viimesilläni jos vaan jaksoin laittaa itseni.. :saint:
Mun mies ei kyllä todellakaan ole mikään Brad Pitt :D . Mutta kyllä se silti hyvältä näyttää minuun verrattuna.

Näihin läskeihin ja jo ennestään paksuihin nilkkoihin ei mikään ehostus auta. Ennen raskauksia 28v. pääsin bussissa nuorisolipulla. Nyt näytän todellakin ikäiseltäni, 31-vuotiaalta paksulta ja eritttäin väsyneeltä kotiäidiltä. 2 vuodessa olen vanhentunut 10 vuotta. Ennen oli vain heikkoja juonteita silmien ympärillä, nyt on ryppyjä ja paljon!! Puhumattakaan riipputissesitä ja vatsamakkaroista.

Tämän parisuhteen on parempi kestää koko loppuelämä sillä tällä pärställä ja kropalla ei kyllä kovin kaksista miestä enää saisi. :LOL:
 
Hyvältä?? Kyl mun mielestä kuvan naisesen kasvoista näkyy se sama väsymys ja turvotus kuin kaikissa muissakin naisissa :/ ... joka ei näy niissä kaksplussan kansikuvatytöissä, jotka on tyynyllä feikattu raskaiksi...
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tugjyt:
Kuinka monen mies näyttää noin hyvältä kun vaimo on raskaana? Ja kyllä mä näytin hyvältä ihan viimesilläni jos vaan jaksoin laittaa itseni.. :saint:
Mun mies ei kyllä todellakaan ole mikään Brad Pitt :D . Mutta kyllä se silti hyvältä näyttää minuun verrattuna.

Näihin läskeihin ja jo ennestään paksuihin nilkkoihin ei mikään ehostus auta. Ennen raskauksia 28v. pääsin bussissa nuorisolipulla. Nyt näytän todellakin ikäiseltäni, 31-vuotiaalta paksulta ja eritttäin väsyneeltä kotiäidiltä. 2 vuodessa olen vanhentunut 10 vuotta. Ennen oli vain heikkoja juonteita silmien ympärillä, nyt on ryppyjä ja paljon!! Puhumattakaan riipputissesitä ja vatsamakkaroista.

Tämän parisuhteen on parempi kestää koko loppuelämä sillä tällä pärställä ja kropalla ei kyllä kovin kaksista miestä enää saisi. :LOL:

Kuulostaa ihan meikäläiseltä :D . Paitsi että lisäksi vielä tosiaan naama täynnä hormooninäppyjä ja tukka roikkuu elottomana ja näytäny kylläkin ikäistäni vanhemmalta enkä oman ikäiseltä :whistle:
 
Mä tunsin itseni kauniiksi esikoista odottaessa. Ei ylimääräistä rasvaa reisissä, vain nätinmuotoinen masu edessä, hiukset kiilsi ja poskilla oli terve puna, loiste silmissä.

No nyt tätä kakkosta varrotessa on toinen ääni kellossa sikäli, että yli kahden vuoden krooninen univelka on tehnyt tehtävänsä naamaan :/ Näytän aina väsyneeltä ja rasittuneelta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Tosin fakta juttu on, että olen aika monta tuttua ja kaveria järkyttänyt omalla ulkokuorellani, kun tosiaan OLEN harvinaisen kulahtanut aknenaama ollut tän raskauden ajan. Eli ilmeisesti valokuvat on armollisia, mutta kuitenkin mä nyt hetkeksi huijaan itseäni tuolla sun kivalla kommentillasi =)
Mulla on kyllä mieskin ihan rehellisesti myöntänyt, kun olen häneltä kysynyt, etten ole kauneimmillani raskausaikana.
:LOL: :heart: .
 
kala
mun mielestä on jopa typerää keikkua kateellisena tuijottamas julkkisten kuvia ja miettiä miten upeilta ne näyttää.ymmärtäkää ihmiset,että noi on puunattu ja puleerattu ko puudelit ennen näyttelyä ja siks näyttää tolta.kuka tahansa meistä tavallisista plussalaisistaki näyttää tuolta kun oikea ihminen päästetään sitä pakkelia laittamaan ja hiuksia harjaamaan.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Tosin fakta juttu on, että olen aika monta tuttua ja kaveria järkyttänyt omalla ulkokuorellani, kun tosiaan OLEN harvinaisen kulahtanut aknenaama ollut tän raskauden ajan. Eli ilmeisesti valokuvat on armollisia, mutta kuitenkin mä nyt hetkeksi huijaan itseäni tuolla sun kivalla kommentillasi =)
Mulla on kyllä mieskin ihan rehellisesti myöntänyt etten ole kauneimmillani raskausaikana.
:LOL: :heart: .
Mun "ihana" mieheni totesi mulle jokin aika sitten että näemmä mun raskaus on ulkonäon lisäksi vienyt mun älykkyytenikin :D :D .

