Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja fdv:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.
Se oli kyllä aika tyrkky kuva verratuna monen muun hauskoihin ja vähän aidompiin kuviin.
juu, mutta näissäpä pinoissa näkee kuka todella on sinut itsensä kanssa. pannaan oikeesti vähä huonompi otos. tai sit lode-kuva. ihmettelen ettei sirkka ole viel osallistunut..
Olenhan, et vaan näköjään tiedä kaikkea.
Niin ja vielä ihan aidosti hassulla kuvalla. Nätti olet siinäkin, mutta minkä sä itselles voit :heart: .

Muoks: siis tarkoitan että eipä susta varmaan edes saa rumaa kuvaa kun olet niin suloinen ja kaunis.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Anteeksi raflaava kuva.
siis ootko sä muka tossa?
Ai miten niin muka :D kai se nyt on ihan selvää että olen.
Susta ei kanssa ota selvää että vitsailetko vai et :D. Tai että onko tuossa kuvassa meikattu musta silmä vai sitä oikeasti.

No, oli miten tahansa, niin nainen kuvassa on niin uskomattoman kaunis etten meinannut saada silmiäni irti :heart: . Todella, todella upea :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fdv:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.
Se oli kyllä aika tyrkky kuva verratuna monen muun hauskoihin ja vähän aidompiin kuviin.
juu, mutta näissäpä pinoissa näkee kuka todella on sinut itsensä kanssa. pannaan oikeesti vähä huonompi otos. tai sit lode-kuva. ihmettelen ettei sirkka ole viel osallistunut..
Tyrkky? :eek:

Ja minähän en tietysti voi siihen juuri vaikuttaa minkälainen mun lärvi on kuvissa. Olen pahoillani, etten saanut otettua huonompaa kuvaa. :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Anteeksi raflaava kuva.
siis ootko sä muka tossa?
Ai miten niin muka :D kai se nyt on ihan selvää että olen.
Susta ei kanssa ota selvää että vitsailetko vai et :D. Tai että onko tuossa kuvassa meikattu musta silmä vai sitä oikeasti.

No, oli miten tahansa, niin nainen kuvassa on niin uskomattoman kaunis etten meinannut saada silmiäni irti :heart: . Todella, todella upea :flower:
Thanks mate :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Ihan itse otin tämän kuvan äsken räjähtäneen naturellina yövuoron jälkeen. Sopinee tähän pinoon.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6527867.jpg
No tää ei taida sopia tähän ketjuun...

Vaikka kuinka haluiskin esitellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Rumia TAI kotikunnossa, sanotaan otsikossa :D Eli ne ovat kotikuntoisia?

Loysin miehen koneelta kuvan joululta, kun meikitonna ja tukka rasvaisena tehdaan tyton kanssa pipareita. Eli normi kotikuntoa siis :D Ihanasti essukin pullotti tuossa eessa, kunnon tantta..mutta kivaa oli!
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/DSC00697.jpg
Kauniit kasvot, mut painoa hiukkasen liikaa.
No ei todellakaan ole!

Just sipiva! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja fdv:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.
Se oli kyllä aika tyrkky kuva verratuna monen muun hauskoihin ja vähän aidompiin kuviin.
juu, mutta näissäpä pinoissa näkee kuka todella on sinut itsensä kanssa. pannaan oikeesti vähä huonompi otos. tai sit lode-kuva. ihmettelen ettei sirkka ole viel osallistunut..
Tyrkky? :eek:

Ja minähän en tietysti voi siihen juuri vaikuttaa minkälainen mun lärvi on kuvissa. Olen pahoillani, etten saanut otettua huonompaa kuvaa. :ashamed:
Ei nyt varmaan tarkoitettukaan lärviä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja fdv:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.
Se oli kyllä aika tyrkky kuva verratuna monen muun hauskoihin ja vähän aidompiin kuviin.
juu, mutta näissäpä pinoissa näkee kuka todella on sinut itsensä kanssa. pannaan oikeesti vähä huonompi otos. tai sit lode-kuva. ihmettelen ettei sirkka ole viel osallistunut..
Tyrkky? :eek:

Ja minähän en tietysti voi siihen juuri vaikuttaa minkälainen mun lärvi on kuvissa. Olen pahoillani, etten saanut otettua huonompaa kuvaa. :ashamed:
Ei nyt varmaan tarkoitettukaan lärviä...
Nostan vähän paitaa, otan hyvän ilmeen ja naps! :D Juu ei millään pahalla mutta ei tosiaan sopinut joukkoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:


tiedän että olen kuvauksellinen. aina :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: 1:100000000 onnistuu.. muuten olen tän näköinen valokuvis.. :whistle: :ashamed:
Loistava :D Minusta kans saa just tällaisia kuvia erittäin helposti, ei siis mitään väänneltyä naamaa vaan ihan oma lärvi vaan :D
joutuu oikeesti skrappaamaan että sai hääkuvissakin nomraalinäkösen naaman..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Ei nyt varmaan tarkoitettukaan lärviä...
Nostan vähän paitaa, otan hyvän ilmeen ja naps! :D Juu ei millään pahalla mutta ei tosiaan sopinut joukkoon.
[/quote]

Mä otan kyllä sitten paidan ihan kokonaan pois, kun haluan esitellä ja olla tyrkky. Mun yöpaita on sitä paitsi niin lyhyt, että se nousee kyllä jo ihan itsestään tuon pari senttiä, kun käyn makaamaan.

Näissä kuvissa kai sai olla kotikunnossa? Mä kirmaan usein ihan alastikin täällä kämpässä, mutta niiltä kuvilta ajattelin teidät säästää, vaikka olisivat myös sopivia tähän pinoon. :D

Ja joo, ei mitään. En ole pahastunut. :)
 

Yhteistyössä