*KULLANKERÄT Joulukuussa*

Ei nyt oikeen keskittyminen riitä... Meillä huudetaan taas. Toista viikkoa putkeen. Mä en kohta enään pysty tähän. :(

Ihania kuvia ootte kumminki laittanu! Mun serkun poika asuu tossa kerrosta alempana, sama nimi ovessa. Vissiin on sinne menny meijän joulukortit, ku ei oo vieläkään tullu... Ei olla mitenkään tuttuja tai yhteyksissä (suku on pahin ;) ), ni kiva mennä ovelle kolkutteleen; "Moi mä oon Jenna tosta yläkerrasta. Meijän Toivo on sun pikkuserkku. Annatko muuten takasin meijän joulukortit?" :headwall:

Äh, en mä muista mitän mitä piti kirjottaa... 3 tuntia unta, tunnin pätkissä, ei pitkän päälle oo mitään herkkua. :/
 
Päiviä :wave:

Tänään käytiin neuvolassa ja kysyin sitten tosta syöttiksessä istumisesta, niin täti sano, että sitten saa laittaa, kun istuu lattialla niin ettei kaadu mihinkään suuntaan, eli sillon on vasta selkä valmis istumista varten. Kuinkahan moni odottaa tohon asti :whistle: nähny välillä semmosia tyynyvirityksiä, että ihan hirvittää. :xmas: mutta jälleen kukin tyylillään, ite varmaan odottelen kun ei meillä sitä tuoliakaan vielä ole :LOL:

Meillä vaihtuu neukkatäti :'( mutta ihan kiva on, että yhtä mukava tyttönen tulee tilalle. Mutta kyllä se silti vähän ahdistaa :headwall:

Musta tuntuu, että kasvan kohta kiinni tohon mukulaan |O miten mä saan sitä ikinä hoitoon kun ei se pullosta syöminen onnistu :headwall: myönnetään, että harjotuksen puutettakin on :( ärsyttää vaan, kun ukko marisee vieressä, että ei me koskaan päästä mihinkään kaksin mutta silti se ei oo valmis tekeen sen eteen mitään, eli opettais sitä hiton pulloa :headwall:
Mutta taas toisaalta, mulla on kauhee paniikki jättää sitä kellekään :snotty: Eli mun ongelma, on että tahdon omaa aikaa mutta en pysty oleen erossa Elsasta :headwall:

Ja toinen mikä ärsyttää, on se jatkuva seksin vonkaaminen |O kun mua ei haluta niin ei haluta, ja sit jos sorrun kokeilemaan niin se on niin helvetin kivuliasta, että menee ne viimesetkin halun rippeet.

Joskus aikasemmin oli puhetta, että kaverit katoo lapsen synnyttyä. Nyt se on huomattu täälläkin :/ kyllä se on vähän perseestä, jos luvataan soittaa ja lähtee kahville ens viikolla ja siitä ens viikosta on kulunu jo 3kk |O mutta ihan sama minä en perään kysele jos seura ei kelpaa. Ja sama homma muissa, eipä oo paljon puhelin laulanu :/

Ainiin onnittelut Millalle ja Viljamille :flower: kyllä se aika vaan menee ihan törkeen nopeesti :eek:
Ihania kuvia kaikilla :heart: Mistä tommosia tonttulakkeja muuten saa?

Nyt kylvettään tyttöä, jos sen sais aikasemmin nukkumaan :wave:
 
Lalli nukkuu ekaa yötä työhuoneessa, katsotaan mielenkiinnolla miten sujuu...

Mua oikkesti käy kateeksi kaikki jotka alkaa yrittämään vauvaa! Me aloimme yrittämään kakkosta kun esikoinen oli 8kk.Meni 4kk että tärppäs ja todettiin kesk. km rv 13. Lalli saikin alkunsa heti seuraavasta kierrosta. Seuraavasta ollaan puhuttu, et mahd. 4-5 vuoden päästä. Välissä mentävä hetkeksi työeloon :whistle: :whistle:

Öitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
rebel Onpa Rasmus totinen :D :heart:
Juu, kato ei ainakaan vahingossakaan hymyillä. Ai nää kuvat tulis vielä joulukortteihin. No sit mä voisin ihmetellä vaikka suu ammollaan kuolaa valuen. :LOL:
Se oli oikeesti huvittavaa, kun oltiin kuvat otettu joulukorttiin ja puettiin yökkäri päälle ja sit otettiin kuvia, niin johan rupes naurattaa. Oli toisella vissiin jotain suorituspaineita. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
rebel Onpa Rasmus totinen :D :heart:
Juu, kato ei ainakaan vahingossakaan hymyillä. Ai nää kuvat tulis vielä joulukortteihin. No sit mä voisin ihmetellä vaikka suu ammollaan kuolaa valuen. :LOL:
Se oli oikeesti huvittavaa, kun oltiin kuvat otettu joulukorttiin ja puettiin yökkäri päälle ja sit otettiin kuvia, niin johan rupes naurattaa. Oli toisella vissiin jotain suorituspaineita. :D
Älyttömän suloinen on totisenakin, joten eipä haittaa :heart:
 
Onnittelut tuleville kummeille!!! :flower: :flower: Mäkin haluun jonkun pienen kummiksi.. eipä vaan oo just nyt noita vauvoja kaveripiiriin syntyny saati syntymässä.

