Kumpi parempi Absolut Torr vai Triple Dry?

  • Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Absolut torr toimii paremmin mulla. Onko joku käynyt hikoilun takia sähköhoidossa tai käyttääkö lääkehoitoa? Mulla aikanaan toimi migreenin estolääke hikoiluun, mutta lääkkeen sivuvaikutukset pisti lopettamaan käytön.
 
tyttelöinen
Voisko joku taulukolla 1-10 (10 on niin paha ettei nuku silmäystäkään yöllä) ,kertoa paljonko tuo AT kirvelee, nimittäin haluisin ostaa, mut hirvittää niin paljon :( Oon 14 v ja hikoilen kainaloista kui sika...
 
"Auts"
Valitettavasti kirvelee tasolla 10. Mulla on kainalot haavaumilla niistä kohdin mihin tulee ihoon vekki. Vaan ei auta, pakko käyttää kun en botuliinipiikkejö tai leikkausta halua ja mikään muu ei toimi.
 
"vieras."
Minulla ei Absolutt Torr kirvele useimmiten ollenkaan, ei varsinkaan nyt kun olen sitä pidempään käyttänyt. Ja laitan vieläpä usein suoraan karvojen ajelun jälkeen, ei tunnu silti yleensä missään. Jos joskus on kirvellyt, niin se on ollut hetkellistä, ei tosiaan yöunia häirinnyt. Enkä ole muuten koskaan aamulla pessyt pois, en ole ymmärtänyt että niin pitäisi tehdä.
 
vierailija
Mäki oon vaa 13-vuotias ja kainalot ihan märkänä kokoajan. Vanhemmat ei tästä tiedä mutta en kyllä sitä ainetta uskalla ostaa tai ottaa käyttöön ilman niitten lupaa. Helppppp!!!!!
 
vierailija
Apsoluutti torri kutisee juu, mutta riittää että kestää pari tuntia kutisemista. Sen jälkeen vaikka pesee, niin teho on jo voimassa. Ei ehkä kestä tosin niin kauaa kuin että antaisi olla yön yli.
 
vierailija
Absolut Torr on hyvää, kunhan oikeasti seuraa käyttöohjetta ja varmistaa, että kainalot ovat kuivat. Vinkkinä totean, että talkki auttaa hyvin, eli Torria illalla kainaloon, antaa kuivua rauhassa kainalot avoinna ja ennen nukkumaanmenoa talkkia perään, joka imee yöllä syntyvää kosteutta itseensä, ettei ala kirvellä. Kun Torr on saanut olla tovin, ei se enää ala kutistakaan.

Myrkkyähän moinen on, varsinkin kainalon ohuelle iholle siveltynä (mitä kaikkea ohuen ihon läpi imeytyykään, ken ties), mutta äärimmäisen toimivaa ja kesästä nauttii ihan eri tavalla, kun ei tarvitse kädet kylkiä myöten kulkea hikiläikkien vuoksi. Että elintasoa nyt ja muutama vuosi lopusta pois, siitä valinta? ;)
 
vierailija
Käytin AT:a vuosia ja se kyllä toimi vaikka kainaloiden olivat todella huonossa kunnossa. Sehän on puhdasta myrkkyä eli alumiinia. Mitenkähän paljon siitä imeytyy ihon läpi? Lopetin käytön sen myrkyllisyyden vuoksi ja kainaloiden ihon vuoksi. Kärsin mielummin hikoilun ja se on vähentynyt iän myötä.
 
vierailija
Käytin AT:a vuosia ja se kyllä toimi vaikka kainaloiden olivat todella huonossa kunnossa. Sehän on puhdasta myrkkyä eli alumiinia. Mitenkähän paljon siitä imeytyy ihon läpi? Lopetin käytön sen myrkyllisyyden vuoksi ja kainaloiden ihon vuoksi. Kärsin mielummin hikoilun ja se on vähentynyt iän myötä.
Alzheimerintautia sairastaneiden aivokudoksesta on löydetty alumiinia. Onhan sitä ainakin närästyslääkkeissä, leivinjauheessa ym. Mut pesu palasaippualla on parempi kuin suihkugeelillä: kokeile olla ilman dödöä sitten. Puuvillavaate oltava, ei seassa mitään neulosta.
 

Yhteistyössä