kummalta teidän lapset näyttää?

Tyttö kuulemma äitinsä kopio ja poika isänsä. Joskin minusta tuo poitsu näyttää eniten mun isältä (eli sitä kautta multa, kun mä näytän isältäni :D).

Poitsun luonteesta on vielä paha mennä sanomaan mitään, mutta tytössä on päivä päivältä enemmän minua. Valitettavasti. :snotty: |O
 
Viimeksi muokattu:
leevin&viivin äiti
Luonne molemmilla (tyttö 10v ja poika 2v) kun suoraan äitiltä, hypertempperamenttinen jästipää, ulkonäöltään on kasvojen muodolta minä mutta sit kaikki muut piirteet minulta paitsi isin nenä. Pojalla isän kasvojen muoto. Lapset on samannäkösiä, kuulemma nenät, suut ja silmät eritoten samanlaiset. Esikoisella tummat kastanjan(!?) ruskeat hiukset ja kuopuksella vaaleanruskeat. Pituudessa tulleet isäänsä, kertoo allekirjoittanut 156cm :D
Esikoinen jotain 138 ja kuopus ehkä 90 cm :)
 
"Mmm"
Meillä tytär on tullu ulkonäöltä ihan isäänsä. Sitä saaki kuulla kaikilta tutuilta ja tuntemattomilta. Aika moni tuntematon on tullu sanomaan mulle ja miehelle että, tyttö on kyllä ihan isänsä näkönen, et ole kyllä yhtään äitis näkönen. Kaikki läheiset on sitten vähän lievittäny, oot kyllä niin, isäs näkönen, vaikka onhan sussa vähän ehkä äitis näköä. Ja pakko myöntää että, ihan on isänsä näkönen :). Luonteeltaan tytär on tullu muhun. Voimakastahtonen, ilonen, tempperamenttinen( eli jos hermo menee, niin se todellakin näkyy ja kuuluu), touhukas ja vilkas :D.

Miehen äitin kanssa katottiin kuvia, missä mies oli pienenä ja mies ollu 1v aivan täysin samannäkönen kuin tytär nyt 1v :). Yritin omasta vauvakuvasta tiirailla oisko mussa ja tyttäressä yhtään samaanäköä, mutta pakko sanoo, että yhtään yhdennäköisyyttä en löytäny.
 

Yhteistyössä