kultainen hiekkatie

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
elämä on
Autosi on sulavan virtaviivainen. Killtävä, hopeanharmaa ja puhdas kuin peilinpinta. Ajaessani katselen pimeässä välkkyvää mittaritaulua, en tiedä mitä jokainen pieninkin painike tarkoittaa.Olen asettanut taustapeilin minulle sopivaan asentoon, sitä kautta näen kasvosi piirteet, tumman puhuvat silmäsi joiden katseesta voisin humaltua. Jatkan ajamista eteenpäin ja huomaan miten vieressäni istuva ystäväsi luo minuun kerta toisensa jälkeen pitkiä ja syviä katseita, mietin mitä kohtaa hän minussa katselee. Kireä paitani tuo esiin pyöreät rintani ja jokaisen kehoni linjan.Teräväkärkiset kenkäni painavat hitusen enemmän kaasua, olen hieman kiusaantunut. Katsoessani taustapeiliin huomaan miten tummat silmäsi katsovat minua värähtämättä. Pyydät pysähtymään metsätiellä olevalle aukiolle, metsä on hiljaisen autio ja puiden latvat liikehtivät hiljalleen vienon tuulen tahdissa. Tuuli on lämpimän suloista tai ehkäpä poskeni ovat niin kuumottuneet etten huomaa alkutalven luomaa kylmyyttä ilmassa. Tunnen miten tuot kätesi takaani paitani alle, puristan rattia kevyesti, huuleni ovat tiukasti yhdessä, en uskalla avata niitä. Tunnen kämmenen hivelevät liikkeet toisessa reidessäni, käsi nousee yhä ylemmäs sisäreittäni pitkin, mieleni tekisi voihkaista. Sammutan auton ja kuulen miten hiljaisuus laskeutuu yllemme, heiveröinen kuunvalo heijastuu etuikkunaan. Tästä hetkestä olen unelmoinut rakkaani, kuvittellut tuoksusi ja makusi, taivas miten olen rakastunut sinuun. Avaan varoen housujeni vetoketjua alemmas ja tunnen miten ystäväsi käsi kaivautuu pienin hitain liikkein yhä syvemmäs. Tiedän olevani kosteana, toteutan haaveeni, antaudun teille molemmille. Nousen penkiltä ja tulen taakse kanssasi, suutelen sinua hellästi ja puristelen vahvoja käsivarsiasi, ne ovat yhtä vahvat kuin vaahteran oksat. Puristelet pakaroitani hellästi ja lasket housuni kokonaan, asetun penkille makuulle ja otan sinut suuhuni.Toppuuttelet vauhtiani, tiedän miten nautit hetkestä. Tunnen sormet sisälläni ja selkäni nousee aavistuksen penkiltä ylöspäin.Työnnän itseäni sormia vastenja samassa sormet vaihtuvat kosteaan kieleen, joka hyväilee hellästi nipukkani ympärystää, päästän vaimean voihkaisun, imen kaluasi yhä voimistuvin liikkein.Laskeudut alemmas ja työnnyt minuun ahnaasti.Pehmeän suolaiset sormet hyväilevät huuliani, imen sormien päitä ahnaasti, huulet painuvat hellästi huulilleni ja kostea kieli työntyy suuni sisälle, näykin huulia ahnaan hellästi. Pyydän hänet suuhuni, imen häntä samaan tahtiin kuin työnnyt sisääni, yhä nopeimmin liikkein, tunnen miten kovetut sisälläni entisestään, katsot syvälle silmiini kysyen "tätäkö sinä olet halunnut?" vastaan jotain ynisten, tottakai minä olen halunnut sinua...Lämmin neste roiskahtaa rinnoilleni saaden minut hätkähtämään kevyesti, ystäväsi hengitys alkaa tasaantua pikkuhiljaa ja kuulen oven loksahtavan hiljaa kiinni. Jatkat työntymistäni sisääni, puristelet hellästi rintojani. Kielenpääsi tekee hitaita liikeitä nännieni päihin ja näykit niitä ahnaasti, niin ahnaasti että se sattuu kevyesti. Voihkin äänekkäämin ja nostat jalkojani ylemmäs penkkiä vasten. Yllättäen käännät minut vatsalleni, molemmat jalkani ovat tiukasti kiinni toisissaan, työnnät kaluasi ensin vain vähän, työnnän itseäni kalua vasten, tunnen miten se on syvällä minussa. Otat kevyellä otteella lantoistani kiinni ja liikuttelet minua kaluasi vasten, lämpimänä roiskahdat selälleni ja kuiskaat hiljaa korvaani "tästä ei sitten puhuta". Hymyilen hämärässä autossa vastaukseksi ja puen vaatteet nopeasti ylleni. Ystäväsi antaa minulle vienon hymynsä noustessani takapenkiltä. Raukka ollut kylmissään ulkona ties miten kauan.Huomaan kuitenkin hänen poskiensa olevan punertavat ja päättelen että äskeinen siemenryöpyn purkaantuminen sai hänenkin kehon kauttaaltaan lämpimäksi. Istun takaisin ratin taa ja käynnistän auton. Huomaan miten molemmat katsovat hiljaisina sivuikkunoistaan johonkin sinne tuntemattomaan, katseet hukkuvat pimeään yöhön, kukaan ei sano sanakaan. Jatkan ajamistani raukeana ja jännittyneenä, ehkä tätä reissua pitäisi katua aamulla, ehkä..mutta minä en kadu, sain mitä halusin..
 
elämä on
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2005 klo 12:33 elämä on kirjoitti:
Autosi on sulavan virtaviivainen. Killtävä, hopeanharmaa ja puhdas kuin peilinpinta. Ajaessani katselen pimeässä välkkyvää mittaritaulua, en tiedä mitä jokainen pieninkin painike tarkoittaa.
Olen asettanut taustapeilin minulle sopivaan asentoon, sitä kautta näen kasvosi piirteet, tumman puhuvat silmäsi joiden katseesta voisin humaltua.

