Kumman vartalotyypin ottasit mieluummin: omenan vai päärynän?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Musta omenavartaloiset on jotenkin ällöttäviä, kun niillä on niin ruipelon löysät kädet ja jalat, mutta hervottomat tissit ja varsinkin se maha!

Päärynävartaloinen on kaikesta läskistä huolimatta jotenkin sporttisemman näköinen, koska noin teoriassahan se kaikki vois olla pakara- ja reisilihaksiakin. Sen sijaan omenavartaloisten pömppis ei kyllä vatsalihaksista mene, vaikka kuinka yrittäis tunikaa käyttää.
 
Olen todella ylipainoinen ja päärynän muotoinen ja tyytyväinen siitä! Monet on sanoneet, että en näytä niin painavalta kun todellisuudessa olen, koska olen niin pitkä ja sopivan muotonen, että läskin "häviää" :) Yleensä ihmiset luulee, että olen raskaana, koska huonon ryhdin takia kävelen maha edessä, jos en keskity ryhdin pitämiseen.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja fit:
siis omenasta on helpompi päästä eroon, omenalla on yleensä pitkät jalat (kauneusihanne). joten omena.
Mutta omenalla on suora pötkökroppa eikä lantiota. On siis hoikkanakin tasapaksun näköinen. Hoikalla päärynällä taas on erottuva vyötärö ja kurvikas lantio.
 
vieras
Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa.

Toisekseen aika turha musta arvostella, näyttääkö joku omenavartalo kammottavalta, kukaan kun ei itse vartalotyyppiään pysty valitsemaan tai muuttamaan vaan sillä mennään, mitä on annettu.
 
fit
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja fit:
siis omenasta on helpompi päästä eroon, omenalla on yleensä pitkät jalat (kauneusihanne). joten omena.
Mutta omenalla on suora pötkökroppa eikä lantiota. On siis hoikkanakin tasapaksun näköinen. Hoikalla päärynällä taas on erottuva vyötärö ja kurvikas lantio.
Joo, kurvittomuus vastaa paremmin nykyajan kauneusihannetta.
 
olen omena. Siinä on sekä hyvät, että huonot puolensa. Vyötäröä ei ole, mutta sääret on loistavat ja niihin huomion kiinnittämällä vyötäröttömyyskään ei ole niin näkyvää. Paino putoaa nopeesti ja lähtee myös vyötäröltä. Päärynän on ainakin kavereideni perusteella hankala saada mitään pois takamuksesta. Mut niillä on se vyötärö. Ehkä mä pidän tän omenani, kun olen tähän tottunut ja tän kanssa osaan pukeutua.
 
Mä olen ja haluan olla päärynä. Mun kaveri on ennemminkin sitä omenamallia, ja häneltäkin on joskus tultu kysymään laskettua aikaa. :eek: Kaveri on onneksi huumorintajuinen ja sanoo vaan, että tää ei ikävä kyllä synny pois. :D
 
hyi
En sovi oikein kumpaankaan, mutta jos pitäisi valita niin en missään nimessä haluaisi olla päärynä.
Hervoton lantio ja perse, ja rinnat ovat yleensä olemattomat muuhun vartaloon verrattuna ja keskivartalo suhteettoman pitkä. Siinä ei paljon litteä maha pelasta.
 

Yhteistyössä