Kumpi kortti on kivempi saada jouluna: kuvakortti lapsista vai kortti tiimarista ostettu?

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti
Netty
Minä pidän kaikista muista korteista paitsi lasten kuvista, koska en itse voi saada lapsia ja ne muistuttavat minua siitä, mistä jään paitsi. Tosin en ole kertonut ystävilleni lapsettomuudestani, joten he eivät tietenkään voi sitä tietää, enkä siksi loukkaanukaan noista korteista, mutta paha mieli tulee silti.
 
"Mamma italiana"
aivan sama, olisi kiva kortti jouluajan ulkopuolella, ihan persoonallinen ja spontaani tervehdys eikà massajuttu. tai sitten jouluksi puhelinsoitto tai vaikka illallinen yhdessà
 
"susu"
no kuva kaverien lapsista joulukortissa ois kiva,sen sijaan kaukaisien pikkuserkkujen tmv. lasten kuvat eivät kiinosta..itsetehty kans kiva.Tiimarin kortteja voin iihstella Tiimarissa.
 
"kepa"
Älkää ainakaan lähtekö siihen kuvakorttien mollaukseen, koska sitä tään provon kirjottaja varmasti toivoi. Vauva-palstalla on ollut useana vuonna samanlainen ketju, jossa on saatu hirveä sota aikaan lapsikorttien kannattajien ja vastustajien kesken.
 
Nea82
[QUOTE="kepa";25205028]Älkää ainakaan lähtekö siihen kuvakorttien mollaukseen, koska sitä tään provon kirjottaja varmasti toivoi. Vauva-palstalla on ollut useana vuonna samanlainen ketju, jossa on saatu hirveä sota aikaan lapsikorttien kannattajien ja vastustajien kesken.[/QUOTE]

Ihan OIKEASTI kaikki ei niistä tykkää, esim. minä en. Samoin en kyllä tykkää valmiiksi painetuista valokuvakorteista joissa on punatulkku tai kynttiläasetelma; ihan sama juttu kuin tuo lapsenkuvakortti: en juuri tykkää, muttei sitä nyt niin vakavasti kande ottaa, ja saa minulle sellaisen lähettää. Tosin ylläolevan lapsettomuuskommentin tajuan ihan täysin.
 
Tiimarin kortit, kun ne kehtaa työntää uuniin suoraan postista. Nykyään lapsikuvatukset eivät riivi enää sydäntä rikki, mutta eipä niistä iloakaan ole.

No, mä olen huono henkilö vastaamaan tällaiseen, kun mun mielestä kaikki joulukortit ovat turhia ja ärsyttäviä.
 
"Sanna"
[QUOTE="vieras";25204839]Tietenkin kuvakortti.

Minusta on kiva nähdä, minkä näköisiä tuttujen lapset ovat nykyään. En ymmärrä tätä vihaa.[/QUOTE]

Juuri näin. On kiva nähdä, miten entisten koulukaverien lapset kasvavat.
 
Saraldo
Molemmat yhtä kivoja, mutta etenkin sellaisilta perheiltä, joita vähemmän näkee, on kiva saada niitä lapsikorttejakin. Itse valitsen kortit aina sen perusteella, mikä mun mielestäni sopii juuri sille henkilölle tai perheelle. Eli jos ostan Tiimari-kortteja, en vaan nypi sieltä täältä kolmekymmentä erilaista korttia, vaan kuvien perusteella mietin, kuka minkäkin saa.
 
Kaikki kortit ovat kivoja.
Mutta jos nyt ihan väkisin tekee jotain paremmuusjärjestystä niin mieluisin on kuvakortti lapsista, toiseksi mieluisin itse tehty ja kolmanneksi jää sitten ostokortti.

Pidän muuten myös kovasti amerikalaisesta tavasta kirjoittaa "joulukirje" vuoden kuulumisista.

:)
 

Yhteistyössä