Kuinka monta joulukorttia lähetätte?

"vieras"
Happamia, sanoi kettukin. Sie oot vaan kateellinen, jos toisella on laajempi tuttavapiiri kuin sulla itselläsi.
Et ole tosissasi että otat tähänkin kateuden syyksi :LOL: Sun mielestä varmaan olen kaikesta kateellinen ap:lle kun aika monesti ajattelen hänen olevan huomio**** rumasti sanottuna? Kyllä minäkin voisin lähettää vaikka 200 korttia, mutta se turhaa, tyhmää ja siitä pitäisi vielä maksaa.
 
[QUOTE="vieras";25204943]Et ole tosissasi että otat tähänkin kateuden syyksi :LOL: Sun mielestä varmaan olen kaikesta kateellinen ap:lle kun aika monesti ajattelen hänen olevan huomio**** rumasti sanottuna? Kyllä minäkin voisin lähettää vaikka 200 korttia, mutta se turhaa, tyhmää ja siitä pitäisi vielä maksaa.[/QUOTE]

Mun mielestä huomiohuoraamisen pahinta lajia on se, että tullaan toisten ketjuihin ilkkumaan, haukkumaan ja syyttämään huomiohuoraamisesta. Vaikka Mummeliisa lähettäisi 3000 korttia, se ei liene sinulta pois. Jos joku ärsyttää / inhottaa, hänet voi ihan hyvin jättää huomiotta. Todella ärsyttävää tuollainen pakonomainen tarve tulla aina kertomaan, kuinka ärsyttävä toinen on.
 
"vieras"
Mun mielestä huomiohuoraamisen pahinta lajia on se, että tullaan toisten ketjuihin ilkkumaan, haukkumaan ja syyttämään huomiohuoraamisesta. Vaikka Mummeliisa lähettäisi 3000 korttia, se ei liene sinulta pois. Jos joku ärsyttää / inhottaa, hänet voi ihan hyvin jättää huomiotta. Todella ärsyttävää tuollainen pakonomainen tarve tulla aina kertomaan, kuinka ärsyttävä toinen on.
Sinä olet ehkä viimeinen palstalainen jolla on varaa puhua muiden haukkumisesta. Tulla AINA kertomaan? Tämä oli ensimmäinen äänekäs naljailuviesti mummeliisalle.
 
[QUOTE="vieras";25203964]Avasin ketjun ihan vain katsoakseni missä vaiheessa Mummeliisa pääsee taas pätemään heidän suurella korttimäärällään. Ei tarvinnut montaa viestiä lukea :xmas:[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";25203964]

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Noora":
" No tuskinpa Mummeliisan tuttavat ja ystävät ajattelevat että jaahas siellä se taas pätee kun on kortin meille lähettänyt. Kuulkaa lahopäät niitä kortteja lähetetään jotta läheisille tulee hyvä mieli, ei oman pätemisentarpeen takia. Itse lähetän tänä vuonna 22 korttia. "

Ei varmasti ajattelekaan mutta minä ajattelen. Milläpä Mummeliisa ei koittaisi päteä... [/QUOTE]

:D
Tämä oli hauska.

Miten helppoa onkaan päteä sellaisen ihmisen silmissä, joka kokee että vieraan ihmisen lähettämä korttimäärä (joka kaiken lisäksi jää alle keskimääräisen suomalaisten lähettämän korttimäärän) on "pätemistä"?!

Hilpeä miettiä, miten monessa muussa asiassa mahdankaan olla kovin, kovin pätevä moisen ihmisen silmissä.
 
ähis
15 korttia meni tänään postiin yks sukulainen jäi välistä kun merkit loppuivat, mutta se ei haittaa koska kysessä miehen siskon poika. Määrä on pysynyt samana jo n. 10 vuotta.

Tänä vuonna uusiokäytin menneiden vuosien saatuja joulukortteja.
 
"Vieras"
Noin 40 korttia lähetän, takaisin tulee vähän enemmän. Viime vuonna ostin kortit tiimarista, nyt tein itse. Välillä olen laittanut osan joulutervehdyksistä tekstiviestinä ja yhtenä jouluna en lähettänyt yhtään korttia. Korttien määrä oli jo mukavassa laskussa kunnes perin mieheni postituslistan. Tuo kortteihin menevän summan laittaminen hyväntekeväisyyteen on muuten hyvä idea, laitan harkintaan ensi vuonna.
 
ähis
Alkuperäinen kirjoittaja Mämä;25206421:
En yhtään. Viime vuonna laitoin e-kortteja pari, nyt laitan luultavasti vain yleisen toivotuksen facebookiin. Luultavasti en saa vastauksia siihenkään.
Näin joulun aikaan kannattaa tuntea lähimmäisen rakkautta ja jo siis ihan senkin takia laittaa kiusaksi kortteja niille sukulaisille ja ihmisille joiden kanssa ei ole oikein tekemisissä. Harva mun tutuista/sukulaisista tajuaa että laitan piilovittuiluna heille jouluisin kortit ;)
Siinä ne taas ihmettelee ja miettii miksi mä jaksan joka vuosi laittaa heille kortit vaikkeivat itse laita.
 
nbn
Yleensä noin 35-40, tänä vuonna en yhtään. En yksinkertaisesti kerkeä, on niin monta rautaa tulessa yhtä aikaa. Skippaan joulukorttien lähettämisen, jotta on yksi stressiaihe vähemmän. Ensi vuonna palaan normaaliin päiväjärjestykseen.
 

Yhteistyössä