Kuinka suuri riski on tulla raskaaksi keskeytetyllä yhdynnällä?

  • Viestiketjun aloittaja "Riina"
  • Ensimmäinen viesti
"Riina"
Tiedän kyllä, että se ei ole ehkäisykeino, mutta tällä nyt mennään.

Jotkut toki tulee helpommin raskaaksi kuin toiset ja riippuuhan se kuukautiskierron vaiheestakin sattuuko tulemaan raskaaksi. Itse olen aika helposti raskaaksi tuleva joten mietin nyt, että kuinka suuri riski tässä on. Kierto on siinä vaiheessa, että nyt on aika otollinen ajankohta raskautua.

Kun kyse ei ole edes parisuhteesta vaan seksisuhteesta... Itse olen valmis pitämään lapsen jos raskaaksi sattuisin tulemaan, mutta miehestä en kyllä tiedä yhtään mitä tekisi. Yksinkin olen kyllä valmis pärjäämään.

Pitäisi varmaan aloittaa pillerit, mutta mitkä? Mä haluan välttää yhdistelmäpillereitä koska voivat aiheuttaa migreeniä ja sitä mulla on välillä muutenkin. Cerazetet kuivatti alapään niin etten kostunut normaalisti. Mitä seuraavaksi?
 
"huh"
Sä oot seko!!!!

Raskaaksi tulee aika varmasti, mikäli harrastaa seksiä 2 krt pienellä välillä, koska siittiöitä jää aina miehen virtsaputkeen ja tulevat touhutippojen kanssa sieltä seksiä harrastaessa pois (itse touhutipoissa ei siittiöitä ole).
 
lol
no todennäköisyys on tietenkin 59,64% luokkaa, sellaisella 3% virhemarginaalilla.

Ota aivosi käteen ja mietihän nyt vähän, aikuinen ihminen. Joko sitä käyttää oikeaa ehkäisyä tai ei käytä, tai sitten ei harrasta seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan.
 
"a p"
[QUOTE="huh";24496131]Sä oot seko!!!!

Raskaaksi tulee aika varmasti, mikäli harrastaa seksiä 2 krt pienellä välillä, koska siittiöitä jää aina miehen virtsaputkeen ja tulevat touhutippojen kanssa sieltä seksiä harrastaessa pois (itse touhutipoissa ei siittiöitä ole).[/QUOTE]

Kuinka pienellä välillä? Olemme harrastaneet seksiä joka päivä sunnuntaista asti ja sunnuntaina kahdesti.
 
Tenni
[QUOTE="a p";24496152]Niin kaipa tässä pitää koittaa kolmatta merkkiä pillereitä ja niitä minipillereitä. Pelkään vain, että taas limakalvot kuivaa.

Mikä tuo ehkäisyrengas on? Tai no voinhan mä googlettaa.[/QUOTE]

Anteeksi, minkäikäinen olitkaan? Et ole Nuvaringistä kuullut?

Nojaa, minä en kyllä suosittele. Ei tullut mitään muuta oiretta tai vaivaa, kuin helvetinmoinen hiivan liikakasvu (vai miten sen sanoisi) josta seurasi hiivan aiheuttama kokovartalo karvatupentulehdus ja lähestulkoon ihotulehdus ja sairaalakeissi. Mutta muutamalle kaverille on taas sopinut hyvin, mitä nyt vähän pahoinvointia ynnä muuta.
 
frd
Mä en edes halusi haarastaa jotain keskeytettyä- En edes osaa nauttia sellaisesta.
Ja raskaaksi voi tulla, vaikka olisi ehkäisy. TOKI erittäin pienellä todennäköisyydellä. Itse kuitenkin raskauduin vaikka söin pillereitä.
 
"a p"
Anteeksi, minkäikäinen olitkaan? Et ole Nuvaringistä kuullut?

Nojaa, minä en kyllä suosittele. Ei tullut mitään muuta oiretta tai vaivaa, kuin helvetinmoinen hiivan liikakasvu (vai miten sen sanoisi) josta seurasi hiivan aiheuttama kokovartalo karvatupentulehdus ja lähestulkoon ihotulehdus ja sairaalakeissi. Mutta muutamalle kaverille on taas sopinut hyvin, mitä nyt vähän pahoinvointia ynnä muuta.
Kyllä mä olen kuullut ehkäisyrenkaasta, mutta en mä tiedä miten se toimii, mihin laitetaan jne. Koska en ole sellaista ikinä tarvinnut.
 
"vieraana"
No meillä mennään nyt kanssa keskeytetyllä.... 3 lasta on jo meillä ja lisääemme siis halua. Itselleni ei sovi mitkään pillerit ja mitään ylimääräistä "varkkiä" en halua alapäähäni.
Näin menty jo 2v. Tarkoitus on, että jompikumpi menee napsauttaa johdot poikki piakkoin kunhan saadaan "väännettyä" että kumpi menee...:D;)
 
"vieras"
Minäkin löysin äijän kadulta ja jo viikko mennyt paljaalla panemisella. Pitäisi varmaan harkita jotakin suojausta. Eikös se tällaisissa vakiintuneissa suhteissa olisi hyvä se ehkäisyrengas?
 
[QUOTE="vieraana";24496288]No meillä mennään nyt kanssa keskeytetyllä.... 3 lasta on jo meillä ja lisääemme siis halua. Itselleni ei sovi mitkään pillerit ja mitään ylimääräistä "varkkiä" en halua alapäähäni.
Näin menty jo 2v. Tarkoitus on, että jompikumpi menee napsauttaa johdot poikki piakkoin kunhan saadaan "väännettyä" että kumpi menee...:D;)[/QUOTE]

Mitä vääntämistä siinä on? Mies tietysti menee, etköhän sä ole jo tarpeeksi kärsinyt ehkäisystä.
 

Yhteistyössä