Kuunteliko kukaan aamulla novaa (sikainfluenssarokote & kaihi)?

fghyijköl
Nyt vasta rokotusten haitat alkavat näkyä, eräskin äiti kirjoitti, ettei heidän lapsilleen ole tullut rokotteista mitään haittaa. Rokotusten sivuvaikutukset voivat näkyä vasta vuosienkin kuluttua, joten ei kannata tuudittautua liikaan optimismiin. Valitettavasti lapsi ei voi päättäää haluaako rokotuksia ja jos vanhemmat uskovat lääketeollisuuden valheisiin, niin lapsi siitä joutuu kantamaan seuraukset ei tyhmät vanhemmat.
Miettisit vähän miten asioita tänne kirjoittelet. Mutta hyvä että tiedät kuinka asiat ovat ja olet noin ihana äiti. Ja ne jotka ottivat rokotteen ovat sitten niitä tyhmiä paska äitejä. Voi taivas mitä tekstiä.
Kyllä ne on myrkyt joka rokoteessa, ei pelkästään sikarokotteessa. Jos samalle määrälle ihmisiä laitettais nyt vaikka heptiiti rokote niin jo rupeis porukkaa halvaantumaan yms..

Joo meillä ei rokotett8u, mutta tyhmiä tämmöset tekstit.
 
"Joo"
Olen kuullut jo aiemmin. :(
Pitäisi todellakin tulla julkisuuteen kunnolla tämäkin sivuvaikutus. Niin kauan kun hutkimuksia tekee THL niin ei ole toivoa että yhteyksiä selvitettäisiin kunnolla.

Jotenkin tuntuu että täälläkin suurin osa haluaisi vaientaa tälläiset ikävät jutut. Onhan se tietenkin kivaa asustella siellä "kaikki hyvin mikään ei meitä uhkaa" valtakunnassa. Ainakin niin kauan kun ei omalle kohdalle napsahda. Sen jälkeen sitten alkaakin syyttely että: "Miksi meille ei kerrottu???" |O
 
EI PIIKEILLE enää
[QUOTE="Joo";21980130]Olen kuullut jo aiemmin. :(
Pitäisi todellakin tulla julkisuuteen kunnolla tämäkin sivuvaikutus. Niin kauan kun hutkimuksia tekee THL niin ei ole toivoa että yhteyksiä selvitettäisiin kunnolla.

Jotenkin tuntuu että täälläkin suurin osa haluaisi vaientaa tälläiset ikävät jutut. Onhan se tietenkin kivaa asustella siellä "kaikki hyvin mikään ei meitä uhkaa" valtakunnassa. Ainakin niin kauan kun ei omalle kohdalle napsahda. Sen jälkeen sitten alkaakin syyttely että: "Miksi meille ei kerrottu???" |O[/QUOTE]

joo enpä tiennyt/ymmärtänyt nanoteknologiasta tai adjuvanteista. Luin esitteet joissa kerrottiin rokotteesta ja sen turvallisuudesta. En etsinyt tietoa mitäs nyt- palstan lääkisguruilta, ois varmaan pitänyt. Luulin ja luotin ylempään tahoon. Luotto meni kerralla.

Rokotukset loppu kun seinään, kaikki. En uskalla enää olla vastuussa siitä että lapseni saa turvallisista rokotteista esim narkolepsian, en tottavie. Olen varmaan itsekäs joo.


Lisäksi ressin takia sain vatsahaavan ja masennuksen. Että tämän kaiken kiitos "turvalliselle"piikille. :( Olo on kyllä niin petetty. Rokotuksista tulee nyt vuosi ja alan olla toiveikas josko säästyimme. Ainakin meillä on terve 6vuotia ja terve vauva 10kk (oitn piikin kolme viikoa ennen laskettua) Ja toivon että vauva sen verransuojassa ja loppuraskaus turvasi, jotta hänkin saa elää terveen loppuelämän.
 
Muumibuumi
Mun mielestä on kummallista, että kun kerran tiedettiin, että rokotetta ei ole tutkittu kunnolla, niin nyt kun olis materiaalia mistä tutkia, niin ketään ei kiinnosta. Kaikki sivuvaikutukset pitäis haudata maanalle, jättää kaikki tutkimatta. Ettei vaan VOUHKATTAIS asioista. Ihme meininki, eli seuraavan kerran kun tulee samanlainen pandemia, niin otetaan taas rokotetta, jota ei ole tutkittu (tai harvempihan sen sitten ottaa) mutta tästä tapauksesta ei siis saisi oppia mitään????

