kuukautisten siirtäminen?

  • Viestiketjun aloittaja "mam"
  • Ensimmäinen viesti
"mam"
on vissiin olemassa jokin lääkevalmiste millä niitä voi siirtää? pitääkö ihan lääkäriin mennä saadakseen niitä?

kuukautisten pitäis alkaa 28.7 ja sillon pitäis reissuun lähteä....

mielessä kävi myös tuo kuukautis kuppi tms mutta lienee epätodennäköistä oppia sen käytön näin lyhyessä ajassa...

mulla ei kovin runsaat kuukautiset ole mutta kivaa olis jos ei vuotais sillon muutenkin reissut lasten kanssa tahtoo olla aika rasittavia ja raskaita...
 
Ehkäisypillereillä siirretään, eli lääkäriin on mentävä.
Toiset tykkää, että on kiva siirtää matkan ajaksi, mulle taas tulee sivuvaikutuksena kaikista hormooneista niin vi***mainen olo, että en tykkää siirtää. (Eikä siitä tykää kanssamatkustajat...)
 
"vieras"
Jos tän vuoden päivämäärää tarkoitat, olet myöhässä. E-pillereillä kuukautisia siirretään ja niitä tarttee alkaa syödä edellisten kuukautisten jälkeen.
 
Kuukupin käytön oppii nopeasti. Taisin oppia itse ihan ekalla kierrolla mihin tuon hankin. Ainahan sitä pikkuhousunsuojaa/niukoille vuodoille tarkotettavaa sidettä voi pitää alkuun varmistuksena jos epäilee että asennus ei mennyt oikein alkuun.

Ainut itelle jäänyt "käyttöongelma" on parin runsaimman vuotopv:n kohdalla tyhjennyksen ja huuhtelun kohdalla se, että joudun kerran kaks välillä alottamaan alusta kun menee nuo ilmareiät tukkoon. Sekin hoituu hetkessä kun kuppi hanan alle ja uus yritys. Sen jälkeen ei muista koko menkkoja jos ei satu alamasua hieman särkemään.

Ja tamponikin pitää vaihtaa useammin ainakin itsellä, kuin tyhjentää kuukuppi, vaikka mitkään runsaat vuodot ei itselläkään ole.
 
primo
Kuukautisten siirtäminen

Kuukautisia voidaan siirtää myöhemmäksi Primolut Nor -tableteilla, mutta vain sellaisen kierron aikana, jolloin raskaus ei ole mahdollinen.
Ota Primolut Nor –tablettia 2–3 kertaa päivässä enintään 10–14 päivän ajan. Tablettien ottaminen aloitetaan noin 3 päivää ennen oletettua kuukautisten alkamista. Vuoto alkaa 2–3 päivän kuluttua hoidon lopettamisesta.
 
heip! voiks noita primoluteja ottaa sit kans e-pillereiden kanssa? mulla kun ei tuppaa onnistuun siirto niillä, menee vaan kroppa ihan sekasin ja vuotaa kahta kauheemmin:kieh:
mulla ois kans ens kuussa reissu juuri menkkojen aikaan...
 
ksksksksk
varoitus noista primoluteista. jos olet yhtään niin 'herkkä' hormoneille kuin minä niin en suosittele!
mulle tuli ihan jäätävä vitutus, vatsa turposi sen näköiseksi kun olis 30. viikolla raskaana(ja sen huomasi tästä 50kg rungosta aika hyvin, tosi kivaa rannalla), leuka levähti täyteen finnejä.. et mieluummin kärsisin ne menkat.
 
ap.
mistä sen tietää onko herkkä hormoneille??

ite kun en ole käyttänyt koskaan mitään muuta kuin cerazetteä lyhyen ajan imetyksen aikana.. Ainoa vaiva niissä oli 3kk putkeen kestävät niagara kuukautiset...
 
ksksksksk
no eipä sitä valitettavasti tiedäkkään kuin kokeilemalla:/ mä käytin kerran noita primoluteja toimivasti ennen raskautta, eikä tullut mitään sen kummempaa sivuvaivaa. mutta raskauden jälkeen tulikin noi kaikki kaameat.. mutta siis mulla kukki naama ihan järkyttävästi yli kuukauden ton viimeisimmän kokeilun jälkeen.
 
"vieras"
Mä käytin aikoinani jotain siirtopillereitä, kun olin 19-vuotias. Ei tullut mitään sivuoireita, ei turvonnut maha tms. Tosin hieman myöhässä olet, jos 28.7 pitäis jo siirtää. Saakohan enää lääkäriaikaakaan? Kannattaisi hoitaa tuollaiset asiat hyvissä ajoin.
 
ap.
[QUOTE="vieras";24259249]Mä käytin aikoinani jotain siirtopillereitä, kun olin 19-vuotias. Ei tullut mitään sivuoireita, ei turvonnut maha tms. Tosin hieman myöhässä olet, jos 28.7 pitäis jo siirtää. Saakohan enää lääkäriaikaakaan? Kannattaisi hoitaa tuollaiset asiat hyvissä ajoin.[/QUOTE]

reissusta tuli tietoa vasta toissa päivänä joten ei aikaisemmin voinut hoitaa asiaa....
 

Yhteistyössä