Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

Björn hei!!
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Anteeksi raflaava kuva.
siis ootko sä muka tossa?
Ai miten niin muka :D kai se nyt on ihan selvää että olen.
Susta ei kanssa ota selvää että vitsailetko vai et :D. Tai että onko tuossa kuvassa meikattu musta silmä vai sitä oikeasti.

No, oli miten tahansa, niin nainen kuvassa on niin uskomattoman kaunis etten meinannut saada silmiäni irti :heart: . Todella, todella upea :flower:
Thanks mate :flower:
Pakko sanoa,että sairaan kaunis!! Muistelin et sul oli ennen tummat pitkät hiukset? Miten oot saanu tollaset ihanat? Just tuollaiset tahtoisin itselleni... Ja mitä kulmakarvakynää käytät? Ja huulipunaa? Toi sävy ois just sellanen mitä etin,mut en löydä... Jos voit salaisuutesi paljastaa :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja fdv:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.
Se oli kyllä aika tyrkky kuva verratuna monen muun hauskoihin ja vähän aidompiin kuviin.
juu, mutta näissäpä pinoissa näkee kuka todella on sinut itsensä kanssa. pannaan oikeesti vähä huonompi otos. tai sit lode-kuva. ihmettelen ettei sirkka ole viel osallistunut..
Tyrkky? :eek:

Ja minähän en tietysti voi siihen juuri vaikuttaa minkälainen mun lärvi on kuvissa. Olen pahoillani, etten saanut otettua huonompaa kuvaa. :ashamed:
Kuka käski sitä kuvaa heti ottamaan? Kai sulta olis koneelta löytynyt joku oikeesti ruma ja kotikuntonen kuva eikä meikattua poseerauskuvaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kuka käski sitä kuvaa heti ottamaan? Kai sulta olis koneelta löytynyt joku oikeesti ruma ja kotikuntonen kuva eikä meikattua poseerauskuvaa?
Sen verran kommentoin, että mulla ei ole tapana meikata juuri ennen kun olen käymässä nukkumaan. :)

Onhan se tietysti ihan kohteliaasti sanottu, jos näytän meikatulta mielestäsi.
 
uudi ejk
Miten minä muistan Björnin olleen aikaisemmin tosi tumma ja ruskea silmäinen ja suorahiuksinen ??? Aikamoinen muodonmuutos on kyllä käynyt, kun ei edes muistuta entistä. tai sitten muistan nicin täysin väärin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Tältä mä sen sijaan yleensä näytän, kun liikun ihmisten ilmoilla.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6530047.jpg
No niin! Tämä on heti parempi ja sopivampi tähän ketjuun. Tarkotuksena ei ollut laittaa mitään söpöstelykuvia..
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kuka käski sitä kuvaa heti ottamaan? Kai sulta olis koneelta löytynyt joku oikeesti ruma ja kotikuntonen kuva eikä meikattua poseerauskuvaa?
Sen verran kommentoin, että mulla ei ole tapana meikata juuri ennen kun olen käymässä nukkumaan. :)

Onhan se tietysti ihan kohteliaasti sanottu, jos näytän meikatulta mielestäsi.
No on tapana tai ei niin näkeehän sen sokeakin että tossa kuvassa sulla on joko meikkiä tai tekoripset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kuka käski sitä kuvaa heti ottamaan? Kai sulta olis koneelta löytynyt joku oikeesti ruma ja kotikuntonen kuva eikä meikattua poseerauskuvaa?
Sen verran kommentoin, että mulla ei ole tapana meikata juuri ennen kun olen käymässä nukkumaan. :)

Onhan se tietysti ihan kohteliaasti sanottu, jos näytän meikatulta mielestäsi.
Minkäs Lode sille mahtaa et se on niin upeen näköinen ilman meikkiäkin ;)
 

Yhteistyössä