Eikä ole mitään syytä kenelläkään osoitella sormella toista millään "huono äiti" meiningillä. Silloin mentiin sillä tiedolla mitä oli. Jokainen päätti asiasta omalta kohdalta. Ja voin sanoa, että olipa sen ottanut tai ei. Tulipa siitä jotain tai ei, niin jos jotain tulee omalle kohdalle, niin aina syytät itseäsi. Mitä sitten jos et olisikaan ottanut lapselle rokotetta ja olisi tullut possutauti ja muksu saanut vakavia komplikaatioita tai vaikka kuollut. Etkö olisi syyttänyt itseäsi silloinkin? Rokotteiden kanssa on aina suo siellä vetelä täällä. Jos se napsahtaa niin se napsahtaa otit sen rokotteen tai et..
 
"Minna"
Nyt vasta rokotusten haitat alkavat näkyä, eräskin äiti kirjoitti, ettei heidän lapsilleen ole tullut rokotteista mitään haittaa. Rokotusten sivuvaikutukset voivat näkyä vasta vuosienkin kuluttua, joten ei kannata tuudittautua liikaan optimismiin. Valitettavasti lapsi ei voi päättäää haluaako rokotuksia ja jos vanhemmat uskovat lääketeollisuuden valheisiin, niin lapsi siitä joutuu kantamaan seuraukset ei tyhmät vanhemmat.
Ihanko oikein vuosien päästä voivat sivuvaikutukset näkyä;-) Ja tämä "asiantuntijuutesi" perustuu mihin...? On ihmisiä joiden elämänsisältö perustuu vainoharhaisuuteen!
 
"vieras"
Mun lapsella on todennäköisesti harmaakaihi, käytiin silmälääkärillä elokuussa. Meillä on kohta lasten ja nuorten silmälääkärille aika! Nyt 11k ja toukokuussa sai rokotteen. Onkohan sit tullut siitä rokotteesta?
 
"äiti"
[QUOTE="vieras";21980538]Mun lapsella on todennäköisesti harmaakaihi, käytiin silmälääkärillä elokuussa. Meillä on kohta lasten ja nuorten silmälääkärille aika! Nyt 11k ja toukokuussa sai rokotteen. Onkohan sit tullut siitä rokotteesta?[/QUOTE]

Varmaan on. Mietippä itse miten todennäköinen on vanhusten kaihi pikkulapsella? Ei ole sattumaa. Ilmoita lääkärille ja tee haittavaikutusilmoitus. Vie asiaa eteenpäin ja julkisuuteen. Muuten ei tule muutosta!
 
"vieras"
[QUOTE="äiti";21980572]Varmaan on. Mietippä itse miten todennäköinen on vanhusten kaihi pikkulapsella? Ei ole sattumaa. Ilmoita lääkärille ja tee haittavaikutusilmoitus. Vie asiaa eteenpäin ja julkisuuteen. Muuten ei tule muutosta![/QUOTE]

Lapsilla on myös harmaa kaihia ja ei ole vanhusten kaihi. Mutta ilmoitan kyllä! vien myös asian eteenpäin!!!!!
 
Hyväuskoisia höynäytetään
Rokotteita ei ole koskaan testattu Blasepokontroloiduissa tutkimuksissa on siis turha väittää, että ne ovat hyvin tutkittu ja muka niiden haittavaikutukset tunnetaan. Esim. papilloomavirustutkimuksessa käytettään hepatiittirokotetta vertailurokotteena. Miksi? Sen vuoksi, että muuten huomattaisiin kuinka paljon tulee rokotushaittoja, mutta nyt kun hepatiittirokotuskin aiheuttaa sivuvaikutuksia, niin näyttää siltä, ettei haittavaikutusia synny "normaalia" enempää. Lääketeollisuuden on helppo jymäyttää Suomalaisia, koska Suomalaiset eivät osaa seurata miten oikeat tutkimukset kuuluisi tehdä. Muuten Tampereella riehunut poliovirus on peräisin rokotteesta ei rokottamattomista ihmisistä.
 

Yhteistyössä