kuparikierukan plussat ja miinukset

  • Viestiketjun aloittaja ensimmäinen kierukka
  • Ensimmäinen viesti
Oliko siellä yksityisellä muuten kallis tuo operaatio? Toivotaan, että tämä sopii, mutta silloinkin se pitää ottaa joskus pois, enkä todellakaan halua, että he enää minun herkkiin paikkoihin alkaa koskemaan!

Enkä tiedä edes minkälaisen se sinne laittoi, kun laittoi vain. Minulle kun ei sen enempää mitään selitelty.

Kun toimitus oli ohi ja olin vähän selviytynyt, hoitaja kertoi minulle, minkä takia siitä voi tulla huono olo. Mutta aivan liian myöhään. Eikä ennen poislähtöänikään he kertoneet, edes milloin pitäisi tulla uudestaan tarkastukseen tai muuhun. Eikä myöskään, jos sitä pitää itse hoitaa jotenkin.

Hoitaja sanoi vain, että jos kivut jatkuvat kovina viikon verran täytyy soittaa heille tai omaan terveysasemaan, jossa sitten katsotaan ultraäänellä, onko se oikeassa paikassa. Minkä sanominen ei myöskään helpottanut oloani!
 
No joo, onhan se kalliimpi, kun käyntimaksu oli jo 50 eur plus sit se kierukka oli sen 48 eur.. Mut itse mielihyvin tuon pulitin, mielenrauhasta ja ja hyvästä hoidosta.
Mulla gyne kattoi samantien ultralla et kierukka meni oikeeseen paikkaan, vaikka se onkin erittäin harvinaista et se väärään paikkaan joutuis. Minusta kierukassa on vuoden välein se tarkastus jos ei siis mitään ongelmia sen kanssa muuten tule.
Eikä tarvitse hoidella sitä sen kummemmin, minulle sanoi ettei ees niitä naruja tarvitse kokeilla et ovatko paikallaan.
 
No hyvä... Ja kokeilin siskon ohjeella kyllä niitä naruja, mutta en kyllä mitään ole löytänyt... Mutta... Kai tämä tästä. Katsotaan mitä aika näyttää... Mutta kiitos sinunkin on jo paljon parempi olo koko hommasta vaikka harmissani olenkin ehkäisyneuvolan ammattitaidottomuuteen. Luulen, että kun tulee aika ottaa se pois menen myös yksityiselle, voisi olla ainakin vähän turvallisempi olo vaikka maksaakin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja rasmus:
No joo, onhan se kalliimpi, kun käyntimaksu oli jo 50 eur plus sit se kierukka oli sen 48 eur.. Mut itse mielihyvin tuon pulitin, mielenrauhasta ja ja hyvästä hoidosta.
Mulla gyne kattoi samantien ultralla et kierukka meni oikeeseen paikkaan, vaikka se onkin erittäin harvinaista et se väärään paikkaan joutuis. Minusta kierukassa on vuoden välein se tarkastus jos ei siis mitään ongelmia sen kanssa muuten tule.
Eikä tarvitse hoidella sitä sen kummemmin, minulle sanoi ettei ees niitä naruja tarvitse kokeilla et ovatko paikallaan.
Siis täh! Miten noin halpa kierukka? Oliko se joku yksityisen vastaanoton erikoistarjous? Apteekissahan vehje maksaa 121e +asennus (tk:ssa ilmanen tietty)..

 
No halvalla on rasmus kierukkansa saanut!!! Yliopiston apteekissa maksaa tuon 120 ? MUTTA MUISSA APTEEKEISSA VOI OLLA HALVEMPI! Ainakin tän meidän peräkylän apteekissa kuparikierukka maksaa "vain" 80?...

(ja täälläkin laitto olis ajankohtainen ja mua pelottaa :/ )

kuinka pian tai kaun synnytyksestä teille on kierukat laitettu. Mulla synnytyksestä 7kk. Eka lapsi syntyikin sektiolla.
 
- sattuuko laitto? Ei sattunut, vaikka laitettiin vasta 8 kuukautta synnytyksen jälkeen.
- täällä on kirjoitettu runsaasta vuodosta? Mulla on ollut ihan normaalit vuodot. Ennen menkkoja on 2 tihkutihkupäivää.
- vahinkoraskauksia? -
- plussia? Huoleton, kestää sen 5 vuotta.. ja ensimmäinen oli ilmainen
- miinuksia? >Alkuun miestä pisteli ne siiman päät..mutta sekin jäi, kun lankoja lyhennettiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Triana:
No halvalla on rasmus kierukkansa saanut!!! Yliopiston apteekissa maksaa tuon 120 ? MUTTA MUISSA APTEEKEISSA VOI OLLA HALVEMPI! Ainakin tän meidän peräkylän apteekissa kuparikierukka maksaa "vain" 80?...

(ja täälläkin laitto olis ajankohtainen ja mua pelottaa :/ )

kuinka pian tai kaun synnytyksestä teille on kierukat laitettu. Mulla synnytyksestä 7kk. Eka lapsi syntyikin sektiolla.
Se on siis se uudempi kierukka, Flex-T, ei Nova T. Mielestäni gyne jotai sano et tuo Nova T on kalliimpi...
Mulla oli synnytyksestä menny 1v 2kk kun kierukan laitatin, ja ei kyl tuntunut ollenkaan pahalta.
 

Yhteistyössä