Kuinka monta seksikumppania sun miehellä on ollut?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hhh"
[QUOTE="Jaana";25098828]Heh, aika hyvin huijattu :D Mutta eihän siitä tilivelvollinen ole. Itsellä on muistaakseni joku 10 ennen miestä ja miehellä pari vähemmän.[/QUOTE]

Periaatteessa en ole edes huijannut. Minun kumppaneista ei ole ollut koskaan puhetta. ;) Varmasti en kertoisi, jos mies kysyisi. Häntä inhottaa jo ystäväni jolla ollut n. 30 kumppania sängyn puolella...
 
"mä"
[QUOTE="vieras";25099621]No onhan niitä ollut varmasti todella paljon, en halua edes tietää.
Mutta ehkä se on aikansa bilettänyt niin jaksaa nyt keskittyä lapsiin ja minuun. Tärkeintä kuitenkin mitä on nyt.

Itse olen ollut huomattavasti kiltimpi ja harrastanut seksiä vaan parisuhteessa niin ei ole kuin muutama kumppani ollut.[/QUOTE]

Niinhän sitä vois luulla, meillä hyvä tuttavapariskunta, jotka ovat niin perheen äitiä ja isää ja viihtyvät jotakuinkin aina kotona ja auta armias, ei vaikka molemmilla oollut säpinää muiden kanssa jo ihan riittämiin ennen parisuhdetta niin toinen viilettää meneen aina tilaisuuden tullen, milloin ylitöitä, milloin kokous yms...
Eli ei se aikaisempi kokemus usean kanssa ole mikään tae, ystävä joskus todennut, että joskus kaipaa jotain vauhtia elämäänsä :O
Just joo ja mä joudun tyytyyn seuraan sivusta sitä petosten polkua. Toiset ne osaa olla juonia vuosi kausia ja rakas puoliso ei tajua mitään mitä ympärillä tapahtuu!
 
"Yksi"
Juurikin eilen oli tästä puhetta.

Mies sanoi että hänellä on ollut 5kpl
Ei niillä entisten seksikumppaneiden lukumäärällä ole mitään merkitystä. Ymmärrän jos ei halua rehellistä lukumäärää sanoa. Itsekään en kaikille omia määriäni huutele (en edes välttämättä miehelleni).
 

Yhteistyössä