Kun katsot itseäsi bikinit päällä peilistä?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVI:
En voi käyttää bikineitä, on sen verran paljon ylikiloja, jotka ei vaan lähde pois....
No minulla painoa 118 nyt ja voin ihan hyvin käyttää bikinejä. Mikä sinua estää? Kyllä minä ainakin löydän sopivan kokoisia kaupasta ja mitään muuta estettä en keksi.

 
Adelade
Bikineitä voisin kyllä käyttää omalla pihalla täällä korvessa (paitsi naapurin ukko saattais ajaa järkytyksestä tohon navetan seinään ohikulkiessaan :whistle:) juu ja siihen peilikuvaan en kyllä ole tyytyväinen, maha on ku liian hyvin kohonnu pullataikina...
 
Ei mulla ole bikineitä. Viimevuotisiin mahtuu noin yksi kuudesosa tissiä per kuppi, eli uudet tarttis vissiin ostaa. Yritin tänään jo kattella, muttei löytynyt kivoja.

Ei mun ruhossa muuten mitään vikaa ole, mutta vähän turhan paljon on läskiä tullut raskauden aikana. Reidetkin on yhtä paksut kuin vyötärö yleensä..
 
yksi
En laita bikineitä enää koskaan, sain niin kamalat raskausarvet. Eikä ole sitten kiva täältä lukea kun järkyttävä arpimaha kehtasi näyttää vatsansa julkisella paikalla :(
 
Näytän ihan kamalalta ja olen silti tyytyväinen. Vartaloni liikkuu, pystyn kävelemään ja tekemään sillä kaikkea ihanaa. Tämä vartalo on olemassa siksi että pystyn elämään ja nauttimaan kesästä, ei siksi että se aiheuttaisi stondista miehille tai kateutta naisille :whistle:
 
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ei ole! :eek:
Ihan oikeesti on. Kuvaa en sattuneesta syystä laita, mutta persaus on vieläkin löysä ja rasvainen, selluliittiakin löytyy vaikka muille jakaa. Mutta enpä onneksi ole bikineissä menossa mihinkään! :D
 
3-kympin kriisi
No mulla kahden lapsen jäljiltä väh roikkunahkaa masussa, raskausarpia ja A-kupin roikkuvat tissit, mutta silti rohkenen käyttää biksuja niin kotipihalla (naapurien kauhuksi) kuin uimarannallakin/kylpylässä...:)
 
mama
4 viikkoa vasta synnytyksestä, eli bikineitä en uskalla tänä kesänä käyttää, maha on ryppyinen kuin rusina ja napan ympärillä ruskea rengas. Myöskin tissit on niin isot että en kehtaisi. :D
 
Raskausarpinen
Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
En laita bikineitä enää koskaan, sain niin kamalat raskausarvet. Eikä ole sitten kiva täältä lukea kun järkyttävä arpimaha kehtasi näyttää vatsansa julkisella paikalla :(
Mä en välitä, mitä täällä kirjoitetan tai jos vaikka tulis joku päin naamaakin sanomaan. Kaikenlisäksi mulla on selluliittiäkin, hui!!! :kieh:
 

Yhteistyössä