KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

Hellurei :wave:

Pikaisesti kertoilen kuulumisia, jos ne ketään kiinnostaa :xmas:
Miehen kanssa on ehkä vielä toivoa, ei oo siis vielä laitettu lusikoita jakoon, vaikka se tuntui vielä vähän aikaa sitten ainoalta vaihtoehdolta.

Vauvakuume vaivaa aika ajoin :whistle: mutta sen aika ei ole vielä, ei ei =)

Elsa kasvaa kovaa vauhtia ja on oikea papupata :D välillä oikein ihmettelen mistä se keksii kaikki juttunsa.

Jokos löytyy muita kuivaksi oppineita? =)
No tietysti meitä kiinnostaa teitin kuulumiset :)

Ja eipä meiltä löydy kuivaks oppinutta taaperoo : / Välil innostuu pottailee/pönttöilee ja sitte toisinaa on sitä mieltä että vain vaippaan on hyvä tehdä hädän tullen ...äitin pikku kiusanhenki :stick:
 
Helvatan helvata :|
La iltan tein pienesti pelottavan löydön...rintalastani alapuolella/alaosassa oikealla puolen on patti/kyhmy :confused:
Sielä se ihon alla jo pikkusen näkyvästi olla möllöttää...kova eikä liiku saati edes oo kipeä,mut miehein mukaan sen ei kuulu siinä olla : /

Sen verran alko moinen vaivata et taidan soittaa lekurille aikaa ihan tän aamun aikana.
Että sellasta...
 
Helvatan helvata :|
La iltan tein pienesti pelottavan löydön...rintalastani alapuolella/alaosassa oikealla puolen on patti/kyhmy :confused:
Sielä se ihon alla jo pikkusen näkyvästi olla möllöttää...kova eikä liiku saati edes oo kipeä,mut miehein mukaan sen ei kuulu siinä olla : /

Sen verran alko moinen vaivata et taidan soittaa lekurille aikaa ihan tän aamun aikana.
Että sellasta...
Ehkä se on vaan joku vaaraton rasvapatti. Toivottavasti. Mutta ilman muuta lääkäriin selvittämään asia! :hug:
 
ursulainen: hyvä ku patti ei ollu mitää erikoisempaa :) joskus tollaset säikäyttää kun alkaa mielessä heti miettiä pahinta.
Eipä löydy kuivaksi oppinutta taaperoa täältäkään. Ehkä pitäis kovemmin yrittää opettaa, mutta ei se kyl kiva oo jos lirahtaa matolle yms, vaikka potta ois vieressä. :ashamed: nimimerkillä annetaan matot pois :D
 
heippa kaikille pitkästä aikaa. Tyttö on kasvanut kovaa vauhtia ja aina jotain uutta keksii. Päivisin ollaan oltu vaippaa jo kauan. Tosin yöllä vielä tarvii. Tosin joku yö on onnistuttu oleen kuivana, kun olen yöllä potalle istuttanut kun on heräillyt rauhattomana. On siis ollut pissa hätä.
Uusin juttu, on isolla wc pytyllä käynti. Kaikkia sitä oppii isojen esimerkistä. Kotona on semmoinen pienentäjä rengas. Tosin jäi käyttämättä,kun oppi tämän jutun mummolassa ja ei siellä moista. Pieni ikean jakkara on vieressä, niin on helpompi kiivetä.
Sanoja ei tule kauheesti, mutta koko ajan uutta. Kaippa siihen vaikuttaa kaksikielisyys.
Kova on pikku veljeään hellästi hoitamaan, tämä kohta 5kk:tta.
Uutta vauva kuumetta pukkaa. Sellaista tänne, nyt miehelle ruokaa laittamaan tulee kotiin. Hyvää joulun odotusta kaikile!
 
Moikka moi!

Mäkin kaipailin Miss Piggyä ja Elsaa, kiva kun kävitte, tulkaa toistekin!
Lisäks mä kaipaan entisiä aktiiviketjulaisia Elppaa ja Tiivaria, joskin toki ymmärrän, että muutakin virikettä on itse kullakin.