Rypäle, ettei Toivo itkis jonkun ruoka-aineen takia??! Jos teillä on jotain "kypsymättömyyttä" vielä jonkun ruoka-aineen suhteen havaittavissa. Toivottavasti teillä kuitenkin kohta helpottais nuo itkut. Ei oo tosiaan herkkua, kun pieni itkee vähän väliä ja ite on siinä sit ihan väsy kohta taas ihan KAIKKEEN. :hug:

Rasmus oli tänään ihan "kummallinen" illalla. Ei meinannu millään rauhoittua. Juttua vaan riitti, samoin naurua, repimistä, hihkumista. Rasmus on yleensä ollu ihan viimestään klo 21 nukkumassa, niin tänään ei tietoakaan. Vihdoin ja viimein nukahti tuossa 21.45 äidin tekemän kauravellin avustuksella. Saas nyt sit nähdä kuinka risa yö on sit tulossa. Meillä kun ei oo yli viikkoon noita viljoja käytelty. :eek:

Ja huomenna olis luvassa toivon mukaan parempaa ilmaa, että vois oikeesti laittaa jotain muuta päälle kuin tuon Reiman ulkoilupuvun, kun olis kaffeseuraa tiedossa näiden neljän seinän ulkopuolella. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
rebel Onpa Rasmus totinen :D :heart:
Juu, kato ei ainakaan vahingossakaan hymyillä. Ai nää kuvat tulis vielä joulukortteihin. No sit mä voisin ihmetellä vaikka suu ammollaan kuolaa valuen. :LOL:
Se oli oikeesti huvittavaa, kun oltiin kuvat otettu joulukorttiin ja puettiin yökkäri päälle ja sit otettiin kuvia, niin johan rupes naurattaa. Oli toisella vissiin jotain suorituspaineita. :D
Älyttömän suloinen on totisenakin, joten eipä haittaa :heart:
Hänen suloisuutensa kiittää! :LOL: Niin,ja MP mä näin vauvatonttulakkeja ainakin BR-lelukaupassa, enpä vaan tajunnu sellasta sillon itse ostaa. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Ja huomenna olis luvassa toivon mukaan parempaa ilmaa, että vois oikeesti laittaa jotain muuta päälle kuin tuon Reiman ulkoilupuvun, kun olis kaffeseuraa tiedossa näiden neljän seinän ulkopuolella. :D
Jaahas, vai on Toivo meteorologi :LOL: Rypäleen ei tarvii turhaan miettiä poikansa tulevaa ammatinvalintaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Ja huomenna olis luvassa toivon mukaan parempaa ilmaa, että vois oikeesti laittaa jotain muuta päälle kuin tuon Reiman ulkoilupuvun, kun olis kaffeseuraa tiedossa näiden neljän seinän ulkopuolella. :D
Jaahas, vai on Toivo meteorologi :LOL: Rypäleen ei tarvii turhaan miettiä poikansa tulevaa ammatinvalintaa :D
Älä nyt Rypäle mulle suutu, kun vähään väliin tuota Toivoa viljelen!! :( :/ :x :D En vaan koskaan sillon tajua "puhuvani" ikään kuin sun pojasta. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Se on hyvä, kun mulla on tuo Tiivari täällä oikolukijana!!! :D Näköjään tartteen sellasen.
Höpsis! Oon vaan liian väsynyt, ja huumori sen mukaista. Pitänee kohta hipsiä nukkumaan :D
Samat sanat. Tuntuu vaan aina niin turhauttavalta lähteä yrittää sitä nukkumista, kun siihen nukahtamiseen menee ainakin tunti ja sit odottaa, et kohta Rasmus alkaa kuitenkin taas huutaa. Viime yö oli kyllä siinä mielessä poikkeus, että Rasmus nukkui koko yön ja "pyysi" tuttiakin ekan kerran vasta n. 5.30. No, niin ja nyt kun tän kerroin, niin ainakin herätään ja viritellään tuttia ens yönä sen sata kertaa. :ashamed: :headwall: Oma mokani!

