kuinka tapaamiset?

  • Viestiketjun aloittaja ninnu77
  • Ensimmäinen viesti
alannah
Esikoisen isukkikin alkoi vasta nyt "leikkiin" jonkulaista isää ku oltiin erottu. Ja näkee lastaansa joka toinen viikon loppu. Näi muuten ei soittele. Pelkästään jos on vain asiaa mitä mainita/sanoa. Esikoiseni asuu mun luona vakituisesti. Nykyinen mieheni on jopa ottanu tyttäreni parempaan hoiviinsa ja on hoitanu mahottoman hyvin. Oon myös tässä huomannu, et esikoiseni (4v) sanoo isäänsä nimellä eikä kutsu isäksi. Mutta tuopa mua ei haittaa ollenkaa!!
 
mun muksuilla on eri , eli vanhin, poika7v, on vuoroviikoin isällä ja mulla, niin ollaan menty vuoden päivät ja toiminut oikein hyvin.

Tytön kanssa, 6,5kk, on niin että tytön isä käy meillä katsomassa, touhumassa tytön kanssa ja silloin tällöin hoitaa. tapaamispapereita ei ole vielä tehty...toivottavasti ei tehdäkkään... :heart:
 
Eipähän tuota "isää" ole näkyny. Viimeks näkivät kesällä ja sekin meni niin että mun piti mennä tytön kanssa sinne. Asutaan siis eri paikkakunnalla. Oon kyllä soittanu ja sanonu että tytöllä ois ikävä, mutta ainahan tuo jotain syitä keksii ettei voi tulla lastaan tapaamaan. En tiedä, surettaa niin tuon tytön puolesta.
 
alannah
Tulipa tässä vielä mieleen, et jos mulla ja exällä ei olisi mittää sellasia papereita miten hänen tulisi nähä lastaansa, häntä ei varmasti näkyisi nii useasti lapsensa elämässä. Mikä olisi tietenki mulle hyväksi mutta lapselle ei.
Jossain koommin nautin siitä ku esikoiseni sanoo omaa isäänsä nimellä ja "toista" isää sanoo isäksi.
 
Viidakkovekara
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 15:14 ninnu77 kirjoitti:
lapseni isä ei ole pitänyt minkaanlaista yhteyttä yli 6kk...olen soitellut ja viestitellyt mutta ei vastaa kumpiinkaan!mitähän tuosta pitäisi ajatella....
Meilläkää ei lapsen isä oo pitäny yhteyttä 7 kk,en oo kyllä peräänkää soitellu tai tekstanu,muutenkin kävi tyttöö kattoo vaa sillon kun itelleen sopi tai sillon ku jaksoi tai sillo jos tyttöystävä mustasukkasuudeltaan päästi,tapaamisajat oli kuitenkin kahesti viikossa.
Mitään ei tosiaan oo kuulunu nyt 7 kk,kaippa se taas ilmottelee itestään joulun aikaan tai isänpäivänä kun ihmettelee taas et miksi häntä ei onnitella,ÄÄLIÖmies. :kieh:
 
Janni79
meil ei oo mitään sovittu. oon ollu alusta asti yh ja nyt tyttö jo kolme ja puol. isä ei oo vaatinu ja minä en ehdota. yötä ei oo ollu kertaakaan, mut asuukin viikot eri paikkakunnalla. käy meillä katsomassa n. kerran tai kaksi kuukaudessa pari tuntia kerrallaan. minä en perään soittele tai kysele tulisko käymään, hän häviää eniten.

tyttö ei paljon isästään kysele, on sen verran upea isoisä. jos kyselisi niin sitten olisi eri asia.

mutta hienosti on pärjätty, enkä muutenkaan tyttöä hoitoon ole vienyt kuin pari kertaa vuodessa niin en haluaisi joka toinen viikonloppu-systeemiä.
 
väsynnyt kinamaan
meillä sit ei suju mikään ja lapsi erossa ollut 4vuotta isästään ei edes yhtä neuvottelua saatu aikaan mutta sopimus on jota minä rikon kun en päästä lasta isälleen.tämä jatkuva riitely on muuten kamalaa.....koittakaahan olla sovussa extten kanssa jos vaan pystytte!!!meillä silleen et ex ei vaan kertakaikkiaan pysty asioista neuvottelemaan ja tämä todella kurjaa!!ja jokaiselle myös raskasta riiteliminen :ashamed:
 

Yhteistyössä