Kiva oli kuulla leenankin kuulumiset. Lämpöiset onnittelut sinne poikavauvan johdosta! :flower:

Meille ei mitään hirveän uutta kuulu. Typy kasvaa ja voi hyvin ja puhuu koko ajan hereillä ollessaan. Nyt on menossa joku "miksi?"-kausi. Joka asiasta pitää kysyä, että miksi. Laitanpa tähän vielä yhden kuvan metsäretkeltä (joita tyttö tekee isänsä kanssa, mä olen vähän innoton metsässä liikkuja, kiitos lapsuus- ja nuoruusvuosien pakkomarjastuksen) oliskohan loka tai peräti marraskuulta, ennen lunta kuitenkin... Niin kun näätte, meillä on jo reipas "iso tyttö" :heart:

 
Wautsi, jopas osaa TM:n tyttö olla eskarilaisen näkönen jo :eek:

Hei vaan! T. Möhömaha.

Miksei kukaan kertonut että toinen raskaus näkyy heti kun pieraisee?!

Tänään oli np-ultra, viikkoja odotettua enemmän, eli LA on nyt 4.6, kun Alexilla oli 3.6. Selkeästi jotain tapahtuu syyskuun alussa parisuhteessa ;)

Alexilla oli varhaiskasvatuskeskustelu perjantaina; meidän pieni Casanova. Kova poika on kuulemma laulamaan kovaa ja korkealta, yleensä tuntematta sanoja :D Mukana on myös mielellään kaikessa pelaamisessa ja yhteisessä tekemisessä ja sosiaaliseksi ja perusiloiseksi jätkäksi syyttivät. Omaa kuulemma myös kieron huumorintajun, mikä on kuulemma harvinaista tässä iässä. Eipä se haittaa, jos tuntee isän ja äidin niin ei voi muuta olettakaan :D
Olivat olleet "tanssiaisissa" naapuri-rpph:n ryhmän kanssa, siellä 3-vuotias Siiri oli valloittanut kaikkien nuorten miesten sydämet, joten hakijoita riittä. Alex oli kuulemma viiden pojan kanssa ollut pyytämässä Siiriä tanssimaan ja voitti kilvan 6-0 kuulemma koska laittoi kohteliaasti käden eteenpäni ja kysyi "saisinko luvan?" :D Siiri oli kuulemma sulanut samantien, ja olivat sitten käsistä kiinni pitäen tanssineet ja Alex herrasmiehenä katsonut totisena silmiin koko biisin ajan.. ai kamala, äiti sai nauraa vedet silmissä kun tarhatäti tästä kertoi. IHANA! Myöhemmin paljastui että mumi oli just aiempana vkl katsonut pojan kanssa tanssii tähtien kanssa- ohjelmaa, ja tanssineet olkkarissa :D

Mutta juu.. nyt pitää kai jatkaa töitä. EI malta keskittyä kun 6. kerroksen ikkunasta ei näe muuta kuin autoja jotka liikkuu 5 km/h vauhtia, lunta tulee niin ettei eteen näe ja tullee sen 15 m/s. HUI! :O
 
prkl ku nyt elämä taas tuntuu niin paskalta...eli avaudunpa vähän...:stick:

Oon onneks ny 2vkoa saikulla, ku ei oikein yöllä saa nukuttua, mun mielealat on pikkasen väärät kotona ollessa ja en tosiaankaan halua olla ilkee taikka huonotuulinen äiti. Eihän se ny oo lasten vika että mä en saa nukuttua öisin, vaikka kyllä en ole nukkunu ku tyyliin 5yötä heräämättä koko tämän vuoden aikana, joten väsyny olen kyllä!!!!...