Niin, ja Martzalle toivottavasti saatte pian kutsun sinne pään kuvaukseen. Ei oo varmastikaan kiva odotelle epätietoisuudessa viikosta toiseeen. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Se on hyvä, kun mulla on tuo Tiivari täällä oikolukijana!!! :D Näköjään tartteen sellasen.
Höpsis! Oon vaan liian väsynyt, ja huumori sen mukaista. Pitänee kohta hipsiä nukkumaan :D
Samat sanat. Tuntuu vaan aina niin turhauttavalta lähteä yrittää sitä nukkumista, kun siihen nukahtamiseen menee ainakin tunti ja sit odottaa, et kohta Rasmus alkaa kuitenkin taas huutaa. Viime yö oli kyllä siinä mielessä poikkeus, että Rasmus nukkui koko yön ja "pyysi" tuttiakin ekan kerran vasta n. 5.30. No, niin ja nyt kun tän kerroin, niin ainakin herätään ja viritellään tuttia ens yönä sen sata kertaa. :ashamed: :headwall:
Mä oon tietoisesti lakannut odottamasta noita yöllisiä heräämisiä. Ennen pyörin kelloa katsoen asennoituneena niin, että ei edes kannata enää nukahtaa. Sit kun muutaman kerran odotin heräämistä turhaan (UMPIVÄSYNEENÄ!), niin mitta tuli täyteen. Nyt meen tyynesti nukkumaan, ja jos yöllä sitten herätään, niin en vilkaisekaan kelloa. Ja korvatulpat on kanssa hyvä apu. Niiden kanssa ei pysty kuuntelemaan joka käännähdystä pinniksen suunnalta :whistle:
 
Huomenta.
Ei uutta meillä...yöt risaisii,tissil ollaa yhtenää ja viiden mais herätään.
Kakkaa tuloo ku jostai automaatist nykysi...sitä saanu pestä sit koko pojast :D

Meil tänää 6kk nla...tuun kertoo mitä sanotaan mei pojjaast siel.

Hurahdin huuto.nettiin...nyt on Viljamille tulos vaatepaketti,74cm ja typylle nukkekodin kalusteita ja sit vaatepaketti on viel huudossa,huomen viimune huutopvä.
Viel pitäs saada kaikkee kivaa sielt :LOL:

Nyt koululaisii jututtaa...ja jos vihdoin ite aamupalaa ottais,kahvii jo kulunukkii mukilline jos toinenkii :p
 
Huomenta!
Martzalle ja rypäleelle tsemppi :hug: Toivottavasti pian tulee selvyys molempien poikien tilanteeseen.

Tiivarille ja Mamitzulle onnittelut kummiutumisesta! :flower:

Ursulle ja malehalle (ja muillekin, jos on tarvis) jaksamista pätkä(t)öihin!!!

Ajattelin eilen jo laittaa pikkujoulukuvaa meiän puol vee tontusta, mut noiden (ihanien) jouluposeerauskuvien jälkeen..... :ashamed: ja ihan vaan omiksi tarpeiksi räpsitään, meillä ei lähetetä joulukortteja.

*soihdut sammuu*
 
syöttötuoliin laitosta:

Olen työni kautta tavannut sellaisiakin 11kk ikäisiä, jotka eivät aina pysy itsekseen istualtaan pystyssä, kaatuilevat holtittomasti eteen ja sivulle myös sylissä ollessaan, ellei joku pidä kokoajan kiinni (olen siis lastentarhanopettaja), joten mun on vähän vaikea suhtautua tohon "syöttötuoliin vasta sitten kun ei kaatuile istuessaan"-neuvoon. Nää tapaukset osasi parhaillaan nousta jo seisomaan, ennen kuin oppivat pitämään tasapainon tossa istumisessa. Aina se ei taida olla pelkistä selkälihaksista kiinni, joskus vika on tasapainossa tai muuten vaan korvien välissä. Monet lapset ei kertakaikkiaan MALTA istua hetkeäkään, oma esikoinen oli yks näitä, oli niin kiva lähteä mönkimään, joten osasi tosiaan nousta seisomaan, mutta jos istutit lattialle, kellahti ihan saman tien siitä johonkin suuntaan, yleensä ensin kyljelle, siitä mahalle ja menox. ETTÄ KAIKISSA OHJEISSA ON PORSAANREIKIÄ JA JÄRKI ON SE MIKÄ SANOO, KOSKA LAPSI VOI ISTUA SYÖTTÖTUOLISSA... Puolivuotias osaa yleensä ilmaista tuhisemalla, huutamalla, venkoilemalla, roikottamalla itseään tms sen, ettei halua olla jossain asennossa jos siinä ei ole hyvä olla.

Tuli vaan mieleen

Ei toistunut täällä ainakana hyvin nukuttu yö... kahdesta viiteen oli rauhallista, muuten ähistiin, kääntyiltiin, itkettiin sitä kun pää olikin pystyssä, mähkittiin, lutkutettiin sormia, ähellettiin ja sählättiin... oikein ihanaa.

Vaan silti sitä oli kiva suukottaa aamulla.:heart:

Velv
 
*anteeksi, luettu, oikomalla :ashamed: *

Mä oon niin puhki, lapset nukku koko yön mutta menin sitten juomaan tujut kahveet illalla kuuden aikaan ja se jos mikä tappaa mun unet totaalisesti :ashamed:
Tyhmästä päästä ja silleen :headwall:

Nyt kun tämä sylikummin virka (edellinen n.11vuotta sitten) niin mitä lahjaksi?
Mitä teillä on saatu ja todettu käteväksi?

Jep, aamukahvia lisää koneeseen

Mamitzu ja Justiina huomenna 6kk :eek:
 

Yhteistyössä