Jatkan ajamista eteenpäin ja huomaan miten vieressäni istuva ystäväsi luo minuun kerta toisensa jälkeen pitkiä ja syviä katseita, mietin mitä kohtaa hän minussa katselee.
Kireä paitani tuo esiin pyöreät rintani ja jokaisen kehoni linjan.Teräväkärkiset kenkäni painavat hitusen enemmän kaasua, olen hieman kiusaantunut.

Katsoessani taustapeiliin huomaan miten tummat silmäsi katsovat minua värähtämättä. Pyydät pysähtymään metsätiellä olevalle aukiolle, metsä on hiljaisen autio ja puiden latvat liikehtivät hiljalleen vienon tuulen tahdissa.
Tuuli on lämpimän suloista tai ehkäpä poskeni ovat niin kuumottuneet etten huomaa alkutalven luomaa kylmyyttä ilmassa. Tunnen miten tuot kätesi takaani paitani alle, puristan rattia kevyesti, huuleni ovat tiukasti yhdessä, en uskalla avata niitä. Tunnen kämmenen hivelevät liikkeet toisessa reidessäni, käsi nousee yhä ylemmäs sisäreittäni pitkin, mieleni tekisi voihkaista.

Sammutan auton ja kuulen miten hiljaisuus laskeutuu yllemme, heiveröinen kuunvalo heijastuu etuikkunaan. Tästä hetkestä olen unelmoinut rakkaani, kuvittellut tuoksusi ja makusi, taivas miten olen rakastunut sinuun. Avaan varoen housujeni vetoketjua alemmas ja tunnen miten ystäväsi käsi kaivautuu pienin hitain liikkein yhä syvemmäs. Tiedän olevani kosteana, toteutan haaveeni, antaudun teille molemmille.

Nousen penkiltä ja tulen taakse kanssasi, suutelen sinua hellästi ja puristelen vahvoja käsivarsiasi, ne ovat yhtä vahvat kuin vaahteran oksat. Puristelet pakaroitani hellästi ja lasket housuni kokonaan, asetun penkille makuulle ja otan sinut suuhuni.
Toppuuttelet vauhtiani, tiedän miten nautit hetkestä.
Tunnen sormet sisälläni ja selkäni nousee aavistuksen penkiltä ylöspäin.Työnnän itseäni sormia vastenja samassa sormet vaihtuvat kosteaan kieleen, joka hyväilee hellästi nipukkani ympärystää, päästän vaimean voihkaisun, imen kaluasi yhä voimistuvin liikkein.

Laskeudut alemmas ja työnnyt minuun ahnaasti.Pehmeän suolaiset sormet hyväilevät huuliani, imen sormien päitä ahnaasti, huulet painuvat hellästi huulilleni ja kostea kieli työntyy suuni sisälle, näykin huulia ahnaan hellästi. Pyydän hänet suuhuni, imen häntä samaan tahtiin kuin työnnyt sisääni, yhä nopeimmin liikkein, tunnen miten kovetut sisälläni entisestään, katsot syvälle silmiini kysyen "tätäkö sinä olet halunnut?" vastaan jotain ynisten, tottakai minä olen halunnut sinua...

Lämmin neste roiskahtaa rinnoilleni saaden minut hätkähtämään kevyesti, ystäväsi hengitys alkaa tasaantua pikkuhiljaa ja kuulen oven loksahtavan hiljaa kiinni. Jatkat työntymistäni sisääni, puristelet hellästi rintojani. Kielenpääsi tekee hitaita liikeitä nännieni päihin ja näykit niitä ahnaasti, niin ahnaasti että se sattuu kevyesti.
Voihkin äänekkäämin ja nostat jalkojani ylemmäs penkkiä vasten.
Yllättäen käännät minut vatsalleni, molemmat jalkani ovat tiukasti kiinni toisissaan, työnnät kaluasi ensin vain vähän, työnnän itseäni kalua vasten, tunnen miten se on syvällä minussa. Otat kevyellä otteella lantoistani kiinni ja liikuttelet minua kaluasi vasten, lämpimänä roiskahdat selälleni ja kuiskaat hiljaa korvaani "tästä ei sitten puhuta". Hymyilen hämärässä autossa vastaukseksi ja puen vaatteet nopeasti ylleni.

Ystäväsi antaa minulle vienon hymynsä noustessani takapenkiltä. Raukka ollut kylmissään ulkona ties miten kauan.Huomaan kuitenkin hänen poskiensa olevan punertavat ja päättelen että äskeinen siemenryöpyn purkaantuminen sai hänenkin kehon kauttaaltaan lämpimäksi. Istun takaisin ratin taa ja käynnistän auton. Huomaan miten molemmat katsovat hiljaisina sivuikkunoistaan johonkin sinne tuntemattomaan, katseet hukkuvat pimeään yöhön, kukaan ei sano sanakaan. Jatkan ajamistani raukeana ja jännittyneenä, ehkä tätä reissua pitäisi katua aamulla, ehkä..mutta minä en kadu, sain mitä halusin..
 

Yhteistyössä