Mutta tää työhomma tilanne ei kyllä auta yhtään...kaikki kaveritki vaan sanoo että: hei nyt vaan ulos ulkoileen ku on niin hieno ilmaki ja että ei se nukkuminen auta ja että kyllä ne tietää mikä auttaa etc....noh kyllä ulkona on hieno ilma, mutta eihän se ny mikään ongelma olekkaan, rakastan tätä keliä yli kaiken...mutta ku ongelma on se että mä alan oleen sen verran väsyny että alan oleen kotona sen verran ärtyny etten EDES MÄ tykkää musta...:ashamed:

Ja sit viel tähän kasan päälle se että yks mun vanhoista työkamuista lähti muihin töihin, hän oli työpaikan kallio, ja piristäjä, ja meillä on ihana työkaveruus takana...eipä siel oo talossa enään jäljellä ku kaks vanhaa ja yks semi vanha joiden kanssa tein töitä sillo ennen ku alkasin odottaan Emmaa...joten tunnen itseni todella orvoksi sielä...ja mulla on ihan tajuton ikävä sitä vanhaa työporukkaa...

Ja sit, tässä huonovointisuuden yhteydes mun painoki nousi takas ja oon hirvee tunne syöppö...:ashamed:

Tänään onneks, jo pariin kertaan siirretty, on personaltrainer treffi, eli kuntotesti tiedossa klo9.30 ja toivon jotenki että saisin häneltä inspiraation takas...

Niin ja mun naapurin isä kuoli viime viikolla(luusyöpä) ja sit heti sen jälkeen kuulin että mun miehen äipällä löyty papakokeesta klöntti/muutos kohdun suulla...ja muutenki hänellä ollu rankkaa ku on JOUTUNU hoitaan omia vanhempiaan.Ku ei hänen sisaret päästäneet niitä hoitopaikkaan ku oli semmonen tarjolla...etc...Vittu ja nyt oli sitten treella, menossa siis leikkaukseen, joka peruuntui ku ne löysi sielt jotain kohdun sisältä, minkä ne oli luultavasti täällä vaasas jotenki missannu, joten ny odotetaan koepalojen tuloksia ja jännätään mitäs sit...

OIKEESTI, mä niin haluun jotain HYVIÄ uutisia nyt!!!!!!!!!...elämä koettelee nyt on oikein kunnolla...:'(
 
Hihii...näin unta yks yö ammusta :popcorn: ...siis nykyisestä terveisiä maalta mammasta jos joltai ei tieto saavuttanu kohdetta :D
Harmi et uni ol painajainen...sen muistan et ammun kaa juostii jotai pakoon :eek:

Tänne ei mitään hirmusen kummosta,mut sellasen oon huomannut et vasta nyt kykenen hymyilee pienille ja vähän isommillekii vauvoille...aikaslailla käi psyykelle se keskeytys :|
Ja yhä oon kartalla siitä minkä ikäne mei "tyttö" (oon siitä ihan varma :) ) olisi. Miehen kanssa asiasta ei puhuta,mut äipän kaa onneks voin puhuu :heart:

Tuoksuvaa joulunodotusta kaikille :xmas:
 
ursulainen:
Hihii...näin unta yks yö ammusta ...siis nykyisestä terveisiä maalta mammasta jos joltai ei tieto saavuttanu kohdetta
Harmi et uni ol painajainen...sen muistan et ammun kaa juostii jotai pakoon
Ai, mutta me kumminkin yhdessä mentiin jotakin pakoon, ettet mua paennu kumminkaan?? Se on jännä, miten unissa voi nähdä sellasiakin ihmisiä, joita ei ole edes valveilla ollessaan ikinä tavannut. Sehän nyt siis olis ollu ihan ymmärrettävää (ellei jopa odotettavissa olevaa), että tästä Särkänniemen poppoosta olis mut (painajais)unissaan nähnyt, mutta että säkin :saint:

Meillä muuten tuoksuu jo kovasti joulu. Eilen oli koulun joulumyyjäiset, mihin leivottiin piparitalot, joulukakut ja muut jutut. Tänä vuonna mulla on niin hyvät työvuorot, että saatan ehtiä jopa vähän valmistellakin joulua. Meil on (johtuen kuluneen vuoden kuvioista) rahat niin vähissä, että sitä jouluiloa ei ainakaan lahjakasoista ammenneta, mut ehkä jostain henkisemmästä sitten, kuusesta, joulusaunasta tai riisipuurosta.

