Kuinka monta lasta teillä on? Joko lapsiluku on täynnä?

"annina"
Meillä on yksi 10kk ikäinen ja toinen tulossa, syntyy joulukuussa.
Miehellä on krooninen vauvakuume, meillä on yksi vauva, toinen tulossa ja lisää pitäisi silti saada. Miehen aloitteesta nämäkin kaksi saaneet alkunsa.
Minusta kaksi olisi hyvä, mies haluaisi ainakin neljä, ellei jopa kuusi. Äidillensä oli jo pienenä sanonut että hän tulee bussi täynnä lapsiaan tuomaan sitten kynttilöitä äitinsä haudalle ja häntä säälittää jo valmiiksi tuleva vaimonsa(jännä ettei tätä kukaan minulle kertonut kun vasta viikko sitten :D )
 
"vieras"
1 taapero on ja ristiriitaiset tunteet on lopullisesta lapsiluvusta. Toisaalta haluaisin joskus vielä kokea kaiken sen odotuksen ja pienen vauvan tuhinan, mutta toisaalta on olo etten ikinä halua ryhtyä tähän enää uudelleen kun tämä ensimmäinen saadaan edes jotenkuten yhteiskuntakelpoiseksi.
 
1 kohta 10 kk vanha on ja vauvakuumetta pukkaa :) eli toivottavasti ei ole lapsiluku täysi.. pitää vaan toi mies saada vakuutetuksi siitä ,että nytten on hyvä hetki eikä sitten parin vuoden päästä :D
 
Kaksi lasta on, haluisin vielä kaksi lisää. Vauvakuumeeni on lähinnä fyysistä, eli tuntuu että kroppa se vaan hinkuaa lisääntymään(mieheni onnekas siinä suhteessa), mutta kun omista lapsista on niin mielettömästi iloa, ja he ovat niin upeita tyyppejä, niin siksi haluaisin enemmänkin heikäläisiä ympärilleni.
 
"mamm"
yksi reilu vuoden ikäinen poika, ei ole täynnä, jos se meistä on kiinni:) mutta ihan vielä en kyllä ole valmis uuteen rundiin. on meillä vielä aikaa yrittää. (24 ja 25 v) kaksi lasta tuntuis mulle hyvältä.
 
"pöh"
Kaksi on ja toisaalta on täynnä, toisaalta kolmatta tai jopa neljättäkin voisi ajatella. Järkevintä olis pysytellä näissä kahdessa, mutta kyllä mä varmaan miehen kellistän vielä parin vuoden päästä kolmatta puuhastelemaan :D
 
"Triplamamma"
Kolme lasta (5v, 3v ja 1v). Mulla on hirveä raskaus- ja vauvakuume ja mieskin rakastaa vauvoja&lapsia, mutta on sitä mieltä että lapsiluku on täynnä.
Tosin niin hän oli kahdenkin jälkeen... eli never know.
 
"kaksi"
kaksi lasta ja yhden vielä haluaisin, mieheni ei.Toisaalta ei ole varaa hankkia ehkä sitä yhtä lisää kun molemmat tienataan käteen vajaa 2000e/nuppi vain kuukaudessa. Emme halua sossun luukulle, Jos palkka olisi edes 3000e kuussa niin vois harkita.
 

Yhteistyössä