Kuvia KEITTIÖISTÄ? =)

Me tehdään keittiöremppa, ja nyt tarviin ideoita.... Oisko kenestäkään laittamaan keittiökuvia?
Mä oon huono esimerkki kun oma on niin sotkussa etten voi kuvaa laittaa.. sitäpaitsi osa kaapeista on purettu.... seliseli.

Anyone? :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tequila Sunrise:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mä voin YRITTÄÄ laittaa profiiliin...

*muoks*Nyt näkyy.
VAU! Makeet noi valot!!!
Makeet, tosi makeet pitää puhtaana, ja hinta se vasta olikin makee :headwall: :headwall: Helvetti, mikään yksityiskohta ei oo ollu tässä mökissä NOIN kallis! Onpahan nyt sitten... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2249901.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=2249917.jpg

Tosi nätti keittiö =)

Tuliko se viimeisin yv muuten koskaan perille asti? :)
Kiitos, ja tulihan se...mun on pitänyt vastata siihen ajatuksella ja ajan kanssa, mutta kun ei ole ollut ajatusta eikä aikaa....nytkin viisi lasta mesuaa ja mekastaa. Kirjoon oikeasti joku pvä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Omasta keittiöstä en kehtaa kuvia laittaa :( se on rempan alla ja kaikki on ihan kaaoksessa
Mä en voi ymmärtää noita saarekekeittiöitä. Olen ollu yksityisenä pph:na perheessä, joiden talon keittiö oli saarekeratkaisu, ja mitään niin epäkäytännöllistä en ole koskaan tavannu. Tämä on tietysti mun mielipide, mutta pisti silmään kun noissa sun kuvissa oli molemmissa saareke.

Niin, ja meille kovasti suunnittelija ehdotti ja suositteli saarekeratkaisua tuohopn keittiöön viime kesänä rempan aikaa, ja joo sopishan siihen tilojen puolesta se, mutta en minä lämmenny ajatukselle ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Omasta keittiöstä en kehtaa kuvia laittaa :( se on rempan alla ja kaikki on ihan kaaoksessa
Mä en voi ymmärtää noita saarekekeittiöitä. Olen ollu yksityisenä pph:na perheessä, joiden talon keittiö oli saarekeratkaisu, ja mitään niin epäkäytännöllistä en ole koskaan tavannu. Tämä on tietysti mun mielipide, mutta pisti silmään kun noissa sun kuvissa oli molemmissa saareke.

Niin, ja meille kovasti suunnittelija ehdotti ja suositteli saarekeratkaisua tuohopn keittiöön viime kesänä rempan aikaa, ja joo sopishan siihen tilojen puolesta se, mutta en minä lämmenny ajatukselle ollenkaan.
En mätota saareketta kaipaa ollenka :) nuo kaapistot ja sisustustyyli on just sellasta mistä tykkään. en mä tuota saareketta siinä edes kaipaa:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Omasta keittiöstä en kehtaa kuvia laittaa :( se on rempan alla ja kaikki on ihan kaaoksessa
Mä en voi ymmärtää noita saarekekeittiöitä. Olen ollu yksityisenä pph:na perheessä, joiden talon keittiö oli saarekeratkaisu, ja mitään niin epäkäytännöllistä en ole koskaan tavannu. Tämä on tietysti mun mielipide, mutta pisti silmään kun noissa sun kuvissa oli molemmissa saareke.

Niin, ja meille kovasti suunnittelija ehdotti ja suositteli saarekeratkaisua tuohopn keittiöön viime kesänä rempan aikaa, ja joo sopishan siihen tilojen puolesta se, mutta en minä lämmenny ajatukselle ollenkaan.
En mätota saareketta kaipaa ollenka :) nuo kaapistot ja sisustustyyli on just sellasta mistä tykkään. en mä tuota saareketta siinä edes kaipaa:D
Ok. Jokainen tietysti saa makunsa (ja budjettinsa ) mukaan sisustaa, itselleni vaan ei tuo saareke sovi yhtään. Muuten ihania, nättejä, keittiöitä noissa sun kuvissa!
 

Yhteistyössä