PS. Taas hain vakkaritöitä, mitenhän tällä kertaa käy :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22577225:
ursulainen:


Ai, mutta me kumminkin yhdessä mentiin jotakin pakoon, ettet mua paennu kumminkaan?? Se on jännä, miten unissa voi nähdä sellasiakin ihmisiä, joita ei ole edes valveilla ollessaan ikinä tavannut. Sehän nyt siis olis ollu ihan ymmärrettävää (ellei jopa odotettavissa olevaa), että tästä Särkänniemen poppoosta olis mut (painajais)unissaan nähnyt, mutta että säkin :saint:
Joo yhdessä paettiin ja siin unessakii oikee selvensin siun nicii ku ekann sanoin jotai etunimellä :D

Peukutukset työnhakuun!!!

Meilkii tuoksunnu joulu...paistelen piparei lähes joka pvä ku noi muksut vetelee niiit urakalla...pakkases jo kuivakakkui,mausteisii :p
Lisää täytyy paistella ihan tuoksun takii vai laittasko noi jo valmiit hetkeks uunii lämpiämää et tulis siitä se tuoksu :LOL:
 
Heippa piiiitkästä aikaa kaikille!
En olekaan tällä puolella vähään aikaan käynytkään,vaikka useasti olette olleet mielessä :heart:
Meillä Leona opettelee uutta rooliaan isosiskona,kun perheeseemme syntyi pikku tonttu-ukko 1.12 :xmas:
Yllättävän hyvin luovutti paikkansa perheen nuorimpana ja hoitaa kovasti vauvaa :) Tosin kuten asiaan kuuluu,niin äiti ja isi saa ne kiukut,mutta sallittakoon se hänelle.

Elpalle suuret onnittelut tulevasta kullankerästä :heart:

Mukavaa joulunodotusta kaikille!

Bamse
 
Ainiii!!!!
Meillä luovuttiin tutista viime maanantaina :)
Äiti vaan otti ja viskas tutin iltapvällä tontuille jotka vei ne tonttuvaaveille ;) Kauhulla ootin iltaa ja huutosessiota,mut yllätyin kovasti kun jätkä vain tunnin mylläs ja pikkasen nyyhkytti...viskas unilelusaki sängystä (varmaan liikaa kytköksissä tuttiin).
Ilme oli jätkällä juur sellane et "en prkle itke vaik kovast tekis mieli" :D
Yö meni yhellä heräämisellä ja tutin etsinnällä...rauhotu ku sanoin ettei tuttia ole. Aamulla sanoi et "haluun tutin" johon vaan sanoin että tiiän sen,mut ei tuttia enää oo vaan se meni tonttuvauvalle.

Noin helposti se sitten käi....tais olla äitin päässä enempi toi tutti ku lapsen ;) Siis ettei muka valmis ois ollu siitä luopumaan.
 
Jooooo, Bamselle Isot Poikatonttu onnittelut....hih, meillä on sit yhteistä enemmän ku kesäkuinen, joulutonttu ukot...:xmas:

Ja tääläki oltu työhaastiksessa, meni mun mielestä hyvin, nyt vaan odottaen 20.12 päivää joilloin saan tietää pääisnkö toiseen jatkohaastikseen...JOten kaikki peukut pystyssä!!!!!
 
Ihanaista uutta vuotta kaikille mammoille ja kullankerille!!!! :kiss:
Jooooo, samoin kaikille teille!!!!!!!!!!!!

Ennen vuoden vaihtumista sain onneks ne paskat uutiset, en saanu uutta työtä, enkä päässy opiskeleen...joten jospa maalliskuussa kun haen uudelleen, niin syntyis oikeesti hyviä uutisia...

Eli tämä vuoden olen omistanu vain ja ainoastaan hyville uutisille!!!!:LOL:
 

Yhteistyössä