Kyllä se raukka välillä yrittää mua lohdutella että nätiltä näytän, mutta se on niin väkisin väännetty kohteliaisuus ettei voi kuin kiittää hyvästä yrityksestä :LOL:
 
Bannitar
Musta raskaana oleva nainen on hyvännäköinen, jos ei ole päästänyt itseään rupsahtamaan paksuksi, hoitaa itseään ja pukeutuu nätisti.

Itse käytän hyvinistuvia farkkuja yms., tiukkoja paitoja, avaria kaula-aukkoja ja koruja loppuun asti. Ukon mielestä näytän hyvältä, itse en osaa sanoa mitään. Mutta pääasia on, että jaksaa huolehtia itsestään, liikkua ja yrittää löytää löytää niiden lukuisten vaivojenkin takaa positiivista otetta joka päivään.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.
No miustakin tuo on kyllä tosi tavallisen näköinen. Ei mikään ihmeen kaunis. Siis onhan se kaunis, en mä sitä. Mutta niin on mun mielestä moni moni muukin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.
No miustakin tuo on kyllä tosi tavallisen näköinen. Ei mikään ihmeen kaunis. Siis onhan se kaunis, en mä sitä. Mutta niin on mun mielestä moni moni muukin.
Niin on moni muukin kaunis, mutta ei se mielestäni vaikuta siihen etteikö Jolieta tai ketään muutakaan voisi hehkuttaa. Maailma on pullollaan kauniita ihmisiä ja jokainen on varmasti jonkun mielestä kaunis. Kauneudessa ja sen kriteereissä on kysymys lähinnä mielipiteistä ja makuasioista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kala:
mun mielestä on jopa typerää keikkua kateellisena tuijottamas julkkisten kuvia ja miettiä miten upeilta ne näyttää.ymmärtäkää ihmiset,että noi on puunattu ja puleerattu ko puudelit ennen näyttelyä ja siks näyttää tolta.kuka tahansa meistä tavallisista plussalaisistaki näyttää tuolta kun oikea ihminen päästetään sitä pakkelia laittamaan ja hiuksia harjaamaan.

Mustakin kateellisuus on persiestä! Itse katson kauniita ihmisiä (julkkiksia tai ei), ihan muussa kuin kateus mielessä. Ihaninta on on katsella ihmisiä, jotka eivät itse ole kovin tietoisia kauneudestaan. Olen monen mielestä varmasti kamala kyylä, mutta tapanani on tarkkailla ja katsella ihmisiä ja etsiä heidän kauneimpia piirteitään. Olen tullut siihen tulokseen ettei rumia ihmisiä ole! Kaikista olen löytänyt kauneutta.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.
No miustakin tuo on kyllä tosi tavallisen näköinen. Ei mikään ihmeen kaunis. Siis onhan se kaunis, en mä sitä. Mutta niin on mun mielestä moni moni muukin.
Niin on moni muukin kaunis, mutta ei se mielestäni vaikuta siihen etteikö Jolieta tai ketään muutakaan voisi hehkuttaa. Maailma on pullollaan kauniita ihmisiä ja jokainen on varmasti jonkun mielestä kaunis. Kauneudessa ja sen kriteereissä on kysymys lähinnä mielipiteistä ja makuasioista.
Ööh, onko joku sanonut, että ei voisi hehkuttaa? Tai että joku ei ymmärtäisi tän olevan makuasia?

Mun maku vaan nyt on sellainen, etten ikuna hehkuttaisi Jolieta. Ja raskaana olleet ystäväni ovat tosiaankin olleet vähintään yhtä kauniita ja monet paaaljon kauniimpiakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Musta raskaana oleva nainen on hyvännäköinen, jos ei ole päästänyt itseään rupsahtamaan paksuksi, hoitaa itseään ja pukeutuu nätisti.
.
Peesi!
Tätä peesailen.
:LOL: Ensimmäisessä raskaudessa painoa tuli lähemmäs 30kg ja en todellakaan päästänyt rupsahtamaan itseäni paksusksi. Suurin osa painosta oli nestettä ja olin todella turvonnut.
Joidenkin raskaus on vaikeampi kuin muiden ja tulee komplikaatioita, kuten esim. minulla raskausmyrkytys.
Jokaisen kroppa reagoi raskauteen eri tavalla. 4kk:n 24/h oksentaminen tuskin kaunistaa ketään. Sairaalassa tiputuksessa ollessa ei kyllä auta vaikka laittaisi ripsiväriä. Silloin näyttää oikeasti aika kauhealta.
Joillakin hiukset paksuuntuvat raskauden aikana, minulla ne ohenevat ja muuttuvat elottomiksi. Kasvot harmaantuvat ja tosiaan atooppinen ihottuma puhkeaa raskausaikana pahimmilleen.
 

Yhteistyössä