kummalta teidän lapset näyttää?

Kummalta teidän lapset näyttää? isältä vai äidiltä? Entäs luonne? Kumpaa muisttuttaa enemmän? Meillä poika on IHAN sanan näköinen kun isänsä pienenä ja vieläkin näyttää isältä, parta vaan puuttuu! Luulin odostusaikana saavan tumman ja ruskeasilmäisen pojan kun itse oon niin tumma mutta toi on tommonen sinisilmänen
 
"vieras"
Pojissa on tosi paljon miehen näköä. Opettajat aina sanoo, että näkee heti ennen esittelyitä, että kenen isästä on kyse. Nuorempi tuossa luuli vähän aikaa sitten isomman pojan kuvaa omaksi kuvakseen, ei ollut uskoa, että veljen kuva se on. Tyttö on enemmän minun näköiseni.
 
meak
Vauvana tyttö oli ihan isänsä näköinen ja poika minun näköinen. Nykyään tytöllä on isänsä kroppa ja mun pää, pojalla taas isänsä pää ja mun kroppa. Luonteeltaan tyttö on mun kanssa samanlainen ja poika isänsä kanssa samanlainen.

Sopivasti sekoitusta...
 
meillä
isompi on ihan isänsä näköinen ja pienempi taitaa olla vaihdokas, kun ei muistuta pahemmin kumpaakaan vanhempaansa! No onneksi on, että sisarrukset sentään kuulemma muistuttavat toisiaan, sillä muuten epäilisin pienemmän vaihtuneen laitoksella. :D
 
"Pusse"
Poika on syntymästään asti ollut ihan isänsä kopio. Metrin pitkät ripset, vaalean vaalea pellavapää. Nyt 3-vuotiaana pitkä ja hoikka, imetysaikaan oli toki enempi äidin näköinen eli makkaraa makkaran ympärillä :D Silmätkin on alkanut viime aikoina muuttua vihreiksi, kuten isällään on.
Luonteessa on ehkä vähän liikaa myös isäänsä, on välillä itsepäinen kuin mikä... Mutta positiivisena puolena isältään tullut sosiaalinen luonne, itse en itseäni sillä sanalla kuvailis.

Tyttö on vasta kolme kuukautta ja tilanne on sillä tavalla hassu että hän on ihan veljensä näköinen, mutta ei sitten kuitenkaan niin paljon isänsä näköinen kuten veli taas on =)

Silmät molemmilla on enempi samanlaiset kuin mulla, ihan kiva että äidistäkin joku merkki jäänyt lapsiin... :D
 
Mama the strange
Poika on isänsä ja minun sekoitus. Ensivilkaisulta hän on kuin isänsä lapsuuden kuvan kopio. Tarkemmin tihrustaessa alkaa sitten minun piirteitäni löytyä. Meillä on esim. samanlaiset silmät ja nenät. Jokin kuitenkin pojan näössä muistuttaa isästä paljon, vaikka päänmuotokin on ihan erilainen. Outoa.

Luonteeltaankin poika on meidän sekoitus. On luojan kiitos saanut isältään tämän parhaan ominaisuuden, eli sosiaalisuuden. Toisaalta minä ja lapsen isä olemme olleet lapsena aika samanluonteisia ja lapsemme on samanlainen. Lapsen isä on kuitenkin kasvanut "huonossa" kodissa ja minä "hyvässä", joten vaikka olemmekin pohjimmiltamme samanluontaisia ovat jotkin asiat luonteessamme kääntyneet minulla vahvuudeksi (esim herkkyys, luovuus) ja lapsen isässä ovat samat ominaisuudet kääntyneet heikkouksiksi.

Toivottavasti nuo samat ominaisuudet kääntyvät pojassamme vahvuudeksi.
 
[QUOTE="Ajatus";23776458]Veli varmaan ilahtuu, kun siitä on nakukuvia akkojen keskustelupalsalla! :D[/QUOTE]
Mä luulen (ja toivon) että se näyttää nykysin eriltä alasti joten ei kai sil niin välii oo...
 
Ulkopuolisen silmissä varmasti näyttää aivan isältään. Pojalla on aika tumma iho ja tummanruskeat hiukset ja tummat silmät aivan kuin isällään( Kolumbiasta ) kroppakin on isänsä kopio... Mutta jos katsoo kasvon piirteitä tarkkaan niin kyllä minäkin olen edustettuna! :)
 

Yhteistyössä