Kuinka usein vaihdatte rintaliivit?

  • Viestiketjun aloittaja häpeilijä
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:50 hih kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:44 Dietorelle kirjoitti:
jos et hikoile niin ihan okei. jotkut naiset hikoilevat kamalasti ja haisevat ihan hirveälle jos ei käy usien pesulla. itse vaihdan kanssa sitten kun tuntuu että likaset.
menee yli viikonkin usein.
ja sukat ja alkkarit vaihdan noin joka toinen päivä,silloin kunnkäyn suihkussa

siinä teille ihmettelemistä.
Mulla myös näin.. :D

Ja mulla raasulla kun ei oo ku kahdet rintsikat mitä sopii, ni ei niit ny joka päivä pestä :D
tunnustan kuuluvani samaan porukkaan..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:51 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:49 sammakkoprinsessa kirjoitti:
siis monetko rintaliivit teillä oikein on??? yli 7 kpl vai?
Olisko noita noin 40.. :ashamed:
Sulla taitaa olla koko jota saa joka kaupasta hyvin hyvin edullisesti.toista se on silloin kun joutuu pulittaa noin 30-60e kpl niin ei niitä osteta kovin monia.
 
Minulla kolmet urheiluliivit (pesen joka käytön jälkeen), kolmet "arkiliivit" (käytän noin 2 päivää samoja) ja muutamat "juhlaliivit", jotka pesen käsin joka käytön jälkeen. Ostan vuosittain 5-8 liivit.

Yksi perhetuttu vaihtaa liivit 3 kertaa päivässä :D Sillä on matkoilla aina ihan tajuton määrä liivejä mukana.
 
Voi vide :ashamed: Mä omistan tällä hetkellä 2 liivit joista kummatkaan ei istu oikein hyvin, kiitos eriparitissieni :/ Kun rahaa on muutenkin aina vähän, rintsikat ja alkkarit on ne mitä hankin ehkä max yhet vuodessa :/
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:05 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:51 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:49 sammakkoprinsessa kirjoitti:
siis monetko rintaliivit teillä oikein on??? yli 7 kpl vai?
Olisko noita noin 40.. :ashamed:
Sulla taitaa olla koko jota saa joka kaupasta hyvin hyvin edullisesti.toista se on silloin kun joutuu pulittaa noin 30-60e kpl niin ei niitä osteta kovin monia.
En mä osta hyvin hyvin edullisia liivejä, ne ei istu päälle liimalla ja kirveelläkään :eek:
Lindexin ja Triumphin keskihintaisia enimmäkseen, muutamat ihanat sikakalliit joukossa juhlakäyttöön.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:48 sammakkoprinsessa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:44 Dietorelle kirjoitti:
jos et hikoile niin ihan okei. jotkut naiset hikoilevat kamalasti ja haisevat ihan hirveälle jos ei käy usien pesulla. itse vaihdan kanssa sitten kun tuntuu että likaset.
menee yli viikonkin usein.
ja sukat ja alkkarit vaihdan noin joka toinen päivä,silloin kunnkäyn suihkussa

siinä teille ihmettelemistä.
minäpä se vasta omituinen olen... menee kyllä yli viikko kun vaihdan. en todellakaan hikoile ja ja ei mun rintaliivit siellä kaunalossa ole...
eikä todellakaan haise, siis rintaliivit.
eri asia jos urheilen tai hikoilen kunnolla niin vaihdan.
alushousut vaihda jokapäivä ja sukat.
pesettekö esim pipon jokapäivä????
Kuittaan tämän! Enkä mielestäni haise (ei ainakaan kukaan ole huomauttanut, heh)
 
No mun tulee vaihdettua jopa pari kertaa päivässä ihan sen vuoksi, ettei kaikkiin vaatteisiin sovi kaikki rintaliivit... Urheilemaan urheiluliivit, tiukan paidan kanssa saumattomat liivit, mustien vaatteiden kanssa mustat, valkoisten valkoiset jne... Mutta en minä välttämättä aina niitä pesuun heitä, jos ovat olleen vaikka vain aamupäivän päällä. Tuuletan hetken parvekkeella. Mutta kyllä pesuun menee viikottain ainakin viidet liivit, yksillä en pärjäisi millään. :)

Niin ja liivejä mulla on varmaan joku 25-30 kpl... :whistle: <br><br>
 
Minä en vaihda joka päivä, koska en hikoile juurikaan. Mulla on liivejä iso pino, ja pesen "likaantuneet" liivit heti käsin, kun on tarvetta. Kesähelteillä tulee pestyä joka päivä, koska haluan, että ne ovat puhtaat. Talvisin voi mennä viikko ja joskus enemmänkin ilman tarvetta liivinpesuun. Alushousut ja sukat kyllä vaihtuu vähintään kerran vuorokaudessa.

 
Olen huomannut, että topatut liivit hikoiluttaa ja yhet geeliliivit olen omistanut ja että ne hikoilutti. Kesällä olen yhdet liivit pilannut, kun en pistänyt pesuun ajoissa ja sinne alareunaan jäi semmonen tumma hikivana, jota ei saanu pesussa pois. Tää tyttö taitaa sitten hikoilla rinnoista :whistle:
 
tervehdys
Samat rintsikat on päällä aina, ja ehkä pesen niitä kerran kuussa.
Alkkarit vaihdan kyllä joka päivä, ja illalla voin huljuttaa liivit kraanan alla jos oon hikoillu.
 
Mulla ei ole enää jäljellä kuin parit kolmet istuvat liivit, kun rinnat kuihtuneet. Kuppi nykyään jotain b ja c väliltä, ettei kummatkaan oikein istu. Inhoan liivikaupoilla käyntiä...

Liivejä vaihtelen parin päivän välein. Lisäkysymys Pidättekö liivejä öisin vai pelkästään päivisin??? Itse pidin ennen myös öisin, kun rinnat oli suuret, nyt niin pienet ettei tarvetta ole öisin pitää.
 

Yhteistyössä